« previous entry | next entry »
Jul. 25., 2006 | 09:41 am
posted by: esinja in pajautaa

Kā pareizi raksta sūdzību bankai un kam/kurai nodaļai tā ir jāadresē. Runa par Parexu un tās Zilo karti.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {18}

Kakje

from: [info]kakje
date: Jul. 25., 2006 - 09:49 am
#

A par ko sūdzies? ;)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 09:53 am
#

kad taisījos braukt uz Gruziju, pietika prāta pakonsultēties, kādu karti izmantot tur būs visērtāk. Ieteica Zilo. Tjipa tur visur es varēšu norēķināties ar to un visos bankomātos naudu izņemt. Lieki piebilst, ka Tbilisi NAV neviena bankomāta, kurš šo karti pieņemtu. Nevienā veikalā nevar norēķināties ar šo karti, aviokompānijas un tūrisma firmas to nepieņem. Tā nu es stāvēju, kā tāda muļķe ar 20 santīmiem kabatā un ārdijos. pazvaniju viņiem, paskaidroju situāciju. ui, piedodiet, nekā nevaram palīdzēt, ziniet Turcijā... Vairs ne pieklājīgi atgādināju, ka esmu Gruzijā. Palūdza uzgaidīt. Uzgaidiju 15 minūtes. Klusums trubas galā. Smalki, ne? Ak jā, naudu viņi arī nepārskaitija, kā biju lūgusi pirms aizbraukšanas. Tb no vienas parex kartes uz otru. Divos vārdos - maucība.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kakje

from: [info]kakje
date: Jul. 25., 2006 - 09:58 am
#

nu, diemžēl, man domāt, ka visērtāk Gruzijā ir ar skaidro naudu... bet nu nesmuki, dikti nesmuki.... :(
Viens klients, kā reiz`, brauc uz Gruziju, ņem līdzi tikai un vienīgi skaidruci...

abidna... :(
a kā galā tiki?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:01 am
#

nē, nu tagad es liekas arī paļaušos tikai un vienīgi uz skaidru naudiņu.
galā tiku protams. es pie pazīstama cilvēka braucu. dabūju no viņa naudiņu un tagad kaut kad satikšu viņa draugus, kam atdošu. protams gaužām nepatīkamais aizņemšanās fakts. weee, nepatīk..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kakje

from: [info]kakje
date: Jul. 25., 2006 - 10:03 am
#

labi, ka vismaz bija no kā aizņemties... citādi - kaut sēdi un pasaules galu gaidi...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:16 am
#

nu uz bimbu vilka, ja godīgi. labi, ka blakus bija cilvēks, kas pagaidija, kāmēr iztrakojos un nomierinos un tad manā vietā atrisināja problēmu! :))))

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mmk
date: Jul. 25., 2006 - 10:16 am
#

vispār zilajai kartei izņemot naudu vai maksājot ar karti, tiek piemērots nu ļoti neizdevīgs valūtas. nu ļoti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:17 am
#

Tagad es to zinu,...

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mmk
date: Jul. 25., 2006 - 09:53 am
#

veicais triks ar iesniegumu klientu apkalpošanas nodaļai?

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 09:54 am
#

āā, nu jā. loģiski. paldies.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]quasi
date: Jul. 25., 2006 - 10:48 am
#

TV3 Bez tabū laiks? (num uz turieni ar iesniegumu, es gribu teikt)

Atbildēt


Kārlis

from: [info]kpv
date: Jul. 25., 2006 - 11:31 am
#

To var darīt caur Parexa Internetbanku. Rakstot sūdzību ieteiktu norādīt datumu un laiku kad zvanīji, lai bankas losers varētu saņemt pēc nopelniem, zinot Parex - šams norausies.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 11:52 am
#

šams jau nav vainīgs, ka pielikts pie darba, ko veikt nav kompitents.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kārlis

from: [info]kpv
date: Jul. 25., 2006 - 12:11 pm
#

Redz, AMEX tomēr nav 'širpotrebs', laia rī parex viņu psniedz kā tādu, līdz ar to Parexam ir jāievēro Amex noteiktie klienta apkalposanas standarti. Faktiski, Tu vari arī AMEX uzrakstīt un aklāstīt situāciju, lai ārī šie Parex'u nformē par tādiem pasākumiem.
A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:08 pm
#

nu jā... a kas man īsti jāraksta? kādā formā? kā atstāstījumu situācijai? uzbrauciens? lūgums pamainīt attieksmi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Anne

from: [info]puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#

1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito)
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#

ooook, paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


Māris Alksnis

from: [info]maris
date: Jul. 25., 2006 - 12:15 pm
#

Klientu daļai.

Atbildēt