xxl - [entries|archive|friends|userinfo]
toadbeauty

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Nov. 5th, 2012|11:02 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ak tā, zemi mēs viņiem vēl pieškirsim!?
Un ko vēl mēs tādu varētu izdomāt?!

http://www.musuvalsts.lv/

Vot kretīni, a?!

Tad, kad es bērnu slimnīcā auklēju, tad man slimības pabalstam noņem nost to un šito vēl šito, jo naudiņas naff, visi taupām. Bērna kopšanas pabalstam arī griesti vai jumts norauts.
Aber priekš sitiem draņķa dezertieriem gan naudas pietiek!

Pamet mājas un bērnus likteņa varā un aizplēš, kur ērtāk. Pēc tam sūta salkanas gaudu vēstules palicējiem - ak, mīļa tēvzemīte, ak, dzimtenes lauki un meži!
Puņķainais pseidopatriotisms kaut kāds.

Tavus laukus apar skandināvi un tavus pagastus piesmirdina skandināvu cūkas.
Vaimandieniņ, dievzemīti maitas izandelē!

A ko tad darīt, ja tev pašam to zemi nevajag? Aizlaist ar latvāņiem tad labāk?

Joptvajmaķarārā, kādas dusmas!
----------------

Ok, tas nu tā.

Tagad lōģiskā daļa.

Būsim nu prātīgi - neaizbrauca nu baigie dižie prāti un ekonomisti.
Prāti, kas brauca, tie aizbrauktu jebkurā gadījumā - vienkārši pieredzes apmaiņā, tāpēc, ka te nav attiecīgās zinātnes/ tehnikas jomas vai kā tamlīdzīgi. Tie, lai brauc, jo gan jau kāds labums no viņiem valstij atlēks agrāk vai vēlāk.

Tie lūzeri, kam nekur nav labi. Kas arī tur neko prātīgu nav sasnieguši, ko viņi te darīs?
Nu piešķirsi viņam zemi un vienreizējio pabalstu. Nu i ko?
Viņš taču tik un tā turpinās būt lūzeris.
Sēdēs uz tās savas zemes un vaidēs, ka nav ko ēst, jo dārzu valsts neravē.
Jo vairāk tādiem grūž visādus pabalstus, jo tizlāki viņi paliek.
Baigi vajag tādus te atpakaļ savilkt. Savu lūzeru pietiek.
Neba nu baigas ieguvums no viņiem būs LV ekonomikai.
Nu jā, demogrāfija varbūt labāk izskatīsies.

Un vispār - kad LV parādīs, ka spēj aprūpēt šeit jau esošos cilvēkus, tad varbūt arī tie pārējie brauks atpakaļ un varbūt arī bērni sāks dzimt.
Citādi kaut kā stulbi sanāk - nē nu ir jau mums švaki, bet brauciet tik vien šurp un dzemdējiet, gan jau mes kaut kā...
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]nastja
Date:November 5th, 2012 - 11:39 am
(Link)
+1. Turklāt man zināmie aizbraucēji (te slikti darba nav, utt) tikpat mājās nobrieduši braukt (jo zeme atpakaļ sauc un bērnam beidzot rinda pašvaldības dārziņā pienākusi), paši nobrieduši sev zemi pirk un māju.. un kulties pa nātrēm. K čemu eto ja - ja nu kādam uznāk gaudas, ka vajag tēvzemi, tad tikpat var atbraukt, nekādi pabalsti un piedevas nav jādod..
[User Picture]
From:[info]meiteens
Date:November 5th, 2012 - 11:41 am
(Link)
man personīgi zināmie aizbraucēji tur paliks. jo viņi pa lielam jau brauca ar domu - palikt tur. tie, kas aizbrauc uz visādām valstīm ik pa laikam piepelnīties - par tiem nezinu, tie nekur negrib strādāt (tādi man arī zināmi). tiem toč nevajag dot vēl pabalstus.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 11:42 am
(Link)
Mana draudzene ar ģimeni pārcēlās, jo viņas vīram bija pārāk kruta izglītība priekš LV tirgus.
Turklāt vajag saprast, ka ne jau tie cilvēki vainīgi, ka gudrās galvas kaut ko muld par pabalstiem pazudušo avju atgriešanai mājās - kā var nesaprast, ka tie ir tie pizģjuki Saeimā, kas ar populismu nodarbojas un ar to tad arī sanaido palicēju un gājējus. Da nevienam no aizbraukušajiem tās kaķa asaras nav vajadzīgas anyway.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 12:34 pm
(Link)
Uz tām "gudrajām" galvām jau ir tā dusma.
Un, ok, varam to uzskatīt par tipisku latvieša nenovīdību, bet tomēr...
Es te sitos kā traka, man neko, a tie plivinās kā tauriņi no zieda uz ziedu - ubi bene, ibi patria - tiem tikai nu grūdīs!
Ja man arī par vietējās ekonomikas sildīšanu un mākslīgo elpināšanu piešķirs papildus zemes pleķi, ok, tad es piedalos.
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:November 5th, 2012 - 12:44 pm
(Link)
nemaz nerunājot par atražošanos - par to medālis arī pienākas.
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:November 5th, 2012 - 12:45 pm
(Link)
(un atražošanos nelabvēlīgos apstākļos)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:10 pm
(Link)
Jā, manai māsai būs otrais, tikai medaļas gan viņa neprasa. Strādā benzīntankā laukos, saņem kādus 230 latus un zini, tā baigi par dzīvi nesūdzas un sevi par varoni netaisa un par cietēju arī ne.
[User Picture]
From:[info]nastja
Date:November 5th, 2012 - 04:42 pm
(Link)
nav ko uz māsām te atsaukties, uz sevi vien, uz sevi vien..
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 05:12 pm
(Link)
A ko es? Es pelnu naudu, par mani maksā nodokļus, tad nu lieciet manu pasi un dzemdi mierā - jo kurš gan cits, ja ne es zināšu vislabāk, ko ar tām iesākt :)
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 12:58 pm
(Link)
Nu ja, akurāt ar tādu domu vairojos, lai man kaut ko piešķirtu. :D
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:November 5th, 2012 - 01:08 pm
(Link)
būtu vsipār priecājusies, ka tavus bērnus tev piešķir dāsnā valsts :D īslaicīgai lietošanai :D
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 12:49 pm
(Link)
Man gan likās, ka dusma tev ir uz "draņķa dezertieriem" nevis uz Saeimas fantāzistiem.
Un - tas, ka tu sities te kā traka - tā ir tava izvēle. Viņiem bija tiesības doties tur, kur ir darbs un tāpēc neviens nav draņķis.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 5th, 2012 - 12:51 pm
(Link)
+1
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 12:56 pm
(Link)
Lūk, lūk - tiesības ir gan man, gan viņiem vienādas. Tad kāpēc viņi būtu īpaši jāapčubina?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:01 pm
(Link)
Vai tad jau ir pieņemts likums, ka viņiem kaut ko kompensēs?
Un ja pieņems - varētu padomāt, ka viņi ko tādu pieņēma nevis 100 vienlīdzīgākās cūkas, lai zvejotu balsis.

Turklāt - kaut vai kā nodokļu maksātājs arī es varu justies appista, jo gandrīz 10 gadus par mani darbdevēji ir piķojuši nodokļos, bet kad man pienāks nebaltā stunda, tad es varēšu sūkāt siksnu no tiem pabalstiem (sākot ar kādu 5. mēnesi), kamēr ir cilvēki, kas nav nevienu dienu mūžā strādājuši un ir pelnījuši pabalstus tik un tā. Un ko? Iet un riet, piemēram, ak, stulbās dzemdējošās kuces bez izglītības un nevienas nostrādātas darba dienas, kas tagad saņems 100 Ls mēnesī - jūs to neesat pelnījušas? Tā vajag, ko?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 01:04 pm
(Link)
Jā, vajag.
Ir jābļauj, jo, ja nebļaus, tad pieņems.

Tos 100 latus es visžēlīgi dzemdētājām atvēlu, tās tu te nepin iekšā.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:07 pm
(Link)
Nē, es iepinu gan, jo tas ir piemērs, kas parāda, uz ko vēl varētu dusmoties, bet to mēs nedaram, jo dzemdēt - tā tak svēta lieta, kamēr aizbraucēji - vot tos gan - pizģīt un nīst. Tev jānīst valdība, kas cenšas ko tādu ieviest un pret valdību jāsaceļas nevis, bļin, aizbraucējiem.
Kruta, ir atrasts jauns ārējais ienaidnieks.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 01:09 pm
(Link)
Aizbraucēji manās acīs tik un tā būs un paliks tautas nodevēji un dezertieri.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:17 pm
(Link)
Iemesli?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 01:34 pm
(Link)
mans subjektīvais viedoklis
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:52 pm
(Link)
Vienvārdsakot, haters gona hate.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 5th, 2012 - 01:18 pm
(Link)
Vari mani nobanot, bet sagribējās iemest šo dzejoli:
http://klab.lv/community/t_dzeja/24589.html#cutid1
TĀ "dzīvot" ir pareizāk, vai ne?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 01:34 pm
(Link)
iemesli?
kāpēc tā cilvēki dzīvo?
kāpēc tad tā novadu reforma?
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 5th, 2012 - 01:47 pm
(Link)
Ir viena tāda filma "Bekons, sviests un mana Mamma":
http://www.egomedia.lv/?catid=142&docid=24
Nu lūk. Tā filma ir par šādu sievieti kā Dimitera dzejolī apdziedātā, laikmetu griežos samaltā. Šādi piemēri iedvesmo? Mani nē.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:01 pm
(Link)
Ilze saka – Mamma ir stipra un gudra, saņem triecienus, bet nelūst. Gluži otrādi, viņa pierāda, ka arī viens sīks cilvēciņš var darīt lielas lietas savu līdzcilvēku labā – izkarot autobusu maršrutu no Bileiķiem uz Auci, sarunāt māksliniekus no Rīgas, honorāru maksājot ar kompotiem un speķi... Lai cik grūti, Mamma uzcērt sarkanu žaketi vai blūzi un saka – neko nedrīkst nožēlot, kas izdarīts, tas izdarīts!

Nuuuu, diezgan ievesmojoši.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 5th, 2012 - 02:13 pm
(Link)
Jā, redz, bet šādas sievietes nesēž Saeimā uzkasītām pričenēm, bet savā taisnprātībā plosās "uz vietām", kamēr pagalam ir. Tā filma ir riktīgi skumīga (meitas, kas aizprecējušās ārpus LV, mazbērni, kas ar omi nesarunājas latviski, jo neprot, utt.).
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:23 pm
(Link)
Nus, pagalam mēs visi būsim šik un tā.
Lūk, tad tu tomēr arī piekrīti, ka aizprecējušās meitas ir skumīgi.
Un ir jau varianti - aizbraukuši vecāki, bet palikuši mazbērni, kas runā latviski ar omītēm, cik uziet...
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 5th, 2012 - 02:38 pm
(Link)
Tā filma nemoralizē, nemanipulē ne ar kādiem pretnostatījumiem, vienkārši parāda ideālismā balstītas dzīvesziņas nesaderību ar realitāti. Un jā, savu spēku pārvērtēšanu kā savdabīgu sindromu abas galvenās varones meitas nav mantojušas. Tas arī godīgi parādīts.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:58 pm
(Link)
Jānoskatās, tad zināšu.
Bet ir jau cilvēki, kas nemaz nejūtas slikti šitā skrienot līdz pakrīt.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 05:14 pm
(Link)
Nu bet - viņus tak neviens nenīst, kāpēc jānīst tie, kas iet citu ceļu?
[User Picture]
From:[info]heda
Date:November 5th, 2012 - 01:42 pm
(Link)
Vārds (citāts) vietā.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 02:12 pm
(Link)
ja? nu paldies. un tada esmu kluvusi tikai tapec, ka kads ir izdomajos kadu tur repatriacijas programmu.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 02:13 pm
(Link)
par kuru man nekadas ne intereses ne vajadzibas.
vakar vel nebiju nodeveja un tagad tada esmu?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:19 pm
(Link)
nesatraucies, biji arī vakar.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 02:34 pm
(Link)
es tik nesapratu kapec, vai vel drizak esmu zinjkariga,kas kvalificejas kaa nodeveejs. ja no plavniekiem parvacas dzivot uz ogri - ari nodeveejs?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:46 pm
(Link)
Ai, labi, es droši vien pārāk esmu sadomājusies visādas nereāls lietas.
Kāds tur sūda patriotisms - katram savs krekls tuvāks un nauda ir galvenais.
Tur nav ko skaidrot.
Ja tevi repatriācijas programma neinterese, tad ko ņemies? Ne par tevi ir runa.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 02:50 pm
(Link)
es njemos, jo man skita, ka tu saki, ka mes visi nodeveji.

mes, starp citu, neaizbraucam delj naudas, ne tuvu. un ari kad atgriezisimies, tas nebus delj naudas vai kadas tur programmas.

tad tikai tie,kas aizbrauca delj naudas ir nodeveeji?


[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 03:04 pm
(Link)
Nu varbūt pat tie nav īsti nodevēji, jo tam viņi ir par dumju.
Man nepatīk tie, kas meklē pabalstus un vieglu dzīvi gan te, gan tur.
Jā, varbūt tas ir tāds latvju cietēja sindroms, ka maizītei jābūt garozai un visam jānāk ar asiņu sviedriem.
Nepatīk man tādi, kas saskatās glancētu žurnālu bildes un grib lēkt augstāk par savu pakaļu. Patērētāju kultūra, vārdsakot. Dzīvei ir jēga tikai tad, ja 5. aifounu var nopirkt. Visu vajag sagrābt uzreiz un momentā. Nekādas mērenas ilgtermiņa plānošanas, bet noraut lielo piķi, nodzert, izplātīties un atkal no gala.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 04:37 pm
(Link)
nu tagad tu runaa saprotamaaku valodu :) tevis aprakstiitais neatbilst visiem aizbraucejiem un man ari neee - taa kaa varu vairs nenenmties :)
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 04:47 pm
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 07:54 pm
(Link)
Varētu padomāt, ka uz vietas esošie daļa nav patērētāju kultūra.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 5th, 2012 - 03:14 pm
(Link)
Šobrīd tiek sanaidotas divas puses - tie kuri aizbrauca un tie kuri palika. Man arī ir zināms rūgtums, kad lasu par visām šīm te iespējamām atbalsta programmām, kuras ir iespējamas tikai tāpēc vien, ka palikušie kaut kā pildīja budžetu ar naudu caur nodokļiem. Es saprotu, ka aizbrauc ne aiz vieglas un labas dzīves un citur ir labāk, bet prasās tomēr būt konsekventiem. Nereti aizbraucēji smeļ labumus no abām valstīm - pelna naudu citur, bet Latvijā izmanto bezmaksas medicīnu. Labi, nav žēl - bet tad jābūt konsekvencei un tad davai nenoņemiet riecienu maniem bērniem, kurus atļāvos dzemdēt tajos gados, kad demogrāfijas līkne bij zemākā punktā un par māmiņalgām varēja tikai sapņot. Es nesaku to Tev personiski, bet vispār. Nu nesmuki valdība tagad to visu pasniedz. Tas ka jādomā ko darīt lai brauktu atpakaļ - tas jā, bet ne jau nu maksājot pabalstus naudā un piešķirot zemi vai dodot nodokļu atlaides. Tas tiešām šķiet aplami un negodīgi.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 03:21 pm
(Link)
Lūk, lūk!
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 04:33 pm
(Link)
milda runaa par valdiibu, bet tu uzbruki aizbrauceejiem
ir atskiriiba, luuk,luuk
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 04:48 pm
(Link)
Nav, jo es uzbrūku abiem.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 04:50 pm
(Link)
bet milda tikai valdiibai ;)
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 04:54 pm
(Link)
Viņa ir prātīgāka, bet es sado visiem, kas pie rokas.

Aplamāto kopas daļēji pārklājas, bet neizslēdz viena otru.
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:November 5th, 2012 - 04:36 pm
(Link)
mes neaizbraucaam deelj sliktas dzives un LV bezmaksas mediciinu neizmantojam arii dziivojot LV.

jaa, piekritu,ka valdiiba riikojas nesmuki, bet nedomaaju, ka taapec, ka valdiiba kaut kadu programmu taisa, tie, kas aizbraukusi kluvusi par nodeveejiem.



[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:November 5th, 2012 - 01:10 pm
(Link)
paldies, mīļā! es gribu savus 100 latus ;)
bet vispār jau smieklīgi sanāk. ja es nodokļus neesmu maksājusi tikai dažus pēdējos gadus, bet pirms tam nomaksāts ir dahuja daudz nodokļos - es skaitos tajā pašā kategorijā, kā tie, kas toč nekad neko nav maksājuši.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:13 pm
(Link)
Johaidī, bet es tak saku, ka es, atšķirībā no tb, kura te runā par draņķa aizbraucējiem, nemetos virsū, piemēram tam, ka paaugstinās to minimālo mater/paterninātes pabalstu tām, kas nav neko vai sen soc.budžetā ienesušas!
TUR BIJA VĀRDS "VARĒTU".
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:November 5th, 2012 - 01:16 pm
(Link)
nē, nu, tādām tomēr kaut kas arī pienākas, kaut vai labākas, gaišākas nākotnes vārdā - a ja nu sadzemdē lembergus, kas pārmaiņas pēc maksā nodokļus? ja nu sadzedmējušie visu valsti spēs uzturēt ar saviem nodokļiem? zin' kā.
bet tā prombraucēju-atbraucēju balstīšana gan ir jocīga ideja. simpunkt kādam no lēmējiem vienkārši gribas rodņai, kas slēpjas īrijā pie šampinjoniem, kādu palielāku mežu iešķiebt vienkārši. nu i vsjo.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 01:21 pm
(Link)
Nu redzi, tas, ka sadzemdētie spēs valsti ar nodokļiem uzturēt - šobrīd, redzot to, kā te lietas notiek, nekas par to vēl neliecina.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:November 5th, 2012 - 01:41 pm
(Link)
nu es jau tā pat bez visas tās zemes ar aprīli būšu atpakaļ, bet, ja man arī zemes pleķītis tiks uzšķiņķots - es neprotestēšu. ko ar to tādu riebīgu sadarīt gan jau izdomāšu :D bet, ja par nopietno - tās simts gudrās galvas ir debīlas. to secinu katru reizi, kad apskatos, ko ta šamās atkal ir sagudrojušas.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 02:24 pm
(Link)
Varēsi tur savus miegliežus audzēt, tamā zemes pleķī :D
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:November 5th, 2012 - 04:08 pm
(Link)
vo, vo un latvāņus pa virsu, lai šamiem ēniņa ar tiek :D
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:November 5th, 2012 - 11:44 am
(Link)
Nez, cik bieži varēs pieteikties uz repatriācijas atbalstu? Mans brālis vienreiz repatriējās, bet kad nopelnītā vairs lāga nepietika cigaretēm, tad aizbrauca atpakaļ uz Skotiju. Labāk būtu pētījuši citu valstu, kam līdzīgi gājis, pieredzi. Portugāle arī zaudēja diezgan daudz iedzīvotājus, kad iestākās ES un cilvēkiem radās iespēja braukt strādāt uz Rietumeiropu. Vai viņiem ir izdevies kaut ko sasaukt atpakaļ un kā viņi to ir izdarījuši. Pagaidām patiešām pietiktu ar to, ka noturētu Latvijā vēl palikušos.
[User Picture]
From:[info]puuce
Date:November 5th, 2012 - 01:17 pm
(Link)
Luksemburgas portugālu kopiena otrajā paaudzē ciemiem brīvdienās brauc uz senču dzimteni - kaimiņi Portugālē, kaimiņi Luksemburgā arī.
Un, ja es pareizi saprotu, tāpat vēl arvien skaita naudu uz Portugāli utml.
Es tikko lasīju, ka tā summa, ko ārzemēs strādājošie latvieši pārskaita/iztērē Latvijā ir paliela - varbūt tomēr to uzskatīt par vienu no veidiem, kā deldējam savu ārējo parādu?
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:November 5th, 2012 - 01:23 pm
(Link)
vēl viens iemesls, kāpēc vajadzētu drīzāk investēt latvietības veicināšanas projektos diasporā - lai ārzemju latvieši labāk brauc un tērē citur nopelnīto nevis pievienojas uz eksistences robežas dzīvību velkošajiem uz vietas.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:November 5th, 2012 - 01:45 pm
(Link)
+100
[User Picture]
From:[info]zvirbuleens
Date:November 5th, 2012 - 03:18 pm
(Link)
Ai, figņa ir visi tie pasākumi.

Sākumā tur labi uzrakstīts:
Galvenie iedzīvotāju emigrācijas iemesli bija zemais atalgojums, ES veco dalībvalstu darba tirgus atvēršana un straujais bezdarba kāpums krīzes laikā.

Es piekrītu, kaut gan daudzi brauca projām arī tad, kad bezdarba kāpuma vēl nebija.
Ja tiešām gribam pārtraukt emigrāciju un veicināt reemigrāciju (man nav skaidrs, vai tāda nopietna vēlme vispār pastāv), varbūt vispirms novērsīsim šos cēloņus? Man šķiet, zemo atalgojumu esošajām darba vietām uzņēmēji negrib vai nespēj paaugstināt līdz ES vidējam līmenim, jaunas darba vietas ar šādu atalgojumu manāmā skaitā arī neviens te negrib vai nespēj radīt. Es īsti neticu, ka uzņēmēju atbalsta pasākumi kādam šo vēlmi radīs tādā apjomā, lai to justu. Vispār jau pietiktu ar to, ka slēgtu darba tirgu, tas tiešām būtu grandiozs valstisks pasākums. Vai kādam to vajag?
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:November 5th, 2012 - 03:32 pm
(Link)
Figņa, bet obidno!
[User Picture]
From:[info]jan09
Date:November 5th, 2012 - 07:27 pm

;)

(Link)
protams, ka lūzeri ;)
tādi muļķi kā es, kas bija uz barikādēm, pret metro/hes, par brīvu Latviju, bijušie zemessargi un armijnieki, policisti un mediķi, ārsti un skolotāji, jaunieši un pirmspensijas vecuma cilvēki - visi mēs, kas ir prom, esam lūzeri ;)
jo neaizbraucām ātrāk!

nožēloju LV atdotos gadus un patriotismu - tas bija nevienam nevajadzīgi!
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 5th, 2012 - 07:56 pm
(Link)
Nu re, un tagad nav pat svarīgi, ka biji visur tur, kur biji, tagad vēl tu esi dzimtenes nodevējs.
Forši, ne?
Eh.