zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Sep. 23rd, 2012|06:15 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:September 24th, 2012 - 09:38 am
(Link)
Ir pieredze?
From:[info]hessin
Date:September 25th, 2012 - 01:59 am
(Link)
Būt ryanair stjuartam? Par laimi nē.
The list can go on.
Pirmkārt, lielākā daļa Ryanair apkalpojošā personāla strādā caur aģentūrām - nav nekādas garantijas, ka mēnesī vispār lidosi un kaut 1 euro saņemsi.
Maksā viņiem tikai par stundām, kas ir gaisā. Ja lidmašīna kavējas uz zemes, kā tas mēdz notikt ar lidmašīnām, dusmīgos pasažierus mierini par baltu velti. Tad vēl jādežūrē lidostās, gadījumos, ja kāda cita apkalpe/lidmašīna nevar veikt darbu, tas ir 35 euro dienā lidostā, vai, ja esi mājas pilsētā, tad par velti ar solījumu lidostā ierasties 1h laikā. Ja lidmašīna dienu beidz kaut kādā čuhņā, nevis tavās mājās, tad naktsmītnes pašam jāmeklē un jāapmaksā.
Bet viss sākas ar mācībām, par kurām pašiem arī jāmaksā - līdz 2500 euro (liekas, ka tas ir viens no Ryanair peļņas veidiem), diezgan liela summa.
Iespēja, ka Ryanair pieņems pastāvīgā darbā ir ļoti maza, lielāka ir iespēja, ka atlaidīs/neņems no aģentūras vairs, jo lidojuma laikā pasažieriem pārdosi pārāk maz loriņus.

Airbaltic gadījumā, pirmkārt, tam nav tik daudz bāžu un bāzēs strādā vietējie cilvēki (var gulēt savās mājās), apmācības ir par brīvu, par formu arī nav jāmaksā afaik. Un pats galvenais - katru mēnesi ir garantēti ienākumi, kas pat Latvijas gadījumā ir vairāk par minimālo algu.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:September 25th, 2012 - 09:03 am
(Link)
Laikam esmu pārāk atrauts no realitātes, lai ko tādu spētu sagremot. Bet, varbūt laižu garām kaut ko būtisku.
From:[info]hessin
Date:September 25th, 2012 - 11:32 am
(Link)
visticamāk.

hackers counter system