ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2009-12-04 21:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par sakariem ar LMT
Sveicināti,
Liekas ka Jūsu mārketinga un klientu servisa nodaļas katra dzīvo savu,
neatkarīgu dzīvi. Bezmaksas padoms - jebkurš kompānijas un produkta
atpazīstamībā ieguldītais lats un santīms ir velts, ja klientam ir 30 min
jāgaida uz iespēju sazināties ar informatīvo tālruni. Lūdzu, investējiet
jaunu darbavietu radīšanā, savādāk Jūsu mārketinga aktivitātes bez normāla
servisa ir graša vērtas!
Pie lietas - saņēmu informatīvu sms: Informējam, ka parsniegts LMT
noteiktais kreditlimits. Ludzam samaksāt avansu, citadi LMT pakalpojumu
izmantošana var tikt slegta.
Tagad tā - kas tas tāds ir? Kas ir kredītlimits? Man ir pieslēgums ar
pēcapmaksu mēneša beigās. Katru mēnesi godprātīgi apmaksāju saņemto rēķinu
un vārds kredītlimits man ir jaunums. Kas ir tas kredītlimits, vai man
tagad meklēt pieslēguma līgumu un skatīties pēc atslēgas vārdiem? Vai ir
kaut kur atrunāts, ka Jūs mani kreditējat sarunām līdz kaut kādam limitam,
un KĀDAM?
Nākamais. "lūdzam samaksāt avansu". Ka tas tāds? Kur ir avansa
rēķins? Ko man apmaksāt, latu, divus, piecus, piecdesmit? Uz kāda pamata?
Tip, bankas maksājumā uzrādīt - man ir sajūta, ka LMT vajadzētu avansu,
pārskaitu 13 latus, 83 santīmus un piecus gaisa skūpstus?
Un beidzamais -pakalpojumu izmantošana var tikt slegta. Kas vēl tas?
Draudi? Es te televizorā dzirdēju reklāmu pasaka teicēja balsī: "un
operatore viņam laipni atbildēja..." Pirmkārt, nekāda operatore man
atbildējusi nav (sk. tekstu augstāk) un rakstiskais tonis par pakalpojumu
atslēgšanu neliecina par laipnību.

Saņemieties un lūdzu sniedziet skaidrojumu maniem jautājumiem.
Veiksmes
Martins


Labdien,

1. LMT diennakts bezmaksas informatīvā tālruņa līnijas noslodze ir tieši
atkarīga no vienlaicīgi zvanošo klientu skaita. Strauji pieaugot zvanītāju
skaitam, var veidoties situācija, kad savienojums jāgaida nedaudz ilgāk.
Zvans uz 8000076 ir bezmaksas, tādēļ, ja iespējams, piezvanot uz šo numuru,
vajadzētu gaidīt savienojumu, nevis nolikt klausuli un tūlīt zvanīt atkal,
jo šādi rīkojoties, gaidīšanas laiks ik reizi atsākas no 0.

Saziņai ar LMT aicinam izmantot arī:
- elektronisko saraksti. LMT Informatīvā dienesta e-pasta adrese:
info@lmt.lv
- īsziņu uz informatīvo tālruni 80000076 (šīs īsziņas tiek tarificētas
saskaņā ar spēkā esošajiem īsziņu sūtīšans tarifiem).

2. Kredītlimits ir LMT tarifos noteiktais pakalpojumu apjoms naudas
izteiksmē, ko LMT sniedz abonentiem bez iepriekšējas samaksas.


Pārsniedzot kredītlimitu, pieslēgums var tikt atvienots. Garantijas
depozīts un iemaksātais avanss tiek ņemts vērā.


Kredītlimita apjoms ir atkarīgs no pieslēguma veida. Jūsu izvēlētajam
pieslēguma veidam Vienādais 7 kredītlimita summa ir 35.00Ls


Informācija pieejama arī LMT mājas lapā:
http://www.lmt.lv/lat/abonentiem/lmt_rekins/kreditlimits


3. Šobrīd izmantoto pakalpojumu apjoms naudas izteiksmē ir 36.30Ls.
Iemaksājamā avansa summa var būt brīvi izvēlēta. Piemēram, iemaksājot
avansu 10.00Ls, līdz kredītlimitam 35.00Ls varēsiet izmantot pakalpojumus
8.70Ls apjomā (36.30 - 10.00=26.30; 35.00-26.30=8.70Ls). LMT norēķinu
konti:
http://www.lmt.lv/lat/abonentiem/lmt_rekins/rekina_apmaksa/rekina_apmaksas_veidi#parskaitijums

Ar cieņu,
Iveta Goldmane
B grupas vadītājs
LMT Informatīvais dienests


Un tagad ko, man justies vainīgam?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]anonymous
2009-12-04 21:52 (saite)
Pamēģini samaksāt ar pašuzzīmēta zirnekļa bildi!
http://www.27bslash6.com/overdue.html

(Atbildēt uz šo)


[info]anonymous
2009-12-04 21:56 (saite)
Bet vispār tādi normāli "pa pusei valsts uzņēmuma" apgriezieni. Teiksim, man tiek piesūtīts rēķins pa pastu uz manu oficiāli deklarēto dzīvesvietu, kas kaut vai šī elementārā sūtījuma piegādes vajadzībai viņiem ir darīta zināma; tas gan netraucē uz paša rēķina parādīties adresei, kurā vairs nedzīvoju daudzus gadus un virkni citu deklrēto dzīvesvietu.

(Atbildēt uz šo)


[info]watt
2009-12-04 22:04 (saite)
eh, a es to pozitīvi vērtētu, izņemot ka ziņa tik stulbi nopozicionēta "maksā avansu, vai atslēgsim". ja būtu ziņa kā "esi jau notērējis 35 latus, ja tas ir OK, ieskaiti naudiņu tagad" - tb ka tevi pasargā no nejauša pārtēriņa.

krimināli taču būtu otrādi, ka ne čiku ne grabu, bet mēneša beigās dabū rēķinu 350 Ls un parādu piedzinējus, vai ne?

(Atbildēt uz šo)


[info]vikings
2009-12-04 22:10 (saite)
arvien biežāk domāju par opciju atteikties no mobilajiem sakariem. Labāk lai nav, nekā tevi vislaik piš aubē.
Pēc atbildes es teiktu, ka jamie uz uzdotajiem jautājumiem ir snieguši formālu atbildi, nevis pēc būtības.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]millers
2009-12-04 23:12 (saite)
Muah..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2009-12-04 23:19 (saite)
un kā agrāk? visu sarunāja, visu izdarīja. tikai tagad jau ltk būdas ravē nost.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putnelis
2009-12-04 22:11 (saite)
šādi klients jūtas vajadzīgs... paši sev šauj kājā.

(Atbildēt uz šo)


[info]stradnieks
2009-12-04 23:49 (saite)
šis stils: atbildēt, bet atbildēt tā, ka jūties vainīgs, pa drusciņai vēl ir gan paša neziņa, gan paša un otra nesapratne par jautājuma būtību + pa virsu jūtama atbildētāja absolūtais pofigisms, ir zināms. es nezinu, kur to māca, kas to māca, bet ļoti vēlētos to uzzināt un apgūt. es jau kopš šī gada sākuma cepos ar swedbanku par līdzīgām tēmām. nenorēkties. un nenodusmoties vienlaicīgi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ibiza
2009-12-05 00:38 (saite)
krājbanka neatpaliek ne par gramu. man nesen bija jāsajūtas vainīgai par to, ka meituks nestrādāja bankā, kad tika slēgts līgums ar mani, neko nezin, bet man ir jāmaksā kaut kāds parāds, kas radies mistiskā veidā un kārtā mainot procentu likmes, par ko mani aizmirsa informēt, pret ko man, protams, jāizturas ar sapratni. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2009-12-05 12:37 (saite)
to nekur nemāca - tas visām sievietēm sanāk dabiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zintish
2009-12-05 20:04 (saite)
nez... es tā nemāku..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spicka
2009-12-05 14:49 (saite)
Bāc kā izrēcos, Labs!
Pēc teksta noprotu, ka klients esi nesesns, vai nesen atgriezies atpakaļ, nu enīvei jauniņais, ko terorizēt. Lietas labad, iesaku pievienoties dajebkādam uzņēmumam, kuri, da vienanlga kura kantora biznesa klienti, maksā draugam uz kontu par savu nr. rēķinu, un neuztraucies par neko. Galvenais, ka tu nekad nesasniegsi pat 35 Ls, ja vien nebūsi nedēļu citu atlaidis mozanbikā vai kur tur. Raspektīvi visi vietējie zvani parasti ir 0.00 Ls nu max līdz 0.03 (kā kuram kantorim un kādu tīklu zvanot)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2009-12-05 15:00 (saite)
Šis numurs man jau ir ~6 gadus, līdz šā gada septembrim to apmaksāja juridiska persona, tagad es pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?