viestards ([info]viestards) rakstīja [info]morrowind kopienā,
@ 2006-03-23 10:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pirmie iespaidi par ES4:Oblivion
Lai gan daudzu gaidītais Elder Scrolls IV: Oblivion vēl nav iznācis, vakar to ieraudzīju un protams novilku. Sākotnējās bažas par to, ka tā ir kāda nepabeigta beta versija nav apstiprinājušās, failu versijas sākas ar 1. , un viss izskatās smuki nostrādāts- kaut kur laikam ir bijusi noplūde.
Par spēles sižetu nestāstīšu, droši vien jau visi zin. Pati spēle izskatās tieši tā kā mums solīja- pat uz zemākajiem uzstādījumiem viss izskatās skaisti, tik žēl ka tālu nevar redzēt. Ar manu 128 Mb Nvidia FX5500 karti viss skraida, lai gan kauju laikā, izskatās, ka iebremzē. Fizika smuka, meži arī skaisti- tauriņi lidinās, stirnas skraida.
Interaktiviāte ir palielinājusies- cilvēki pa naktīm iet gulēt, veikali nestrādā. Fable pārspēts šajā jomā nav, taču izskatās labi.
Pilsētas un pazemes arī izskatās labi- patreiz ir apskatītas tikai pāris, taču patika- ir redzams, ka izstrādātāji padomājuši par detaļām.
Izmaiņas ir skārušas arī pašu spēles procesu. Mana tagad reģenerējas, un spelli tiek izpildīti vienmēr. Lai atmūķētu atslēgas, tagad vajag atbīdīt zobiņus speciālā ekrānā. Mūķīzeri vairs nedalās pēc kvalitātes, viss atkarīgs no atslēgas un tavām spējām (nedaudz arī no reakcijas).
Karte ir kļuvusi informatīvāka, ar specālu ikonu tiek parādītas pilsētas, ciemi, drupas, staļļi, var tīri ciešami orientēties. Inventory kļuvis aprakstošāks- uzreiz var redzēt svaru, kvalitāti un cenu. Var sortēt pēc šiem atribūtiem, orientēties itemos kļuvis vieglāk.
Kopumā varu pateikt, ka spēli gaidīt bija vērts- revolūcija salīdzinājumā ar Morrowind tā nav, taču ļoti labs evolūcijas solis gan.

upd: Nvidia izlaidusi draiveri, kas padara Oblivion ātrāku FX karšu īpašniekiem. Ziņa šeit


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]batou
2006-03-23 23:54 (saite)
jāsaka, tagad ir tuvu ideālam. aizdomas par dialogu sistēmu, journal un inventory pārvaldīšanu nav apstiprinājušās. tas ko tas cilvēks ir sarakstījis ir tīri gaumes lieta! pirmkārt, sāksim ar to, ka es uzskatu par normālu iespēju nokļūt kaut kur uzreiz, ziedojot nedaudz virtuālā laika. tak ir dota izvēle - gribi ej ar kājām, gribi neej. otrkārt, pilnīgi normāli ir tas, ka tirgotājus nevar "piečakarēt", kā tas bija morrovindā, kur daedric itemus varēja bezmaz vai spēles sākumā dabūt. btw, līdz ar šo prātīgo soli, tiek nošauti divi zaķi - beidzot ir kaut kāda jēga ekonomiskajai sistēmai (kaut arī vēl neesmu bijis "pazemēs", ja neskaita 1, un tāpēc 100% nevaru atbildēt par savu tekstu, morrovindā es orku armoru dabūju aptuveni 4ajā "pazemē" un līdz ar to spēle zaudēja jebkādu grūtības pakāpi). ā, un tā novice-expert sistēma izskatās daudzsološa.

lūk par visu apjūsmoto grafisko dzini gan gribu pāris vārdus uzrakstīt.

1. dzinējs, man tīri subjektīvi, ļoti līdzinājās D3 dzinējam. jeb tas ir tas pats? neesmu tik labi informēts, bet nu līdzība ir baigā.

2. bezmaz visi NPC atgādina indiāņus. nē, nopietni :)

p.s. NPC "reakcija" izpaužas šādi: tu, bijušais ieslodzītais, kurš nupatās izlīdis no kanalizācijas, ierodies tavernā. visi tavernā atrodamie NPC, izņemot bārmeni, pamet savas vietas, lai atnāktu līdz tavernas durvīm, kur tu stāvi un apbrīno interjeru, lai apsveicinātos un atgrieztos savā vietā. es, protams jūtos pagodināts, taču ja nu runājam par "tuvināšanos realitātei", tad nu te ir nošauts garām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

esmu laikam vecs iignja
[info]dunduks
2006-03-24 07:49 (saite)
a kaa tev patiik inventory paarvaldiishana, kad vienlaiciigi paraada ne vairaak kaa 7 item-us (vai arii tas ir piedomaats) ? un tas, ka ir vai armor vai robe ?

un levelled item paraadiishanaas ir tas, kas ieprieksh TES seerijaa nav bijis un liidz ar to mazina briiviibas pakaapi un sheit pat nav jautaajums vai es meegjinaatu to dabuut vai nee, bet gan tas, ka tagad nemaz nav taada iespeeja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: esmu laikam vecs iignja
[info]batou
2006-03-24 08:18 (saite)
man īpaši netraucē :), jo inventory beidzot ir sadalīts pa "bruņas","ieroči","pudelītes","pārējās mantas", un tad vēl atsevišķa sadaļa spelliem. morrovindā es sev staipīju līdzi kaudzi ar burvju gredzeniem (summon ghost, summon zombie etc), staffu ar kuru varēja lidot, vairākas jostas, trīs apmetņus, amuletus un vēl un vēl. un orientēties pie beigām sāka kļūt aizvien grūtāk un grūtāk. oblivionā ir lūk šīs mazās sadaļas. un spellu inventory, beidzot ir atsevišķa sadaļa priekš pozitīvajiem un negatīvajiem efektiem. esi saķēris slimību? uzreiz arī tas parādās.

par robe vai armor. morrovindā varēja uzvilkt abus kopā, nu jā. līdz ar to, varēja enchant (hmm, vai latviskojums būtu "uzlabot", "ieburt"?) vēl vienu papildus itemu. taču pēc manām domām, karavīrs pilnā aprīkojumā ar daedrisko katanu rokās UN ar to apmetni izskatījās neīsti. tāpēc arī par šo it kā nepārdzīvoju. imo, izmantot visus itemus "to the maximum" ir vistīrākais manchkinisms!

ok, skaļi vārdi :)

par lockpicking jāpiekrīt [info]viestards, kaut kā ne īpaši patīk. ja kāds ir spēlējis veco Anachronox - tur bija tieši tāda pati sistēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: esmu laikam vecs iignja
[info]dunduks
2006-03-27 13:54 (saite)
no robe izmantoshana vairaak attiecaas uz kaut kaadu slepkavu vai magu vai muuku, kas veelas maskeeties :-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?