: who's that girl? - : ukraina, karš

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Marts 3., 2022


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
09:24 - : ukraina, karš
atceros, druška reiz spēlēja spēli, un jautāja, kāda būtu mana reakcija, ja es sastaptos ar lāci, un atbilžu varianti - mēģinātu ar viņu cīnīties, skrietu prom, vai kristu zemē un izliktos par beigtu. atbildēju - nokristu zemē un izliktos par beigtu. tad uzzināju, ka mana atbilde esot tulkojums tam, kā es reaģēju uz stresa situācijām. un ja padomā, un tagad par to sanāk daudz padomāt, tad varbūt gluži nekrītu zemē, bet izliekos par beigtu gan, proti, cenšos izslēgt šīs domas no galvas, un arī tagad pieķeru sevi vēl nolieguma fāzē "this isn't happening". neesmu zemessardzes un cīnītāja materiāls, for sure. prom mucēja materiāls arī ne. tik krist gar zemi un izlikties par beigtu.

(18 with milk | cup of coffee?)

Comments:


From:[info]polija
Date:3. Marts 2022 - 09:35
(Link)
Ja es esmu viena, un man neviens jāsargā (lasi - bērns) - es cīnos tik tālu cik varu, un tad laižos (ja nesanāk). Ar bērnu - tikai laisties.
Manās sajūtās izlikšanās par beigtu ir sevis atdošana ienaidnieka žēlastībai, bet es žēlastībai neticu..
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Marts 2022 - 11:30
(Link)
nu te ienaidnieks ir ziņu virsraksti pagaidām, tā ka to nelasīšana un ignorēšana būtu izlikšanās par beigtu. karš jau vairs nav stresa situācija.
[User Picture]
From:[info]pavisam
Date:3. Marts 2022 - 09:44
(Link)
Tas patiešām nav tik vienkārši vispārināms, kā uzstādīts.
Ļoti atkarīgs no situācijas, apkārtnes, lāča un no iespējamajiem zaudējumiem.
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:3. Marts 2022 - 09:53

par lāčiem

(Link)
"If it's black, fight back. If it's brown, lay down. If it's white, say goodnight."

Kā vienmēr nekas nav tik vienkārši.
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:3. Marts 2022 - 10:27

Re: par lāčiem

(Link)
jā, bija ļoti interesants Atenboro video par to, kā polārlācis caur caurumiem medīja roni un operators viņu filmēja, tikai tā medīšana bija tāda haotiska.. līdz viņi saprata, ka tas medī operatoru
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Marts 2022 - 11:31

Re: par lāčiem

(Link)
labs!
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:3. Marts 2022 - 11:07
(Link)
Muļķības, ka tas ir kaut kāds tulkojums. Ar lāci necīnās. Ar stresa situācijām gan.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Marts 2022 - 11:28
(Link)
man likās, ka visi izliekas par beigtiem, izrādās, ne, tā ka gan jau ir arī kāds, kas metas drošā nāvē uzreiz :)
[User Picture]
From:[info]penny_lane
Date:3. Marts 2022 - 11:54
(Link)
Melnos lāčus varot aizbiedēt.
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:3. Marts 2022 - 11:58
(Link)
Labi, taisnība, ka es neprecīzi izteicos. Drīzāk tas, ka jautājums ir provokatīvi un miglaini noformulēts - ar lāci kur un kādos apstākļos? Latvijā lācis nevienu neplosīs, un pati situācija, ka "tu satiec lāci" jau nozīmē pamatīgu novirzi no normas, jo lācis te normāli baidās un pats jau ir notinies laicīgi. Tur pabļaustīšanās un lēna atkāpšanās varētu mierīgi atrisināt jebkādas domstarpības. Bet mans iebildums bija pret "urbāno psihoterapiju", ka atbilde uz tādu jautājumu varētu jebko liecināt par to, kā cilvēks rīkojas stresa situācijās.
[User Picture]
From:[info]penny_lane
Date:3. Marts 2022 - 12:04
(Link)
es esmu burtiskāka un tagad aizrautīgi lasu par visu trīs lāču uzbrukuma paradumiem. interesanti, vai dzīva ziņkāre par dzīvnieku uzbrukumiem cilvēkiem par mani liecina ko sliktu vai vienkārši to, ka jebkura aizbēgšana no realitātes ir ok?

nesen noklausījos aklā randiņa sarunas, kur beibe džeku "testēja", sākumā prasot uz pieres uzvilkt astotnieku, un tad analizējot to, pēc tam liekot atcerēties pēdējo reizi, kad bijis laimīgs, un pēc tam skaidrojot, ka tā pārbauda, vai viņš nav sociopāts, jo sociopāti neko nejūtot, laimi arī ne. vajadzēja ieteikt to lāci.
[User Picture]
From:[info]savanna
Date:3. Marts 2022 - 12:02
(Link)
Manā variantā, lēni lavītos prom.
[User Picture]
From:[info]penny_lane
Date:3. Marts 2022 - 12:06
(Link)
bet nu tā lai visi zina - satiekoties ar brūno lāci, jāzina, ka tas uzvbrūk tikai lai aizsargātos, tāpēc jāparāda sava nebīstamība - iesaka apgulties zemē, ar rokām aizsedzot kaklu, lai nosargātu dzīvību.

ja viņš aiziet, jāaizskaita līdz 1000, jo mēdz vērot no tāluma. tikai tad kustēties.

protams, pirms tam vajag izteikt brūnajam lācim izbrīnu un apbrīnu, ka viņš vispār LV ir saglabājies.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:3. Marts 2022 - 12:08
(Link)
ar mūsu brūno lāci nedrīkst ne cīnīties, ne arī tā akurāt aktīvi bēgt. jāatkāpjas lēnām, acīs neskatoties, muguru negriežot. absolūti nenozīmē, ka no šī modeļa var secināt par rīcību citās stresa situācijās.

bet par to, ko saki tālāk. mēs neviens īsti šobrīd nezinām, kā rīkotos reālajā situācijā. varbūt tie, kas tagad sakās cīnīties, nobītos un notītos. varbūt tie, kas domā tēlot beigtus, pēkšņi sāktu būvēt barikādes militārajam konvojam vai mēģinātu pievest paiku, zāles armijai. varbūt vēl ko tādu, kas prasa drosmi, kaut nestāvi frontes pirmajā līnijā.
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:3. Marts 2022 - 12:38
(Link)
Jā, man šķiet, ka mums tāds primitīvs skatījums uz to visu. Bēgt arī prasa drosmi, īpaši ja ar maziem bērniem. Drosmi prasa arī taisīt Molotova kokteili, ja tu sēdi ratiņkrēslā. Drosmi prasa diennaktīm ilga sēdēšana metro. Un visbiežāk tev ir daži mirkļi lai pieņemtu lēmumu un visticamāk nav tāda viena pareizā, to redzēs pāris gadus post factum
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:3. Marts 2022 - 13:20
(Link)
es šitos metaforiskos jautājumus nekad neuztveru. as in - es atbildu uz jautājumu, kas man ir uzdots, nevis izzīlēju the metaphor behind it. ja man pajautā, ko es darītu, ja mežā satiktu lāci, es atbildu, ko es actually darītu, ja es actually esot mežā satiktu actual lāci. un man būšana mežā nav nekas neparasts, tātad arī jautājums neliekas nekas pārāk metaforisks. :D
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Marts 2022 - 18:43
(Link)
es atbildēju, domājot par to, ko esmu dzirdējusi, kas jādara, satiekot lāci, tāpēc man likās, ka tā ir acīmredzama atbilde, bet kāds izdomāja uztaisīt testu, un izrādījās, ka var būt arī citi atbilžu varianti :)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:3. Marts 2022 - 19:06
(Link)
nē nu, īstenībā, imo, tu arī metaforiski atbildēji uz šo idiotisko testu visjēdzīgāk - as in, tavās zināšanās ir šāds fakts, kā jēdzīgākā darbība izdzīvot, līdz ar to tava atbilde nevis nozīmē, ka tu uz visu stresu apgulies, bet vienkārši rīkojies visracionālāk pēc savām zināšanām :D

> Go to Top
Sviesta Ciba