gribēju vēl piebilst, ka filmā attēlotais ļaunums un dubultā motivācija nav raksturīga tieši sievietēm. tam vienkārši ir saistība ar vājumu kā ļaunumu. un tāpat kā vājums un nekonsekvence stereotipiski tiek piedēvēts sievietēm... kā piemēru varu minēt savas māsīcas džeku, kurš pirmoreiz viņu izdzina no mājām pēc tam, kad viņa bija tikko aizgājusi no darba Rīgā, lai dzīvotu ar viņu kopā mazpilsētā, un tikko palikusi stāvoklī - par to, ka viņa viņam (biznesmenis) palūdza 30 latus. latus viņš iedeva, bet nespēja to piedot. otro reizi viņš viņu ar tikko dzimušo (viņa) bērnu izdzina par to, ka viņa gribēja braukt un aizbrauca pie ārstiem Rīgā, nevis mazpilsētā, kur abi dzīvoja. abas reizes viņam dusmu pāriešanai vajadzēja 6 mēnešus. tagad atkal aicina atpakaļ. :
Comments
|
es esmu draudzejusies tikai ar loti labiem cilvekiem, bet vini visi ir dariijushi tikpat sliktu.
(Reply to this) (Thread)
|
pastaasti man par to velnu - es nesaprotu
|
miilie labie engeliishi - VELNI?
(Reply to this) (Parent)
es esmu draudzējusies gan ar sliktiem, gan ar labiem (i.e., tādiem, kam ir augsti ētiskie standarti un kas maksimāli cenšas tos piemērot), bet galu beigās visi ir darījuši vienu un to pašu, jo tiem sliktajiem es, rādīdama labu piemēru, neļāvu būt tik sliktiem, savukārt labos es ar savu slikto piemēru samaitāju un pataisīju par sliktākiem nekā viņi bija.
rezumējot: ar sliktajiem draudzēties ir labāk, jo tad ir lielākas šanses saglabāt sevī visu labo un tas labais vairāk nāk uz āru. kristus arī šito bija sapratis, atvainojiet.
rezumējot: ar sliktajiem draudzēties ir labāk, jo tad ir lielākas šanses saglabāt sevī visu labo un tas labais vairāk nāk uz āru. kristus arī šito bija sapratis, atvainojiet.
|
manā pieredzē neviens (ne es pati) nav kļuvis ne labāks, ne sliktāks. varbūt kādam ir palicis labāk vai sliktāk.
man joprojām ir tikai viena patiesība: viss ir visādi.
man joprojām ir tikai viena patiesība: viss ir visādi.
(Reply to this) (Parent)
Nu, lūk un man šai filmā nepatīk tieši tas, ka Trīrs saucot sievieti par "Viņu" un dzenājot šos pa Ēddenes dārzu, tomēr rada vispārinājuma vēlmi - sievietes tādas ir, vīrieši tādi ir. Un tad vēl tā nenoliedzami spēcīgā vizuālā poētika. Man labāk patiktu, ja viņš tomēr būtu stāstījis par Žaneti un Kristoferu, konkrētu stāstu, bet tad redz nesanāktu tik metaforisks stāsts par pasaules kārtību. Hmm. Nu, kaut arī ši filma mani nelaiž vaļā un es par to domāju un cepos, man tik un tā nepatīk: man tas liekas Trīra "night dreaming" ja piem. "Krēslu" var nosaukt par Meijeres "day dreaming".
(Reply to this) (Thread)
man ļoti patīk. tas ilustrē to, kā rodas ļaunums cilvēkos - ne jau viņu sliktuma, bet tieši visu psihol. gļuku dēļ, vājuma, neuzmanības un neapzinātības dēļ un tāpēc, ka trūkst pastāvīgas tieces uz labo (Dieva), un arī to, cik šausmīgs ir ļaunums, ka ļaunums nav sexy. to vajag parādīt visiem, kas spēlē šitādas spēlītes, lai saprot, kāds sūds tas ir.
Nu jā, bet tā tomēr ir Trīra kā autora izvēle, ka filmā nav žēlastības un Dieva. Un tas man liekas diezgan augstprātīgi. Laikam tas mani tracina. Dzīvē jau tā nav. Bet viņš ir uzņēmies stāstīt stāstu par Džives kārtību, nevis šausmeni par diviem cilvēkiem.
It kā jau norimos, bet tad pēkšņi sapratu vēl, kas mani urda - tas sākuma punkts šai konkrētā filmā, ļaunumam ir tas, ka sieviete grib orgasmu -un pēc tam nespēj sev to piedot, un tad grib, lai kāds ir par to atbildīgs. Nu, labi, labi, laikam jau ir laba filma:)
vai Tu redzēji filmu "My sister's keeper"? Tur arī ir par sievieti, par māti.
Klausies, mēs bijām ļoti aizkustināti par apsveikumu, miljons Tev paldies un miljons bučas abām. Skaists dzejolis, nevarēja tikai saprast, kas ir "Dieva bandenieks", e. pieļāva, ka tas ir kaut kas Dievam nesvarīgs, tipa - ne laidnis, ne tornis.
Klausies, mēs bijām ļoti aizkustināti par apsveikumu, miljons Tev paldies un miljons bučas abām. Skaists dzejolis, nevarēja tikai saprast, kas ir "Dieva bandenieks", e. pieļāva, ka tas ir kaut kas Dievam nesvarīgs, tipa - ne laidnis, ne tornis.
Nu, es biju domājusi tādu, kas iet pirmais un tā - ne īpaši viltīgi, un vēl tur ir atsauce uz vārdu "banda" arī. Nav domāts Jēzus. Cilvēks mirstīgais. T.i. es un citi
"Mu sister's keeper" neesmu redzējusi. Man liekas, ka Tu rakstīji, ka smaga, ja?
(Reply to this) (Parent)
vēlies teikt, ka tik drausmīgs naids pret sevi, savu ģimeni un pasauli vispār rodas tikai neticības rezultātā?
domāju, ka jā. jelkādas ticības tam, ka "viss būs labi" un "jābūt labam". un sapratnes, kas ir labs, kas ļauns, kas ved uz labu, kas - uz sliktu.
nav obligāti Dievs, Dievs ir kā ultimatīvais šajā visā.
nav obligāti Dievs, Dievs ir kā ultimatīvais šajā visā.
(Reply to this) (Parent)
pārsvarā jau visiem cilvēkiem ir kaut kāda sapratne par gaišo pusi, bet, ja ir kādas bērnības traumas vai psihologjiski sapisieni vai bēdīgi piedzīvojumi, to kursu var pazaudēt, un tavs ievainotais, sakropļotais ES kļūst par ultimatīvo atskaites punktu. tā ceļas viss ļaunais, ko cilvēki dara viens otram.
tas ir ļoti kruts points, jā
nu bet man arī ir bijuši ļoti spēcīgi gan bērnības, gan pieaugušās dzīves sapisieni, un es esmu iemācījies tos piedot un aizmirst
varbūt viss ir atkarīgs tikai no konkrētiem cilvēkiem?
nu bet man arī ir bijuši ļoti spēcīgi gan bērnības, gan pieaugušās dzīves sapisieni, un es esmu iemācījies tos piedot un aizmirst
varbūt viss ir atkarīgs tikai no konkrētiem cilvēkiem?
(Reply to this) (Parent)
|
varbut tas ir staasts iz dziives lol lol
(Reply to this) (Parent)
es ar par to filmu pēc tam vēl ilgi domāju. vairāk gan par vizuālo pusi. man šķiet viņam ir dotības pa tiešo nofotogrāfēt cilvēka zemapziņu. tieši tā tai vajadzētu izskatīties.
(Reply to this) (Thread)
Nu, man likās, ka filma visvairāk bija par dabu (visplašākā nozīmē), un dabai kā tādai ļaunums nepiemīt.
(Reply to this) (Thread)
tīri teologiski (un filmas titros ir rakstīts, ka viņam bijuši arī telogiskie konsultanti :)) daba skaitās grēka samaitāta un līdzsvars tajā ir izjucis, tāpat kā cilvēkā - pēc tā notikuma, ak vai, Ēdenē.
Es raugos tā primitīvāk, teiksim - kalni un okeāns taču nevar būt ne grēka samaitāti, ne ļauni, tikai vienaldzīgi?