|
[May. 30th, 2012|12:51 pm] |
mātesmeita atbrauca uz pilsētu ar auto (cimdi, šalle, cepurīte) un mātesmeitai ir jautājums: kāda jēga ir likt uz tiltiem fotoradarus? cik no tur sabildētā ir ar tikai vienu auto bildē?
|
|
|
Comments: |
Man atnāca smuks tuvplāniņš, ar kolāžas elementu gan, bet solo.
aizšmērēts autovadītāja ģīmis un izkatots t/l numurs.
Es jau padomāju, ka bilde sakombinēta no vairākiem uzņēmumiem. Cik man zināms, tur ne tikai nedrīkst būt neviena cita mašīna kadrā, bet arī sodītajam auto ir jābūt pilnībā redzamai priekšai vai aizmugurei. Teiksim, auto bez viena luktura, lai arī skaidri redzamu numuru - tāds sods ir apstrīdams.
a ko, divu auto nedrīkstēšanu uzrādīt vienā bildē tagad risina ar izgriešanas tehniku? galvenais pareizi izgriezt?
Acīm redzot. Photo-crop ir mūsu viss.
Vo, vo, visa tā argumentācija par prasībām pret fotogrāfiju liecina par totālu neizpratni, kā radars strādā. Bilde labākajā gadījumā fiksē to, ka plkst tikos un tikos tāda(s) un tāda(s) mašīna(s) bija uz tilta, un nevis ātrumu. Ātrumu mēra radars. Kur tas šauj, kādā leņķī un vērsumā, tipiskajās diskusijās nav vispār pieminēts.
bet kā pierādījumu tak atsūta bildi.
Nu, cik es kaut kur esmu lasījis, tad šie fotoradari spēj noteikt atsevišķas joslas un blakusjoslās citi auto drīkst būt, jo viņš kaut kā iezīmē to "vainīgo" auto.
Gan jau kāds iekomentēs precīzāk.
un kā tad ar radaru manuāļiem, no kuriem izkopētais info "bilde, kurā redzami divi auto, nav derīga" ceļoja pa internetiem un ziņām, kad sāka darbināt radarus? nu paskatīsimies, vai atnāks vēstulīte par braukšanu uz 60 (70 joslā), kur blakus nēsājās, mētājās un grūstījās viens cits.
Es to atceros. Nu manu info es lasīju tieši turpat - kaut kādā portālā - kur tu to par blakus auto. Abas versijas ir vienlīdz iespējamas. :D
Jārok dziļāk.
| From: | scope |
Date: | May 31st, 2012 - 08:01 am |
---|
| | | (Link) |
|
| |