kad taisījos braukt uz Gruziju, pietika prāta pakonsultēties, kādu karti izmantot tur būs visērtāk. Ieteica Zilo. Tjipa tur visur es varēšu norēķināties ar to un visos bankomātos naudu izņemt. Lieki piebilst, ka Tbilisi NAV neviena bankomāta, kurš šo karti pieņemtu. Nevienā veikalā nevar norēķināties ar šo karti, aviokompānijas un tūrisma firmas to nepieņem. Tā nu es stāvēju, kā tāda muļķe ar 20 santīmiem kabatā un ārdijos. pazvaniju viņiem, paskaidroju situāciju. ui, piedodiet, nekā nevaram palīdzēt, ziniet Turcijā... Vairs ne pieklājīgi atgādināju, ka esmu Gruzijā. Palūdza uzgaidīt. Uzgaidiju 15 minūtes. Klusums trubas galā. Smalki, ne? Ak jā, naudu viņi arī nepārskaitija, kā biju lūgusi pirms aizbraukšanas. Tb no vienas parex kartes uz otru. Divos vārdos - maucība.
nu, diemžēl, man domāt, ka visērtāk Gruzijā ir ar skaidro naudu... bet nu nesmuki, dikti nesmuki.... :( Viens klients, kā reiz`, brauc uz Gruziju, ņem līdzi tikai un vienīgi skaidruci...
nē, nu tagad es liekas arī paļaušos tikai un vienīgi uz skaidru naudiņu. galā tiku protams. es pie pazīstama cilvēka braucu. dabūju no viņa naudiņu un tagad kaut kad satikšu viņa draugus, kam atdošu. protams gaužām nepatīkamais aizņemšanās fakts. weee, nepatīk..
To var darīt caur Parexa Internetbanku. Rakstot sūdzību ieteiktu norādīt datumu un laiku kad zvanīji, lai bankas losers varētu saņemt pēc nopelniem, zinot Parex - šams norausies.
Redz, AMEX tomēr nav 'širpotrebs', laia rī parex viņu psniedz kā tādu, līdz ar to Parexam ir jāievēro Amex noteiktie klienta apkalposanas standarti. Faktiski, Tu vari arī AMEX uzrakstīt un aklāstīt situāciju, lai ārī šie Parex'u nformē par tādiem pasākumiem. A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'
1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito) 2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam, 3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu) 4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu). Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
from: kakje
date: Jul. 25., 2006 - 09:49 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 09:53 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kakje
date: Jul. 25., 2006 - 09:58 am
#
Viens klients, kā reiz`, brauc uz Gruziju, ņem līdzi tikai un vienīgi skaidruci...
abidna... :(
a kā galā tiki?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:01 am
#
galā tiku protams. es pie pazīstama cilvēka braucu. dabūju no viņa naudiņu un tagad kaut kad satikšu viņa draugus, kam atdošu. protams gaužām nepatīkamais aizņemšanās fakts. weee, nepatīk..
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kakje
date: Jul. 25., 2006 - 10:03 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:16 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: mmk
date: Jul. 25., 2006 - 10:16 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 10:17 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: mmk
date: Jul. 25., 2006 - 09:53 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 09:54 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: quasi
date: Jul. 25., 2006 - 10:48 am
#
Atbildēt
from: kpv
date: Jul. 25., 2006 - 11:31 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 11:52 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kpv
date: Jul. 25., 2006 - 12:11 pm
#
A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:08 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: maris
date: Jul. 25., 2006 - 12:15 pm
#
Atbildēt