Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Feb. 9th, 2020 09:20 pm

Par uzskatu, ka upuriem vienkārši jābeidz dirst - http://klab.lv/users/gnidrologs/597305.html?thread=4285497#t4285497

Cilvēktiesību aktīvistiem totalitārās valstīs, cerot saņemt adekvātu atbalsi un atbalstu ārpusē, laikam visos laikos ir pavisam bezcerīga sajūta. Kā padomju disidentiem padomijā - atbrauca visādi PSRS draugi un attiecīgi orientēti tūristi, izmeklētā sabiedrībā pieēdās ikrus, piedzērās vodku vai konjaku un pēc tam Rietumos pastāstīja, cik burvīgā, demokrātiskā valstī viesojušies. Un tie cilvēktiesību aktīvisti... lai nedirš, ja?

75 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]krii
Date:February 9th, 2020 - 10:39 pm

And the winner is...

(Link)
Tu esi demagoģijas čempione cibā. Apsveicu!
From:[info]heda
Date:February 9th, 2020 - 10:46 pm

Re: And the winner is...

(Link)
tu to nosauci par diršanu, ne es
From:[info]krii
Date:February 9th, 2020 - 10:52 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Jā, apgalvojums, ka cietums un sišana tiek piespriesti par dreskoda pārkāpumiem (nevis nesankcionētām akcijām, pretošanos varas pārstāvjiem u.c.) ir diršana. Jeb tīša faktu sagrozīšana. Jeb meli.

Un es nesaku, ka pretoties autoritāram režīmam nevajag.Vajag, un dažādās formās. Bet melu izplatīšana propagandas nolūkos ir slikta, tā degradē šo cīņu.
From:[info]heda
Date:February 9th, 2020 - 11:21 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Par to, ka visas šīs sievietes melo, tu pārliecinājies dažas nedēļas garā ekskursijā, izklausās sakarīgi.
From:[info]heda
Date:February 9th, 2020 - 11:29 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Bet var saprast škrobi, pat Rietumu "feministes" tur godīgi aptin lupatu ap galvu, bet šīs nekauņas... eh
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 04:47 am

Re: And the winner is...

(Link)
Tā nebija "ekskursija",tā bija dzīve starp vietējiem,viņu mājās, runājot viņu valodā. Jā,Irānā notiek disidentu apkarošana, līdzīgi kā Krievijā un Baltkrievijā, demokrātijas tur nav. Bet vienlaikus pastāv diezgan izvērsta melu kanpaņa rietumos pret šo valsti, kura ir galvenā Saudu konkurente, bet Saudu cilvēktiesību pārkāpumi nevienu oepiš. Bet es saprotu, ka Tev ir personiskais fetišs vai antifetišs uz lakatiem un kaut kādas saldkairas, bet baisas fantāzijas par lakatu kā moku un pazemojuma rīku, tāpēc sarunās par šīm lupatiņām veselais saprāts Tev izslēdzas.
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 02:27 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Sald...kas?... tēmā par sieviešu tiesībām un mullu diktētu dreskodu? Kādu fantāziju rezultātā var tikt pie tik dīvaina domu gājiena?
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 03:04 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Fakts, ka Tavas smadzenes uzkaras ikreiz, kad tiek pieminēti hidžabi,( kas konkrēti Irānā nozīmē neko vairāk kā lakatu un pieļauj pat vairāk brīvības nekā tepat Latvijā pieņemtais dreskods ieiešanai jebkurā pareizticīgo baznīcā) liek domāt, ka Tev šie lakati tiešām ir kāds īpašs uzbudinājuma avots, jo racionālu izskaidrojumu šai apsēstībai es neredzu.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 03:35 pm

Hidžaba pazemotā sieviete zem lakata cenšas saņemties turpmākai dzīvei

(Link)
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 03:46 pm

Re: Hidžaba pazemotā sieviete zem lakata cenšas saņemties turpmākai dzīvei

(Link)
Uzraksti sašutušas lasītājas vēstuli arī Amnesty International, lai beidz dirst un nomelnot mullu valdīšanu.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 04:13 pm

Re: Hidžaba pazemotā sieviete zem lakata cenšas saņemties turpmākai dzīvei

(Link)
Jā, vērojot attēlā redzamo sievieti, man pirksti dreb no līdzpārdzīvojuma tam pazemojumam, ko viņa spiesta pārciest. Neviena rietumniece taču kaut ko tik šaušalīgu no laba prāta mugurā nevilktu, bet viņa - zem mullu rīkstēm un nemitīgās bailēs no cietuma - ir to izdarījusi... un viņai jādzīvo tālāk ...
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 03:36 pm

Re: And the winner is...

(Link)
"Feministe" tu mūsu, tad redz uz ko reducējas saruna par sieviešu tiesībām "feministu" galviņās LOL
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 04:09 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Ne jau es biju tā, kas šo sarunu pavērsa lakatu un citu lupatu virzienā. Ielinkot atgādinājumu, kura par to sāka?
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 09:14 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Lupatas ir tēmā, bet tavu simpātiju pret varmākām projekcijas, nez kādā veidā iepinot tur saldkairi, nē.
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 10:49 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Saūdi ir interesanta tēma, tur visāda sviesta ir būtiski vairāk nekā tajā pašā Irānā, tiesa tagadējais faktiskais valdnieks kroņprincis un viņa komanda mēģina tur kko labot.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:35 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Ar to kroņprinci arī ir sarežģīti. Vispār, jo vairāk iedziļinās, jo smalkāka padarīšana tie austrumi... Bet tā, protams, ir ar visu.
From:[info]heda
Date:February 9th, 2020 - 11:59 pm

Re: And the winner is...

(Link)
Un Amnesty Intenational arī dirš - viņu lapā ir daudz rakstu par tēmu https://www.amnesty.org/en/latest/campaigns/2019/05/iran-abusive-forced-veiling-laws-police-womens-lives/
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 12:49 am
(Link)
Rietumu feminisma cīņa nav pret patriarhālismu vai sieviešu diskrimināciju kā tādu, bet kristietību, tāpēc viņām/iem nepiš kas notiek aiz paugura, visādās stānās. Adžendā ir izdzīt pēdējās vīrišķības paliekas jau tā feminizētajos vietējos sojpuikās vai atrast par ko vēl izčakarēt jau tā pasīvos, pakļāvīgos kristiešus utml. low hanging fruit pasākumi. Mullas ir sabiedrotie, jo centrālais naida objekts abām frakcijām viens.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 04:49 am
(Link)
Nomaini plati, šī Tev pašam jau drīz piegriezīsies.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 06:49 am
(Link)
Nezinu kā tev, bet es nekomentēju aiz estētiskiem nolūkiem un patiesība priekš manis nav kaut kāda nomaināma plate vai dzejolis.
Jā, Rietumu [current year] feminismam ir zero sakara vai shits given par sievietēm un to patieso labklājību. Tā ir naida ideoloģija un tikai. Sarīdīt dzimumu pret dzimumu un saindēt aku normālām ģimenes attiecībām.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 07:13 am
(Link)
Ko tu pats dari, ja ne rīdi dzimumus un regulāri izvem savu naidīgumu pret sievietēm? Ģimenes aku sargātājs, psc!
From:[info]ulvs
Date:February 10th, 2020 - 10:11 am
(Link)
Tur gan es tev piekritīšu, ka tādi ģimeni alkstoši cilvēki ar nožēlu skatītios uz gnīdras izdarībām. Viņam jau sen vajadzēja atrast sev dāmu, ņemot vērā visu, bet tā vietā viņš labāk tērē savus resursus te. Lidz kam cilvēce ir nonākusi.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:21 am
(Link)
Mani fascinē, kā cilvēks, kurš regulāri ķērc, ka "bābām nevajag ļaut balsot" pēkšņi kļūst par kvēlāko sieviešu tiesību aizstāvi, kad jākritizē valsts, kurā sievietēm ne tikai ir balstiesības (piešķirtas agrāk nekā Šveicē), bet kur arī katrās vēlēšanās pieaug sieviešu - deputātu pārstāvniecība parlamentā.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 09:37 pm
(Link)
Man nav nekādu naidu pret sievietēm, ja vien uz maniem viedokļiem neskatās caur noteiktas (((ideoloģijas))) prizmu.
Attiecībā uz politiskajām balss tiesībām, man tiešām gribētos, lai visi cilvēki būtu vienlīdzīgi un universal suffrage būtu izrādījusies laba ideja, bet diemžēl tā nav. Attiecas arī uz vīriešiem un šeit neiebilstu pret zināmiem ierobežojumiem atkarībā no virknes parametru, īpaši vecuma - 18gadīgajiem nav nekādas ģēlas gar vēlēšanu urnām.

Ņemot vērā, ka tieši sievietes mažoritāri balso par patriarhāta revaivalu Eiropā caur tās islamizāciju, sanāk, ka tik tiešām, ierobežojot to tiesības balsot sanāktu viņu tiesības (tās par ko it kā cīnās feminisms) aizsargāt.:D

Nu un visbeidzot nevajag te nonsekvitar patronāžu par personīgās dzīves jautājumiem. Neviens no jums nav ģimenes cilvēks un samērā ticami, ka nekad nebūs (lielā mērā pateicoties tam pašam zeitgeistam), lai gan novēlu pretējo. ;)
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 10:11 pm
(Link)
Jā, vai ne - nav naida, protams, tikai ar noteikumu, ka viņas uzvedas tieši tā, kā man patīk.:) Nu, nestrādā dzīvē šis princips, ne ar sievietēm, ne ar vīriešiem, ne ar hermafrodītiem, ne dzīvniekiem, ne augiem...
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 11:11 pm
(Link)
Ar sievietēm vs vīriešiem ir tieši tas pats, īpaši jau feministēm. Tas nekas, ka dominanci cenšaties izveidot pasīvi agresīvi.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:32 pm

Kaptein Obvi... kā jūs tur?

(Link)
Paga, es pasaku, ka tava attieksme nestrādā ne ar vienu no dzimumiem, un Tu man ļoti svarīgā tonī atbildi, ka ne ar vienu toč arī nestrādā? :D

From:[info]gnidrologs
Date:February 11th, 2020 - 06:42 am

Re: Kaptein Obvi... kā jūs tur?

(Link)
K, es savā 'naidā' nevienu nediskriminēju. :)
From:[info]3koma14vs007
Date:February 10th, 2020 - 12:59 am
(Link)
Nekādi nespēju saprast, kāda ir personīgā jēga un ieinteresētība tādām kā krii kaismīgi un nekaunīgi izplatīt šādus melus un demagoģiju - it īpaši jau šajās šaurajās cibas aprindās! >8\
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 01:17 am
(Link)
Man liekas tas ir vairāk pasīvs konformisms pret valdošo zeitgeistu, nevis kāda aktīva ļaunprātība. Padlaiku cilvēkiem, kas atceras kā dažādu kategoriju bullšits tika internalizēts mīļā miera labad, saprotama lieta. Vai tie paši ikrus un konjaku sarijušies Rietumu sociālisti. Attieksme pret PSRS Rietumu kreisajās aprindās ne tikai nav palikusi objektīvāka un pašreflektīvāka, tieši otrādi. Šī režīma totalitārās izpausmes ar vien vairāk tiek attaisnotas vai vispār noklusētas, jo nav ko tur dirst daudz par gulagiem n stuff. Tas viss taču ir tik pārspīlēti un re, mana ģimene un draugi tīri okej dzīvoja un nevienu nenospīdzināja stūra mājā.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 07:10 am
(Link)
Elementāri! Man tak Soross maksā. Par katru komentāru EUR 0,35, un tā pa dienu normāli salasās. A ko, nezināji?
From:[info]3koma14vs007
Date:February 10th, 2020 - 05:52 pm
(Link)
Troļļus, kuri melus izplata par samaksu, es ar zināmu piespiešanos spēju saprast - vai nu mazums, kādas dzīves grūtības cilvēku piemeklējušas, ja viņš neredz labāku variantu, kā nodrošināt iztiku.
Bet neliešus, nekauņas, kuri manā dzimtenē, kurā būs dzīvot maniem bērniem, mazbērniem utt., par varītēm cenšas iepludināt eiropeiskajai kristīgajai civilizācijai naidīgas, absolūti nepieņemamas ideoloģiskas nostādnes, es pat nevēlos saprast, bet uzskatu par saviem ienaidniekiem, kurus esmu gatavs apkarot ar jebkādiem likumiskiem, bet ja ar tiem izrādītos nepietiekami, arī ar ārpuslikumiskiem līdzekļiem.
Tantiņai - feministei, kurai bērnu un mazbērnu vietā ir šunelis, acīmredzot kropla psihe un līdz ar to kropla pasaules uztvere ir normāla parādība.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 07:23 pm
(Link)
mmmm, kungs gatavs ķerties pie nelikumīgiem līdzekļiem, lai man sariebtu! Izspiegosi dzīvesvietas adresi un naktīs lavīsies trepju telpā apčurāt manu kājslauķi, ja?
From:[info]3koma14vs007
Date:February 10th, 2020 - 07:55 pm
(Link)
Tu personiski man neesi nekas, bet, ideoloģiju, kuru tu šeit apoloģē, esmu gatavs apkarot kopā ar tevi kā anonīmu personu.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 08:26 pm
(Link)
Krii pārstāv šariata likumus un ievazā tos Latvijā? :)
Kungam patīk savdabīgi un pikanti jociņi. Varbūt arī savdabīgas un pikantas zālītes vai vismaz dzērieni. Sargiet veselību!
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 07:39 pm
(Link)
Ne, ne, pēdējā teikuma uzbraucienus ne.
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 10:52 pm
(Link)
Kāda vēl ``kristīga civilizācija``? Nu tad ar ko tu atšķiries no sevis pieminētajiem islāma apjūsmotājiem?
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 05:00 am
(Link)
Un, ja kādu te tiešām interesētu patiesība, tad būtu jāpiekrīt, ka šīs sievietes ir politieslodzītās, un, protams, ir jānosoda jebkurš režīms, kurš izrēķinās ar disidentiem. Bet tā vietā daudz ērtāk ir šausmināties par lakatiem un dzīt kaut kādu purgu.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 09:24 pm
(Link)
Tu šo domu atkārto jau ne pirmo reizi (no kolapsējušā:
Rūpīgi izlasīju pirmo apsūdzību, vairākas reizes.
Jā, politiska izrēķināšanās ar opozīciju, pilnīgi noteikti. Nelietīgi, pilnīgi noteikti.

BET KUR TUR IR VIENS VĀRDS PAR DRESKODU VAI LAKATIEM, KO? Iezīmē un parādi man, tad es to nesaukšu par diršanu!!!!
)

Man te mazliet nav skaidrs.
No tiem Hedas dotajiem avotiem saprotams, ka politieslodzītās viņas ir, jo cīnās pret mandatoriem dreskodiem, kas padarītu šo par redundantu matu skaldīšanu.
Tu saki, ka nekādu dreskodu nav un tas viss meli un rekur persiešu cacas staigā kā Mailijas Sīrusas bez bēdu.
Divi varianti, vai nu mels Tu, vai islama feministes ir tādas pašas seksuāli neapmierinātas kaķu vecenes, kas sarīdītas cīnīties pret neesošu apspiešanu, kā viņu Rietumu ekvivalenti.
Feminism, how does it work?
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 09:51 pm
(Link)
Dooh, viņas tiek apsūdzētas nevis par dreskoda neievērošanu, bet par nesankcionētām politiskām akcijām pret valsts varu. Un tā ir būtiska atšķirība. Par dreskoda neievērošanu ir sīks administratīvs sods, bet par politiskām akcijām - kriminālatbildība.
Ja sieviete Irānā pārkāpj dreskodu (un tas patiešām ir vaļīgs, lielākā daļa beibju zem 40 lielpilsētās vazājas apkārt minikleitās, zem kurām ir legingi, bet lakats uzmests kaut kur uz copes sprādzes, pakauša vidū; es nepārspīlēju, pati biju šokēta, jo savā naivumā ierados saģērbusies pēc priekšrakstiem un izskatījos pēc pāķenes), tad viņai aizrāda policists - līdzīgi kā pie mums Tev aizrādītu par čurāšanu parka krūmos. Ja šī sāk sprēgāt pretī, vai policistam slikts garīgais - tad izraksta soda kvīti.

Savukārt, kūdīšana pret valsts varu ir kriminālnoziegums. To visi zina. Tas ir slikti, jo valsts varu arī vajag kritizēt, bet to neņem vērā ļoti daudzas valstis. Tādā bēdīgā pasaulē dzīvojam. Un tāpēc meičas tiek apcietinātas. Tāpat kā Pussy Riot un daudzi citi citās valstīs.

Teikt, ka viņas saņēmušas cietumsodu par dreskoda neievērošanu ir līdzīgi kā apgalvot, ka Ansis Ataols dabūja atsēdēt par staigāšanu šortos un alus dzeršanu publiskā vietā.
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 10:13 pm
(Link)
Pag, tu uzskati, ka publiska lakata noņemšana, dejošana vai braukšana ar divriteni ir politiska akcija un kūdīšana pret valsts varu? Rakstos par sievietēm. kuras arestēja viņu Instagram kontu sataura (noņemot lakatus vai dejojot) dēļ bija īpaši uzsvērts, ka viņas arestēja tieši satura, nevis satura izplatīšanas dēļ.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 10:26 pm
(Link)
Es nesaku, ka tas ir taisnīgi - protams, nē! Bet viņas zināja, kā Irānā tiek kontrolēts internets, un tām, kuras ir sodītas, tā nebija vienreizēja akcija. Ir aprettīgi, ka valsts tā izrēķinās ar disidentiem, bet tas šoreiz nav tik dzimumspecifiski - vīriešu dzimuma disidentiem Irānā (diemžēl) pilnīgi noteikti neklājas vieglāk.
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 10:35 pm
(Link)
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 10:41 pm
(Link)
Diemžēl man ir stāstīts arī par to, kas notiek ar politiski aktīvajiem opozicionāriem - vīriešiem. :(
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 10:40 pm
(Link)
Resp., mans mesidžs ir - Irānā ir ļoti daudz totalitāras hujņas, bet:
a) šī hujņa nav dženderspecifiska, un večus tā ķer ne mazāk smagi kā beibes;
2) tā nav tik smagi totalitāra hujņa kā PSRS manā bērnībā; vismaz pa Irānu nepieskatītas ārzemnieces var brīvi klaiņot bez iekšējo dienestu uzraudzības, vietējie nebaidās viņām stāstīt par savām antipātijām pret valdību un simpātijām pret "vecajiem, labajiem laikiem", visādi autobusu šoferi, taksisti, kebabu pārdevēji un staciju bufetnieces ir ļoti laipni un neiebiedēti, viņi drīzāk pauž neviltotu pārsteigumu, ka par spīti masīvajai propagandai kāds pie viņiem atbraucis;
c) sievietes, kuras nejūtas pārāk reliģiozas, ir atradušas simtiem veidu kā dreskodu apiet, un izskatīties krietni maucīgāk seksīgāk nekā viņu Eiropas vienaudzes; savukārt, reliģiozās tīstās čadrās, un to arī viņām no sirds novēku. BTW, dienvidos čadrai ir pavisam praktiska funkcija, ko arī es biju gatava izmantot - tikai neatradu sev piemērotu krāsu. Raugi, zem plāna, bet blīva auduma čadras var pavilkt tikai apakšveļu un nevīst, atšķirībā no večiem džinsos un stilīgajām cacām legingos...
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 10:59 pm
(Link)
Kāds tur ir vispārējais tautas noskaņojums? Nu vai pastāv iespēja tuvākajā laikā iedzīt ajatollas atpakaļ tur no kurienes tie izlīda šaha režīmam krītot?
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:28 pm
(Link)
Nezinu. :( Domāju, ka tāda līmeņa apvērsumi var notikt tikai ar ārvalstu atbalstu. Armija ir liela - ir obligātais dienests, dabiskais pieaugums ir liels (par spīti tam, ka atšķirībā no katoļiem valsts propagandē kontracepciju), attiecīgi - iesaucamā vecuma puišu arī daudz, un armijas vadošais sastāvs, spriežot pēc visa, ir lojāls režīmam.
Būtu jāuzrodas ļoti spēcīgai harismātiskai personībai opozīcijā (bet tādi tiek fiksi vien fiziski novākti, kā mums virtuves sarunās stāstīja), vai arī nepieciešams ļoti nopietns ārvalstu atbalsts - bet tā jau ir spēle, kurā nekas nav tā, kā izskatās, un man nav zināšanu, lai tur ko prognozētu.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 11:26 pm
(Link)
Interesanti ka viss, ko tu šeit apraksti kā reiz būtu 1:1 attiecināms uz PSRS. Ja neskaita slodzīšanu/slaktēšanu aiz politiskiem iemesliem un daudzos aspektos absurdu sadzīvi, pārējais jau tīri neko.
Līdz ar to Hedas salīdzinājums ar ikrus un vodku iehavojušiem Rietumu tūristiem vietā. Rietumu aktīvistu (ne tikai feministu) naigā tolerance pret šīm valstīm arī saprotama. Tā pat kā daudzi ASV/Eiropas sociālisti komunistu valstis uzskatīja par saviem sabiedrotajiem pret ļauno konservatīvo ASV, tā tagadējie islamistus par Rietumu imperiālisma un post/koloniālisma apspiestajiem lolojumiem, pret kuriem pret seviem līdzpilsoņiem uzstādītie standarti nedrīkst tikt vērsti. Līdz ar to arī pret lokālajiem liberastiem nekādas lielas līdzjūtības un palīdzības/propagandas kampaņas. Soross tur savus kvintiljonus toč neiegulda. :)
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:29 pm
(Link)
Neko Tu neesi sapratis. Žēl.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 11:34 pm
(Link)
Jā, nesaprotu kāpēc viss Rietumu labo cilvēku propagandas, politisko un finansiālo sviru spēks netiek veltīts, lai cīnītos pret sociālo netaisnību tur, kur tā tiešām pastāv.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:42 pm
(Link)
Un ko Tu pats esi darījis, lai mazinātu sociālo netaisnību, piemēram, Kongo Demokrātiskajā Republikā, kur valda visu pizģecu pizģecs, mmm?
From:[info]gnidrologs
Date:February 11th, 2020 - 12:21 am
(Link)
Neko, jo man nepiš nedz Kongo nedz sjwisms. Sevi nekad pie morāli labiņajiem neesmu pieskaitījis, tā ka nekādas gočas.
From:[info]brr
Date:February 11th, 2020 - 09:26 am
(Link)
Es jau labu laiku, pamanot šos ierakstus un komentētājus, nevaru saprast, vai tie ir īsti cilvēki ar ļoti smagām psihes traumām, bet normālu smadzeņu kapacitāti, kas palīdz veidotu `nto kārtu racionalizācijas, vai tomēr vienkārši troļļi-tēli, ar kuriem kāds izklaidējas un trenē demagoģijas spējas.
Jebkurā gadījumā, fantastisks enerģijas patēriņš.
From:[info]heda
Date:February 11th, 2020 - 10:15 am
(Link)
Kādus ierakstus? Par to, ka nevajag brīnīties, ka vietas, uz kurām importē džungļus, ar laiku kļūst par džungļiem?
From:[info]heda
Date:February 11th, 2020 - 11:02 am
(Link)
Starp citu, dāņu filmu, par kuru tu jautāji - "Ser du månen Daniel?" par Islāma valsts sagūstīto fotogrāfu, tagad var redzēt arī internetā - Viaplay, SF Anytime un citur, tikai iepriekš jāpaskatās, vai ir angļu subtitri, jo reizēm ir tikai skandināvu.
From:[info]brr
Date:February 12th, 2020 - 10:01 pm
(Link)
Paldies, uzmetīšu aci.
From:[info]3koma14vs007
Date:February 10th, 2020 - 10:48 pm
(Link)
Nav nekāda pamata un attaisnojuma izdzēst komentārus, kuros skaidri pasaku, ka jebkuriem, tai skaitā vardarbīgiem līdzekļiem esmu gatavs cīnīties pret cilvēkiem, kuri apdraud manu BĒRNU un MAZBĒRNU nākotni. Tas attiecas arī uz visādiem krii tipa vietējiem islāma faniem un advokātiem.
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 10:54 pm
(Link)
Nu un es arī esmu islāma fans, ko?
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 10:58 pm
(Link)
:D Tu mēdz perfekti piemēroties apkārtnei, tāpēc paskaties apkārt, ka esi pie hedas, un šo troļļošanu citur.
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 11:00 pm
(Link)
Pag ko? Tu gribi teikt ka es citur jūsmoju par islāmu? Ja es lietotu alkoholu tad teiktu ka jāmet nost :D
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 11:05 pm
(Link)
Atvaino, pārpratu - neuzmanīgi lasot, šķita, ka tu nevis jautā, bet, atbildot uz komentu, troļļo un izaicini :)...
From:[info]ctulhu
Date:February 10th, 2020 - 11:06 pm
(Link)
viss norm
From:[info]heda
Date:February 10th, 2020 - 11:01 pm
(Link)
Ok, bet konkrētiem cilvēkiem nedraudi.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:21 pm
(Link)
Baidos, ka muļķība ir daudz šaušalīgāks drauds par islāmu - gan Taviem mazbērniem, gan citiem.
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 11:30 pm
(Link)
Baidos, ka līķu kaudzes, izvaroto bari, nopostītie rajoni, uzspridzinātās ēkas un no bankrotējošas pašvaldības apstiprina to, ka drauds ir kā viens tā otrs, īpaši labi kombinācijā.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:33 pm
(Link)
Polundra, Grētiņ, polundra!
From:[info]gnidrologs
Date:February 10th, 2020 - 11:37 pm
(Link)
Zinu, ka jums jūsu atbalstītās politikas reālās sekas, ka skar svešus cilvēkus, nepiš. Hence mans 'slavenais' komentārs Ingamram. Vņu arī nepiš, bet es gribu, lai pistu un pisīs tikai tad, kad pašam un tuvajiem būs jācieš no sava stulbuma.
From:[info]krii
Date:February 10th, 2020 - 11:45 pm
(Link)
Jā, man jau ir izveidots saraksts pirmajiem 100 000 ISIS atvaļinātajiem karavīriem, kurus es grasos nomitināt Tev kaimiņos. Savus posta darbus viņi sāks ar to, ka izēdīs tavas gurķu burkas un atņems kandžas aparātu.
Bū!
Baidies!
From:[info]divas_zosis
Date:February 11th, 2020 - 12:14 am
(Link)
Tavi komentāri ir gudri.
From:[info]gnidrologs
Date:February 11th, 2020 - 12:18 am
(Link)
manus gurķus neviens neaiztiks
From:[info]heda
Date:February 11th, 2020 - 12:44 am
(Link)
Nav nemaz tik nereāli (nu ne jau, ka tu nomitini, bet ka "labi un visu pieņemoši" cilvēki nomitina) - Zviedrijā viņi jau ir reāli nomitināti daudziem kaimiņos, par to, kā viņus kopj un presē apraksta kā parastus gādīgus ģimenes tēvus, arī jau rakstīts.
Bet vēl par Irānu - par tām paziņām, kuras te dzimušas, bet vecāki no vecās emigrācijas, jau kaut kad rakstīju, bet caur viņām nesen iepazinos ar meiteni, kura te studējusi, pēc tam 3 gadus bija atpakaļ Irānā, bet tad apprecējās ar zviedru pusi, ar kuru studiju laikā iepazinās. Viņas vēstījums ir tāds, ka, ja viņa šeit Eiropā satiekas ar cilvēkiem, kuri ir kritiski pret režīmu, tad tas jau ļoti ātri tiek paziņots drošības iestādēm. Studējot Zviedrijā, viņa arī nekad studiju biedriem persiešiem neesot teikusi neko režīmam nelojālu, jo tur bijis daudz ziņotāju un šaubīgie studenti reizēm atsaukti, neļaujot studijas pabeigt. Pēdējos gados liels skaits Irānas nomenklatūras darbinieku bērnu saņemot studentu vīzas un Eiropā nodarbojoties ar režīma politikas lobēšanu. Ja tiem pārejot ceļu, tad sekas esot bēdīgas ne tikai studentam, bet arī ģimenei Irānā, sadarbnieki paši ļoti lepojoties, ka vinu VEVAK esot varenāks par KGB.
From:[info]krii
Date:February 11th, 2020 - 04:43 pm
(Link)
Domāju, ka par KGB varenāks gluži nav, bet gan jau ka diezgan ietekmīgs. Internetu vietējiem tiešām kontrolē, cik varēja noprast.
From:[info]3koma14vs007
Date:February 11th, 2020 - 12:22 am
(Link)
Tieši tāpat kā CCCP laikos visatbaidošākie un pretīgākie personāži, ar kādiem nācās saskarties, bija vietējie komuņagu un čekistu pakalpiņi dibenlaižas latvieši, tā arī tagad manī visdziļāko derdzīgumu izraisa tie latvieši, kuri aktīvi pārstāv Eiropas civilizācijai naidīgas un graujošas ideoloģijas (D.melbiksis, "slikts", "rindra", "krii" u.c.). Man pārpārēm pietiek šādas pieredzes no padomju laikiem, tāpēc varu tikai vēlreiz atkārtot - šie un viņiem līdzīgie personāži ir mani personīgie ienaidnieki, ar kuriem nekādi kompromisi nav iespējami.
From:[info]heda
Date:February 11th, 2020 - 08:40 am
(Link)
Tur vairāk jāskatās uz nagiem pāris varas un nevaras partijām, kuras šajā tēmā mēdz balsot un rezonēt vienā vilnī ar Saskaņu, arī viņu mediju cilvēkiem. Ciba ir tikai pļāpātava, ar praktisko velkamismu tikai kāds rets nodarbojas, un ar to (interesanti, kāpēc?) pat pārāk nelepojas.
From:[info]krii
Date:February 11th, 2020 - 04:39 pm
(Link)
Drīkstu uzzināt, kuru tieši ideoloģiju es pārstāvu?