06 November 2015 @ 11:34 pm
 
vai tas ir tā normāli, ka neirolõgs ar vieglu roku ņem un paraksta antidepresantus pa labi, pa kreisi? neko īsti pacientam neskaidrojot?

ar šādu attieksmi mani pat reāli vairs neizbrīna manas mammas priekšstats, ka ar tiem var rīkoties a la "iedzer šo tabletīti, un tu jutīsies labāk un mierīgāk".
 
 
( Post a new comment )
bobijs varenais šāvējs[info]glam_our on November 6th, 2015 - 11:44 pm
laikam jā. ir nācies dusmoties par šo pašu tēmu, pat baigi neko skaidrot nevajag, nokostatē, piemēram, "adaptācijas problēmas" un recepte rokā, bez iedziļināšanās.
(Reply) (Link)
banderlogs[info]banderlogs on November 6th, 2015 - 11:44 pm
pagpag, tev neirologs tā mierīgi izrakstījis ripas? uz kāda pamata?
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on November 6th, 2015 - 11:52 pm
nē, nevaru iedomāties nekādu iemeslu, kāpēc man vajadzētu iet pie neirologa
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
banderlogs[info]banderlogs on November 6th, 2015 - 11:53 pm
nu, es jau tev galvā ielīst nevaru, attiecīgi arī vaicāju.
(Reply) (Parent) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on November 6th, 2015 - 11:55 pm
bet pagājšgad uz šo laiku tas pats "speciālists" man piecu minūšu laikā "diagnosticēja" depresiju un stāstīja, ka man taču būtu jāsaprot, ka es esmu labāka par visiem saviem skolēniem. tāpēc es ar lielām aizdomām vērtēju viņa darbības ar AD kaudzēm manas mammas virzienā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
gamall[info]gamall on November 7th, 2015 - 12:21 am
Pēc ieraksta tieši gribēju jautāt, vai esi traka un ej pie mammas ieteikta ārsta, bet šis laikam to atbild :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
gamall[info]gamall on November 7th, 2015 - 12:22 am
Ar to gribēju teikt, ka tas ir slikts ārsts.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
gamall[info]gamall on November 7th, 2015 - 12:25 am
Es pēdējo gadu eju pie valsts iestāžu ārstiem, kur katram pacientam ir ieplānotas 15 minūtes, bet, kad kaut kas ir jāpaskaidro, tad visiem pārējiem ir jāsēž un jāgaida stundu vai divas, kamēr viss ir izrunāts un izskaidrots.
(Reply) (Parent) (Link)
Strēlniece[info]str on November 6th, 2015 - 11:50 pm
Jā, ir gadījies tikt pie receptes. Labi ka izlasīju, pirms grasījos pirkt.
(Reply) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on November 7th, 2015 - 12:07 am
es jau arī nodomāju "wtf, kāpēc Tu atkal ej pie tā stulbā ārsta!" - nu jo pēc ieraksta jau nevar saprast.

Nē, tas nav normāli, bet ir arī psihoterapeiti, kuri saka "davai, saņemies un beidz pist savu dzīvi", tā kā cilvēki ir visādi visās profesijās.
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on November 7th, 2015 - 12:15 am
myeah, nu, kad es rakstu par sevi, tad es parasti arī rakstu pirmajā personā, bet nu skaidrs, esmu neprecīza, akmens manā dārziņā
(Reply) (Parent) (Link)
Come closer[info]nefolk2 on November 7th, 2015 - 01:21 am
Tas ir pat apsveicami.
(Reply) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 7th, 2015 - 10:26 am
Nu, ir antidepresanti, kuriem ir arī off-label lietojums citām vainām, piemēram, galvassāpēm un dažām citām hroniskām sāpēm, bet tas galīgi nevalidē recepti bez skaidrojuma. Then again, tas nepārsteidz, jo viss taču ir mūsu nabaga sačakarētajās galviņās, right.
(Reply) (Link)
extranjero[info]extranjero on November 7th, 2015 - 10:41 am
Diez vai tu tik viegli pateiksi, vai speciālista lēmums izrakstīt zāles bija vieglprātīgs vai tomēr profesionāli pamatoti izvērtēts. Tas, ka pacientam neizstāsta visas detaļas, ir cita medicīnas sistēmas problēma (laiks, iespējas, nevērība). UK šo skaidrošanas slogu mēģina uzlikt farmaceitiem, bet šobrīd tas īsti labi nestrādā.
(Reply) (Link)
remedia[info]remedia on November 7th, 2015 - 01:04 pm
Varbūt, ka ārsts nav visai apdomīgs, bet arī - ko viņš var par to pateikt, kas nav rakstīts pamācībā? Manā pieredzē par jebkurām zālēm, ko kāds kādam izraksta, netiek skaidrots vairāk kā pāris teikumos, kas tas ir un kam domāts. Ko vēl tur ir vajadzība skaidrot? (es nesaku, ka nav, bet man nenāk prātā nekas, ko vēl ārsts varētu vispār teikt. brīdināt par blaknēm? atgādināt, ka ja dzer, tad tas jādara regulāri? vai tiek pieņemts, ka lietotājs pamācību nekad nelasa?)
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on November 9th, 2015 - 09:12 pm
man šķita ļoti problemātiski, ka viņš neizdarīja tieši to - nepateica, kas tie ir par medikamentiem un ko tieši ar tiem grasās viņai ārstēt (jo sevišķi mulsinoši tas ir tāpēc, ka instrukcijā rakstīts, ka tas ir paredzēts 1)cilvēkiem, ārstējoties no alkohola atkarības, kas galīgi nav aktuāli, vai 2)trauksmainai depresijai ar gremošanas traucējumiem, kā efekts iespējams apetītes zudums, kas jau tāpat ir viena lieta, par ko viņa sūdzas - apetītes trūkums), un pat neieminējās, izrakstot šos otrus AD, ka pirms to lietošanas uzsākšanas uz 2ned jāpārauc lietot vienus citus meds, ko lieto jau ilgi - un ārstējošajam ārstam ar zināšanām par konrkēto diagnozi tak būtu jābūt skaidram, ka jebkādas rutīnas maiņas ir sevišķi jānorāda.. un tas kaut kā radīja iespaidu, ka tas ir vienkārši tā - kaut ko uzrakstīju, būs labi, whatever
(Reply) (Parent) (Link)