zaļā buržuāzija - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

Sep. 25th, 2012|01:59 am
hessin
Būt ryanair stjuartam? Par laimi nē.
The list can go on.
Pirmkārt, lielākā daļa Ryanair apkalpojošā personāla strādā caur aģentūrām - nav nekādas garantijas, ka mēnesī vispār lidosi un kaut 1 euro saņemsi.
Maksā viņiem tikai par stundām, kas ir gaisā. Ja lidmašīna kavējas uz zemes, kā tas mēdz notikt ar lidmašīnām, dusmīgos pasažierus mierini par baltu velti. Tad vēl jādežūrē lidostās, gadījumos, ja kāda cita apkalpe/lidmašīna nevar veikt darbu, tas ir 35 euro dienā lidostā, vai, ja esi mājas pilsētā, tad par velti ar solījumu lidostā ierasties 1h laikā. Ja lidmašīna dienu beidz kaut kādā čuhņā, nevis tavās mājās, tad naktsmītnes pašam jāmeklē un jāapmaksā.
Bet viss sākas ar mācībām, par kurām pašiem arī jāmaksā - līdz 2500 euro (liekas, ka tas ir viens no Ryanair peļņas veidiem), diezgan liela summa.
Iespēja, ka Ryanair pieņems pastāvīgā darbā ir ļoti maza, lielāka ir iespēja, ka atlaidīs/neņems no aģentūras vairs, jo lidojuma laikā pasažieriem pārdosi pārāk maz loriņus.

Airbaltic gadījumā, pirmkārt, tam nav tik daudz bāžu un bāzēs strādā vietējie cilvēki (var gulēt savās mājās), apmācības ir par brīvu, par formu arī nav jāmaksā afaik. Un pats galvenais - katru mēnesi ir garantēti ienākumi, kas pat Latvijas gadījumā ir vairāk par minimālo algu.
link Read Comments

Reply:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.

hackers counter system