Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Jun. 13th, 2009|11:16 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkiet garām

Comments:
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 12:25 pm
(Link)
te drusku parēķināju

220 ļamu sākuma investīcijas (atbilst 777 klasei)
darbojas vidēji 14 gadus ( http://www.cptdb.ca/index.php?showtopic=7125 )
gadā 365 dienas (pēc labākajām raieneira tradīcijām)
sanāk man, ka dienā jānopelna vismaz 43 stabi
parēķinot uz vietu skaitu, 777 ietilpst 283-368 pasažieru ( http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777 )
kas rezultātā sanāk 92 doāri par pasažiera vietu dienā (bez benzīna, lidostas nodevām un peļņas procenta)
nemaz ne tik traki, ja pieņem, ka ļotene veic vismaz 4-5 reizus dienā
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 01:12 pm
(Link)
par to vecumu - oj mama, airbaltikam pat 20 gadīgas ļotenes vēl lietošanā (fokeri) hehe .... un jaunākajām 10 gadi - lūk arī ekonomijas pamati ;)
[User Picture]
From:[info]kugis
Date:June 14th, 2009 - 06:54 pm
(Link)
Vot šitāk ir tukša diršana - Baltikam ir gana svaigs parks. Jā, fokkeris nav jauni, taču boeingi izgājuši kapitālo remontu, kā arī apdeitotiem navigācijas rīkiem.
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 07:01 pm
(Link)
nu kā es iepriekš atzinos, es neko neizdomāju - redz ko raksta tīklā

http://www.airfleets.net/ageflotte/Air%20Baltic.htm
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 07:15 pm
(Link)
tas gan protams neko nesaka par lidmašīnu tehnisko stāvokli, jo to rēķina lidojumu ciklos, nevis no izlaides gada
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 07:08 pm
(Link)
un līdz šim mērot "uz acs" bija radies viedoklis, ka viss jaunais airbaltikam ir tas pats vecais no SAS - vismaz piecus gadus atpakaļ novērotais SAS lidmašīnu interjers sāk parādīties airbaltikā ;) - tas tā "speciālista" spriedums, kas neko vairāk par interjeru neredz
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 07:38 pm
(Link)
nu lūk, tante gūgle sniedz savu palīdzīgo roku - redz ko saka speciālisti

http://www.financenet.lv/zinas/kompanijas/article.php?id=137532

Jauna "Boeing 737 – 500" tipa lidmašīna varētu maksāt aptuveni 45 miljonus dolāru. Mēs pērkam tikai lietotas lidmašīnas. To cena pašlaik ir, sākot no aptuveni 20 miljoniem dolāru.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 14th, 2009 - 01:32 pm
(Link)
747/777 nu nekādi 4-5 dienā gan nemočī, tie tak gargabalnieki. Sīkie, kas pa Eiropu skraidelē, tie gan.

Nu un jā. Pieskaitam degvielu (~10Klitri stundā), personālu, maintenance, un jau atkal sāk šķist, ka Raieneirs ir kaut kāda liela mēroga objebalovo :)
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 02:07 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 14th, 2009 - 02:23 pm
(Link)
Ā, nu jā, Eiropas šovinistu cūka, aizmirsu, ka amurikāņi pat uz kaimiņu štatu šitās milzu bandūras dzenā.
[User Picture]
From:[info]tarantulz
Date:June 15th, 2009 - 07:04 pm
(Link)
Vo, vo. Tā vien gribas paaicināt to Līriju sāņš un noprasīt, vecīt, paklau, bet kā jums tur...
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:June 14th, 2009 - 01:37 pm
(Link)
Vienīgi resale value šitiem varētu būt tīri labs. Pēc kādiem 10 - Padsmit gadiem nofarcot Urugvajas pašnāvniekiem, ar ko sisties krāšņajos Dienvidamerikas džungļos.
From:[info]eermaniitis
Date:June 14th, 2009 - 02:01 pm
(Link)
vai airbaltikam ;)