riteņi satiksmē
« previous entry | next entry »
Dec. 7., 2009 | 08:34 am
posted by: arkls in pajautaa
braucu savā parastajā ātrumā pa brīvības ielu pa iekšējo maliņu gar abām rindām auto (kuras stāvēja pie sarkanās gaismas) un ieskrienu durvīs, kuras atvēra skuķis, kurš tika izlaists ārā no auto. tātad ieskrēju durvīs! durvis mazliet atlauztas, man sāpošs kakls, bet samulsuma neskaidrībā aizbraucām katrs savu ceļu.
kuram taisnība? kurš vainīgs?
kuram taisnība? kurš vainīgs?
from: efix
date: Dec. 7., 2009 - 08:43 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: efix
date: Dec. 7., 2009 - 08:44 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Dec. 7., 2009 - 09:04 am
#
un ritenjbrauceejam nav jaaieveero sarkanaa gaisma un jaaspraucas garaam citiem, veidojot otro/treso brauksanas joslu vietaa, kur paredzeta viena/divas, kameer paareejie staav gaidot zaljo gaismu?
protams - nenoliedzami ir jaapaarliecinaas, pirms izkaapt no auto, vai netraucees ar to kaadu citu satiksmes daliibnieku, bet...
shajaa situaacijaa arii ritenjbrauceejs ir vainiigs (man taa skjiet)...
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: ttp
date: Dec. 7., 2009 - 09:43 am
#
kamēr nav veloceļi tikmēr būs klapatas, kamēr ir iespējamas klapatas vajag saprātu, iecītību un sapratni, that's it
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: antuanete
date: Dec. 7., 2009 - 10:15 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Dec. 7., 2009 - 10:31 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: antuanete
date: Dec. 7., 2009 - 10:50 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Dec. 7., 2009 - 10:55 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: antuanete
date: Dec. 7., 2009 - 11:07 am
#
Kur nu vēl stikli, drazas un citas jaukas lietas gar ietvi.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Dec. 7., 2009 - 11:08 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: antuanete
date: Dec. 7., 2009 - 11:47 am
#
Nav jau nekāda karamele, salīdzinot ar Eiropu, bet neko ekstrēmu arī neredzu.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Dec. 7., 2009 - 09:41 pm
#
es arii uzskatu, ka ir riskanti paarvietoties ar velo pa Riigu - nav cilveekiem (paareejim satiksmes daliibniekiem) veel taa domaashana un attieksme pret velobrauceeju iestraadaajusies...
taapat iztruukstoshie velocelinji, sliktais ielu staavoklis un shauraas joslaas sadaliitas ielas (piem. Valdemaara iela - tur divas joslas katraa virzienaa - normaali auto knapi pasee, kur nu veel kaads velobrauceejs pa vidu) padara paarvietoshanos pa celjiem velobrauceejams ljoti riskantu diemzheel :(((
autovadiitaaja tiesiibas un lielu praksti ieguvu ne te, kaa zini ;) - man cienja pret paareejiem satiksmes daliibniekiem ir iedziita asiniis...
taapeec domaaju - tavs apvainojoshais apgalvojums nav korekts... :)
Atbildēt | Iepriekšējais
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 12:32 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: echoes
date: Dec. 7., 2009 - 11:11 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 11:14 pm
#
+vēl baļķīši padsmit cm diametrā, dažādas auto atlūzas krietna riteņa lielumā, turklāt dažām kanalizācijas bedrēm vāku nemaz nav.. protams par špūrēm nemaz nav ko runāt..
Savukārt ar mūsu bordēm braukt pa ietvēm arī ir pašnāvība riteņiem (piemēram krasta ielas posmā lēkāk pa bordēm un bedrēm sanāk vairāk nekā braukt).
Atbildēt | Iepriekšējais
from: le_minga
date: Dec. 7., 2009 - 11:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: watt
date: Dec. 7., 2009 - 09:44 am
#
33. Pasažieriem aizliegts:
33.3. atvērt apturēta transportlīdzekļa durvis, ja tas apdraud ceļu satiksmes drošību vai traucē citus ceļu satiksmes dalībniekus;
un
134. Aizliegts atvērt apturēta transportlīdzekļa durvis, ja tas apdraud ceļu satiksmes drošību vai traucē citus ceļu satiksmes dalībniekus.
(tātad arī riteņbraucēju kas zogas garām pie luksofora pa labo pusi gar ietvi - nav atrunāts vai ielas pusē vai ietves pusē durvis aizliegts virināt)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 10:18 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: karuna
date: Dec. 7., 2009 - 10:35 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: echoes
date: Dec. 7., 2009 - 10:03 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 10:38 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: echoes
date: Dec. 7., 2009 - 10:47 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 11:21 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: echoes
date: Dec. 7., 2009 - 11:36 am
#
to, ka Tu ar velo, no ieraksta var saprast :>
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Dec. 7., 2009 - 09:30 pm
#
paarsvaraa jaa - ar auto, bet arii reizeem ar velo :P
katraa gadiijumaa ljoti censhos cieniit arii citus satiksmes daliibniekus - gan gaajeejus, gan velobrauceejus, gan autobrauceejus...
bet reizeem tieshaam dusmas, kad tev ash auto noskraapee, jo Obligaati vajag tam velobrauceejam paliist pa labo pusi garaam, kameer staavu pie sarkanaa...
-
un velobrauceeji, kas skjeerso gaajeeju paarejas braucot taam paari (resp. kaa velo braucis, taa turpina aatrumaa skjeersot paareju pat nepiebremzeejot utt.) un uzbliezh tev ar duuri pa auto, ja neesi, griezhot pa labi/kreisi vinju pamaniijis un garaam palaidis un taapeec tam naacies strauji bremzeet... ??? - varbuut arii tos aizstaaveesi? utt utjp.
es domaaju, ka augstaakmineetajaa situaacijaa vainiigi abi - nu nedriikst kaapt no auto laukaa, kameer neesi paarliecinaajies, vai taa kaadam netraucee...
bet nav arii jaaspiezhas ar velo garaam autostriipai aatrumaa, neveerojot un nereekjinoties ar citiem (peec ieraksta spriezhot - velobrauceejs nebrauca leenaam un uzmaniigi, ja jau izlauza automashiinai durvis...)
taa luuk...
pie stuures esot (velo vai auto - viena alga) es vados peec principa: reekjinies ar citiem un respektee citus...
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 10:28 am
#
braucu rēķinoties ar satiksmes dalībnkiekiem, bet faking PASAŽIERIS nu gan ir vainīgs par 100%, jo auto paliek auto - nav paredzētas taču durvis virināt tad, kad nevajag!
un tainsnvirziena domāšana par velo nepamanīšanu - tādu ir simtiem, nebraucu un palaizju, lai jau griezj, bet ja neraada pagriezienu - gribaas kaadu steku, stieni. jaa nu realitaatee buutu stulbi sist :P
bet jaa - Tavas domas = garaam!
Atbildēt | Iepriekšējais
from: echoes
date: Dec. 8., 2009 - 11:50 am
#
nu pagpag, es nevienu neaizstāvēju, tikai rakstīju, ka Tu izklausies pēc autovadītāja :)
un aklz raksta, ka durvis ir "drusku aizlauztas", nevis "izlauztas", kā Tu raksti. tad jau tas ātrums nebija tik traks
vai Tu ar velo brauc pa centru? un vai Tev bieži sit ar dūri pa mašīnu? :>
p.s. bet es braucu samērā lēni un uzmanīgi, cenšos visus satiksmes dalībniekus respektēt.
drusku gan kaitina tie, kas nerāda pagriezienus un nepamana velosipēdistus :/
Atbildēt | Iepriekšējais
from: antuanete
date: Dec. 7., 2009 - 10:16 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 10:31 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 07:41 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 10:17 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 09:47 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: karuna
date: Dec. 7., 2009 - 10:21 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 09:50 am
#
1x audzināju šitādu pasažieri (jo viņa toč traucās laukā kur nebija auto atļauts apstāties), apstājos tā, ka šī netika laukā un kamēr neiekāpa atpakaļ autiņā, laukā nelaidu :D Iekāpa atpakaļ, pabraucu garām, tad lai kāpj laukā :D
Atbildēt | Diskusija
from: le_minga
date: Dec. 7., 2009 - 10:08 pm
#
ja paareejie satiksmes daliibnieki saaktu "audzinaat" velobrauceejus par noteikumiem, kurus tie neieveero - teijaatris buutu ne pa jokam :P
(iedomaajies gaajeejus, kas spertu pa spiekjiem tiem, kas brauc paar gaajeeju paarejaam utt utjp.)
ahh - ja pats neesi 100% perfekts - neprasi to no otra :P
/un nesaki, ka ne reizi, ar richuku braucot, nav tikushi paarkaapti noteikumi :P/
cieni/respektee citus - cieniis/respektees arii tevi...
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 11:10 pm
#
un savukārt mani tracina, ka cilvēks, kam lai dabūtu tos 30km/h vajag piespiest gāzes pedēli biku, nevar apstāties bik tālāk no labās malas, lai viņam ar riteni varētu pabraukt garām (un es nerunāju par ielām, kur ir šauras joslas). Visi, piemēram, stāv normāli, bet vienam idiotam ir jāstāv ikurāt 20cm no malas! Tā sacīt - pēc principa "ja es te stāvu, tad tu arī stāvēsi vai kā??!!"
a riteņbraucējam viena tāda idiņa dēļ jāliek pa mēmajiem, jāstumjas viņam garām starp divām joslām, līkumojot starp mašīnām vai arī jāstāv un jāgaida korķī kopā ar pārējiem.
ja mums būtu veloceliņi, tad autovadītāji varētu te lekties, bet mums jau viņu nav - vismaz ne uz ķengaragu no centra!
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 10:33 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: karuna
date: Dec. 7., 2009 - 10:07 am
#
Ir līdzīga situācija, kad veļļuks ietriecas auto, kas veic labo pagriezienu. Ja veļļuks brauc pa brauktuvi pa labi no auto, tad vainīgs ir auto. Ja veļļuks brauca pa gājēju pāreju, tad velosipēdists, jo pa pāreju bija jāstumjas kā gājējam.
Atbildēt | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 10:53 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: blutzeuge
date: Dec. 7., 2009 - 10:14 am
#
Atbildēt
from: zetinja
date: Dec. 7., 2009 - 11:54 am
#
Griežoties pa labi visiem autoskolā māca, ka jāieņem labais malējais stāvoklis tik tuvu apmalītei, lai riteņbraucēji fiziski netiek tev blakus un ar kaujas saucienu uz lūpām nenesas sānos iekšā, kad tu esi jau uzsācis manevru
Atbildēt | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 12:56 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: zetinja
date: Dec. 7., 2009 - 03:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 04:21 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 07:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: darkz
date: Dec. 7., 2009 - 12:54 pm
#
diezgan vienkaarshi ne?
Atbildēt | Diskusija
from: anonīmiķis
date: Dec. 8., 2009 - 12:22 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: darkz
date: Dec. 8., 2009 - 09:59 am
#
thx god nav sanaakusi dariishana leitlii
Atbildēt | Iepriekšējais
atbilde no CSDD:
from: arkls
date: Dec. 7., 2009 - 04:04 pm
#
„braucu savā parastajā ātrumā pa brīvības ielu pa iekšējo maliņu”
CSN 119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību
Ar cieņu, Līga Medne
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa
Atbildēt | Diskusija
Re: atbilde no CSDD:
from: sursurs
date: Dec. 7., 2009 - 07:45 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: atbilde no CSDD:
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 10:16 am
#
nu un man arii bija, ka staaveeja pie sarkanaas.
un situaacijas taadas ir pilnas. bet ja taa padomaa, sulbi, bet nez vai ieprieksh baigi aizdomaatos par velo brauceeju.. tagad gan!
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: atbilde no CSDD:
from: sursurs
date: Dec. 8., 2009 - 01:03 pm
#
ja auto (kaut pie sarkanā) apstājas, lai izlaistu pasažieri, viņam ir jārāda labais signāls. Jo saskaņā ar CSN apstājoties/uzsākot braukt arī tas ir jārāda. Tātad, ja viņš stāv pie sarkanā un rāda signālu un laiž laukā pasažieri (tur kur tas ir atļauts - tb tur, kur nav apstāties aizliegts zīme vai citi apstāšanās ierobežojumi), un tu ienesies durvīs, vainīgs esi tu. Ja viņš neko nav rādījis, tad viennozīmīgi vainīgs ir auto vadītājs. :)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: atbilde no CSDD:
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 01:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
Re: atbilde no CSDD:
from: fenrir
date: Dec. 8., 2009 - 12:04 am
#
Pasen, bet jautaajumi par kuram taisniiba nepaceelaas. Arii shoferis pakalj skreeja lai nesuudzu tiesaa, lai arii tajaa briidii bija vairaak jautaajums kapeec kaklaa caurums no kura asinis gaazhas :D
Atbildēt | Diskusija
Re: atbilde no CSDD:
from: arkls
date: Dec. 8., 2009 - 10:10 am
#
es ar par to iedomaajos, ka man noveicaas liidz ar nagiem.
aber kaa beidzaas ar shoferi, mediciiniskajiem un moraalajiem rekejiniem?
Atbildēt | Iepriekšējais