scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2016-12-21 22:48:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mašiņš
Līdz ar nepieciešamību transportēt visu kuplo ģimeni vienā piegājienā, radās vajadzība pēc cita auto.
Kādu laiku metu acis gan uz Ford S-Max, Ford Galaxy, VW Sharan, apskatīju pat Chrysler Grand Voyager, bet galu galā nonācu līdz Seat Alhambra.
Fordi atkrita cimperlīgā dīzeļa dēļ (kolēģis ar vienu tādu ir nomocījies iekš Volvo V50), Chrysler - dēļ bailēm no amerikāņa un arī dēļ visai jocīgās sēdekļu konfigurācijas, kur otrajā rindā ir tikai divi sēdekļi, kas nozīmē, ka 5 cilvēkiem vienmēr vismaz daļēji jāceļ augšā trešā rinda.
Tad nu cītīgi meklēju VW Sharan, bet daži pieņemami eksemplāri aizgāja gar degunu neapskatīti, pēc tam iestājās baigais klusums un nebija arī pārliecības par jau tā lielo nobraukumu ticamību (autoDNA ne visiem ārzemju auto spēj sniegt datus).
Rezultātā nonācu līdz Latvijā pirktam Seat Alhambra, pirmo reizi reģistrētam 2012. gada vidū, ar ~ 96 000 km nobraukumu.

Tad jau vēlāk varēšu dalīties kādos sīkākos novērojumos, bet šobrīd vēl ir tas periods, kad jāpierod pie šī "ikarusa" un viss patīk.





(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]le_minga
2016-12-22 00:00 (saite)
"ikarusi" ir forši :D
(man pieredze vizinoties sava laikā ar šarānu - pārkāpt no zema sporta auto uz tādu: jūties, kā karalis, kas tronī: visu labi pārredz, no augšas vari vērot notiekošo un eleganti "laivot" cauri satiksmei, spoguļos skatot labi vadāms atpakaļbraucot, ieparkoties ērti - tjip: kur stikls aizmugurē, tur arī pakaļa :D un augstu sēžot - to labi var kontrolēt...
mums šarķim visi beņķi griezās visos iespējamos virzienos - varēja uztaisīt riktīgi ērtu ģimenes pusdienām vai tusiņiem un tml. :D, vieta daudz bērniem kur tusēt un kad visi sasprādzēti (kas bija ērti, jo vieta daudz), neviens ar kājām mugurās nebakstīja utt utjp.
par tehnisko pusi - nebūs jēga rakstī, jo pilnīgi dažādi auto (mums bija benzīnnieks ar T sporta dzinēju un aprīkojumu) - izceļojāmies daudz ar viem trim un arī ikdienā: laba manta bija...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2016-12-22 08:04 (saite)
Jā, augstā sēdpozīcija arī man ir kas jauns, baigi ērti.
Tāpat arī visas fīčas, tomēr 14 gadi starpā starp vecā un jaunā auto izlaišanas gadiem.
Ar visu to, ka vecais jau ar nebija mazs, šeit ir nākuši klāt 16 cm platumā, 20 cm garumā, par augstumu nemaz nerunājot, līdz ar to garažā būs jāveic ģenerāltīrīšana...
Jāpierod arī pie automāta, vislaik jāatceras atslēgt start-stop (jo tas atjaunojas pie katras pielaišanas).
Ļoti nepatīk, ka nav rezerves riteņa, tikvien kā putu balons.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2016-12-22 10:41 (saite)
kolēģis tavā situācijā meklēja risinājumu un nonāca pie mercēdesiem - tikai mersī uz aizmugurējā beņķa varot izvietot un piesprādzēt trīs bērnu sēdeklīšus ;)

par ikarusiem neko nezinu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2016-12-22 10:47 (saite)
Šajā ikarusā 3 autokrēsliņi arī mierīgi salien (ir 3 dalītie sēdekļi otrajā rindā) + vēl ir 2 izlaižamie beņķi grabažniekā, kur kādus kompaktākus cilvēkus var ietupināt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pirx
2016-12-22 11:23 (saite)
Ņemot vērā ka Galaxy/Šarāns/Alhambra ir viens un tas pats auto ar dažādām bļembām - ok izvēle.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2016-12-22 11:38 (saite)
Par jauno Galxy (2006-2015) gribētu oponēt:
The new Galaxy is larger than its predecessor and is a four pillar vehicle of Ford design, with no Volkswagen Group content (Ford sold its stake in AutoEuropa back to the Volkswagen Group the year before). No longer produced at the AutoEuropa plant in Portugal, Europe's replacement Galaxy is assembled at a newly re-equipped plant alongside the Mondeo in Genk, Belgium.

VAG šis modelis uzradās tikai 2010. gadā.
Vecā paaudze jā, tur bija 3 gandrīz vienādi modeļi ar atškirīgām bļembām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]noisiite
2016-12-22 21:20 (saite)
izskatās labi, gaidīšu atsauksmes pēc kāda laiciņa, kad būs vairāk pabraukts!

(Atbildēt uz šo)


[info]brr
2017-04-28 14:54 (saite)
Tas Ford dīzelis ir domātas tas pats 1,6 vai 2.0, kas teju visos V50? Es redz gribu tik vaļā no vecā pumpja iekš TDI, kas kalpo labi, bet paša auto komforts neapmierina. Lūk, tad arī metu acis uz V50. Daļa liek turēties maksimāli no tā, daļa saka ka esot ok, it sevišķi otrā paaudze, kas sākas no 2008. gada.
Tā nu jau kādu mēnesi esmu 50/50 lamatās.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2017-04-28 15:00 (saite)
2.0, ja nemaldos.
Kolēģim konkrētais eksemplārs ir pirms 2008. gada, bet tikko pajautāju - no 2008. gada dzinējs tas pats, ir izmaiņas dažos citos mezglos (pozitīvā ziņā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2017-05-08 19:26 (saite)
aha, skaidrs :)

starp citu, varbūt zini, kas kolēģim par dzinēja problēmām vai kas cits tajā auto ir sagādājis galvassāpes?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2017-05-08 20:14 (saite)
Nelaime tas auto, tagad vēl viens urlāns šim uztaisīja avāriju, kurā šis nebija vainīgs (noskrāpēja spārnu + lukturi no vietas izsita un aplauza), bet dēļ liecinieku trūkuma būs abpusējā, jo otra puse mācēja acis nemirkšķinot sameloties.

Problēmas:
- sākās ar DPF filtra amputāciju;
- tad sekoja grabošs spararats un tā maiņa;
- pēc tam pārlūza kloķvārpsta, kā rezultātā mainīja motoru;
- turpinājās ar mistisku ik pa laikam raustīšanos, kaut kad brīžiem pazuda arī sajūgs, problēmu atrisināja sīku gumijas gabaliņu nomaiņa (vakuuma problēma), bet vai tik nebija kaut kas arī ar droseles ķeršanos tajā pat sakarā;
- noklājās turbīna, lika lietotu;
- pēdējais hits bija dzesēšanas sistēma, kas pūta ārā tosolu, beigās izrādījās beigts termostats (it kā sīkums, bet kamēr atklāja).

Var jau būt, ka nelaimīgs eksemplārs, bet tik un tā baigi jāskatās.

No slavas dziesmām - ļoti labs salons, ērti beņķi gariem gabaliem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2017-05-08 20:45 (saite)
Izklausās vareni uzmundrinoši. Man gan nav daudz ar ko salīdzināt. Vienīgais auto ir 2,5 gadus īpašumā esošs 2003. gada. VW Golf 4 universālis, kam, izņemot startera maiņu un sīkas elektrības problēmas un citus sīkumus, nekas nopietns nav gadījies. Spararats gan raustās, bet braucu gadā vien ap 20 t, gan jau ar esošo varētu vēl vismaz pāris gadus nobraukt + maiņa kopā ar sajūgu nebūtu nekas vairāk par 500 600 €.
It kā gribētos kaut ko ar plašāku ekstru apjomu + labāku skaņa izolāciju, bet neko citu kompaktu nav izdevies atrast. V70 būtu ok braukšanas sajūtas ziņā, bet tie gabarīti un dzinēja litrāža lika pārdomāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2017-05-09 09:21 (saite)
Moš Passat's ir variants?
Nezinu kā B6 ar fīčām un klusumu, bet vajadzētu būt labāk nekā Golf'am.
Plašums tur toč būtu, nezinu, kas ar dzinējiem šiem bija - t.i. vai nebija kādas bērnu slimības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?