Pirmie iespaidi par ES4:Oblivion
Lai gan daudzu gaidītais Elder Scrolls IV: Oblivion vēl nav iznācis, vakar to ieraudzīju un protams novilku. Sākotnējās bažas par to, ka tā ir kāda nepabeigta beta versija nav apstiprinājušās, failu versijas sākas ar 1. , un viss izskatās smuki nostrādāts- kaut kur laikam ir bijusi noplūde.
Par spēles sižetu nestāstīšu, droši vien jau visi zin. Pati spēle izskatās tieši tā kā mums solīja- pat uz zemākajiem uzstādījumiem viss izskatās skaisti, tik žēl ka tālu nevar redzēt. Ar manu 128 Mb Nvidia FX5500 karti viss skraida, lai gan kauju laikā, izskatās, ka iebremzē. Fizika smuka, meži arī skaisti- tauriņi lidinās, stirnas skraida.
Interaktiviāte ir palielinājusies- cilvēki pa naktīm iet gulēt, veikali nestrādā. Fable pārspēts šajā jomā nav, taču izskatās labi.
Pilsētas un pazemes arī izskatās labi- patreiz ir apskatītas tikai pāris, taču patika- ir redzams, ka izstrādātāji padomājuši par detaļām.
Izmaiņas ir skārušas arī pašu spēles procesu. Mana tagad reģenerējas, un spelli tiek izpildīti vienmēr. Lai atmūķētu atslēgas, tagad vajag atbīdīt zobiņus speciālā ekrānā. Mūķīzeri vairs nedalās pēc kvalitātes, viss atkarīgs no atslēgas un tavām spējām (nedaudz arī no reakcijas).
Karte ir kļuvusi informatīvāka, ar specālu ikonu tiek parādītas pilsētas, ciemi, drupas, staļļi, var tīri ciešami orientēties. Inventory kļuvis aprakstošāks- uzreiz var redzēt svaru, kvalitāti un cenu. Var sortēt pēc šiem atribūtiem, orientēties itemos kļuvis vieglāk.
Kopumā varu pateikt, ka spēli gaidīt bija vērts- revolūcija salīdzinājumā ar Morrowind tā nav, taču ļoti labs evolūcijas solis gan.
upd: Nvidia izlaidusi draiveri, kas padara Oblivion ātrāku FX karšu īpašniekiem. Ziņa
šeit