zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Sep. 23rd, 2012|06:15 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]hessin
Date:September 23rd, 2012 - 08:19 pm
(Link)
kurā aviolīnijā ?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 23rd, 2012 - 08:23 pm
(Link)
nacionālajā
[User Picture]
From:[info]blond
Date:September 23rd, 2012 - 08:28 pm
(Link)
romantiski
From:(Anonymous)
Date:September 23rd, 2012 - 08:53 pm
(Link)
Pilots turks, un līgava - lidojumpavadone no Indijas?
From:[info]hessin
Date:September 23rd, 2012 - 08:57 pm
(Link)
nja, ja būtu Ryanair, tad traģiski, jo tās lidmašīnas man asociējas ar `netīrību`
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 23rd, 2012 - 09:00 pm
(Link)
reku te anončikiem arī kaut kādas dīvainas idejas
From:(Anonymous)
Date:September 23rd, 2012 - 09:50 pm
(Link)
Es jau neko, viņš pats atnāca :)

Nupat vienā ausī pa tēvē kāds nacionālās lidlīnijas darbonis stāstīja, ka tas jau nemazam neesot liels grēks, ka viņi pārreģistrē pilotus no algām uz dividendēm, jo tie jau tāpat gandrīz neviens neesot LV pilsoņi. Nu lūk, gara acis uzbūra ainu, kā divu tautu sirdis atrod viena otru trešās tautas gaisa kuģī :)
From:[info]hessin
Date:September 23rd, 2012 - 10:08 pm
(Link)
domā kādam patiktu, ja viņi bildinātu Ryanair? Vaaaaarbūt stjuartēm, bet, man liekas, viņas ienīst savu darbavietu..
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:September 23rd, 2012 - 11:16 pm
(Link)
Pieņemu, ka Rainī publons varētu nebūt patīkamākais, bet citādi, kas tad stjuartēm Rainī būtu sliktāk par citām? Nav jau tā, ka, piemēram, Baļķikā būtu sapņu darbs.
From:[info]hessin
Date:September 24th, 2012 - 12:41 am
(Link)
nekas nevar būt sliktāks par ryanair. Regulāri no tā jau minimālajām algām vēl tiek atskaitīti treniņu izdevumi, pašiem jāsedz visi darba izdevumi, ieskaitot formas, darba grafiks nenormēts, var nosūtīt uz jebkuru bāzi bez iepriekšēja brīdinājuma.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:September 24th, 2012 - 09:38 am
(Link)
Ir pieredze?
From:[info]hessin
Date:September 25th, 2012 - 01:59 am
(Link)
Būt ryanair stjuartam? Par laimi nē.
The list can go on.
Pirmkārt, lielākā daļa Ryanair apkalpojošā personāla strādā caur aģentūrām - nav nekādas garantijas, ka mēnesī vispār lidosi un kaut 1 euro saņemsi.
Maksā viņiem tikai par stundām, kas ir gaisā. Ja lidmašīna kavējas uz zemes, kā tas mēdz notikt ar lidmašīnām, dusmīgos pasažierus mierini par baltu velti. Tad vēl jādežūrē lidostās, gadījumos, ja kāda cita apkalpe/lidmašīna nevar veikt darbu, tas ir 35 euro dienā lidostā, vai, ja esi mājas pilsētā, tad par velti ar solījumu lidostā ierasties 1h laikā. Ja lidmašīna dienu beidz kaut kādā čuhņā, nevis tavās mājās, tad naktsmītnes pašam jāmeklē un jāapmaksā.
Bet viss sākas ar mācībām, par kurām pašiem arī jāmaksā - līdz 2500 euro (liekas, ka tas ir viens no Ryanair peļņas veidiem), diezgan liela summa.
Iespēja, ka Ryanair pieņems pastāvīgā darbā ir ļoti maza, lielāka ir iespēja, ka atlaidīs/neņems no aģentūras vairs, jo lidojuma laikā pasažieriem pārdosi pārāk maz loriņus.

Airbaltic gadījumā, pirmkārt, tam nav tik daudz bāžu un bāzēs strādā vietējie cilvēki (var gulēt savās mājās), apmācības ir par brīvu, par formu arī nav jāmaksā afaik. Un pats galvenais - katru mēnesi ir garantēti ienākumi, kas pat Latvijas gadījumā ir vairāk par minimālo algu.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:September 25th, 2012 - 09:03 am
(Link)
Laikam esmu pārāk atrauts no realitātes, lai ko tādu spētu sagremot. Bet, varbūt laižu garām kaut ko būtisku.
From:[info]hessin
Date:September 25th, 2012 - 11:32 am
(Link)
visticamāk.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:September 23rd, 2012 - 09:46 pm
(Link)
Tad jau rīt jāgaida preses relīze.

hackers counter system