« previous entry | next entry »
Nov. 18., 2009 | 12:22 pm
posted by: pieninjsh in pajautaa
Kas pienākas autovadītājam par gājēja notriekšanu?
Tagad ātri paliek tumšs, katru dienu kāds tiek notriekts.
Pats no tā raustos tā, ka reizēm, ja kāds nāk pretī, un neredzu ceļa labo malu, krietni sabremzēju, tiešām tā lai bremzēšanas ceļš būtu īsāks par redzamību. Tracina nenorobežotās šosejas, kad pēkšņi ceļmalā parādās tumšs stāvs, kuru ieraugu 10m pirms mašīnas.. a kas ir 10m pret 90-100km/h?
Vārdsakot, kas tiek piespriests un vai vispār tiek piespriests vadītājam, kurš ir notriecis neredzamo gājēju braucot ar atļauto ātrumu un turoties savā likumīgajā trajektorijā?
Tagad ātri paliek tumšs, katru dienu kāds tiek notriekts.
Pats no tā raustos tā, ka reizēm, ja kāds nāk pretī, un neredzu ceļa labo malu, krietni sabremzēju, tiešām tā lai bremzēšanas ceļš būtu īsāks par redzamību. Tracina nenorobežotās šosejas, kad pēkšņi ceļmalā parādās tumšs stāvs, kuru ieraugu 10m pirms mašīnas.. a kas ir 10m pret 90-100km/h?
Vārdsakot, kas tiek piespriests un vai vispār tiek piespriests vadītājam, kurš ir notriecis neredzamo gājēju braucot ar atļauto ātrumu un turoties savā likumīgajā trajektorijā?
from: redrum
date: Nov. 18., 2009 - 01:55 pm
#
Iet jaunietis pa jauno Via Baltika ceļu posmā no Saulkrastiem uz Rīgu. Katrā kustības virzienā 1,5 joslas. Gājējs iet pa pa to pusjoslas ārējo malu. Tur ir tāds viens garšs, taisns posms (ja brauc no Saulkrastiem, tad uzreiz aiz Kuršiem). Apkāries ar visiem iespējamiem apstarotājiem. Ir jau iestājusies tumsa (faktiski te tas nespēlē nekādu lomu, jo dienas laikā tas pats var gadīties). Brauc trīs vieglie (var būt arī smagie) auto viens aiz otra. Pirmie divi velkas un nelaiž garām pēdējo. Pirmais ir baigais auns un brauc tieši pa joslas vidu, bet otrais izdomā, ja jāpārkārtojas tā, lai aizmugurējais var paiet garām. Tātad otrais atrodas uz malējās pusjoslas. Attālums starp mašīnām - ne vairāk par 5 m (kā jau regulāŗi tur tas notiek).
Un te BAMMMMMMMMS. Otrais braucējs notriec gājēju ar mašīnas labo stūri. Domājat, ka es te fantazēju? Tajā vietā jau 3 cilvēki notriekti tieši šādās situācijās. Un tas ir pilnīgi pofig kurā pusē un virzienā iet gājējs un vai ir diena vai nakts. Un faktiski vainīgiem jābūt visiem vadītājiem + tiem, kas to 1/2 joslu izdomāja.
Atbildēt | Diskusija
from: redrum
date: Nov. 18., 2009 - 01:57 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: pieninjsh
date: Nov. 18., 2009 - 02:04 pm
#
Nebanuparvelti viņa ir atdalīta ar nepārtraukto, par kuras šķērsošanu uzreiz 4 soda punkti.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: redrum
date: Nov. 18., 2009 - 02:06 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pieninjsh
date: Nov. 18., 2009 - 02:09 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: redrum
date: Nov. 18., 2009 - 02:14 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: fuckyuu
date: Nov. 18., 2009 - 04:17 pm
#
[Kamdēļ? Domas dalās.
versija 1: ar iedalīto budžetu inflācijas dēļ 4ām joslām nepietika.
versija 2: kā jau iekš LV kantoris 25% no naudas iebāza sev kabatā un sadeva kukuļus kur vajag, lai neviens par to nepīkstētu
[jāpiebilst, ka arī versija 1 ir pretlikumīga, jo, ja tu valsts izsludinātā konkursā piedalies ar piedāvājumu par summu Y to sūda 4joslu ceļu uzbūvēt, tad tev tāds ir jāuzbūvē. kamdēļ iesaistītās institūcijas to atļāva mainīt, es nezinu]]
Atbildēt | Iepriekšējais
from: dunkelheit
date: Nov. 18., 2009 - 02:50 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pieninjsh
date: Nov. 18., 2009 - 02:51 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: dunkelheit
date: Nov. 18., 2009 - 03:02 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: komeeta_naak
date: Nov. 18., 2009 - 03:34 pm
#
124. Netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, lai palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli, drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tā ir ar asfalta vai asfaltbetona segumu. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobeţotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiţ garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: o515
date: Nov. 18., 2009 - 03:48 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pieninjsh
date: Nov. 18., 2009 - 03:55 pm
#
Nē, šādas joslas tika ieviestas manis minētajām vajadzībām.
Tas, kā viņas interpretē un izmanto Latvijānijā ir cita runa.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: o515
date: Nov. 19., 2009 - 09:14 pm
#
Un tā nomale ir laba lieta, punkts. Tas, ka nejēdz aizdomāties līdz tās racionālai izmantošanai ir cits jautājums.
Un jā - gājējiem uz šosejas nav ko darīt, ja dzīve tik ļoti garlaicīga ir, lai jau lien.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pieninjsh
date: Nov. 19., 2009 - 10:05 pm
#
Pārlasi vēlreiz vietu kur es paskaidroju kādiem nolūkiem pusjosla tiek izmantota ārvalstīs... un ja stingri turies un LR 'racionālajiem' likumiem un to pieņemšanas kārtību, tad diskusija tiek beigta :)
Atbildēt | Iepriekšējais
from: rasbainieks
date: Nov. 19., 2009 - 05:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais