sickboy - [entries|archive|friends|userinfo]
sickboy

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jul. 1st, 2024|10:34 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mēļo, ka Šveice ir tik bagāta tāpēc, ka 1)tā nekad nav karojusi vai bijusi okupēta (jo tur dzīvo Illuminati bosi un Hitlera sponsori); un 2)jo tur nevienu lēmumu nepieņem valdība, bet tauta, veicot referendumus un izglītojot tautu par katru ieviešamo likumu. Tauta nobalso par likumiem, kas patiešām ir vajadzīgi un tā ir tīrāka demokrātija. Demokrātija ir sistēma, kas cenšas ieviest tautas varu un, ja tauta (nevis komunistiskā partija, piemēram, bet reāli - katra atsevišķā indivīda anonīmā balss) pieņem lēmumus, tie parsvarā ved uz lielāko uzplaukumu un ir tie loģiskākie. Ar noteikumu, ka cilvēki ir izglītoti, par ko viņi balso.
Lai arī vārds "demokrātija" tiek plaši lietots, šķiet, ka daudzi neaizdomājas par tā patieso nozīmi un dzīvo monarhijas paradigmā - paradigmā, kur kāds cits, augstāks, nosaka, kas ir labi vai slikti masām vai kādam citam. To arī nozīmē Eiropas Savienības "demokrātiskās" vērtības vai "demokrātu" partija Amerikā.
Demokratijas jēdziens ir radies no organiska Visuma likuma - esi brīvs un nepārkāp citu būtņu brīvību. Ar savu dzīvi tu vari darīt, ko vēlies un tas pat ir tavs pienākums. Vienīgais, ko tu nevari darīt - tu nevari pārkāpt citu būtņu izvēlēs brīvību, piemēram, tu nevari citus turēt ieslēgtus savā pagrabā vai piespiest viņus kaut ko darīt vai nedarīt pēc taviem ieskatiem. Vai kaut vai - nogalināt viņus. Jo vairāk cilvēki pietuvojas šim Visuma likumam, jo lielāku uzplaukumu sasniedz valstis un kopienas.
Šo ņemot vērā, ir jocīgi un nedemokrātiski, ka valsts aizliedz indivīdam, piemēram, lietot psihedēliju vai narkotikas, ja viņš tur neiesaista citus un nevienam nenodara pāri. Manuprāt, tā nav demokrātija, bet monarhija un monarhija jeb piramīdas struktūra NEved uz uzplaukumu, bet korupciju, jo cilvēki monarhijas paradigmā darīs visu, lai nonāktu augšā - vienīgajā vietā piramīdas struktūras paradigmā, kur dzīve ir laba.
linkpost comment

Comments:
From:[info]hauf_milk
Date:July 1st, 2018 - 11:46 pm
(Link)
Narkotiku aizliegumam ir divi (trīs?) pamata aspekti: ir redzēti cilvēki, kurus būtu baisi sastapt uzbudinošu vielu ietekmē (pat dēļ tāda neliela sabiedrības procenta, glābiņš, ka nevar brīvi drogas nopirkt); sabiedrības brīvās domas kontrole, un trešais, vai galvenais - ekonomiskās intereses: farmācijas industrija un valstisku struktūru piesegtie narkotiku tīkli nav jāpiemin.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 2nd, 2018 - 12:05 am
(Link)
Tātad - mēs nedzīvojam demokratiskā, brīvā, sabiedrībā. Vienīgais vērā ņemamais arguments demokrātijā būtu pirmais, bet kurš kļūst agresīvs zem marihuānas vai mdma? Un arī no psihedēlijas. Atšķirībā no atļautā alkohola. Bet labums, ko cilvēki gūst no šīm vielām, ir milzīgs.
From:[info]hauf_milk
Date:July 2nd, 2018 - 12:10 am
(Link)
Ja no labās dabas, tad paliek tikai pirmais aspekts, kas nav saistīts ar brīvībām un kontroles, un peļņas, un stuff.
Kā nepārdot drogu deģenerātu daļai. Un tas nav vienkārši atrisināms.
From:[info]mansgan
Date:July 2nd, 2018 - 12:26 am
(Link)
drogas pārdot tikai nedeģenerātiem?
From:[info]hauf_milk
Date:July 2nd, 2018 - 12:31 am
(Link)
Esmu redzējis cilvēkus, kam tiešām nevajadzētu tikt pie, piemēram, amfetamīna. Pilnīga drogu brīvlaišana atvērtu pandoras lādi.
Kaņepi, jā. Tā ir seduktīva.
From:[info]hauf_milk
Date:July 2nd, 2018 - 12:34 am
(Link)
Nu un sēnītes, piemēram.
Herbālajiem gan būtu jābūt brīviem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 2nd, 2018 - 12:48 am
(Link)
/ Bet labums, ko cilvēki gūst no šīm vielām, ir milzīgs. /

Ej nu? sapist smadzenes - labums?
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 2nd, 2018 - 02:12 am
(Link)
A tu esi studējis/aptaujājis cilvēkus par labumu, ko cilvēki no tā gūst? Nē. Un, pat ja tas kādam sapiš smadzenes, tā ir viņa izvēle. Kā jau teicu, alkohols to izdara vairāk. Bet vairākas aizliegtās vielas tieši otrādi - paplašina apziņu, ārstē no pēctraumatiskā stresa, suicidālas depresijas, noregulē smagas attiecības u.c. Bet pat, ja tu domā, ka tas ir slikti, tā ir pieaugušu cilvēku izvēle. Man var likties, ka slikti ir būt globālistam, musulmanim vai komunistam, bet es neticu šo lietu aizliegšanai, jo es ticu brīvai sabiedrībai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 2nd, 2018 - 10:45 am
(Link)
arguments ar brīvu izvēli nestrādā, jo tās vielas sapiš smadzenes, cilvēki ar sapistām smadzenēm ir bīstami apkārtējiem , labākajā gadījumā viņi veltīgi tērē citu resursus, tāpēc tās vielas lietot ir aizliegts un pareizi ka tā. Nav neviena zinātniska atklājuma kas būtu izdarīts tāpēc ka cilvēks sarijies/ sašņaucies psihoaktīvas vielas => nekāda apziņas paplašināšanās nenotiek, notiek apziņas izkropļošanās.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 2nd, 2018 - 11:40 am
(Link)
Pols Makartnijs nekad nav sleepis ka marihuaana vinjam paliidz komponeet muuziku.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 2nd, 2018 - 01:04 pm
(Link)
Tas ir mūzika, var būt var nebūt, nav principiāli. Es runāju par zinātniskiem atklājumiem un konstruētām iekārtām, t.i. par lietām kas mums dod jaunas zināšanas un iespējas.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 2nd, 2018 - 03:45 pm
(Link)
Ir cilvēki, kam mūzika ir svarīgākais dzīvē. Var dzīvot arī bez tehnokrātijas, piemēram, kā Jaungvinejas džungļos u.c. Tas, bez kā nevar dzīvot, ir ēdiens, pajumte, kā arī patīkama komunikācija ar sugas brāļiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 2nd, 2018 - 04:00 pm
(Link)
Mūzika ir jauki, bet tas ir opcionāli, nepieder pie stratēģiskajām pamata lietām. Stratēģiskās pamata lietas ir enerģija, pārtika [pārtikas industrija tātad], medicīna, dzīvošana, transports un sakari.

Tas viss ir tehnika.

Ar jaungvinejas džungļiem ir tā - dzīvosi līdz pirmajam nopietnajam negadījumam, tad vajadzēs medicīnu. Heijerdāls jau pamēģināja dzīvot primitīvo dzīvi, abi ar sievu atmuka atpakaļ uz eiropu :D
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 2nd, 2018 - 05:55 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 12:44 am
(Link)
videofaili nav arguments
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 01:14 am
(Link)
Fakti un argumenti nekad nevienu nepaarliecina. Kaapeec cilveeki dziivo? Tu sniegsi kaut kaadu robotveidiigu atbildi tipa - lai pashorganizeetos un paplashinaatos utt. Bet iisteniibaa... jo vinji veelas izbaudiit dziivi. Izbaudiishana ir sajuuta. Sajuuta ir radiijusi Visumu. Ja mums atnjemtu sajuutas, kas mees buutu - attiistiiti roboti?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 10:48 am
(Link)
Tur ir viena problēma - izbaudīt var tikai ja tās baudas sev noorganizē un ir max neatkarīgs no ārējiem apstākļiem, priekš kam atkal vajag zināšanas utt.

/Sajuuta ir radiijusi Visumu./ ??? ko nozīmē šis teikums? Kāda sajūta? Sajūtas ir sensorās reakcijas. Tās pašas par sevi neko nevar radīt. Sajūtas ir instrumenti. Jā, starp citu sistēma kurai ir tikai sajūtas bet nav domāšanas ir primitīva sistēma, kaut kāds vienkāršs regulators, piemēram termostats vai autopilots.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 11:44 am
(Link)
Nu saakumaa nekaa nebija, tikai apzinja tukshumaa, kas veeleejaas piedziivot shaadu duaalisma (pretstatu) Visumu un tad radaas Visums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 11:47 am
(Link)
``apziņa tukšumā`` nesanāk, jo apziņa ir saprāta darbības izpausme, saprāts ir struktūra, struktūra ir nevienmērības nesējā, t.i. matērijā. Līdz ar to viss nevar sākties no apziņas, jo ja ir tikai tukšums, nav procesa, kura efekts būtu apziņa.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 12:13 pm
(Link)
Tas ir viedoklis nevis fakts.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 12:21 pm
(Link)
Nē. Tā tas nestrādā. Viedoklis, turklāt pretrunīgs ir ``apziņa tukšumā``, tas ir kā ``apaļš kvadrāts``, tur ir pretruna izteikumā.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 12:31 pm
(Link)
Man ir viedoklis, tev ir viedoklis, bet tu nevari pieraadiit ka apzinja nevar buut aarpus kjermenja taapat kaa es nevaru pieraadiit ka var. Toties neskaitaamu cilveeku lieciibas (aarpuskjermenja pieredzes kliiniskaas naaves situaacijaas u.c.) man liek pienjemt sho nostaaju.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 12:35 pm
(Link)
Ok, izskaidrošu kā tas strādā.

Kas izvirza hipotēzi, tas to arī pierāda. Hipotēzes var būt visdažādākās, to ticamību palielina evidence. Mums nav evidences par spokiem un dvēselēm, visi mēģinājumi tādu iegūt ir devuši negatīvu rezultātu, savukārt NDE pieredzes viegli skaidrohas ar smadzeņu halucinācijām skābekļa nepietiekamības apstākļos.

Līdz ar to hipotēzei ``apziņa ārpus struktūras`` nav evidences + tā ir iekšēji pretrunīga augstāk minēto iemeslu dēļ, līdz ar ko noraidāma.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 01:11 pm
(Link)
Tu runaa par anekdotiskiem pieraadiijumiem bet tiem tic zinaatnieki pashi - sadziivee. Ja zinaatnieka maate ar pilnu nopietniibu zinaatniekam teiks, ka mezhaa satikusi Alfreedu, vai zinaatnieks tam neticees kameer Alfreeda atrashanaas mezhaa netiks pieraadiita ar zinaatniskaam metodeem? Un kaa zinaatnieks var zinaat, ka vinja maate nemelo? Dazhreiz mees vnk zinaam un pienjemam anekdotiskos pieraadiijumus. Tas pats ar apzinju aarpus kjermenja.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 01:17 pm
(Link)
Anekdotiskus pierādījumus pieņem tikai neprincipiālos/ nesvarīgos gadījumos. Kad principā ir pofig, satika viņa alfrēdu vai nesatika. Ja tas būtu svarīgi, piemēram izmeklēšanā, tad tiktu vākti pierādījumi, pētīts viņas un alfrēda maršruts utt, kā jau tas parasti notiek izmeklējot notikumus.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 03:27 pm
(Link)
ir taads svariigs gadiijums kaa dizive. manupraat, ja mees par visu informaaciju, ko mees dienas laikaa sanjemam, pieprasiitu zinaatniskus pieraadiijumus un savaadaak nekusteetos un neko nedariitu, mees pa lielam nedariitu neko un pat neticeetu realitaatei. :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:32 pm
(Link)
Nu jā tāpēc mēs filtrējam ieejas datus un zinātniskus pierādījumus vācam tikai par to, kas ir tiešām svarīgs.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 03:37 pm
(Link)
veel arii taads jautaajums, ko aizdomaaties: vai pirms 500 gadiem, kad nebija zinaatniski pieraadiits, ka zemei ir lodes forma, zemes buushana lodes formaa bija vai nebija fakts? attieciigi - vai par faktu atziistams tikai tas, kam ir zinaatniski pieraadiijumi pashreizeejaa laikmetaa. varbuut shajaa laikmetaa nevar atziit par faktu, ka apzinja var buut aarpus mateerijas, bet tas nenoziimee, ka ir jaaizsleedz shaada pieraadiijuma notikshana naakotnee.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:41 pm
(Link)
zemes forma nemainās no tā, vai to kāds zina vai ne. Ar apziņu ārpus matērijas ir citādi, jo ir zināms, ka viss pastāvošais ir matērija, ārpus tās nekā nav, tāpēc ajutājums atkrīt un varam droši teikt ka nē, nākotnē mēs neatklāsim apziņu ārpus matērijas. Jaunas matērijas formas - ļoti iespējams, bet kaut ko tādu kas nav matērijā - nē.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 04:29 pm
(Link)
maatērija pati par sevi ir mistērija un tas nav blīvs objekts, blīvums ir fenomens, kas notiek mūsu prātā. starp atomu daļiņām ir milzīgi attālumi līdzīgi kā futbola laukumam pret zirni. un šīs daļiņas savukārt dalās mazākās - arī ar milzīgiem attālumiem starp tām, un tās savukārt - vēl mazākās. nav pat zināms vai kaut kur ir gals - reāls, ciets objekts, ko nevar iedalīt vēl mazākās daļiņās, kas sastāv galvenokārt no tukšas telpas. pilnīgi iespējams, ka mūsu uztvere, ka ir tāda matērija, notiek tikai mūsu prātā. pilnīgi iespējams, ka vienīgais, kas ir, ir prāts, kas spēlē realitātes spēli.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 05:46 pm
(Link)
Tādā gadījumā tukša telpa jeb fizikālais vakuums arī ir matērijas forma, vakuumam ir noteiktas īpašības, tad nav absolūts tukšums.

Prātam kas spēlē realitātes spēli ir no kaut kā jāsastāv, ir jābūt kaut kam, kura strukturālās nevienmērības ir šis prāts.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 08:01 pm
(Link)
Un apziņa bez matērijas arī, iespējams, no kaut kā sastāv, vienīgi to nevar definēt no materiālās pasaules paradigmas. Gars, dvēsele - tas, iespējams, pastāv, tikai nav definējams ar materiālās pasaules fizikas likumiem, bet, iespējams, ir definējams, ar pilnīgi citas pasaules likumiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 11:40 pm
(Link)
Nesanāk, jo ja mums pieņemsim ir 2 pilnīgi atšķirīgas, t.i. ontoloģiski neatkarīgas pasaules, tad jautājums - kā starp viņām notiek mijiedarbība? Kas ir mijiedarbības pārnesējs? Pie pilnīgas atšķirības jeb neatkarīguma, saucas arī nekomutativitātes nosacījuma tāda pārnesēja nav un līdz ar to tāda pasaule nekā neiedarbotos uz mūsējo un otrādi.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 4th, 2018 - 01:44 am
(Link)
Kaut kaadaa fizikas graamataa bija cilveeks, kas puuta balonu, uz kura bija moneetas un shii balona kljuushana lielaakam bija atteelojums, kaa izpleshas Visums. Bet ir likums, ka katrai darbiibai ir tieshi preteeji veersta pretdarbiiba. Ja kaut kas izpleshas, kaut kas cits saraujas (ziimeejumaa, kur puush balonu, taas buutu cilveeka plaushas). Viss, kas shajaa pasaulee ir vakuums, gara pasaulee ir mateerija. Un tur, kur gara pasaulee ir tukshums, sheit izpauzhas kaa mateerija. Gars un mateerija ir pilniigi pretstati, bet taataa veidaa, ka saliekaas kopaa un mijiedarbojas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 4th, 2018 - 08:44 am
(Link)
Analoģija nestrādā, jo tur viena matērija (balons) mijiedarbojas ar citu (plaušas).
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 4th, 2018 - 09:21 am
(Link)
Bet kas ir tas, kas saraujaas, Visumam izpleshoties? Varbuut kaut kas aarpus shii redzamaa Visuma.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 03:29 pm
(Link)
Manupraat, kvantu fizika jau pieraada, ka mateerija rada apzinju ar to, ka noveerotaajs liek viljnjiem kljuut par daljinjaam. Kvantu fizika tiek nolikta malaa kaa kaut kas atsevishkjs un nesaprotams, bet iisteniibaa taa ir taa pati fizika, tikai mazaakos meerogos. tie pashi likumi darbojas arii lielos merogos. ja nebuutu noveerotaaja, visums buutu viljnji nevis planeetas, zvaigznes, cilveeki u.c.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:33 pm
(Link)
Nē, tā nav ka novērotājs liek viļņiem kļūt par daļiņām, vienkārši tiem objektiem ir gan viļņu gan daļiņu īpašības reizē. Tu esi pārpratis.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 03:30 pm
(Link)
aa es paarteicos. gribeeju teikt: "mateeriju rada apzinja"
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:34 pm
(Link)
``matēriju rada apziņa`` nesanāk, jo apziņa ir process matērijā.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 03:39 pm
(Link)
es tp redzu taa - kad vadiitaajs vada mashiinu, mashiinas vadiishanas procesi liek domaat, ka mashiinaa ir apzinja - apzinja izpauzhas caur mashiinu. bet tas nenoziimee, ka apzinja nevar pastaaveet ari izkaapjot no mashinas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:42 pm
(Link)
Var bet kas izkāpa? Vadītājs. Vadītājs arī ir matērijas struktūra.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 02:41 am
(Link)
Bet reaali man nevajadzeetu ar tevi diskuteet, bet iedot tev ex ta zii vai aizvest uz biodeju vai kaut kaadu citu dziives un sajuutu pasaakumu, lai tu atgrieztos pie sajuutaam (get back to your senses). Ja es ar tevi diskuteeju, esmu jau zaudeetaajs, jo peldos ar tevi praata nevis sajuutu pasaulee un tas ir tavs laucinjsh.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 10:50 am
(Link)
Nu es apskatītos to pasākumu [ esmu redzējis visādus pasākumus, rituālus utt] un tālāk kas?. Protams es neindētu sevi ar smadzenes bojājošām vielām, apmēram aiz tiem pašiem iemesliem kāpēc es sev neizdurtu aci vai necirstu nost kāju - tā ir sevis bojāšana.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 12:12 pm
(Link)
Iisteniibaa vairaakas aizliegtaas vielas ir no veseliibas viedoklja nekaitiigaakas par alkoholu (kursh ir apmeeram tikpat kaitiigs kaa heroiins), bet taas ir aizliegtas vnk taapeec, ka zinaatne no taam neko daudz nesaprot un nevar prognozeet uz apzinju izdariitos efektus un, ja kaut ko nevar izmeeriit, prognozeet un ielikt kaadaa kastiitee, tad tas ir aizliegts, jo tad sisteema nevar buut drosha, ka var kontroleet indiviidu un vinja domas un sisteemas noluuks ir kontroleet indiviidu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 12:20 pm
(Link)
1) nē alkohols un heroīns nav vienādi bīstami, apskaties abu iedarbības mehānismus
2) jā bija hipotēze, ka ar lizergīnskābes atvasinājumiem var likt smadzenēm strādāt īpašos radošos veidos, bija plaša pētījumu programma, konstatēja ka nevar vis, ir tikai traucējumi.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:July 3rd, 2018 - 12:36 pm
(Link)
Heroiins izraisa lielaaku fizisku atkariibu bet iedarbiiba uz aknaam, zobiem u.c. ir apmeeram liidziiga.
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:July 3rd, 2018 - 02:06 pm
(Link)
++
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 3rd, 2018 - 03:34 pm
(Link)
Ko? Tu arī gribi saindēt mani ar smadzenes bojājošām vielām?
From:[info]click
Date:July 3rd, 2018 - 11:26 am
(Link)
Nav tiesa. Ir daudz zinātnisku atklājumu, kas izdarīti ar psihoaktīvo vielu palīdzību.

Piemēram, PCR.

No vikipēdijas:

"Kary Banks Mullis (born December 28, 1944) is a Nobel Prize-winning American biochemist. In recognition of his invention of the polymerase chain reaction (PCR) technique, he shared the 1993 Nobel Prize in Chemistry with Michael Smith[3] and earned the Japan Prize in the same year."

"In a Q&A interview published in the September 1994 issue of California Monthly, Mullis said, "Back in the 1960s and early '70s I took plenty of LSD. A lot of people were doing that in Berkeley back then. And I found it to be a mind-opening experience. It was certainly much more important than any courses I ever took.""