Pats par sevi -

19. Aug 2021

 wowow@22:12

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Ar ko atšķiras politiskā/ierēdnieciskā darbība no piršanas dīvānā (cibā)? Ar to, ka politiķim/ierēdnim jāparaksta konkrēti, uz tajā brīdī pieejamiem faktiem (cerams tādi ir) un prognozēm (visnotaļ dažādām, t.sk. savtarpēji konfliktējošām, no dažādiem avotiem, balstītiem uz dažādiem pieņēmumiem, pieredzi, nojautu un prognozējamo sūdu apjomu) balstīti lēmumi. Rēķinoties, ka tev prasīs to skaidrot tantei Bauskā, Gobzemam un televīzijā, un paprasīs vismaz uzrakstīt atlūgumu ja pieņēmumi, prognozes un nojautas izrādīsies kļūdaini vai (nākotnes) fakti apliecinās, ka tev nebija taisnība. Sliktākajā gadījumā būs izmeklēšana.

(34 raksta | ir doma)

Comments:

extranjero / 19. Augusts 2021@22:36
Es strādāju aptiekā un izsniedzu zāles pret vadītāja apliecību kā ID. Mani visi par to nosodīja, bet paši reizēm izsniedza antibiotikas pilnīgi bez receptes. Man bija taisnība, un visi atzina, ka man ir taisnība, bet nespēja tam sekot, jo iemesli...

Domāju, ka ierēdniecība ir vēl vairāk korumpēta, un neviens dara to, ko šī korumpētā vide liek, nevis tāpēc, ka nebūtu droši, kā ir pareizi rīkoties.

Kāpēc šī ierēdniecība, veselības inspekcija, joprojām pieprasa, ka nedrīkst izsniegt zāles tiem, kas uzrāda tikai vadītāja apliecību? Ne jau tāpēc, ka nezina, ka tas ir absurdi, bet tāpēc ka ir slinki un negrib iestāties par pareizo lietu.
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 19. Augusts 2021@22:45
> Es strādāju aptiekā un izsniedzu zāles pret vadītāja apliecību kā ID

Respect!

> Man bija taisnība, un visi atzina, ka man ir taisnība, bet nespēja tam sekot, jo iemesli

Jo likums vadītāja apliecību neatzīst par tādu pat dokumentu kā ID karte. Stulbums, piekrītu. Likums jāmaina.

> Domāju, ka ierēdniecība ir vēl vairāk korumpēta, un neviens dara to, ko šī korumpētā vide liek

Ē?

(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 19. Augusts 2021@23:10
Tas, ka ir tāds likums saka, ka vadītāja apliecība nav vienāda ar ID karti, nav iemesls, kāpēc to nevarētu pieņemt par izmantojamu dokumentu. Kādam, kas pieņēma šos noteikumus, bija vienkārši slinkums to pierakstīt. Es esmu pārliecināts, ka iebildumu nebūtu, un ja būtu, tad, kopīgi apspriežot, visi piekristu, ka tā ir labāk.

Visdrīzāk tas netika izdarīts, jo kādam bija slinkums to darīt.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 19. Augusts 2021@23:22
Personu apliecinošu dokumentu likums 4. pants
https://likumi.lv/ta/id/243484-personu-apliecinosu-dokumentu-likums
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 19. Augusts 2021@23:22
Un te arī iniciatīva
https://manabalss.lv/autovaditaja-aplieciba-ir-personas-apliecinosu-dokuments/show
(Reply to this) (Parent) (Link)
extranjero / 19. Augusts 2021@23:38
Šajā likumā nekur nav teikts, ka zāļu izsniegšanai ir nepieciešams personu apliecinošs dokuments.

Arī farmācijas likumā nav tādas norādes, pat MK noteikumos nekas tāds nav minēts. Visdrīzāk tas varētu būt kaut kur e-veselības vai e-recepšu lietošanas noteikumus, varbūt MK līmenī. Varbūt kāds mani precizēs, bet es neredzu problēmu šajos noteikumos ierakstīt apmēram šādi, ka e-receptes gadījumā personu var identificēt ar personu apliecinošu dokumentu, vadītāja apliecību vai kādu citu dokumentu, kas pēc farmaceita ieskatiem ir pietiekami drošs personas identificēšanai.

Man jau viegli bija ignorēt prasības, bet pieļauju, ka pārējie aptiekas darbinieki nedaudz tēloja, kad izrādīja lielu sašutumu, ka es tā daru, un brīdināja, lai es to nedarot. Pamanīju, ka dažreiz viņi arī izsniedz, taču nedaudz tā augstprātīgi – norājot pacientu un uzsverot, cik ļoti farmaceite iet viņam pretī un riskē.

Un šīs varas spēlītes man likās vēl pretīgākas nekā absurdie noteikumi. Ja negribi, neriskē. Parādi, ka noteikumi ir jāievēro. Ja gribi pārkāpt noteikumus un palīdzēt, tad dari to. Nevis liec cilvēkam justies slikti, it kā viņš pats būtu kaut ko pārkāpis.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@15:04
Ja tas ir tā es arī neredzu problēmu to ierakstīt e-receptes noteikumos (ja tā ir vienīgā vieta). Tava frustrācija attiecībā uz taviem kolēģiem ir saprotama un pamatota, divkosība un smadzeņu pišana ir nožēlojama.
(Reply to this) (Parent) (Link)
mazeltov / 19. Augusts 2021@22:44
Bet, ja būsi palīdzējis saviem sponsoriem tikt pie labiem iepirkumiem, tad būs zajebis!
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 19. Augusts 2021@22:46
Ir arī tādi, jā
(Reply to this) (Parent) (Link)
(Anonymous) / 19. Augusts 2021@22:53
nevajag strādāt par ierēdni
(Reply to this) (Link)
snark / 20. Augusts 2021@09:20
Pilnai bildei prasītos statistika par atlaistiem vai notiesātiem ierēdņiem saistībā nevis ar prastu korupciju vai truliem pārkāpumiem, bet gan pieņemto lēmumu sakarā.

Lai piesegtos no ierēdnim sliktākā scenārija, darbojas gana labi neformali savstarpējās pašpalīdzības mehānismi, tā, lai atbildīgo būtu pēc iespējas grūtāk konstatēt. Piemērs, kas uzreiz nāk atmiņā - lēmumu (ne)pieņemšana par vakcīnu iegādi pagājušajā gadā.

Atbildība ir visai nosacīta. Nedzīvojam Tranajā. :(
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@11:14
Nē nu ministre atkāpās, Henkuzens un VM valsts sekretāre pazemināta amatā (un pēc tam aizgāja). Labsvīrs bija spiests pamest NVD.

Ja uzstādījums ir tāds, ka ierēdņi nedrīkst pieļaut kļūdas un ka pagātnē pieņemts kļūdains (nevis noziedzīgs) lēmums ir pamats atlaišanai vai tiesai, tad tie, loģiski, neko nedara un savu parakstu liek tikai tad, kad uz papīra ir 11 citu parakstu. Attiecīgi sistēma ir optimizēta uz dalītu atbildību un lēmumu nepieņemšanu nevis ātru rīcību un savlaicīgu kļūdu korekciju.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
snark / 20. Augusts 2021@11:43
Par kļūdām tomēr ir jāatbild, vismaz tādā izpratnē, ka jānodrošina civiltiesiskā atbildība par aplamu lēmumu sekām, lai cietušie to reālajiem zaudējumiem (vai noteiktos gadījumos - negūtajiem ienākumiem) atbilstošas kompensācijas. Atbildība šādā izpratnē arī motivētu valsts pārvaldi uzraudzīt pieņemto lēmumu rezultātus un ātri rīkoties, lai samazinātu kļūdu sekas.

Vakcīnu gadījumā konkrētus vainīgos konstatēt nespēja prasmīgi atstrātādo lēmumu pieņemšanas shēmu dēļ, taču spiediens bija pārāk liels (un, visticamāk, ka arī no koalīcijas iekšienes), tāpēc nācās izvēlēties vainīgos ministrijas un dienestu augšējā vadībā. NVD vadītājs aizgāja pats, bet pēc brīža iepeldēja Vakcinācijas projekta birojā.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
mazeltov / 20. Augusts 2021@13:54
Nu un tagad Labsvīru vēl iecēla par Atzinības krusta virsnieku.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
snark / 25. Augusts 2021@13:32
Īstens via dolorosa ar krustu noslēgumā nabaga ierēdnim.
(Reply to this) (Parent) (Link)
extranjero / 20. Augusts 2021@13:35
ZVA vispār nav saistības ar zāļu iepirkumiem, un principā arī nevajadzētu būt, jo tas radītu interešu konfliktu. Henkuzena pazemināšana ir tieši piemērs, kad tika sodīts kāds grēkāzis, nevis atrasta īstā problēma.

Viņķeli atlaida pilnīgi pamatoti. Bet ne par kļūdām, bet par to, ka tikai tusējās un nekā nedarīja.

Bet Pavļuts ir vispār šausmas, bet redzi – joprojām turas amatā.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@14:38
Kāda tad bija īstā problēma? Ka neviens nepateica - "jā, pērkam visu ko varam dabūt, un ja kas, tad visa atbildība uz mani"? Nu jā, neviens nepateica - tas, protams, bija jādara Viņķelei pašai - priekš tam politiķi arī nāk un iet. Bet pārmetumi var Viņķeles tusēšanos, come on.

Un kāpēc Pavļuts ir šausmas? Tāpēc ka gribēja maksāt pārāk lielas algas vakc. biroja darbiniekiem vai dēļ bālās vakcinācijas reklāmkampaņas? Un kurš veselības ministrs nebūtu šausmas? :)
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 20. Augusts 2021@14:54
Jā, pirmā problēma bija tajā, ka spieda uz mājsēdēm, pat ziemas zābakus bērniem nevarēja nopirkt. No dīkstāvēm bija milzīgi zaudējumi valsts ekonomikā, bet par vakcīnām, kas ir visefektīvākais līdzeklis, skaitīja kapeikas, un nemeklēja iespējas iepirkt visu maksimālo.

Daļēji tā ir arī ES vaina, kas šādus centienus nobremzēja, bet par to citreiz.

Politiķiem varbūt ir mazāka izpratnei par vakcīnām, tāpēc jā – es sagaidītu, ka veselības ministrija skaidro, cik tas ir svarīgi, un pieprasa visus pārējos politiķus sadarboties, nevis otrādi.

Pavļuts ir šausmas visu iemeslu dēļ:

- vakcinācijas birojs, kura darbinieki nespēja atbildēt ne uz vienu jautājumu par vakcīnām.
- nespēja vakcināciju veikt caur ģimenes ārstiem (50% nevakcinē).
- centralizētās vakcinācijas (kas pati par sevi nav slikta) izgāšanās. Citas valstis ļoti labi spēja sākt ar gados vecākajiem un tikai kad viena grupa bija tuvu pie 100% vakcinēta, pārgāja uz nākamo. Latvijā noturējās līdz 30% un tad pārgāja uz dienas ilgām rindām kaut kur Cēsīs un citur pilnīgi visiem. Pēc tā arī aktivitāte samazinājās, un šobrīd ir tikai 50% kopumā, arī gados vecākajiem, nevis pie 90% gados vecākajiem un pie 30% jauniešiem.
- ģimenes ārsti nevakcinē, jo viņiem par to ļoti maz maksā, kamēr izmaksas centralizētajā vakcinācijā ir daudz augstākas.
- vakcinēšanās loterijas izgāšanās. Par to jau mediķi paši brīdināja, ka nav ētiski. Viņam ir nulles izpratne, ka medicīna nav kaut kāda eiro ieviešana.
- vakcinācijas pasu ieviešana (QR kodu restorānos utt.). Augstākā Tiesa tās Spānijā noraidīja, jo nav pietiekamu pierādījumu, ka ir efektīvas. Politiska māžošanās, droši vien ar domu, kā nūju, lai piespiestu cilvēku vakcinēties.
- Neizpratne, ka delta variants ir ļoti mainījis situāciju, ka arī vakcinētie ir 50% gadījumu lipīgi. Kas padara vakcīnu pases par diezgan neefektīvām.
- Ārsti, kas izdod viltotus vakcinācijas sertifikātus. Nu skaidrs, ka draudot pieņemt likumu par atlaišanu no darbu, un maksājot ārstiem kapeikas par pašu vakcinēšanos, būs liela motivācija uz šādu krāpšanos.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@15:37
"Jā, pirmā problēma bija tajā, ka spieda uz mājsēdēm, pat ziemas zābakus bērniem nevarēja nopirkt. No dīkstāvēm bija milzīgi zaudējumi valsts ekonomikā, bet par vakcīnām, kas ir visefektīvākais līdzeklis, skaitīja kapeikas, un nemeklēja iespējas iepirkt visu maksimālo.
Daļēji tā ir arī ES vaina, kas šādus centienus nobremzēja, bet par to citreiz."

Nav jau tā, ka Latvija bija (un būs) vienīgā valsts ar mājsēdēm. Par vakcīnām tev pilnībā piekrītu. Bet nu pēc pirmā viļņa faktiskajiem rezultātiem (ārkārtas mirstības) Latvija nemaz ar neizskatījās slikti.

"Politiķiem varbūt ir mazāka izpratnei par vakcīnām, tāpēc jā – es sagaidītu, ka veselības ministrija skaidro, cik tas ir svarīgi, un pieprasa visus pārējos politiķus sadarboties, nevis otrādi."

Nu nezinu kas tur koalīcijā notika un vai tiešām tikai pēc Viņķeles ataišanas Kariņš nolēma, ka tā klaunāde ar ikviena ministra personīgām īpatnībām (Ģirģena manikīrs etc.) un izpausmēm lēmumu torpedēšanā ir jābeidz un man liekas tikai pēc tam VM bija mandāts likt pārējiem sadarboties un prioritāte uz lēmumu ātrumu un naudu, nu tā vismaz no malas izskatījās. Tā kā otrā viļņa dizāsterī es vainotu Kariņu pirmkārt.

Vakcinēšanās % priekš 2021. gada augusta vidus ir traģisks, piekrītu. Kādu vajadzētu atlaist :)

Tas ko es redzu Pavļuta vadībā šobrīd ir visādu pasākumu un aktivitāšu mešana pret sienu (reklāmkampaņa, loterija, apgrūtinājumu radīšana nevakcinētajiem etc.) cerībā ka kaut kas no visa tā pielips un nostrādās vismaz uz konkrētiem segmentiem. Pagaidām izskatās strādā (vakcinēšanās procents turpina pieaugt). No malas izskatās messy (sabiedrības sašutums garantēts pēc 18 mēnešiem dziļā kovidā) un, iespējams, fokuss uz kaut ko vienu (piem. motivēt, tos kurus var motivēt un piespiest pārējos ģim. ārstus vakcinēt visus savus pacientus) būtu bijis efektīvāk. Vai arī nē - šis ir viens no maniem pointiem - rīcība neskaidros apstākļos ir netriviāls uzdevums. Nu vismaz skolu stratēģija šim rudenim man izskatās ļoti pareiza. We'll see.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 20. Augusts 2021@15:53
Ko es esmu pamanījis – ka nekur tautā nav sašutums par to, cik daudz cilvēku ir miruši no kovida. Bet miruši ir gandrīz tikpat daudz, cik Zviedrijā (1379 un 1438 uz 100K). Sašutums pamatā ir par bezjēdzīgiem ierobežojumiem, kuriem nav bijusi nozīmīga ietekme.

Vakcinācija ir faktiski vienīgais, kam ir nozīmīga ietekme, bet šeit ir ļoti svarīgi labi saprast skaitļus, jo citādi var likties, ka tā nepalīdz (piemēram, Izraēla).

Bet kad tu saki – šķiet, ka Pavļuta pasākumi strādā, jo % pieaug, tad tur iztrūkst skaitļu. Es teikšu, ka nestrādā gan, jo šobrīd jau drīz būs vajadzīga 3 deva gados vecākajiem, bet ja 50% no viņiem vēl nebūs saņēmuši pat pirmo, tad tas ir pilnīgs fiasko.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@16:23
Skaitļi ir visapkārt:
https://twitter.com/J_Hermanis/status/1428411263428833286/photo/1
https://twitter.com/J_Hermanis/status/1424961950765785088/photo/1

Pēc pirmā viļņa ar (bezjēdzīgajie3m?) mājsēdes ierobežojumiem mirstība bija krietni mazāka kā Zviedrijā, varējām sist sev uz pleca un nomuļļāt vakcīnu pasūtīšanu. Nebūtu nomuļļājuši, varētu sist sev uz pleca vēlreiz.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 20. Augusts 2021@16:51
Tas ir labi zināms, ka infekcijas uzliesmo viļņveidīgi, un ja bija pienācis laiks tam noplakt, tad tas noplaka, un tā bija tikai sagadīšanās, ka tas notika pēc mājsēdes.

Jo galīgi nelīmējas kopā, ka citas valstis ar daudz stiprākiem ierobežojumiem īsti nespēja neko samazināt, bet Latvijas paviršā mājsēde bija efektīvāka par tām.

Pat Austrālija šobrīd nespēj ierobežot izplatību par spīti vakcinācijai un armijai ielās, kas uzrauga mājsēdi.

Bet par tiem skaitļiem ir redzams, ka 2 mēnešu laikā (no 18. jūlija) pieaugums ir aptuveni par 10%. Lai panāktu vēl vismaz 40% uzlabojumu, mums vajag 8 mēnešus. Revakcinācija gados vecākajiem šobrīd ir ieteikta pēc 6 mēnešiem. Vilciens aiziet mums pa priekšu un attālinās, kamēr mēs sēžam stacijā.

Bet vai vari atrast skaitļus par to, cik ir pieaugums pēc vecuma grupām? Mirstība no kovida ir tik ļoti atkarīga no vecuma, ka jebkuri dati, kas to neņem vērā, ir diezgan bezjēdzīgi.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 20. Augusts 2021@16:53
...biju domājis no 18. jūnija – tiem, kas saņēmuši vismaz vienu devu.
(Reply to this) (Parent) (Link)
wowow / 21. Augusts 2021@10:55
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/infografikas-cik-naski-pret-covid-19-potejas-latvijas-novados-dazadas-vecuma-grupas.a417811/

Karte labu raksturu vecīšu vakcinēšanas čeledžu tieši Latvijas gadījumā. Daļa Latvijas dzīvo Krievijas infotelpā (jo krievu valoda) un apmēram gadu ir klausījušies, cik rietumu vakcīnas ir sliktas, nedrošas un bīstamas. No anektdotiskajiem gadījumiem varu minēt personisko pieredzi, kur man vajadzēja mēnesi, lai 70+ gadīgo tēvu pierunātu apsvērt vakcinēšanos (jāmirst tā kā tā), tad vēl mēnesi pārliecināt, ka Sputņik apstiprināšanu Eiropā visticamāk šogad nesagaidīt, beigās aizgāja sapotējās ar Astru un arī tikai tāpēc, lai varētu turpināt apmeklēt dejas. Un tas ar maigu, iejūtīgu pilināšanu katru otro dienu. Un mans tēvs ir no Kurzemes.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero / 21. Augusts 2021@13:45
Nu ja, valsts valodas centrs jau izsenis ir uzsācis karu pret veselības informāciju krievu valodā. Vajadzētu nedaudz piebremzēt VVC pilnvaras.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 21. Augusts 2021@15:16
Valsts valodas centrs ir iestāde kuru jau sen vajadzēja likvidēt.
(Reply to this) (Parent) (Link)
degeneralis / 23. Augusts 2021@09:41
Lielā problēma ir, ka Kariņš ļoti baidās no C19 un Pavļuts ir uzticams ierēdnis-izpildītājs. Tas, kas būtu varējis vasaras sākumā situāciju glābt (kad bija skaidrs, ka tie, kas gribēja, aizskrēja potēties, bet pārējie gaida) ir uztaisīt kārtīgas gamification kampaņas ar skaidri noteiktiem mērķiem - par katriem 5% vakcinēto tiek atcelta kāda restrikcija (visiem, ne tikai vakcinētajiem) un pie 70% tiek atceltas visas (visiem). Un tad vnk pušot - MUMS VAJAG VĒL TIKAI 5000 CILVĒKU LĪDZ NĀKAMAJAM LĪMENIM!

Bet tā vietā mums ir draudi ar jaunām restrikcijām, ar kaut kādu jobanu luksoforu, kas skatās uz mazsvarīgo saslimstības rādītāju, un nemitīga baiļu kampaņa par Deltu.

Rezultāts? Man ir bailes par Latvijas nākotni, jo šobrīd tiek plaši pavērtas durvis lieliem populistu panākumimem, un kaut kāds SC+ZZS+Šlesis/Gobzems veidojums valdībā Latviju iznīcinās daudz vairāk, nekā jebkāds C19 vilnis rudenī varētu. Jo būsim godīgi - lai kādus sūdus Gobzems un Šlesis nerunātu, pēdējais pasākums bija labi inscinēts un runas spēcīgas. Un tas cilvēkus pavelk. Un ko liek pretī? Sausu bla bla bla. Ja valdība nebūtu uzlikuši debilos ārtelpas pulcēšanās ierobežojumus, varētu vismaz uztaisīt kaut kādu "tautas sapulci", censties tautu uzrunāt klātienē ar iedvesmojošu runu, dot kaut kādu pretsparu populistiem, bet nu, nebūs.

Komunikācija ir zem katras kritikas un šķiet, ja Kariņš/Pavļuts skatās, ka daudzi tvitersekotāji ir apmierināti un tāpēc viss ir labi. Pārāk zemu novērtē oponentus un tad būs tas pats, kas bija ASV pēc 2016.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
degeneralis / 23. Augusts 2021@09:43
Un vēl arī tas, ka bērnus padara par spitālīgajiem - cik zinu, nevienai valstij ES nav tādi noteikumi, kā Latvijā. Protams, ne visu valstu noteikumus zinu, bet cik esmu pētījis, arī tajās valstīs, kas prasa sertifikātus pasākumiem, <12 laiž bez restrikcijām, ja vecākiem sertifikāts ir (vai arī ar to tur rapid antigen test, tā laikam Vācijā bija). Bet Latvijā atdala atsevišķās "nedrošās" zonās.

Zajebala šis, pašpasludinātie ģimenes vērtību aizstāvji arī ne sūda nedara lietas labā.
(Reply to this) (Parent) (Link)
mazeltov / 20. Augusts 2021@13:50
Jā, toties Labsvīru nupat iecēla par Atzinības krusta virsnieku... Nice, ne?
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@14:27
Nu manuprāt - pelnīti
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
mazeltov / 20. Augusts 2021@19:13
Tieši par ko?
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 20. Augusts 2021@23:05
Kaut vai par to, ka maskas mediķiem nopirka nevis nomuļļāja kā vakcīnas
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
mazeltov / 21. Augusts 2021@10:39
Pat, ja es izliekos, ka viņš tās maskas nesagādāja caur pareizajiem piegādātājiem un ne bez valsts kontroles pārmetumiem: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/valsts-kontrole-versas-policija-par-aizsargmasku-iepirkumu-covid-19-krize.a367774/, tad viņam to apbalvojumu piešķīra par to, ka viņš darīja savu darbu (un ne pārāk labi)?
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 21. Augusts 2021@15:21
Nē nu ja būtu darījis darbu (nu tipa tā lai VK nepiepišas un lai darbs nav jātstāj, tātad labi?), tad protams vajadzēja dibināt darba grupu/iepirkuma komisiju nevis Whatsappā pašam mēģināt kautkur sadīlot amīšiem vēl nepārdotos krājumus.
(Reply to this) (Parent) (Link)
blog counter