« previous entry | next entry »
Jul. 25., 2006 | 09:41 am
posted by: esinja in pajautaa

Kā pareizi raksta sūdzību bankai un kam/kurai nodaļai tā ir jāadresē. Runa par Parexu un tās Zilo karti.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {18}

Anne

from: [info]puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#

1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito)
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#

ooook, paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais