bērnu autokrēsliņš
« previous entry | next entry »
Nov. 20., 2017 | 06:23 pm
posted by: vacatio in pajautaa
interesē adac testi - kas kā.
Pāris dienas jau studēju adac lapu un testus un krēsliņu bodes. mani visādi velk uz vienu konkrētu krēsliņu (kategorija 9-18kg), kurš ir liekams braukšanas virzienā. Zinu, ka pēc visādiem nostāstiem drošāk tomēr ar skatu uz aizmuguri. BEt - manam noskatītaja'm krēsliņam adac testa rezultāti ir labāki kā stipri dārgākiem pret braukšanas virzienā liekamiem. Mēģinu saprast kāpēc tā?
vēl bišķi mulsina, ka tas krēsliņš ir testēts 2013 gadā un pēc tam vairs nē. (kaut gan atkārtoti testē varbūt tikai tad, kad krēsliņam tiek veiktas kādas modifikācijas? nosaukumā kāds burts piemests klāt vai tml.
Pāris dienas jau studēju adac lapu un testus un krēsliņu bodes. mani visādi velk uz vienu konkrētu krēsliņu (kategorija 9-18kg), kurš ir liekams braukšanas virzienā. Zinu, ka pēc visādiem nostāstiem drošāk tomēr ar skatu uz aizmuguri. BEt - manam noskatītaja'm krēsliņam adac testa rezultāti ir labāki kā stipri dārgākiem pret braukšanas virzienā liekamiem. Mēģinu saprast kāpēc tā?
vēl bišķi mulsina, ka tas krēsliņš ir testēts 2013 gadā un pēc tam vairs nē. (kaut gan atkārtoti testē varbūt tikai tad, kad krēsliņam tiek veiktas kādas modifikācijas? nosaukumā kāds burts piemests klāt vai tml.
from: termostats
date: Nov. 20., 2017 - 07:51 pm
#
Spekulācija, kuru varu piedāvāt es - galvenais arguments novietojumam ar muguru uz priekšu ir tāds, ka bērna kakls nav gana izturīgs, un visbiežāk auto kaut kur ietriecas ar priekšu, nevis saņem triecienu pa aizmuguri, tāpat arī straujas bremzēšanas gadījumā tādā krēslā tā galva nelido uz priekšu.
Līdz ar to pastāv variants, ka šie krēsli ar muguru uz priekšu, ir drošāki ikdienas satiksmē un mazākās sadursmēs vai pie straujas bremzēšanas, kamēr ADAC testos vairāk tiek analizētas nopietnākas sadursmes, sānu un aizmugures triecieni utml., kur jau darbojas citi likumi un iestājas citādas sekas. Tā kā absolūts vairākums avāriju notiek pilsētā un pie relatīvi nelieliem ātrumiem, tad zviedri varētu būt nosprieduši, ka svarīgāk ir koncentrēties uz drošību šādos negadījumos.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: polija
date: Nov. 20., 2017 - 07:59 pm
#
Katrā ziņā man ir svarīgi, lai bērns nesatraumētos pie straujas bremzēšanas, kas gan var bieži vien gadīties (ir jau arī gadījusies), tāpēc vizinu atpakaļgaitā un vizināšu, kamēr vien nesasniegs tos 18kg..
Atbildēt | Iepriekšējais
from: vacatio
date: Nov. 20., 2017 - 08:03 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: crescendo
date: Nov. 20., 2017 - 09:36 pm
#
Video ir Nuna rebl, kurš izskatījās pēc daudzsološa krēsliņa, līdz pēc adac testiem daļa patērētāju pieprasīja tā atsaukumu. Nezinu, kā beidzās, sākotnēji ražotājs centās skaidrot, ka krēsls nav vainīgs.
Ja jebkad ir lietoti erfi , tad droši vien redzi problēmu video.
Nav priekšējā sēdekļa.
Ja viņi tā testē visus erfus (jo foto it kā tā neizskatās?) tad tur ir daļa no problēmas. Tad redzēts, ka l diskutē par vairogkrēsliem, kuri ADAC izpildās ļoti labi, bet, ERFu fani un Britax apgalvo, ka vairogkrēsli ir bīstami pēc definīcijas, jo mašīnai apveļoties, bērns izvelsies.
Tas viss ir sarežģīti, publiski infas par to ir ļoti maz.
Ar To Pavedienu un Muki - lielāko daļu tā pavediena muki pa lielam tirgoja pilnīgi jebkuru erfu, kuru tā ražotāji bija ar mieru LV tirgot. tāpat tajā threadā ir arī infa par pirkšanu no zviedrijas utml. Nē, nu mīlestība pret kissiem tur ir izteikta, tas gan. Tie bija laiki, kad kissi bija lētāki.
Atbildēt | Iepriekšējais