Snorke ([info]snorke) rakstīja,
@ 2009-12-06 10:06:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tātad: kāpēc LV neko nevar izdarīt ?

1. parunājam ar padotajiem: viss skaidrs, ļaunie ir sistēma, priekšnieks, neko neļauj, neko nezin, šausmas kaukādas, pie tam mums jau nemaz nemaksā !!

2. parunājam ar priekšniekiem - un ziniet kāda aina paveras, kāpēc neko nevar izdarīt: nu minam 3x - pareizi !
NAV CILVĒKU !! man tak tikai pensionāri vai studenti turas, un tad tie ar pilnīgi bez zināšanām un iniciatīvas ! nu nav, kas to dara, nav mums ekspertu, nav mums zināšanu !!!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ld
2007-12-06 11:26 (saite)
un tu būsi tā Mesija, kas nāks un rādīs gaismu un visu LV bardaku sakārtos... :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:29 (saite)
visu nē, bet savu lauciņu es tiešām gribu sakārtot. Pie tam man šķiet, ka es zinu kā. Pie tam es neuzskatu par kaut ko īpašu - sakārtot vienas valsts likumdošanu un darbību kādā jomā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 11:32 (saite)
Ā, tad tik uz priekšu. ;)) Tu Kirilova fabulu par vēzi, gulbi un līdaku atceries? wot, sasēdini vides sargātājus un zemniekus kopā ar juristiem un liec šiem sastrādāties. Es paskatīšos, jau kopš bērnības man patīk cirks. :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2007-12-06 11:38 (saite)
bet tu esi nepiederošā.
es negribu tevi kavēt darbībā, tikai izsaku savas domas. priecāšos, ja tev patiešām sanāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:41 (saite)
es emsu pat ļoti piederoša,, kamēr LV ietilpst ES :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2007-12-06 11:43 (saite)
iekšlietas atšķiras taču no ārlietām. ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:47 (saite)
tak dalībvalstis īsteno vienotu vides politiku, nevar tak, piemēram, spānija visur bērt kodolatkritumus vai holande pārdot zivis pilnas ar dzīvsudrabu vai latvija aizrakt visas upes :) priekš tam ir likumi un mehānismi likumu īstenošanai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2007-12-06 11:55 (saite)
par to es tev pilnībā piekrītu. es tikai vizualizēju, ka es justos strādājot un mocoties haosā un tad atbrauc labi paēdusi tautiete un māca kā patiesībā lietas jākārto :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:59 (saite)
jā, es rēķinos ar tādu attieksmi :) tas, tā teikt, pieder pie lietas :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2007-12-06 12:06 (saite)
ā, nu tad jau ok :) es bijos no situācijas, ka nabaga tautieši var tevi identificēt ar ļauno. bet ja jau tu ar to rēķinies, tad ok :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 12:12 (saite)
ja kaut ko vada un reorganizē, tad bieži vien tevi uzskata par ļauno ne tikai tautieši, tas ir tikai normāli :) ja gribi, lai tevi uzskata par labo, sēdi unn vaimanā, cik viss ir slikti :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snorke
2007-12-06 12:02 (saite)
es nevaru teikt, ka būtu tieši "haoss" vai "mocīšanās". Drīzāk ir tiešām absolūts intereses un atbildības trūkums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 12:04 (saite)
Tas ir ka-tik-kaut-kas-nenotiek sindroms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mamuts
2007-12-06 12:02 (saite)
Nesmīdini... nesen gāja vaļā lielais dioksīna škandāls, kurā dāņi brēca par paaugstinātu dioksīna saturu Baltijas lašos. Pieslējās mūsu varenie tūdaliņi-makšķernieki, sarīkoja akciju "nepērc bālo!" un - ko domājies, tirgus bija pārpludināts ar oranžajiem Norvēģu lašiem, bet Latvijas lašu audzētāji un zvejnieki smuki gāja pa burbuli, dēļ viena gudrīša no PVD. Zaudējumi bija kolosāli, tikai ne jau Dānijas un Norvēģijas lašu audzētājiem...
Pēcāk izrādījās, ka, lai bērnelis dabūtu kaut vienu pumpu dēļ dioksīna, mammai jāpārvēršas par nāru un visā dzīves laikā katru dienu pieci kg lašu jāapēd.
Starp citu, Krievijā kārtējais tracis dēļ Latvijas šprotēm, kur arī ir paaugstināts dioksīins, bet tomēr tas atbilst Eiropas normatīviem. Nujā, brētliņas jau nevienu citu Eiropā neinteresē... :PPP tīrākais bizness tiek aizmaskēts ar rūpēm par vidi un veselību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 12:05 (saite)
nu bet cilveki vizmaz zin vārdu "dioksīni",, tas ir normāli (kaut arī nav labi, protams) ka vides problēmas tiek izmantotas biznesā :) ir pat grāmata par to, ka visu vides aizsardzību ir izdomājuši mantkārīgi zinātnieki iedzīvošanās nolūkos :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 12:11 (saite)
Kurai personīgi es piekrītu par 50% - atļaušos apgalvot, ka izskatās, ka Latviju paredzēts izveidot par Eiropas biosfēras rezervātu ar minimālu cilvēka saimnieciskās darbības ietekmi uz vidi. Šejienes iedzimtie taču atkal ar visu samierināsies...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 12:13 (saite)
šo jomu es tiešām nepārzinu :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 12:18 (saite)
Nujā, protams... mēs gan esam pārsteigti, cik sinhroni vides sargu, politiķu un biznesa idejas strādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Pie tam man šķiet, ka es zinu kā.
[info]fedrs
2007-12-06 12:38 (saite)
Katru dienu par to ņerkstot cibā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Pie tam man šķiet, ka es zinu kā.
[info]mamuts
2007-12-06 12:53 (saite)
Nu, taču! Cibu tak lasa visi, no kuriem tas ir atkarīgs! :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Pie tam man šķiet, ka es zinu kā.
[info]snorke
2007-12-06 13:55 (saite)
tagad pat Eiropas Komisāri raksat blogus :) tas tagad skaitās priotāri -runāt ar tautu ! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mamuts
2007-12-06 11:29 (saite)
Neviens taču neies atzīties - jā, es strādāju valsts sistēmā un to ienīstu vairāk par visu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:30 (saite)
a kas liedz iet uz privato jomu vai uz vienalga kuru jomu, kas nav jānīst ?:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 11:39 (saite)
... manā sfērā pat privātas firmas vadītājs ir ar pliku pakaļu - sākuma ieguldījumi nopietnam darbam būtu milzīgi un reāla atdeve būs tik pēc pāris gadiem. Un arī tad ar nosacījumu, ka nekas ekstrā negadīsies. Pašlaik neviens no Latvijas uzņēmējiem nav gatavs uzņemties tādu risku... a ķēpāties ar sīkumiem? Pārcelties uz laukiem? Na-a. Tad jau labāk es klusēju un strādāju, kā protu un uzskatu par vajadzīgu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2007-12-06 11:33 (saite)
Redz, pietrūkst cilvēkiem motivācijas - precīzi tāpat kā Tev iemācīties itāļu valodu.:)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:39 (saite)
Tā tas ir. Tāpēc es tagad organizēju motivāciju. Redzēsim, kā izdosies :)

Man nebija motivācija it valodai, bet tagad ir - man bus jaliek eksāmeni - un es nolikšu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2007-12-06 11:41 (saite)
Eksāmens viens pats ir diezgan sūdīga motivācija. Ja būtu ticama prognoze, ka eksāmena nolikšana vai iegūtās zināšanas būtiski mainītu dzīves kvalitāti, būtu cita runa.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:42 (saite)
man jānoliek eksāmens, lai dabūtu promotion, kas nozīmē lielāku algu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:43 (saite)
ne tikai algu, bet karjeras kāpumu un vispār 3 valodas ir obligātas :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2007-12-06 11:44 (saite)
paga - tev nav 3 valodas??

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2007-12-06 11:50 (saite)
Krievu neskaitās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2007-12-06 11:53 (saite)
kāpēc? es vislaik dzirdu, ka krievu valoda ir noderīga. vismaz te Vācijā pret labām krievu val zināšanām izturas pozitīvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2007-12-06 11:54 (saite)
Ja es pareizi saprotu, ir prasība par 3 ES valodām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:59 (saite)
a mēs uzrakstījām burts burtā vienādi !!! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2007-12-06 12:03 (saite)
punktu aizmirsi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2007-12-06 12:06 (saite)
skaidra bilde

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snorke
2007-12-06 11:56 (saite)
krievu neskaitās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2007-12-06 11:47 (saite)
nus daļēja taisnība tiem LV ierēdņiem ir- tāda tā situācija valsts pārvaldē ir- bet atkal tikai daļā no valsts pārvaldes, pieņemu, ka vides jomā tiešām nevienam neko nemaksā, un turās tikai penšas un jaunieši, jo ta nav prioritāte LV,ņemot vērā daudz akūtāks risināmus jautājumus ! No otras puses, zinu pietiekami daudz valsts pārvaldes iestāžu, kur ir sākārtota atalgojuma sistēma - pat ļoti o.k. un ir cilvēki tiešām kompetenti un ar enerģiju un vēlēsanos kaut ko darīt un arī dara ! Tā kā nekas nav vienpusējs !

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2007-12-06 11:49 (saite)
es tak runāju par savu mazo lauciņu, par pārējo es neko nezinu ! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?