barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2011-10-12 10:01:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
te medus nav
Košākie reālmārketinga & reālreklāmas veikumi. Šite.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]bozena
2011-10-12 10:31 (saite)
Mani favorīti - Toms Jorks un kaķa kastrācija - nogriezīsim 2 olas par vienas cenu. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2011-10-12 10:36 (saite)
:) jā, pie tā aizrijos ar rīta kafiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]starro
2011-10-12 10:45 (saite)
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I wish I was special
But I'm a creep
I'm a weirdo

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kautskis
2011-10-12 11:31 (saite)
Pacanu sēmenes ir lieliska doma!

Tāpat apģērbi sievietēm no Baltkrievijas ir nepieciešams veikals, viņas tik tiešām iepērkas kaut kādās īpašās vietās. Ir taču mums bufetes veģetāriešiem, vai ne, kāpēc tad ne autfiteri baltkrievu madāmām vai tām, kas tā cenšas izskatīties.

Savukārt no Babrujskas gaļas kombināta tak mēs neko citu kā pilnīgu sajūsmu negaidījām.

Vārdsakot, lieliska kolekcija, un nedodu ne četri, ka reklāma tik tiešām strādā, babrujskieši šķiļ iekšā savas desas slavēdami, baltkrievu sievietes uzcērtas tā, ka nemetas, un pacani laimē grauž sēmačkas. Tāds, tāds ir reklāmas mērķis: pārdot mantas, nevis labi izskatīties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2011-10-12 12:01 (saite)
Te nu jūs, savojār, mazliet esat ieslīdzis mērķu pieticības maldībā. Ja uzskatām, ka biznesa mērķis ir pēc iespējas ātrāk atbrīvoties no nelikvīda krājuma ar pēc iespējas lielāku peļņu, tad paties, paties, spļaujam uz jelkādām estetikas un morāles normām un izmantojam jebkuru no vecajiem, lētajiem trikiem un iztīram noliktavu uz līdzenas vietas. Bet, ja dzīvojam piesātinātas konkureces apstākļos, kur noliktavas ir visiem un jāveido kas nebūt, ko saukt par "unikālo atšķirīgumu" vai kā citādi jāmēģina nodrošināt apstāklis, ka biedrene Ludmila nopirks ne tikai bluzonu šodien, bet sarafānu pēc mēneša, tad atļaušos jums tomēr sparīgi iebilst un teikt, ka ar pliku cenu jūs Ludmilai sarafānu un brošu un bereti vien neiesmērēsiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2011-10-12 12:25 (saite)
Mademoiselle, bet tieši to tak es centos uzsvērt -- šajās lietās ir tāds unique selling point, ka tik turies! Lūk, Ludmila gudro, nu kur gan man iepirkties -- un ierauga uzrakstu "Apģērbi sievietēm no Baltkrievijas". Nu lieliski, viņa skaidri saprot, kur doties.

Reklāmai jāuzrunā sava mērķauditorija, vai tad ne tā? Un, ja mērķauditorija identificējas ar "kopā mēs esam Baltkrievija", tad tieši tas viņai jāsaka. Un kas par to, ka mēs te smīkņājam, mums jau arī to nemēģina pārdot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?