« previous entry | next entry »
Feb. 6., 2017 | 01:01 pm
mood: chipper
posted by: anima_de_nera in pajautaa
pastāstiet par savu pieredzi īrējot mazu auto uz dažām dienām Itālijā!
jā? labāk nē? kāda firma? kāds auto? uz ko neuzķerties līgumā? kas svarīgs jāpiedomā?
vai varbūt tomēr labāk ar vilcienu/autobusu visur?
paldies!
jā? labāk nē? kāda firma? kāds auto? uz ko neuzķerties līgumā? kas svarīgs jāpiedomā?
vai varbūt tomēr labāk ar vilcienu/autobusu visur?
paldies!
from: darkz
date: Feb. 6., 2017 - 01:16 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: anima_de_nera
date: Feb. 6., 2017 - 01:19 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: darkz
date: Feb. 6., 2017 - 01:23 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: src
date: Feb. 6., 2017 - 01:35 pm
#
Atbildēt
from: nxn
date: Feb. 6., 2017 - 01:58 pm
#
Atbildēt
from: mufs
date: Feb. 6., 2017 - 02:22 pm
#
es ņēmu no fiat panda Budget un ford fiesta no Europecar, abas reizes,saņemot auto pēc apskates saucu atpakaļ pārstāvi pierakstīt skrambas,kas nebija atzīmētas īres lapā
abas mazas mašīnītes, bet spēja izbraukāt serpentīnus
skaties,lai ir unlimited mileage
Atbildēt
from: juuuda
date: Feb. 6., 2017 - 03:20 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: crescendo
date: Feb. 6., 2017 - 03:31 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: spic
date: Feb. 6., 2017 - 04:40 pm
#
Atbildēt
from: _re_
date: Feb. 6., 2017 - 11:09 pm
#
Atbildēt
from: hmmm
date: Feb. 7., 2017 - 06:10 pm
#
Gribēju testēt Fiat modeli, bet iedeva automātisku upgrade uz Toyota ar automātisko kārbu, par ko biju izteikti priecīgs. Tas noderēja uz lielceļiem un arī mazākiem lauku celiņiem, kā arī serpentīnos braucot pret kalnu, kur ar mazāku dzinēju varētu būt pagrūti kārpīties.
Jāskatās, kurā reģionā plānojat braukt - ir tādi Dienvidu daļā (Puglia? "papēdī"), kur apdrošināšana nedarbojas un pašrisks ir virs 1000 EUR, jo vairāk zog un dedzina jebkādus auto. Ja starp Milānu un Romu, tad visam jābūt ok.
Vēl viņiem līdz pavasarim obligāti ir sniega ķēžu īre. Kaut arī var nebūt neviena pārsla uz zemes, pēc noteikumiem ir jābūt māšinā ķēdēm. Attiecīgi var sanākt uz vietas piepirkt klāt ķēžu īri (vismaz dāzi EUR par katru dienu), ja nebūs iekļauts jau sākotnējā piedāvājumā.
Uz ceļa itāļi brauc diezgan dinamiski, gandrīz kā mūsu BMW braucēji uz LV ceļiem. Viņiem ir princips īpaši neaizrauties ar pagriezienu rādīšanu, līdz ar ko joslas maina vienkārši bez signālu rādīšanas pārsvarā. Pie tā jāpierod.
Kopumā auto īri Itālijā, lai tiktu no Milānas uz Florenci vērtēju kā jauku piedzīvojumu, labprāt īrētu vēlreiz pie nosacījuma, ja nebraucu uz lielpilsētu, kur atrast vietu parkingam var būt diezgan nereāli. Savukārt, vietēji bomži/alkatroni ir iemanījušies diedelēt naudu no centra attālāku stāvvietu tuvumā, līdz ar ko var būt neomulīga sajūt,a ja atstāsi auto tālāk no tūristu iecienītām vietām un neatstāsi obligāto ziedojumu, lia viņi neatstāj švīku vai neizsit stiklu īrētajam auto.
Noteikti jānočeko esošās švīkas un bojājumi, bet principā pret to labāk nodrošināties kopumā ar 0 pašrisku kā tādu.
Atbildēt