Redz, AMEX tomēr nav 'širpotrebs', laia rī parex viņu psniedz kā tādu, līdz ar to Parexam ir jāievēro Amex noteiktie klienta apkalposanas standarti. Faktiski, Tu vari arī AMEX uzrakstīt un aklāstīt situāciju, lai ārī šie Parex'u nformē par tādiem pasākumiem. A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'
1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito) 2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam, 3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu) 4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu). Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
from: kpv
date: Jul. 25., 2006 - 12:11 pm
#
A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:08 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais