kādēļ

« previous entry | next entry »
Wednesday Mar. 7th, 2018 | 09:07

Kādēļ kristieši un nacionālisti ir tik homofobiski?

link | comment | memorize


Comments {24}

‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 09:14
link

Kādēļ kristieši un nacionālisti nevarētu beigt būt homofobiski?

reply


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 09:14
link

Kad kristieši un nacionālisti pārstās būt homofobiski?

reply


Tāda veida informācijai jābūt tavā bio tur augšā,

***

from: [info]saturday
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 09:50
link

kā man skaidroja kristietis, tas ir tāpēc, ka viendzimuma attiecības nav "dabiskas" un tajās nav iespējams radīt bērnus, kas esot cilvēces galvenais uzdevums. Bībelē (Jaunajā derībā) esot teikts, ka geji ir fuj pē. Es norādīju, ka dabā pastāv homoseksuālas attiecības ne tikai starp cilvēkiem un Bībele satur daudz pretrunīgas informācijas, bet velti.

reply | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 09:57
link

Paldies par atbildi!

Man pašam tas dzīvnieku arguments tā ne visai, es šim cilvēkam drīzāk jautātu, vai viņam būtu līdzīgi iebildumi pret seksu starp vīrieti un sievieti, kurā nevar rasties bērni, piemēram, ja viens vai abi no partneriem ir neauglīgi.

reply | parent | thread


Tāda veida informācijai jābūt tavā bio tur augšā,

***

from: [info]saturday
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:01
link

Paldies, šo jautājumu uzdošu nākamajā reizē. Es gan domāju, ka šis arguments nestrādās, jo tāpat tiek saglabāts "tradicionālais", binārais ģimenes modelis.

Kā vēl viens no argumentiem tika minēts tas, ka ģimenēs bez viena no vecākiem izaug traumēti bērni, un to iespējams attiecināt arī uz viendzimuma pāriem, jo nav mamma+tētis. Tobrīd neiedomājos, bet to visdrīzāk izraisa ekonomiskie apstākļi, kur vienam vecākam ir grūtāk nodrošināt bērnus.

reply | parent | thread


Tāda veida informācijai jābūt tavā bio tur augšā,

***

from: [info]saturday
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:03
link

vēl viņi noraidīja Veco derību, kas tikusi aizvietota ar Jauno, kuras katrs vārds esot likums. Es gribētu norādīt uz kādām pretrunām vai arī viņu uzskatiem neatbilstošiem Bībeles pantiem, bet noteikti nevēlos tam pats rakties cauri. Varbūt zini kādu avotu?

reply | parent


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:07
link

Diezgan no gaisa sagrābti tie apgalvojumi par traumētiem bērniem. Tas ir, drīzāk oponentam tā šķiet, ka izaug traumēti, bet faktu īsti nav. Pieļauju, ka oponentam kā mazāk traumējoša alternatīva šķistu augšana ar vientuļu vecāku, galvenais, ka ne LGBT ģimenē, bet atkal jau bez faktiem.

reply | parent | thread


Tāda veida informācijai jābūt tavā bio tur augšā,

***

from: [info]saturday
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:15
link

iespējams, ka no gaisa, bet to pašu min Jana Kukaine: "Lai arī autores novērojums, ka meitenes, kas aug bez tēva, ir pakļautas lielākam agrīnas un nesakārtotas dzimumdzīves riskam, bet zēni šādā situācijā biežāk ir agresīvi, biežāk lieto apreibinošas vielas, kā arī viņiem ir vājākas sekmes mācībās, iespējams, atbilst īstenībai, taču problēmas iemesls nav tēva prombūtne, bet gan vientuļo māšu nesakārtotais finansiālais stāvoklis, jaunība, izglītības trūkums un šķiršanās sekas. "

reply | parent


kjiimikjis

***

from: [info]kjiimikjis
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 22:05
link

Nu, tur parādās tas aspekts, ka daļa kristiešu uzskata seksu tikai un vienīgi par populācijas atražošanas procedūru, un pasākuma izveikšanu izklaides nolūkā uzskata par grēcīgu nodarbi.

reply | parent


snark

***

from: [info]snark
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 11:49
link

konsekventi ortodoksiem tipiem šādi iebildumi būs.

reply | parent


Christ

***

from: [info]brood
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:28
link

Ne visi kristieši un ne visu nacionālisti! Un daudzi geji patiešām godam nopelna tikt nosodītiem!

reply | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:32
link

Jā, jā #notall. Ļauj man pārfrāzēt jautājumu speciāli tādām īpašajām sniegpārsliņām kā tu.

Kādēļ kristieši un nacionālisti ievērojami biežāk ir homofobiski, salīdzinot ar tiem, kuri nav kristieši un nacionālisti?

Daudzi cilvēki godam pelna tikt nosodīti, kas tieši tik atšķirīgs gejos? Viņi pelna kaut kādā savā unikālā veidā? Kādēļ tu to piemini?

reply | parent | thread


silent wings

***

from: [info]sw
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:42
link

nezinu par kristiešiem, taču nacionālistu gadījumā, man šķiet, ir jāskatās mazliet no citas puses - kāpēc viņi ir izvēlējušies kļūt par nacionālistiem. man šķiet, ka atslēga ir drīzāk kaut kādā personīgo iezīmju kopumā - bailēs no citādā, apziņā, ka pastāv apdraudējums un ir jāaizstāvas, jāsargā sava sēta ar sūnainu mietu, kaut kamā tādā :)

reply | parent | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:46
link

Jā, tad viņu problēma ir tajā, ka LGBT cilvēki tiek uzskatīti par kaut ko svešu, atsevišķu, ideoloģiski pretēju, nevis vienkārši daļu latviešu tautas ar līdzīgām interesēm Latvijas valsts labklājībā.

reply | parent | thread


silent wings

***

from: [info]sw
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:48
link

Kaut kā tā, jā. Un turklāt vēl neveicina latviešu tautas dabisko pieaugumu :)

reply | parent


***

from: anonymous
date: Thursday Mar. 8th, 2018 - 01:08
link

Ļauj man pārfrāzēt jautājumu speciāli tādām īpašajām sniegpārsliņām kā tu.

Kādēļ progresīvie, kreisie un "cilvēktiesību aizstāvji" ievērojami biežāk ir tik dusmīgi un neiecietīgi, salīdzinot ar tiem, kuri ir parastie ierindas ļaudis no laukiem vai dzīves?

Daudzi cilvēki godam pelna tikt nosodīti, kas tieši tik atšķirīgs tradicionālistos? Viņi pelna kaut kādā savā unikālā veidā? Kādēļ tu to piemini?

reply | parent


Zum

***

from: [info]zum
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 10:43
link

Par kādiem grēkiem? Tev viņi neuzmācās? Nē, nu skaidrs.

reply | parent


snark

***

from: [info]snark
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 11:46
link

sākumā nolasījās kā "ķīnieši un nacionālisti". :)

reply


ieraksts

***

from: [info]ieraksts
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 14:54
link

man vispār šķiet, ka defaultā latviešu homofobija nāk pirmkārt no tupās postsovoku audzināšanas, un otrkārt, no katra latvju "īstā vīrieša" bailēm no pēkšņa buttsex, kas ir iesēdies zemapziņā no padomju un deviņdesmito urlu cietuma kultūras, kur tas ir augstākais pazemojums. protams, ka tas arī aizskar viņu ieaudzināto vienīgo un īsto "vīrišķību", ka kāds, redz, atļaujas nebūt visu laiku testosterona sardzē, tātad viņu vajag izsmiet un pazemot, jo visi jau ir uzauguši caur šito, kur dzīve ir cīņa, uzvar stiprākie, blablabla.
kristiešiem un nacionālistiem vienkārši tas mēdz būt vēl smagākā formā.

reply


***

from: [info]rindra
date: Wednesday Mar. 7th, 2018 - 19:10
link

(Imho) Senos laikos bija tā, ka tiešām bija svarīgi, lai cilvēki dzemdē daudz bērnus, jo pasaule bija daudz bīstamāka, un tā kopiena/valsts, kurai bija vairāk cilvēku, tā tad arī bija tā stiprākā utt. Un tas uzsvars uz kolektīvajām vērtībām iedēstījās reliģijā (un vēlāk arī nacionālismā), un viena no tā izpausmēm ir homofobija. Jo agrāk tiešām homoseksuāļiem nebija iespējams dabūt bērnus, un tas varēja apdraudēt visu sabiedrību.
p.s Ļoti daudzas citas reliģijas arī ir homofobas, piemēram, islāms.

reply | thread


***

from: anonymous
date: Thursday Mar. 8th, 2018 - 01:10
link

Piemēram, jūdaisms arī ir gana skarbs pret gejiem. Bet tas nekas, jūs neko nedrīsktat par to teikt, jo tas būtu antisemītisms. Vismaz kādā aspektā žīdi ir jūs apspēlējuši.

reply | parent | thread


***

from: [info]rindra
date: Thursday Mar. 8th, 2018 - 03:21
link

Hahahah

reply | parent


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Thursday Mar. 8th, 2018 - 10:46
link

Atpisies, Krišjāni.

reply | parent