Comments: |
From: | hessin |
Date: | June 14th, 2009 - 12:22 am |
---|
| | | (Link) |
|
nu tas lai kurš katrs nevar atļauties sev nopirkt lidmašīnīti.
| From: | kakjux |
Date: | June 14th, 2009 - 12:24 am |
---|
| | | (Link) |
|
ai, man nepatīk boeingi. tajos man sāp galva, tāpēc nepirkšu vis.
Nu man arī airbusi un MD šķiet krietni glaunāki braucamrīki, bet izrādās, ka vēl dārgāki.
Stulbi, ne?
| From: | kakjux |
Date: | June 14th, 2009 - 12:34 am |
---|
| | | (Link) |
|
dumji. man vispār labāk patīk maziņās, kuras aizmirsu kā sauc. vot. nevaru arī ātrumā sameklēt.. dēm.
visdrīzāk, ka Fokkeri. nu nez, man tajos neomulīgi braukt, kas ir tas ir.
Man a tā kompaktklase galīgi netīk. Līksmo ceļojumu no makaronnieku zemes ar 2propelleru Embraeru vēl tagad ar šausmām atceros :)
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 12:50 am |
---|
| | | (Link) |
|
Kad palasās (nu vai paskatās kaut kādos diskoverijos) par tām tehnoloģijām, kas tajās ļotenēs tiek bāzts iekšā, kļūst skaidrs gan, kādēļ tās ir tik dārgas, gan tas, ka mēs esam maza, atpalikusi tautiņa, kas dzīvo kokos :)
Bet nu joptvaimaķ.
Ar 3-4 divstāvenēm var visus caurumus budžetā aizlāpīt, jāizdomā tikai kur nopizģīt (vienkāršā daļa) un kā nemanāmi nofarcot (the challenge).
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 01:06 am |
---|
| | | (Link) |
|
Vēl efektīvāk būtu kādu jadrjonnoju bumbu nopeteņot ;)
В Бристоль Пхеньян, друзья!
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 01:14 am |
---|
| | | (Link) |
|
Ja Tu domā no pārdošanas viedokļa, tad drīzāk uz Teherānu vai Islamabadu :)
Nea, sākumā tak kaut kur materiāls jāizgūst.
BTW, man šķiet, ka ar tupu pārdošanu varētu nemaz nenopelnīt tik labi, kā ar pārliecinošu šantāžu.
Bet tur jāskatās, biznesa projekts un tā.
tas biznesa projekts turpat phenjanā vien ir kādā seifā ieslēgts ar visiem izstrādātājiem ;)
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 11:16 am |
---|
| | | (Link) |
|
Grūti teikt - mums tā īsti nav, kur šamo paslēpt. Vai jāsper kopā ar zemūdeni.
..vai lidmašīnu.
(There we go again :))
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 03:08 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lidmašīna nerūlz - tai daudz biežāk jāienāk kaut kādā bāzē (tb, jānolaižas lidostā) un to ir vieglāk atrast (kaut vai ar satelītu).
Kā nu ne. Reku plāns, galvenajos vilcienos.
Jemam, tātad, ļetaku, noparkojam Rīgas lidostā, asprātīgi nokrāsojam, "pārsitam numurus". Uzstādam jamējā jauniegūto sadzīves iekārtu Jedrjonaja Bomba 1, bet tā, lai puse salona droši paliek pasažieriem.
Piesakam lidojumu, viss oficiāli, saņemam atļaujas reisam uz JFK, kur nākamās dienas vakarā uzparikte arī nosēžas. Pasažieri izkāpj, ļaļa - traļa, viss smucki, bet paziņojam, ka agregātam gaisā tehniskas problēmas bijušas, saņemam vietu angārā.
Pasažierus ar tuvāko KLM reisu nogādājam atpakaļ Eiropā, ņehuj riskēt ar nodokļu maksātāju veselību.
Nu un tad jau zvanām atbilstošajiem dienestiem, īsumā izklāstam situāciju un prasības ;)
From: | divi_g |
Date: | June 14th, 2009 - 04:13 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu un tagad gaidi vietējā CIA pārstāvja zvanu pie durvīm :D
| From: | kugis |
Date: | June 14th, 2009 - 08:47 am |
---|
| | | (Link) |
|
Nu jau kaut ko tas mierina, tad praktiski neviens nepērk šīs lidmašīnas uzreiz. Ir atsevišķas firmas, kas veic šo lidmašīnu iznomāšanu (tipa) uz noteiktiem periodiem. Tikai paši lielākās aviokompānijas ir spējīgas nopirkt šitās lidmašīnas, attiecīgi dabūnot pretī tādu konfigurāciju, kādu viņiem vajag. Bet pat lielie visbiežāk izmanto līzingu, jo piķis ir nolāpīti liels.
Nē nu pasarg'dies', iedomāties, ka kāds apmaksā faktūrrēķinu un savāc preci ;)
Uzreiz gara acīm skatu zvanu uz Inserviss Līzingu ar lūgumu parēķināt, kāds procentiņš mums, sakiet lūdzu, sanāk?
| From: | jk |
Date: | June 15th, 2009 - 03:40 am |
---|
| | | (Link) |
|
Kad jaunais Airbus bija palaists tad tur kaut kāds S(a)ūdu Arābijas šeihs atpogāja uzreiz par kaut kādām tur 120 (laikam :)) ļotenēm priekš savas nacionālās aviokompānijas :).
te drusku parēķināju 220 ļamu sākuma investīcijas (atbilst 777 klasei) darbojas vidēji 14 gadus ( http://www.cptdb.ca/index.php?showtopic=7125 ) gadā 365 dienas (pēc labākajām raieneira tradīcijām) sanāk man, ka dienā jānopelna vismaz 43 stabi parēķinot uz vietu skaitu, 777 ietilpst 283-368 pasažieru ( http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777 ) kas rezultātā sanāk 92 doāri par pasažiera vietu dienā (bez benzīna, lidostas nodevām un peļņas procenta) nemaz ne tik traki, ja pieņem, ka ļotene veic vismaz 4-5 reizus dienā
par to vecumu - oj mama, airbaltikam pat 20 gadīgas ļotenes vēl lietošanā (fokeri) hehe .... un jaunākajām 10 gadi - lūk arī ekonomijas pamati ;)
| From: | kugis |
Date: | June 14th, 2009 - 06:54 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vot šitāk ir tukša diršana - Baltikam ir gana svaigs parks. Jā, fokkeris nav jauni, taču boeingi izgājuši kapitālo remontu, kā arī apdeitotiem navigācijas rīkiem.
tas gan protams neko nesaka par lidmašīnu tehnisko stāvokli, jo to rēķina lidojumu ciklos, nevis no izlaides gada
un līdz šim mērot "uz acs" bija radies viedoklis, ka viss jaunais airbaltikam ir tas pats vecais no SAS - vismaz piecus gadus atpakaļ novērotais SAS lidmašīnu interjers sāk parādīties airbaltikā ;) - tas tā "speciālista" spriedums, kas neko vairāk par interjeru neredz
nu lūk, tante gūgle sniedz savu palīdzīgo roku - redz ko saka speciālisti http://www.financenet.lv/zinas/kompanijas/article.php?id=137532Jauna "Boeing 737 – 500" tipa lidmašīna varētu maksāt aptuveni 45 miljonus dolāru. Mēs pērkam tikai lietotas lidmašīnas. To cena pašlaik ir, sākot no aptuveni 20 miljoniem dolāru.
747/777 nu nekādi 4-5 dienā gan nemočī, tie tak gargabalnieki. Sīkie, kas pa Eiropu skraidelē, tie gan.
Nu un jā. Pieskaitam degvielu (~10Klitri stundā), personālu, maintenance, un jau atkal sāk šķist, ka Raieneirs ir kaut kāda liela mēroga objebalovo :)
Ā, nu jā, Eiropas šovinistu cūka, aizmirsu, ka amurikāņi pat uz kaimiņu štatu šitās milzu bandūras dzenā.
Vo, vo. Tā vien gribas paaicināt to Līriju sāņš un noprasīt, vecīt, paklau, bet kā jums tur...
Vienīgi resale value šitiem varētu būt tīri labs. Pēc kādiem 10 - Padsmit gadiem nofarcot Urugvajas pašnāvniekiem, ar ko sisties krāšņajos Dienvidamerikas džungļos. | |