Te nu jūs, savojār, mazliet esat ieslīdzis mērķu pieticības maldībā. Ja uzskatām, ka biznesa mērķis ir pēc iespējas ātrāk atbrīvoties no nelikvīda krājuma ar pēc iespējas lielāku peļņu, tad paties, paties, spļaujam uz jelkādām estetikas un morāles normām un izmantojam jebkuru no vecajiem, lētajiem trikiem un iztīram noliktavu uz līdzenas vietas. Bet, ja dzīvojam piesātinātas konkureces apstākļos, kur noliktavas ir visiem un jāveido kas nebūt, ko saukt par "unikālo atšķirīgumu" vai kā citādi jāmēģina nodrošināt apstāklis, ka biedrene Ludmila nopirks ne tikai bluzonu šodien, bet sarafānu pēc mēneša, tad atļaušos jums tomēr sparīgi iebilst un teikt, ka ar pliku cenu jūs Ludmilai sarafānu un brošu un bereti vien neiesmērēsiet.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: