Depresīva troļļa piezīmes - Īpaši apdāvinātajiem atgādinu. [entries|archive|friends|userinfo]
zazis

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Īpaši apdāvinātajiem atgādinu. [Sep. 10th, 2022|12:39 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji, velosipēdu un elektroskrejriteņu vadītāji)

Visu iespējamo!!!1
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 01:36 pm
(Link)
tāpēc arī es ar savu parketdžipu nēsājos pa latvāniju tā, lai potenciālajiem velorastiem būtu pamatīgas bailes iesākt šo bīstamo vaļasprieku un vispār rādīties uz automašīnām domātajām ielām. tādejādi es, agresīvi uzvedoties un viegli taranējot dažus gājējus, esmu glābis jau vairākus simtus patriotu no smagām ar velosipēdu iegūtam traumām.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:31 pm
(Link)
elektroskrejriteņu vadītājus ir grūti nosargāt pat eņģeļiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:35 pm
(Link)
Ar parasto velosipēdu vadītājiem arī visādi gadās.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 02:44 pm
(Link)
visiem, kuriem ir līdzīgas domas, vajadzētu uz vietas atņemt autovadītāja apliecību un iemest to smalcinātājā
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 02:46 pm
(Link)
atkal tu esi klāt un muldi par tēmu, kuru nepārzini? cik var? zajebala jau nedaudz.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:48 pm
(Link)
Tavi teksti uzrāda kāreiz tavu zināšanu trūkumu dotajā tēmā.

Tev ir velosipēds, automobilis?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:36 pm
(Link)
kuri teksti?
atšķirībā no tevis, man nākas vadīt auto, nepatīk bet nākas. vairāk kā 1K km mēnesī.
ar velo šogad tikai 2K km. 82h pārsvarā pa pilsētu.
varbūt es varu pretendēt uz empīrisku pieredzi satiksmē no dažādām perspektīvām, mmmm?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:42 pm
(Link)
Kāpēc nepatīk? Korķi? Nav kur nolikt?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:49 pm
(Link)
ritīgi var redzēt, ka tu nevadi auto.

kas tur ir kam patikt? piepūli prasoša bīstama, apkārtējos apdraudoša, smirdīga, putekļus ražojoša utt nodarbe.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:57 pm
(Link)
Man šķiet, ka tu esi iesprūdis pagātnē, sen jau vairs nav smirdīgu izplūdes gāzu, jo ir katalizatori kas tās sadala.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 04:07 pm
(Link)
no visa saraksta izvēlējies tieši šo vienu, jo?

smird mazāk nav tas pats, kas nesmird.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 04:09 pm
(Link)
Putekļi? Nu jā uz zemes ceļiem ir.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 04:13 pm
(Link)
autotransports ir galvenais sīko daļiņu ražotājs un izplatītājs pilsētās, tāpēc Rīgā ir lielas gaisa problēmas.
izskatās, ka par ātru sāku priecāties, ka tu tomēr kaut ko varētu sajēgt.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:42 pm
(Link)
tev nav superbaiks, tāpēc atpisies pa labam. vai arī bans!
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:48 pm
(Link)
visādi gadās visiem satiksmes dalībniekiem
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:49 pm
(Link)
Nu jā, tur jau tā lieta.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:38 pm
(Link)
jā, bet tikai tie, kas dzelzs kastēs var nogalināt. un motocikli, bet to tomēr ir ļoti maz.

tā arī ir tā milzu atšķirība, ko lielākā daļa atsakās saprast, sēžoties pie auto stūres.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 02:45 pm
(Link)
iesākumam autovadītāji varētu biežāk atcerēties savus pienākumus (25.3!!!) un attiecīgi uzvesties.

tobiš skatīties apkārt. bīstmās situācijās piebremzēt. rēķināties, ka jebkurā brīdī var uzrasties kāds bezsmadzeņu radījums uz 2 riteņiem vai 2 kājām.
ja transporta līdzekļa vadītājs nav gatavs pildīt savus pienākumus, ir iespējami citi pārvietošanās veidi.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:48 pm
(Link)
ir gadījumi, kur prātīgums ir bezspēcīgs.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 02:49 pm
(Link)
piemēram?
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:53 pm
(Link)
ja tu brauc pie zaļās gaismas, bet tevī ietriecas kāds stāvdrāzis, kam luksafori ir bezjēdzīgi ielu rotājumi.
tad vēl visi "krutie" apdzinēji auto auto attiecībās.
stāvdrāzisti, kuri uzskata, ka 20km/h ir ok uz ietvēm.
es varētu turpināt daudz.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:56 pm
(Link)
Velosipēdisti kuri vazājas pa gājēju ietvēm un plinšķina savus zvanus tā vietā lai nobremzētu un palaistu garām cilvēkus.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:58 pm
(Link)
arī, taču ir situācijas, kur nav izvēles nezvanīt, jo iet barā pa ietvi, tā lai garām netiek neviens arī nav ok.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:59 pm
(Link)
Man šķiet ka šādās situācijās velosipēdistam jābrauc pa brauktuves malu vai jāpagaida, nu es vismaz tā daru.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:00 pm
(Link)
tev ļoti pareizi šķiet - velosipēdistam jāatrodas uz ceļa braucamās daļas. pa ietvi ar velosipēdu drīkst pārvietoties tikai gājēju ātrumā.

ko tu nespēj sajēgt ir tas, ka zvaniņš ir jālieto, lai brīdinātu citus gājējus
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:28 pm
(Link)
a kā būtu, ja gājēji rēķinātos ar citiem satiksmes dalībniekiem un nebloķētu visu ietvi?
lai, piemēram, es varu paiet garām?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:30 pm
(Link)
Forši būtu a kas?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:32 pm
(Link)
tad tu piekrīti, ka būtu forši, ka gājēji rēķinātos un nevienam nevajadzētu neko trinkšķināt utt utjp?

bet nav forši, jo cilvēki ir ar pārspīlētu sevis svarīguma apziņu un nerēķinās ar apkārtējiem?
es pareizi visu saprotu? tiešām tomēr neesi galīgs un pilnīgs nejēga, koa?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:33 pm
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 02:58 pm
(Link)
pastāsti sīkāk par gadījumu, kur tu šķērsoji krustojumu pie zaļās gaismas, bet tev sānā ietriecās stāvdrāzis? izklausās pēc bs

visi krutie autoapdzinēji ir nekaitīgi, ja pār tevi valda prātīgums- palaid garām un turpini būt prātīga. jeb, ja tev krutie autoapdzinēji traucē, tu nezini ko nozīmē būt prātīgai.

stāvdrāzisti uz ietvēm ar 20km/h nesās, jo uz ielām ir tādi soferi kuri nepārzin 25. paragrāfu. kas ir skumji, bet saprātīgums šeit būtu vienīgais risinājums.

secinājumi - tu neesi spējīga būt prātīga ilgāk par 5 sekundēm un šaubos, ka vispār savu sarakstu spētu turpināt.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 03:00 pm
(Link)
cilvēkus, kas brauc ar parketdžipiem, būtu jāarestē gaumes policijai.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:01 pm
(Link)
prātīgums tev palīdzētu netikt iztroļļotai
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 03:02 pm
(Link)
kurš gan man to iesaka :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:23 pm
(Link)
:D

diemžēl cilvēki izvēlās aizvien lielākus un augstākus auto, jo tā ir drošāk avārijās. un poh par mazāk aizsargātajiem.
ļoti ceru, ka šī tendence mainīsies, ka pie mums ienāks sajēga, kas valda Nīderlandē vai Dānijā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 02:59 pm
(Link)
tev apkārt jāskatās nevis tupa tikai uz luksoforu. par to arī ir 25.3
bieži apbrīnoju gājējus, kuri nepaskatās pa labi pa kreisi pirms iet pie zaļā, cik zinu nogalina transporta līdzekļi nevis luksofori.

spoguļos jāskatās, jārēķinās ar durikiem, kuri nav dzelzs kastēs, kuri apdraud apkārtējos daudz reizes mazāk.

es saprotu tavu sāpi, bet šis puksts nav par to.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 02:55 pm
(Link)
ko tu ar to vēlies teikt? man šodien lēni pielec.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:49 pm
(Link)
/rēķināties, ka jebkurā brīdī var uzrasties kāds bezsmadzeņu radījums uz 2 riteņiem vai 2 kājām./

Varbūt vajadzētu prasīt vairāk atbildības no šādiem bezsmadzeņu radījumiem?
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 02:52 pm
(Link)
piemēram kā 25.3. ?
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:55 pm
(Link)
LV no viņiek parasti paprasa dzīvību, kamēr autovadītājam šāds atgadījums pārbauda nervus un sirdsapziņu, ja tāda ir, bet nav nekā, kas liktu tiešām būt piesardzīgiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 02:58 pm
(Link)
Nu ja auto vadītājs izrādīsies vainīgs - tad kriminālatbildība, tiesa, sods. Ja vainīgs izrādīsies gājējs/ velosipēdists, nu ko - dabiskā atlase.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:September 10th, 2022 - 02:59 pm
(Link)
nu lūk dabiskai atlasei šeit nevaidzētu būt.
autoadītājam ir jāuzmanās nenobraukt arī idiotus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:00 pm
(Link)
Nu uzmanās jau, bet no otras puses - būt idiotam ir paša izvēle kas noved pie attiec. sekām, piemēram viņš tiek nobraukts.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:03 pm
(Link)
cik garš ir vieglā auto bremzēšanas ceļš, ja tiek ievērots atļautais ātrums(30km/h un 50km/h/)? vai tavuprāt pilsētās atļautais autotransporta ātrums būtu jāierobežo līdz 30km/h?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:05 pm
(Link)
jā, noteikti.
EU birokrāti jau par to lemj. ceru, ka drīz arī nolems.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:07 pm
(Link)
Es domāju ka pie pareizi marķētām pārejām un normālas satiksmes regulēšanas var atstāt 50 - 60 km/h. Ar laiku izslēdzot vienlīmeņa krustojumus var palielināt līdz 90 km/h.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:12 pm
(Link)
tu domā nepareizi, bet tas nekas, jo no tā nekas nemainās.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:13 pm
(Link)
Mēs kāreiz 4 dienas atpakaļ par šo spriedām ar kompetentiem cilvēkiem. Tas ir - par gājēju plūsmu atdalīšanu no satiksmes ar mērķi satiksmi padarīt ātrāku, tātad efektīvāku.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:16 pm
(Link)
man tiešām neinteresē, ko spriež no realitātes atrauts nejēga.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:17 pm
(Link)
Nu jā tas ka tev neinteresē galīgi neko nemaina :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:20 pm
(Link)
nuja, gluži kā tas, ka tu tur kaut ko nejēdzīgi vāvuļoji ar tādiem pat nejēgām.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:September 10th, 2022 - 03:23 pm
(Link)
Jo, protams, nejēgas ir visi, izņemot vegānus, hipijus kleitās un "strādājoša komunisma" fanus.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:27 pm
(Link)
mmm, tu saki, ka biji viens no tiem 4 spečukiem ar ko dienas nejēga beztēmā vāvuļoja par novecojušiem konceptiem?
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:September 10th, 2022 - 03:29 pm
(Link)
Nē, tas nav mans lauciņš.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:30 pm
(Link)
tavs lauciņš ir izdarīt pārsteidzīgus secinājumus?
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:30 pm
(Link)
tātad tu pieļauj varbūtību, ka tavs draudziņš šajā tēmā gvelž muļķības
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:September 10th, 2022 - 03:32 pm
(Link)
Es pieļauju ļoti dažādas varbūtības. Varbūt [info]ctulhu gvelž muļķības. Varbūt es arī gvelžu muļķības. Varbūt tu esi pilnvērtīgs cilvēks. Varbūt protoniem ir pussabrukšanas periods. Visums ir pilns ar pagaidām nenoskaidrotām lietām.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:39 pm
(Link)
awwww
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:40 pm
(Link)
<3<3<3

UWU
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:27 pm
(Link)
visi gluži ne - tikai cilvēki, kuriem liekas, ka šašliktējas diēta ir optimāla izvēle, ka būtu likumīgi notriekt garīgi slimus cilvēkus, ka bērnu paverdzināšana ir neatņemama politikas sastāvdaļa. utt
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:29 pm
(Link)
++
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:32 pm
(Link)
Garīgi slimiem cilvēkiem ir jābūt ar pavadoni vai jāatrodas speciāli tam paredzētās iestādēs.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:38 pm
(Link)
paldies, biedri, par komunisma sludināšanu!
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:September 10th, 2022 - 03:33 pm
(Link)
Iedomāties ironijas līmeni, pie kura komunisma apoloģētam asiņo sirsniņa par paverdzināšanu un spaidu darbiem.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:39 pm
(Link)
tev ļoti īpatnēja komunisma izpratne. tu esi drošs, ka zini, ko šis jēdziens nozīmē?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:59 pm
(Link)
Biedri Zazi, apgaismojiet mūs !
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:40 pm
(Link)
lūdzu nejaukt strādājošu komunismu ar līdz šīm veiktajiem sociālajiem eksperimentiem
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:September 10th, 2022 - 03:40 pm
(Link)
:D
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:41 pm
(Link)
=D
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:21 pm
(Link)
tava neinterese nemaina manu tieksmi spamot glupības

- ktulhū 2022
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:23 pm
(Link)
:D
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:16 pm
(Link)
tavi "eksperti" ir ļoti tuvu realitātei. ir kāreiz kompetenti cilvēki iesaka satiksmi novirzīt ārpus pilsētām.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:04 pm
(Link)
mhm, precīzi.
ļoti ceru, ka transporta līdzekļu vadītāji kādu dienu to sāks apjēgt.
šobrīd jāpriecājas par katru, kurš to nesajēdz un nevada transportlīdzekļus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:05 pm
(Link)
Es domāju ka pareizāk ir prasīt abildību no visiem vienādi. Nav ko kultivēt idiotus.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:08 pm
(Link)
pirmklasniekam ceļā uz skolu jābūt tikpat atbildīgam cik satiksmes autobusa šoferim

- ktulhū 2022
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:09 pm
(Link)
jā atbildība tiek prasīta vienādi.

tikai tu tiešām esi totāls nejēga, ja nesaproti tik elementāras lietas. varbūt tev vajag kādus kognitīvo spēju uzlabojošus preparātus palietot, jo, acīmredzot, tava neveselīgā diēta ir tevi novedusi pie deficītiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:10 pm
(Link)
Nu man savukārt izskatās ka tev ir kaut kādas problēmas ar vienlīdzīgas atbildības konceptu.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:12 pm
(Link)
saka cilvēks, kuram ir globalas problēmas ar vienlīdzības konceptu
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:15 pm
(Link)
es domāju, ka paldies dievam, tavs viedoklis netiek ņemts vērā.

jo protams, ka katram, kurš vada vismaz 2t dzelzs kasti, kas spēj ieskrieties līdz daudziem kmm/h, ir jāuzņemas attiecīgs daudzums atbildības.

kā var nesajēgt tik elementāras lietas??????
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:16 pm
(Link)
Tur kur tās kastes brauc vienkārši nevienam citam nav jāatrodas.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:18 pm
(Link)
ahhh... rekur uzpeldēja vel viens autoindustrijas lobija propagandas upuris, kuram liekas, ka pilsēta ir domāta spēkratiem

palasi vēsturi

https://www.vox.com/2015/1/15/7551873/jaywalking-history
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:18 pm
(Link)
kā tu zajebal ar savu sfērisko zirgu vakuumā un nejēdzīgumu, un aroganci.

[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:02 pm
(Link)
hahahaha. tu tiešām esi nejēga.
25.3 nosaka to, ka tu būsi vainīgs, ja nebūsi darījis visu iespējamo.
gluži nesen autovadītājs ar spoguli aizķēra bezpajumnieku, kurš pāris dienas vēlāk nomira. autovadītājam bija jāsamazina ātrums vai jāapstājas, jo viņš laicīgi redzēja personu, kura steberēja pie sarkanā.


dievs! sargi mūs no šitādiem sajēgām, kuri pārliecinoši demonstrē savu aroganci un sauc sevi skaļos vārdos.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:03 pm
(Link)
atņemt tiesības uz vietas un iemest tās smalcinātājā!!!
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:04 pm
(Link)
mhm, mhm, tādiem tikai pienākumus :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:04 pm
(Link)
Es arī domāju ka tur ir drusku nepareizs atbildības sadalījums tajā likumā, sanāk nedaudz bezsmadzeņu radījumu kultivēšana, tas nav konstruktīvi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:06 pm
(Link)
es domāju, ka paldies dievam, tavs viedoklis netiek ņemts vērā.

jo protams, ka katram, kurš vada vismaz 2t dzelzs kasti, kas spēj ieskrieties līdz daudziem kmm/h, ir jāuzņemas attiecīgs daudzums atbildības.

kā var nesajēgt tik elementāras lietas??????
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:08 pm
(Link)
Protams jāuzņemas, bet tieši tāpat gājējiem un velosipēdistiem ir jābūt atbildīgiem un nav jāvazājas tur kur notiek auto satiksme.

P.S. Neuztraucies, tiks ņemts vērā :) Cilvēki kuri pieņem lēmumus parasti ir auto vadītāji un/ vai pasažieri.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:11 pm
(Link)
satiksmes noteikumos ir labi definēts, ka velosipēdistam jāatrodas, tieši tur, kur notiek auto satiksme

neuztraucies, neviens tevi neņems vērā. satiksmes organizācijas ieteikumus neņem no cilvēkiem bez zināšanām vai pieredzes.

[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:13 pm
(Link)


pirmklasniekam ceļā uz skolu jābūt tikpat atbildīgam cik satiksmes autobusa šoferim

- ktulhū 2022

man tev ir sliktas ziņas. esmu arī autovadītājs. realitātē, nevis kā tu iztēlē. tad sanāk, ka es tos lēmumus pieņemu, jauki. brauksim pilsētās 30km/h.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:September 10th, 2022 - 03:15 pm
(Link)
Pirmklasniekiem ir jātiek vestiem uz skolu transportā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:September 10th, 2022 - 03:17 pm
(Link)
vaine? nav ko uz ielas rādīties. pēc skolas uz pulciņiem. vai labāk uz laboratorijām?

izklausās veselīgi. gluži kā tavs dzīvesveids. NĒ!
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:September 10th, 2022 - 03:19 pm
(Link)
nē! nedod dievs pilsētā uz ielas parādīsies kāda mazgadīga persona! pilsēta nav bērniem domāta. pilsēta ir automašīnām. sēdi sava midzenī un nepuksti