1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito) 2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam, 3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu) 4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu). Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
from:
puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais