lidostas

« previous entry | next entry »
Jan. 19., 2011 | 12:51 am
posted by: iguaana in pajautaa

cik reāli ir tas- ja lidmašīna ielido lidostā 16.00 un nākamā ir no tās pašas lidostas 16.50- cik reāli ir uz to paspēt? ir baigais risks kaut ko tur nokavēt nepaspēt, respektīvi- cik laicīgi jāierodas lidostā pirms lidojuma. neesmu tā baigi domājusi par to nekad. vienmēr esmu bijus laicīgi. a tagad dikti sakrīt cenas labas un īsti nesaprotu- pirkt vai nepirkt.


upd: lidojums ar ryanair. aprīlī un no milānas uz sardīniju- tjipa nesezonā.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {17}

apjukums

from: [info]apjukums
date: Jan. 19., 2011 - 12:59 am
#

atkarīgs no lidostas un vai tie ir savienotie lidojumi.
Rīgā, piemēram, tā visdrīzāk nebūtu problēma. jebkurā lielākā lidostā gan.
Ja jāsagaida bagāža, jāiečekojas no jauna, jāiziet cauri drošības pārbaudei, tas ir diezgan neiespējami.
ja tas ir Rynair, manuprāt, ir diezgan liela iespēja nākamo reisu palaist gar degunu.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]iguaana
date: Jan. 19., 2011 - 12:59 am
#

jaaa.. tas ir ryanair

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Jan. 19., 2011 - 01:01 am
#

ja esi iechekojusies un nav bagaazhas, tad ar ryanair pastaav iespeeja arii paspeet.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]iguaana
date: Jan. 19., 2011 - 01:06 am
#

njaa ''pastāv iespēja''- tas nemierina :D bet baiigi gribeetos. paredzeets lidojums riga-milaana- sardiinija un atpakall

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Jan. 19., 2011 - 01:21 am
#

iesaku drīzāk padomāt, vai nevēlies pavadīt vienu dienu bergamo, jo 50 minūtes tiešām ir ekstrēmi maz. rēķini, ka čekinu vien slēdz ciet 40 minūtes pirms reisa (bet tev tā visdrīzāk nebūtu problēma, jo šādā salikumā var lidot tikai ar rokas bagāžu un jāčekojas tāpat ir onlainā, tātad tas ietekmētu tikai bagāžas nodošanu).
es nupat pati biju pārsteigta, ka ārlandā ar savienoto reisu, kur man vienkārši bija jānodefilē pa tranzīta zonu no ļotenes līdz ļotenei, ar 50 min tā vien pietika, lai iegrieztos wc, nopirktu kioskā limonādi, aiziet līdz vajadzīgajam geitam pa gaiteņu gaiteņiem un uzreiz jau kāptu iekšā nākamajā ļotenē. bet nu ārlanda arī ir liela :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Jan. 19., 2011 - 09:29 am
#

Piekrītu šim. Bergamo lidosta gan ir ļoti, ļoti maziņa, tā ka var arī paspēt. Tomēr labāk neriskēt. Turklāt Bergamo pilsēta ir ļoti skaista, vismaz tās vecpilsētas daļa :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jan. 19., 2011 - 10:38 am
#

nevar arī zināt, vai nebūs kādas mistiskas rindas pa vidu.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]jaranga
date: Jan. 19., 2011 - 12:34 pm
#

man liekas,kad es lidoju no milanas uz romu ar rynair,arī bija kaut kādas 50 minūtes, bagāža bija tikai rokas,tāpēc nemaz nepieļāvām iespēju nepaspēt. skrejam atri cauri parbudem, bijam kadas 20 min pirms laišanas lidmašīnā jau ierindā..

Atbildēt | Iepriekšējais


Inde

from: [info]auksts_entelekt
date: Jan. 19., 2011 - 12:59 am
#

ja nav nododamaa bagāzha un pirms tam esi iečekojusies, tad var riskeet.

Atbildēt


silent wings

vot pajautāja...

from: [info]sw
date: Jan. 19., 2011 - 01:07 am
#

nav tādas konstantes, kas būtu atbilde uz šo jautājumu. iznākums atkarīgs no lidostas (liela, maza? t.i., cik ilgi skriesi pa termināļiem, vai ir rindas pie transfer desk'a, vai ir drošības pārbaude tranzīta pasažieriem), iesaistītajām lidsabiedrībām (ir tādas, kuras ļoti bieži kavē, tad kirdik būs paspēšanai uz Tavu nākamo reisu; ir tādas, kas jutīgas pret sliktiem laikapstākļiem un atceļ reisus), galu galā - arī no gadalaika un pat diennakts laika (ir aktīvās gaisa satiksmes stundas, kad lidmašīnai var būt jāgaida rindā atļauja pacelties/piezemēties).

vienīgais, ko varu droši pateikt - ar tādu transfēra laiku labāk vest tikai salona bagāžu, nododamā var netikt Tev līdzi.

good luck.

Atbildēt | Diskusija


Re: vot pajautāja...

from: [info]iguaana
date: Jan. 19., 2011 - 01:08 am
#

laiks- apriilis, kad teoreetiski lidotaaji uz sardiiniju vareetu buut pamac, jo nav sezonas. bet nu ja- risks ira:)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


.

Re: vot pajautāja...

from: [info]_kinky_
date: Jan. 19., 2011 - 01:12 am
#

ar nododamo bagāžu nav vērts, ar rokas bagāžu avrbūt var mēģināt, taču cik esmu lidojusi ar ryanair - vienmēr nosēžās ar novēlošanos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Zetinja Tresor

Re: vot pajautāja...

from: [info]zetinja
date: Jan. 19., 2011 - 11:04 am
#

Tad rodas jautājums, cik esi lidojusi, tādēļ, ka es pēdējos gadus četrus ar ryanair lidoju ~ 6x gadā un nosēdušies ar novēlošanos no tām visām viņi ir kādas divas vai trīs varbūt. un ari tad tās bija pāris minūtes.

Bet nu vēl jau ari pastāv karmas jautājums. Zinu cilvēkus, kuri lidojot vienmēr sarīko sniega vētras, biezas miglas un regulāri tiek novirzīti uz citām lidostām vai kavējas, neatkarīgi no lidkompānijas. :D

Atbildēt | Iepriekšējais


silent wings

Re: vot pajautāja...

from: [info]sw
date: Jan. 19., 2011 - 01:17 am
#

man ir miglainas atmiņas par Ryanair Milan BGY (Bergamo) lidostu - šķiet, ka nebija liela, vismaz izgāju no viņas ļoti ātri. arī nekādas briesmīgas kavēšanas no Ryanair puses nav nācies piedzīvot. man nepatīk mēnesis aprīlis, jo pagājušogad ap to laiku viena paugura dēļ nācās braukt pāri Eiropai ar auto, bet cerams, ka tas nav cikliski :) katrā ziņā sniegs uz skrejceļiem tad diez vai būs. es riskētu, bet bagāžā ņemtu tikai tos 10 kg cabin luggage.

Atbildēt | Iepriekšējais


nxn

from: [info]nxn
date: Jan. 19., 2011 - 09:47 am
#

ryanair ir diezgan precīzi, vismaz kkādā statistikā (iespējams, viņu pašu :) ir minēta kā viena no vislaicīgakajām lidsabiedrībam. to novēroju arī praksē, bieži ar jamiem sanak lidot :)

Atbildēt


from: [info]atis
date: Jan. 19., 2011 - 11:36 am
#

Ja tas būtu "dārgās" aviosabiedrības savienotais reiss, varētu paspēt. Bet ar Ryanair nevar neko zināt. It kā jau viņi lido precīzi, bet pietiek ar pusstundas kavējumu, kaut vai pretvēja dēļ, lai viss pasākums neizdotos.

Turklāt tas reiss ir dienas beigās, man kaut kā pieredze rāda, ka dienas beigās kavējuma iespēja ir lielāka, jo visi agrākie tās dienas laikā iegūtie lidmašīnas kavējumi var "uzkrāties". Īpaši, ja bāzē ir pasūdīgs laiks.

Atbildēt


ib

from: [info]ib
date: Jan. 19., 2011 - 11:29 pm
#

Tieši Milānā tikām dzīvē lielākajā rindā uz pārbaudēm (nu tur, kur skanē, vai nav plāksne galvā).
Bet tā kā tas bija vienīgais lidojums no Malpensas, neņemos vispārināt, ka tā ir vienmēr.

Atbildēt