pajautaa

« previous entry | next entry »
Feb. 6., 2017 | 01:01 pm
mood: chipper chipper
posted by: anima_de_nera in pajautaa

pastāstiet par savu pieredzi īrējot mazu auto uz dažām dienām Itālijā!
jā? labāk nē? kāda firma? kāds auto? uz ko neuzķerties līgumā? kas svarīgs jāpiedomā?
vai varbūt tomēr labāk ar vilcienu/autobusu visur?

paldies!
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {11}

GUTEN TAG

from: [info]darkz
date: Feb. 6., 2017 - 01:16 pm
#

noīrējām fiatu, jo viss pārējais jau bija aizsists (trāpijām vasaras sezonā), braukājot pa kalniem nobira sajūgs, knapi atvilkām to mašīnu līdz lidostai, bet izīrētājs teica, ka tas ir "not a big deal" un nebija nekas extra jāmaksā. ja ņemiet kautkādu sīko, ņemiet mersi, mums bija arī viens tāds un tam nekādas problēmas neradās

Atbildēt | Diskusija


from: [info]anima_de_nera
date: Feb. 6., 2017 - 01:19 pm
#

a kāda firma?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


GUTEN TAG

from: [info]darkz
date: Feb. 6., 2017 - 01:23 pm
#

kas to vairs atcerās - liekas, ka hertz

Atbildēt | Iepriekšējais


src

from: [info]src
date: Feb. 6., 2017 - 01:35 pm
#

Biju Sicīlijā, biju salasījies sliktas atsauksmes par Sicily by Car. Rezervēju Avis ne pašas mazākās, bet otrās mazākās klases auto un biju visnotaļ apmierināts.

Atbildēt


nxn

from: [info]nxn
date: Feb. 6., 2017 - 01:58 pm
#

ar to vienmēr nodarbojās vīrs, savā vāciskajā perfekcionismā vienmēr kopā ar izīrētāju apskata mašīnu un nofotografē visus punus, skrāpējumus un sasitumus. Iesaku ņemt autiņu no normālas zināmas firmas, nevis kaut kāda kreisā kaktu kantora.

Atbildēt


rūsganais sprakšķis

from: [info]mufs
date: Feb. 6., 2017 - 02:22 pm
#

droši vien atkarīgs, cik daudz jāvizinās,man patīk neatkarība,ko dod auto.
es ņēmu no fiat panda Budget un ford fiesta no Europecar, abas reizes,saņemot auto pēc apskates saucu atpakaļ pārstāvi pierakstīt skrambas,kas nebija atzīmētas īres lapā
abas mazas mašīnītes, bet spēja izbraukāt serpentīnus
skaties,lai ir unlimited mileage

Atbildēt


frau Strumpf

from: [info]juuuda
date: Feb. 6., 2017 - 03:20 pm
#

jaapiedomaa par apdroshinaashanu un celja ziimi ''zona a traffico limitato''.

Atbildēt | Diskusija


crescendo

from: [info]crescendo
date: Feb. 6., 2017 - 03:31 pm
#

ju, vairums horrorstoriju ar 'naudas pazušanu no kontiem, jo atradās švīkiņa' saistīti ar to, ka izvēlas nepiemaksāt tos dažus eiro par apdrošināšanu to mašīnu īrējot. Un pie vidusjūras braucot švīkiņām uzrasties iespēja ir nebūt ne maza.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]spic
date: Feb. 6., 2017 - 04:40 pm
#

Venēcijā dzīvojošais Antuāns Nosiks stingri iesaka neceļot pa itāliju ar automobili, te ir izvērsti un krieviski http://dolboeb.livejournal.com/3085342.html

Atbildēt


putnu novērotājs

from: [info]_re_
date: Feb. 6., 2017 - 11:09 pm
#

esam Itālijā īrējuši vismaz kādas reizes četras. no satiksmes viedokļa - pilnīgi normāli (ja neesi jauniņais vai svētdienas braucējs per se). noteikti iesaku rūpīgi nočekot auto pie saņemšanas un, ja ir kādi bojājumi (ieskaitot, piemēram, noskrāpēta atvērta bagāžnieka mala), tos palūgt atzīmēt veidlapā. savukārt, atgriežot auto, lūgt tavā klātbūtnē nočekot auto un atzīmēt, ka nav nekādu jaunu bojājumu. bet šis ieteikums ir no vispārīgas auto īres pieredzes, nesaistīti tieši ar Itāliju. Itālijā vienīgais, uz ko uzrāvāmies, bija Romā iebraukšana vecpilsētā aizliegtajā zonā, pēc laba laika saņēmām soda kvīti no viņu iestādēm. par auto īres kompānijām - ņemam ne gluži pilnīgi lokālos kantorus, bet no starptautiskajā apritē esošajiem lētākos, konkrētā gadījumā labāko piedāvājumu. ar to nav bijis problēmas.

Atbildēt


Позитивный человек

from: [info]hmmm
date: Feb. 7., 2017 - 06:10 pm
#

Atradu caur brokeriem ļoti labu piedāvājumu ar iekļautu apdrošināšanas pašrisku 0 apmērā no Europcar. Pie tam, saņemt varēju auto jau lidostā, bet atstāt pie stacijas filiālē pirms izbraukšnaas atpakaļ uz lidostu.

Gribēju testēt Fiat modeli, bet iedeva automātisku upgrade uz Toyota ar automātisko kārbu, par ko biju izteikti priecīgs. Tas noderēja uz lielceļiem un arī mazākiem lauku celiņiem, kā arī serpentīnos braucot pret kalnu, kur ar mazāku dzinēju varētu būt pagrūti kārpīties.

Jāskatās, kurā reģionā plānojat braukt - ir tādi Dienvidu daļā (Puglia? "papēdī"), kur apdrošināšana nedarbojas un pašrisks ir virs 1000 EUR, jo vairāk zog un dedzina jebkādus auto. Ja starp Milānu un Romu, tad visam jābūt ok.

Vēl viņiem līdz pavasarim obligāti ir sniega ķēžu īre. Kaut arī var nebūt neviena pārsla uz zemes, pēc noteikumiem ir jābūt māšinā ķēdēm. Attiecīgi var sanākt uz vietas piepirkt klāt ķēžu īri (vismaz dāzi EUR par katru dienu), ja nebūs iekļauts jau sākotnējā piedāvājumā.

Uz ceļa itāļi brauc diezgan dinamiski, gandrīz kā mūsu BMW braucēji uz LV ceļiem. Viņiem ir princips īpaši neaizrauties ar pagriezienu rādīšanu, līdz ar ko joslas maina vienkārši bez signālu rādīšanas pārsvarā. Pie tā jāpierod.

Kopumā auto īri Itālijā, lai tiktu no Milānas uz Florenci vērtēju kā jauku piedzīvojumu, labprāt īrētu vēlreiz pie nosacījuma, ja nebraucu uz lielpilsētu, kur atrast vietu parkingam var būt diezgan nereāli. Savukārt, vietēji bomži/alkatroni ir iemanījušies diedelēt naudu no centra attālāku stāvvietu tuvumā, līdz ar ko var būt neomulīga sajūt,a ja atstāsi auto tālāk no tūristu iecienītām vietām un neatstāsi obligāto ziedojumu, lia viņi neatstāj švīku vai neizsit stiklu īrētajam auto.

Noteikti jānočeko esošās švīkas un bojājumi, bet principā pret to labāk nodrošināties kopumā ar 0 pašrisku kā tādu.

Atbildēt