« previous entry | next entry »
Jul. 25., 2006 | 09:41 am
posted by: esinja in pajautaa

Kā pareizi raksta sūdzību bankai un kam/kurai nodaļai tā ir jāadresē. Runa par Parexu un tās Zilo karti.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {18}

Kārlis

from: [info]kpv
date: Jul. 25., 2006 - 11:31 am
#

To var darīt caur Parexa Internetbanku. Rakstot sūdzību ieteiktu norādīt datumu un laiku kad zvanīji, lai bankas losers varētu saņemt pēc nopelniem, zinot Parex - šams norausies.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 11:52 am
#

šams jau nav vainīgs, ka pielikts pie darba, ko veikt nav kompitents.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kārlis

from: [info]kpv
date: Jul. 25., 2006 - 12:11 pm
#

Redz, AMEX tomēr nav 'širpotrebs', laia rī parex viņu psniedz kā tādu, līdz ar to Parexam ir jāievēro Amex noteiktie klienta apkalposanas standarti. Faktiski, Tu vari arī AMEX uzrakstīt un aklāstīt situāciju, lai ārī šie Parex'u nformē par tādiem pasākumiem.
A darbinieks ir vainīgs, tas saucas 'nolaidība'

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:08 pm
#

nu jā... a kas man īsti jāraksta? kādā formā? kā atstāstījumu situācijai? uzbrauciens? lūgums pamainīt attieksmi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Anne

from: [info]puuce
date: Jul. 25., 2006 - 02:24 pm
#

1) izstāsti faktus (karti iegādājos tad, solīja, ka varēšu to, to un šito)
2)Izstāsti problēmu, un kā tas neatbilda solītajam,
3)izstāsti par to, kā banka Tev nepalīdzeja risināt problēmas, kas bija radušās viņu nepamatoto solījumu/neizdarītā dēļ (pamatīgi aprakstot telefona zvanu)
4) piedāvā risinājumu & pieprasi kompensāciju (laiks/nervi/lieki izdevumi, prasi konkrētu summu).
Kompensāciju, visticamāk, dabūt neizdosies, bet paliek cerība, ka kādam citam šādas nebūšanas izpaliks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Jul. 25., 2006 - 02:37 pm
#

ooook, paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais