Gribētos noskaidrot vienreiz par visām reizēm: Cibā ir atļauts mēģināt iebiedēt un attaisnot terorismu?

From:[info]covid_19
Date:4. Jūnijs 2020 - 10:51
(Link)
digabiksi, tu?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:4. Jūnijs 2020 - 10:53
(Link)
Nē šitas ir sliktumiņš
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:4. Jūnijs 2020 - 10:54
(Link)
paskatījos uz ierakstu zemāk un sapratu, tāds pats diegabiksis ;) tikai drusku lēmētāks
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:4. Jūnijs 2020 - 10:55
(Link)
eee šitas ir mazs un dumš atšķirībā no minētā personāža
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:4. Jūnijs 2020 - 10:54
(Link)
jaunēklis kurš iedomājas sevi par kaut ko līdzīgu marksistam vai tml bet ir ar domāšanu bērnudārza līmenī
From:[info]slikts
Date:4. Jūnijs 2020 - 11:48
(Link)

Ne anonimitāte, ne apsaukāšanās neliecina par brašumu; drīzāk par to, ka tēma tev ir neērta. Es vienkārši gribu, lai ir skaidri atrunāts, ka Ciba ir tāda sūdu bedre, kur ir pieņemami klāstīt, ka citi tās lietotāji nebūtu pelnījuši dzīvot, un ka vardarbīgi terorakti būtu attaisnojami.

[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:4. Jūnijs 2020 - 11:50
(Link)
priekš tevis jā!

jautājumi?
From:[info]slikts
Date:4. Jūnijs 2020 - 11:58
(Link)
Tagad tev atliek tikai saņemties un parakstīties ar īsto vārdu zem šādiem uzskatiem.
[User Picture]