zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Aug. 25th, 2010|09:51 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/343389-luksofori_salinas_un_apli_padara_satiksmi_bistamu
Instruktori stāsta, ka apļi Liepājas un Latvijas braukšanas stilam ir nepiemēroti. "Varētu teik, ka Latvijā pastāv padomju laiku braukšanas stils, bet apļu ieviešana satiksmē ir ienākuši no Eiropas," stāsta instuktori, uzskatot tos par maldinošiem.
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]divi_g
Date:August 25th, 2010 - 09:54 am
(Link)
Vispār pie apļiem toč ir jāpiešaujas, un tie rada zināmu mulsumu. Kgan man liekas, ka gan jau tauta pieradīs.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:01 am
(Link)
nav jau tā, ka tauta apli nebūtu redzējusi :) mazpilsētās vispār apļi ir ideāls risinājums, bet lūk inspektoriem traucē. ka tik nebūs no tiem inspektoriem, kuri ar kājām pat uz wc neiet un uz ričuka vispār nekad nav sēdējuši :)
[User Picture]
From:[info]minchux
Date:August 25th, 2010 - 09:56 am
(Link)
sviests tomēr, jo es piekrītu citu autosatiksmes drošības speciālistu (nu tie Zebristi) viedoklim, ka apli izbraukt ir drošāk kā melnajās vietiņās īpatnēju konstrukciju krustojumus. Turklāt aplī var puķītes vēl iestādīt un radīt mīlīgu apļveida krustojumiņu :)!
[User Picture]
From:[info]minchux
Date:August 25th, 2010 - 09:59 am
(Link)
+ pie apļiem nav aukstām kājām jāgaida mūždien darbdienu pēcpusdienās intensīvos un neregulāros dažādas nozīmes ielu krustojumos - paspēs/nepaspēs?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:10 am
(Link)
plusdaudz
[User Picture]
From:[info]basta
Date:August 25th, 2010 - 10:03 am
(Link)
tikko viens nostopētais amerikānis teica, ka aplis ir tikai eiropā sastopams radījums.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:August 25th, 2010 - 10:04 am
(Link)
loks uz eiropu.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 10:08 am
(Link)
nu bet tas jūras ielas aplis tiešām ir uzpirksteņa lielumā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:09 am
(Link)
čo, ir beidzot uzbūvēts jauns mazākais aplis latvijā (aiz kuldīgas rimi apļa)? un ir, mazākais, dīvaini no inspektora, kuram tā kā pēc profesijas būtu jāorientējas satiksmes drošībā, dzirdēt apgalvojumu, ka visi apļi ir sūds, jo mums te viens maziņš ir uzbūvēts.
[User Picture]
From:[info]siltavieta
Date:August 25th, 2010 - 10:15 am
(Link)
starp citu, es te, atsvaidzinot savas braukšanas prasmes pa liepāju un skatoties uz visu no iesācēja šofera skatupunkta, saku, ka apļi liepājā (viens uz jūras ielas un viens uz cukura ielas, ārā braucot no liepājas) tiešām ir mulsinoši, jo lielākā daļa diskusijas, kas sākās ar jautājumiem kapēc, man bija par apļiem.... kur un kapēc jarāda pagriezieni un kas pie velna man japalaiž un lai nemaldinātu satiksmes dalībnieku, pagrieziens jaieslēdz un jaizslēdz zibenīgi, jo posms, kurā viņš jāparāda, ir superīsiņš . ta ka ir tie apļi dīvaini, ir.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:41 am
(Link)
pēc tēvēnetu komentiem var saprast, ka cukura ielas aplī satiksme ir organizēta ne tā kā normāli aplī. sūdīgi, ka ir sūdīgi apļi. bet smieklīgi ir nolikt apļus kā tādus, jo lūk tie ir ievazāti no eiropas un mums padomju cilvēkiem neder :)
[User Picture]
From:[info]siltavieta
Date:August 25th, 2010 - 11:34 am
(Link)
iekomentēju un tad sapratu, par ko tu runā. piekrītu, jo uzskatu,ka apļi kā tādi ir ērti un forši un, manuprāt atvieglo satiksmi.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 10:18 am
(Link)
par to inspektora viedokli man komentāru nav, ibo pohuj,
un kuldīgas rimi apli redzējusi neesmu, bet mazāks drošvien būtu tad, ja būtu vienkārši klumba. tur jau ar riteni normālā ātrumā braucot neērti izgrozīties. turklāt, ņemot vērā to, kā tur izvietotas apkārtesošās ielas, autovadītājiem ar pagriezienu rādīšanu tiešām varētu būt ballīte.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:37 am
(Link)
nu ja, un tāpēc, ka liepājā ir izbūvēts sūdīgs aplis, mums vispār tādi apļi nav vajadzīgi, ievazāti te no tās eiropas, mums padomju cilvēkiem tādas izvirtības ir pilnīgi liekas. zip file.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 10:45 am
(Link)
ras, nu ko Tu te ņemies, es tak nesaku, ka apļus nevajag, man ļična apļi patīk, sevišķi šosejās, kur citādi uz parastajiem apļiem satiksme ir killers. es tikai saku, ka šinī vienā konkrētajā gadījumā inspektoram taisnība un šis konkrētais viens aplis tiešām ir hrenovs.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 10:48 am
(Link)
šosejās, kur citādi uz parastajiem krustojumiem, tfubļa.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:49 am
(Link)
šmilkij, "Instruktori stāsta, ka apļi Liepājas un Latvijas braukšanas stilam ir nepiemēroti." man ir žēl, ka braukt māca tādi aprobežoti instruktori.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 10:53 am
(Link)
tas ir kas cits, es tikai par konkrēto gadījumu.
arī saplīsis pulkstenis (instruktors) divreiz dienā rāda pareizu laiku, remember.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 11:00 am
(Link)
es nesaprotu, ko Tu man te centies pierādīt, ja pa lielam es piekrītu tam, ko Tu saki, izņemot faktu, ka par vienu draņķīgu apli leimajam instruktoram taisnība.

mēs laikam runājam dažādās valodās šodien.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 11:01 am
(Link)
to, ka inspektors runā par apļiem vispār, nevis par vienu konkrētu.
From:[info]
Date:August 25th, 2010 - 11:04 am
(Link)
es saprotu, bet piemēru viņš ir izvēlējies lielisku.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:August 25th, 2010 - 10:26 am
(Link)
buļļu ielas aplis - krutākais aplis eiropā!
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:August 25th, 2010 - 10:43 am
(Link)
Vobļa, a tas aplis, kas padomju laikos bija pie iebraukšanas Kuldīgā no Skrundas puses, tas bija kas? Eiropas diversantu būvēts?

Ja tas Liepājas aplis ir leimi uztaisīts un vēl kaut kādus krustaforus regulējis nodzēries daltoniķis, tad tā nav apļa vaina, bet daltoniķa un ceļu būvētāju dumība.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 25th, 2010 - 10:49 am
(Link)
un mūkusalas aplis arī laikam citplanētiešu roku darbs. un tā tālāk un tā joprojām :)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:August 25th, 2010 - 12:46 pm
(Link)
No instruktora puses mēģinājums sacelt ažiotāžu vispārinot apgalvojumu, kurš radies dēļ viena vai diviem apļiem :)

Cita lieta, ka Latvijā tiešām daļa neprot braukt pa daudzjoslu apļiem - cik nav redzēti Mūkusalas aplī ļautiņi, kas visu apli nobrauc pa pirmo joslu, neļaujot tajā iebraukt no nālošajām iebrauktuvēm.
[User Picture]
From:[info]acidkitteh
Date:August 25th, 2010 - 12:51 pm
(Link)
tie instruktori ir lohi kautkaadi, aplis ir daudz optimaalaaks risinaajums, jo kustiiba notiek visu laiku, organiski. Aplis var proceseet laika posmaa vairaak mashiinu nekaa luksoforizeets krustojums. Pietam, aplii ir gan labaaa izeja gan kreisaa, gan vari atgriezties izejaa no kuras izbrauci, atshkjiribaa no krustojuma, kur biezhi vien kreisais pagrieziens ir aizliegts lai nekaveetu satiksmi vel vairaak, nerunajot nemaz par apgrieshanos braukshanai preteja virzienaa, kas dienas laikaa ir neiistenojams manevrs. Un aplis nav maldinoshs bet gan jaunajiem brauceejiem mulsinoshs varetu buut, jo ir jaareagjee uz vairaak faktoriem lai tiktu tajaa iekshaa.

hackers counter system