mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2018-09-05 11:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:smašīnas

lol
Uz Brīvības ielas maģistrāles Rīgas centrā sakaujas velosipēdists un BMW vadītājs

https://m.tvnet.lv/section/4222/6270950



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lauwa
2018-09-05 13:30 (saite)
Saskaņā ar CNS, velosipēdistam jābrauc pa joslas labo malu, nevis joslas vidu. Viņam blakus vēl viens ar velo var ielīst. Saprastu, ja viņš tur planētos bailēs no autobusiem, bet tā josla tukša.
Pat tai brīdī, kad bembists šo mēģina apbraukt, velosipēdists, grozot galvu un mahājot ar rokām, ieplanē joslas vidū! Ja būtu bembim sānā, kurš būtu vainīgs?
Ar tādām braukšanas prasmēm pieklājīgāk būtu grīļoties pa ietvi. Ja lien uz ceļa, noteikumi ir jāzin un jāievēro, lai netraucētu citiem satiksmes dalībniekiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2018-09-05 13:36 (saite)
es neredzu vidu, viņš brauc 1 m no malas kā noteikumos. skatās uz atpakaļu, jo baidās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2018-09-05 14:27 (saite)
Kur ta noteikumos teikts, ka jābrauc metru no malas? Ni, ni, iespējami tuvu brauktuves/joslas labajai malai.
lka

Lūdzu, labākai redzamībai. Tieši tā skatīšanās atpakaļ rada velo ieplanēšanu joslas vidū, ja baidās, nevajag līst uz ceļa.
Apakšējā bildē ir ļoti labi redzams, ka, ja velo atrastos tur, kur viņam pēc noteikumiem ir jāatrodas, nervozais bemberis tiktu viņam garām neiebaucot blakusjoslā. Tur pietiek vietas viņiem abiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2018-09-05 14:30 (saite)
viņš brauc tur, kur viņam ir norādīts un ir pilntiesīgs satiksmes dalībnieks. ja es brauktu tur ar savu riteni, man pats velo ir 1 m plats! ja nevar apdzīt, tad nav ko apdzīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2018-09-05 14:41 (saite)
Šajā gadījumā viņš ir satiksmes traucēklis, ne dalībnieks. Šim tu ar savu metru plato varētu pabraukt garām pa labo pusi. Ja viņš netricinātos šurpu-turpu lūrot uz tevi aizmugurē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2018-09-05 14:49 (saite)
viņš ir drusku ekstrēmāks gadījums, bet nedar aneko tādu, kas nevarētu gadīties citam velo, kurš tāpat apbrauc bedri vai skatās uz aizmuguri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2018-09-05 15:23 (saite)


Vizuālais skaidrojums par kas un kā.

Ja sen nav šajā galā būts, paskaidrošu, ka konkrētais filmētais Brīvības gabals tika tikko rekonstruēts un tur tika mainīta satiksmes organizācija, sašaurinot ietves (jo pirms tam bija platas ietves, uz kurām stāvēja arī auto. Tagad ietve ir šaurāka, stāvvieta uz ietves it kā nav paredzēta, bet tik un tā tiek attiecīgi izmantota) un izveidojot vēl vienu ietvi auto. Savukārt sabtranspa joslas tika izveidotas šauras, tāpēc, atšķirībā no citām sabtransp joslām Rīgā, šeit pa sabtransp joslu velo braukt ir aizliegts. Vienlaicīgi tika aizmirsts, ka tur JAU bija visai daudz velo, daļa brauca pa ietvi (kas kļuva šaurāka), daļa brauca pa ielas malu, pēc vajadzības pārejot uz ietvi (ko vairs nevar, jo starp ietvi un velo ir sabiedriskā josla) - neviens no abiem variantiem vairs nav tik drošs, kā bija.
Arī situācija gājējiem ir pasliktinājusies - gājējiem būtu labāk, ja blakus ietvei būtu veloceļš, nevis sabtranspa josla.

Tāpat lielākā daļa, protams, nav lietas kursā, ka pēc CSDD oficiālā un gan iepriekš līdzīgās situācijās, gan tieši par šo posmu publicētā viedokļa, saskaņā ar CSN šeit tiešām ir jābrauc pa otro joslu. Nevis pa busu joslu.
Jā, drīkst braukt pa ietvi, ja satiksme uz ielas šķie tpārāk bīstama - bet arī uz ietves ir visai intensīva gājēju satiksme, un Brīvības ietves īsti nevar ņemt pretī visu velo plūsmu nekļūstot bīstamas gājējiem.

Par neparedzamajiem uz ietves uzbraucošajiem (kaut arī stāvēt nav atļauts) un no vārtrūmēm izbraucošajiem auto pat nerunājot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2018-09-05 14:52 (saite)
Noteikumos IR rakstīts par intervāla ievērošanu, kas sabtransp gadījumā ir 1 vai 1.5m.

1m no malas bija punkts līdz 1996tajam gadam, ko gan bieži popularizē joprojām. Ir jābrauc 'iespējami tuvu', kas var būt arī vairāk par 1m.

Uz Brīvības ielas ir nepieciešama velojosla un ir jārisina VEF tilta šķērsošanas jautājums, akūti. Ja to nevar panākt citādi un kāds sāk šādu civil disobedience - lai sāk. Daudz pozitīvāks pasākums par kritisko masu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2018-09-05 14:54 (saite)
paldies, man vairs nav spēka runāt, es mēģinu pastrādāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?