Viss ir labi un būs arvien labāk! - [entries|archive|friends|userinfo]
veed_logs

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| google komiks Nr.1 komiks Nr.2 ]

[28. Aug 2014|18:43]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Es tomēr nevaru neuzrakstīt atbalsta ierakstu lietotājas "mazeltov" atbalstam. Ko tad viņa tādu izdarīja? Īstenībā jau neko īpašu, iegāja publiski pieejamā datu bāzē, izvilka dažus ciparus, apkopoja tos, mazulietiņ padarbojās ar Interneta meklētāju, nedaudz pakustināja smadzenes, izdarīja dažus secinājumus un uzrakstīja savu viedokli. Tiešām nekas īpašs, tas ir kaut kas, ko ik pa laikam vajadzētu darīt katram apzinīgam valsts pilsonim. Veikums ir atrodams šeit:
http://klab.lv/users/mazeltov/2261153.html
un pēc tam arī šeit:
http://klab.lv/users/mazeltov/2261439.html

Tomēr interesantākais sākas pēc tam. Kad smacīgais dīķa ūdens ir sakustināts, tad uzpeld daži elementi, kas stājas strīpā, lai norietu raksītāju. Pie argumentācijas pat nav vērts pakavēties, jo tādas vienkārši nav. Piesiešanās vārdiem, personiski uzbraucieni un cita veida iznešanās, kas labi noliek idiotu lomās pašus norējējus. Vēl jo daiļāk būtu, ja norējēji varētu arī konkrēti norādīt, kāds viņiem ir sakars ar konkrēto organizāciju un, kādu labumu viņi no tās (tām) gūst. Jo šāds sakars ir un tas ir visai konkrēts.

Atļaušos būt tik augstprātīgs, lai dotu divus padomus:
1.Ja tevi kādā nodarījumā pieķer aiz rokas vai konfrontē kādā situācijā, kurā tu esi izgāzies, tad varbūt labāk vienkārši paturēt muti, nevis taisīt sevi par vēl lielāku idiotu.

2.Pieņemt, ka, visi dara tāpat kā es, vai manā situācijā darītu tāpat, kā es ir vienkārši aplami. Piemēram, pieņemt, ka visi dotu vai ņemtu kukuli, ja viņiem būtu tāda iespēja ir vienkārši nepareizi. Nevajag spriest par visiem pēc sevis.

Un vēl. Zini, ko darītu normāls godprātīgs cilvēks, ja viņam nestu ziedot naudu korupcijas shēmas sapinušies ļaudis vari organizācijas? Viņš pateiktu paldies un naudu nepieņemtu, vēlams ar komentāru savā glaunajā mājas lapā pašā pirmajā lapā minot konkrētu iemeslu, kāpēc nauda no konkrētās organizācijas vai cilvēka netika pieņemta. Jā, tad varbūt ziedotāju būtu daudz mazāk vai arī nebūtu nemaz. Jā, tā arī gadās, bet zini, ir organizācijas, kas pastāv arī bez negodīgā ceļā iegūtas naudas palīdzības. Tik tiešām, tā ir! Un ir pat cilvēki, kas dara kaut ko sabiedrībai noderīgu ne tikai tāpēc, ka viņiem par to maksā algu vai viņus kāds par to paslavēs, vai arī viņi varēs pagozēties kaut kādas publikas priekšā. Neticami, vai ne? Tīri vai brīnums! Ir cilvēki, kas var atraut no sevis kādu daļu pašlabuma, lai darītu kaut ko citu labā. Tāpat, kā ir cilvēki, kas to nekad nespēs. Es personīgi pazīstu cilvēku, kas būdams jauns un izglītots cilvēks pazaudējis darbu principa pēc negāja pēc bezdarbnieka pabalsta, jo uzskatīja, ka viņam nav tiesību dzīvot uz valsts rēķina. Cilvēks labprātīgi atteicās no vairākiem simtiem latu laikā, kad viņam pašam uzkrājumu vienkārši nebija. Tā bija viņa pārliecība. Vai tu to varētu? Vari neatbildēt. Es pazīstu arī gana daudz cilvēku, kas dara sabiedrībai noderīgas lietas par to nesaņemot ne santīma un negozējoties ne tv, ne presē. Tāpat, kā es arī pazīstu gana daudz cilvēkus, kas jau gandrīz gadu zināmu iemeslu dēļ neiepērkas Maxima veikalos un arī neplāno to darīt, pat ja tas ir tuvākais veikals pie viņu mājām. Starp citu, vairāki no šiem cilvēkiem pēdējā laikā izvēlas pirkt tieši Latvijā ražotas preces un pēdējā laikā ir nopirkuši vismaz kādu Ukrainā ražotu preci. Sīkums, vai ne? Fufelis pat, ja tā padomā. Bet zini, ja visi rīkotos tieši šādi, nevis tā, kā viens otrs pseido-intelektuālis, tad mēs dzīvotu daudz labākā sabiedrībā. Es ticu, ka tas ir reāli iespējams.

No liriskās atkāpes atgriežoties pie sākotnējās tēmas gribu teikt, ka visu cieņu lietotājai "mazeltov" par smakojošā ūdens kulstīšanu vai lapseņu pūžņa bakstīšanu. Tāda bakstīšana vien, protams, tā ir, bet tas ir tas mazais pienesumiņš, kas būtu jādara katram apzinīgam sabiedrības loceklim, redzot netaisnību sev apkārt. Pat zinot, ka tev ir garantēta noliešana ar samazgām.
Linknopel mani

Comments:
[User Picture]
From:[info]src
Date:28. Augusts 2014 - 19:45
(Link)
++
From:[info]unpy
Date:28. Augusts 2014 - 20:08
(Link)
Jā, apgalvojumu "noziedo naudu Ascendumam un tieši tālab uzvar valsts iepirkumos" uzskatu par dīvainu. Arī apzīmējums "korupcijas shēmās sapinušies ļaudis vai organizācijas" ir tāds jauks, jo, būtībā, cik noprotu, šo apzīmējumu var piemērot ikvienam uzņēmumam, kurš kaut reizi uzvarējis valsts iepirkumā, nemaz nerunājot par tiem, kuri intensīvi lobē kaut kādas savas intereses, cītīgi strādājot(bez pēdiņām) ar valsts pārvaldi.

Ir jau vēl neliela nianse - "pavisam tīras" naudas Latvijā gandrīz nav un būt nevar, mežonīgā kapitālisma periods ir pārāk nesen beidzies. Un, jā, manuprāt, labāk lai visa ranga blēži noziedo kaut ko man personīgi pilnīgi vienaldzīgajai kultūras nozarei, nevis nopēr sev vēl vienu poršu garāžā.

Vēl, ļoti labprāt redzētu darbībā to "viņš pateiktu paldies un naudu nepieņemtu" gadījumā, kad nevis tukši jāmuld speķainiem vaigiem, bet, piemēram, kad tavā pārraudzībā ir kaut kāda slimnīca, pansionāts vai bāreņu nams ar uzkrītoši nepietiekamu finansējumu.

*man nav nekādas saistības ar Ascendum un kultūru, nekādu naudu no viņiem neesmu saņēmis, nekādos projektos nedz tieši, nedz pastarpināti neesmu līdzdarbojies un neesmu to plānojis darīt kādā pārskatāmā nākotnē. Arī radi un tuvākie draugi nekādā veidā ar šo organizāciju nav saistīti, cik man zināms.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:28. Augusts 2014 - 20:20
(Link)
1.Jā, skumji, bet valsts konkursā uzvarēt bez kukuļa došanas varētu būt grūti vai neiespējami. Vari sev pajautāt, kāpēc un vai tam ir kāds sakars ar šī ieraksta sākotnējo tēmu.

2.Pavisam tīra nauda Latvijā ir un var būt.

3.Slimnīca, pansionāts vai bāreņu nams pārtiek no valsts līdzekļiem, nevis nevis ziedojumiem. Tam tā vismaz būtu jābūt. Ja valsts šo naudu neiedala pietiekami, tad tu arī sev vari pajautāt, kāpēc un arī, vai tam ir kāds sakars arī šī ieraksta sākotnējo tēmu.

* tas ir vienkārši lieliski, ka tev nav saistības.
From:[info]unpy
Date:28. Augusts 2014 - 20:37
(Link)
1.Tā nav taisnība, tā vienkārši nav taisnība. Ja vēl pirms gadiem 10 līdzīgi bija, tad tagad nudien tā nav, tādā(un vēl daudzās citās) ziņā mūsu valsts ir palikusi daudz civilizētāka. Tagad +/- par ko šādu var mēģināt runāt tikai tajos iepirkumos, kuri tiešām ir ļoti naudietilpīgi.

2.Nestrīdēšos, gan jau, ka ir un būt var un, ka ir žūkšņiem riktīgi tīru uzņēmumu, kuri būtu gatavi ziedot tam pašam Ascendumam, tikai, nezkālab, to nedara.

3.Ļoti sarežģīti. Ja zinātu, kā mūsu valsti padarīt turīgāku, nepadarot palikušos cilvēkus tajā daudz nabadzīgākus, izsistos līdz Straujumai, lai šo metodi izstāstītu, goda vārds :))

From:[info]sursurs
Date:29. Augusts 2014 - 08:03
(Link)
par 3o punktu - okei - IR jāpārtiek, bet ko darīt, ja bļin nu nav tās naudas - jālaiž vaļā kkādi, cilvēki, jāietur alga vai xvz kas vēl? Jāgaida, kad kādam uz galvas apmetums uzgāzīsies? VISdrošāk, protams, ir aiziet no tā bāreņu nama, pansionāta u.tml. direktora amata - nav naudas, neko tāpat near izdarīt. Bet, ja cilvēkam tiešām rūp tie paši cilvēki, tie atsevišķie cilvēki, nevis kaut kādi principi, kaut kādi globāli kukuļi, korupcija, utt.

Karoče es te nerunāju par Ascendum vai konkrētu keisu, bet nu tā in general. Vispārinot teikšu tā - ja tiešām NAV ko ēst, tad ir pilnbīgi normāli, ka ieslēdzas princips "nauda nesmird". Bet filosofēt par to, ka smird gan var tikai tas, kurš zina, ka viņam tā ienāks, viņš sēž savā siltajā dzīvoklī/mājā, un dzīvo nosacītā pārticībā.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:29. Augusts 2014 - 08:53
(Link)
Problēmas būtība manā skatījumā ir tāda, ka liela daļa sabiedrības neredz nekādu saistību starp paša kompromisiem un negodīgu rīcību un situāciju, ka esam attapušies nozagtā valstī, kurā nav naudas ne tam bāreņu namam, ne pansionātam. Jo pie korupcijas ir vainīgi visi citi, nevis es, bet, situācijā, ja vainīgs tomēr esmu es, tad man vienmēr ir attaisnojums - "man nebija ko ēst", "man bija grūta bērnība", "zog taču visi" u.t.t.

Par to arī principā bija šis ieraksts.
[User Picture]
From:[info]src
Date:29. Augusts 2014 - 11:18
(Link)
jā, 1. absolūti nav taisnība
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:29. Augusts 2014 - 11:40
(Link)
Ok, prieks to dzirdēt. Diez tas attiecas arī uz lielajiem, naudīgajiem pasūtījumiem?
[User Picture]
From:[info]src
Date:29. Augusts 2014 - 11:49
(Link)
miljonu pasūtījumiem neesmu stāvējis klāt, tik simtu tūkstošu.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:28. Augusts 2014 - 21:23
(Link)
Kā sauc, tā atskan. Ja viena puse piedāvā argumentus "lūk, viņš drāžas ar to" un "spēļu automāti degs ellē", nav brīnums, ka oponents atbild ar "tev mazi pupi".
ps - es arī esmu bijis bezdarbnieks bez pabalsta, jo mani vienkārši pazemoja tās ārprātīgās rindas,, nospļāvos un braucu mājās (par saviem uzkrājumiem katrs pats atbildīgs).
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:28. Augusts 2014 - 22:33
(Link)
Un tur jau ir tā bēda, ka visi grib kustināt smadzenes tikai drusku. Lai atkostu tos džekus, kas reāli pumpē muljonus un buljonus, ar drusku nepietiks. Bet nu varonis no drusku nesanāks...
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:29. Augusts 2014 - 04:54
(Link)
Atkost džekus, kuri reāli pumpē miljonus? Un kā ar tiem Ascendum ziedotāju sarakstā minētajiem būvuzņēmumiem, kuri vinnē valsts/pašvaldību konkursies un par kuriem skandāli ir gadiem, bet neviens nav ietupināts? Kā ar RE&RE īpašnieku, kurš ar savu partneri aizbrauc uz Maldivu salām kaut viņa celtais objekts ir sabrucis un nogalinājis 54 cilvēkus? Kā ar Moduls-Rīga, kuram nupat iesaldēja finansu līdzekļus? Ascendum ir izdevīgi izlikties akliem un spiest uz to, ka par ziedoto naudu tiek darīti gaiši un labi darbi - sak, nauda nāk, bet no kādiem uzņēmumiem un personām - mums pajāt.
Taču tie kā reiz arī ir tie džeki, kuri kopā ar tādiem šakāļiem aka Jaunps reāli pumpē tos miljonus un Ascendum, pieņemot šos ziedojumus, pasīvi atbalsta gan korupciju, gan piever acis uz šo uzņēmumu un personu šaubīgo reputāciju. Un par to es nicinu Ascendum.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:29. Augusts 2014 - 00:12
(Link)
+100