crescendo ([info]crescendo) rakstīja,


Vizuālais skaidrojums par kas un kā.

Ja sen nav šajā galā būts, paskaidrošu, ka konkrētais filmētais Brīvības gabals tika tikko rekonstruēts un tur tika mainīta satiksmes organizācija, sašaurinot ietves (jo pirms tam bija platas ietves, uz kurām stāvēja arī auto. Tagad ietve ir šaurāka, stāvvieta uz ietves it kā nav paredzēta, bet tik un tā tiek attiecīgi izmantota) un izveidojot vēl vienu ietvi auto. Savukārt sabtranspa joslas tika izveidotas šauras, tāpēc, atšķirībā no citām sabtransp joslām Rīgā, šeit pa sabtransp joslu velo braukt ir aizliegts. Vienlaicīgi tika aizmirsts, ka tur JAU bija visai daudz velo, daļa brauca pa ietvi (kas kļuva šaurāka), daļa brauca pa ielas malu, pēc vajadzības pārejot uz ietvi (ko vairs nevar, jo starp ietvi un velo ir sabiedriskā josla) - neviens no abiem variantiem vairs nav tik drošs, kā bija.
Arī situācija gājējiem ir pasliktinājusies - gājējiem būtu labāk, ja blakus ietvei būtu veloceļš, nevis sabtranspa josla.

Tāpat lielākā daļa, protams, nav lietas kursā, ka pēc CSDD oficiālā un gan iepriekš līdzīgās situācijās, gan tieši par šo posmu publicētā viedokļa, saskaņā ar CSN šeit tiešām ir jābrauc pa otro joslu. Nevis pa busu joslu.
Jā, drīkst braukt pa ietvi, ja satiksme uz ielas šķie tpārāk bīstama - bet arī uz ietves ir visai intensīva gājēju satiksme, un Brīvības ietves īsti nevar ņemt pretī visu velo plūsmu nekļūstot bīstamas gājējiem.

Par neparedzamajiem uz ietves uzbraucošajiem (kaut arī stāvēt nav atļauts) un no vārtrūmēm izbraucošajiem auto pat nerunājot.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?