Krustvārdu mīkla

O, sport, ti mir!

Anna Marija Levi

O, sport, ti mir!

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Divus vakarus pēc kārtas izdevās izrauties padauzīt bumbu, tā ap 2 stundām bez pauzēm. Es nevaru aprakstīt, cik laimīgi šodien sāp kājas, roka un mugura. Kāpēc tik reti, kāpēc tik maz, sasodīts, sanāk šitā izdarboties? Es esmu kļuvusi par sēni, bezjēdzīgu planktonu, šī pilsēta mani ierij un nelaiž vaļā, man nav spārnu, nav galvas vairs. Atpestī, atpestī.
  • Endorfīni ir mūsu viss, bučiņas, lido šu.
  • bet kā tad ir??? atpestīšanai galiņš pie apvāršņa rēgojas?
  • Man rodas tāds iespaids, ka Tev kopā ar vēl ar pārīti līdzīgu biedreņu īstā vieta tomēr būtu kaut kādā specnazā, nevis ofisu stelinģos:))
    • Tas viss nekas nav. Kādreiz, vot, pirms gadiem 3-5, tad es sakarīgi biju saplānojusi diennakti ar celšanos septiņos no rīta un skvoša gasēšanu no 8-10 trīsreiz nedēļā, un vakaros vismaz 4 reiz nedēļā vismaz 10 km airēt, brīvdienās kādi tur sači nebūt, atvaļinājums 14 dienas aiz polārā loka vai Vladivostokā, attiecīgi mēģinājumos nedabūt galu 4. kategorijas ūdenskritumos, vai, piemēram 40 km nostaigāšanu ar kājām pāris stundās, kur kļūme laikā ar ierašanos punktos var rezultēties ar nakts pavadīšanu purvā ciematā Tjigrovaja, kas nav tikai fugurāls nosaukums; un peldēties Klusajā okeānā 2x gadā - aprīlī Malibu, bet septembrī - Japāņu jūrā zem Russkij ostrov; pa vidam apmeklējot uz pāris dienām Parīzi, Vīni, Birmingemu un Amsterdamu - kuļturai un vēstures studijām - vot tā bija dzīve. Ā, nu un vakaros protams, jādzer līdz 2 naktī, lai 7 atkal var celties uz skvošu.

      Tagad esmu vienkārši nožēlojami atšālējusies.
      • Nu, ja, skaidrs, ka specnazā.
        • nu vot zin kā, es godīgi, bez koķetērijas, maldības un viltus varu pateikt, ka, nē, es neuzskatu, ka tas viss būtu kaut kas drausmīgi ekstrēms vai sarežģīts, ja tāda ir tā specnaza konotācika. Nevajag to kaut kā baigi glorificēt vai uzskatīt par kaut ko, kas pieejams/pa spēkam kaut kādiem dažiem psihiem. Jā, intensīvi; jā daudz visa kā. Man vēl ir trīs bērni, un vismaz 10 stundu darbs ikdienas, jā. Bet, nu tiešām, tur nav nekā īpaša, vienīgi putekļu uz grīdas un nemazgātu drēbju ir par daudz, nav laika vairākiem infrastruktūras projektiem. Bet ārpus tam, es godīgi domāju, ka to var katrs, kas grib. Apvāršņi, redzesloki un garīgā dzīve šādu te nodarbju rezultātā paplašinās ļoti strauji un līdz palielam platleņķim, tā var kļūt par daudz daudz labāku cilvēku (nekā es, piemēram, esmu šobrīd).
      • jā, es arī alkstu šo leģendu baudīt uz savas ādas. bet, ja tas spēj maz mieriāt (par ko gan šaubos), šim dzīvestilam ir sekotāji. un mūsu nav maz
        • Pēc brauciena 7 dienas vilcienā var iegūt tādu dvēseles stāvokli, ka rīgā uz perona var nostopēt aizejošu vilcienu.
        • starp citu, kmč ir ar vilcienu vai kā?
          • uj, nē. tur jau vispār vilcienu nav, cik ir noskaidrots. ar lidmašīnu no maskavas uz kmč galvaspilsētu, tad ar sab.tr. augšā uz kļučiem, un tad jau dzīve visu tālāk saliks pa vietām
            • mea culpa, protams, komsomoļsk na amure ir pēdējā vilciena citadele.
              Bet šis gan skaisti:

              Транспорт

              Автомобильный транспорт играет ведущую роль в перевозках грузов в крае. Общая протяженность автомобильных дорог — 3014,04 км. 47,5 км из них — федерального значения (А401 «Морской порт-Аэропорт»), 1875,82 км — регионального значения, 1090,72 км — местного значения. Сеть автодорог отличается высокой степенью износа (дороги регионального значения изношены на 70,9 %), имеет незавершенный характер и не обеспечивает круглогодичного автотранспортного сообщения экономически развитых южных и центральных районов с севером.

              История транспорта
              В начале ХХ века внутренние пути сообщения на Камчатке практически отсутствовали. Жители перемещались по рекам на выдолбленных из древесных стволов лодках — батах, грунтовые трассы были крайне низкого качества. Зимой передвигались на ездовых собаках, которые, например, для предприятий западного побережья являлись единственным видом транспорта до 1950-х гг. Согласно «Списка сети дорог и троп Камчатской области по состоянию на 1 декабря 1936 г.» протяженность сети оценивалась 1687 км. По состоянию на 30 апреля 1949 года дорожная сеть включала 48 км благоустроенных дорог. С 1907 года рассматривалась идея строительства железной дороги вдоль Охотского моря, в 1930-х гг. для этих целей отправлены изыскательские экспедиции. В 1950-х гг. предлагалось строительство подвесной железной дороги.[19]
      • fantastiski! (ne par atšālēšanos)
        • Kā jau augstāk minēts, es tiešām nedomāju, ka tas būtu kaut kas tāds baigi ārkārtējs. Bet dzīvē ir dažādi periodi, un, protams, ka tā nevar dzīvot vairāk kā 5 gadus no vietas. Šobrīd man ir trulā mietpilsoņa periods un I truly wonder, kad tas vienreiz beigsies.
      • nepiekriitu tikai 1 lietaa; esu bijusi Birmingemaa, tur nekaads kultuuras nau
        • nav tik traki; Andris Nelsons tur (vēl pēdējās dienas, pirms pārvācas uz Bostonu) vada nacionālo simfonisko orķestri.

          Bez tam, man tur vienkārši dzīvo daļa ģimenes, tā ka britu dzīvesveida kultūras studijas man notiek tieši tur :)
      • neaizmirsīsim spēju iekāpt no vannas istabas virtuvē pa logu un pāri pagalmam. jā. parakstām jums metropoli, jo lielā mērā ir kaut kāda zināma atgriešanās pie garšām notikusi. tas protams, priecē, vien noturība, lai arī trenēta, sāk dilt. piemēram, tas miegs, to tomēr vajag.
Powered by Sviesta Ciba