Comments: |
From: | divi_g |
Date: | August 25th, 2010 - 09:54 am |
---|
| | | (Link) |
|
Vispār pie apļiem toč ir jāpiešaujas, un tie rada zināmu mulsumu. Kgan man liekas, ka gan jau tauta pieradīs.
nav jau tā, ka tauta apli nebūtu redzējusi :) mazpilsētās vispār apļi ir ideāls risinājums, bet lūk inspektoriem traucē. ka tik nebūs no tiem inspektoriem, kuri ar kājām pat uz wc neiet un uz ričuka vispār nekad nav sēdējuši :)
sviests tomēr, jo es piekrītu citu autosatiksmes drošības speciālistu (nu tie Zebristi) viedoklim, ka apli izbraukt ir drošāk kā melnajās vietiņās īpatnēju konstrukciju krustojumus. Turklāt aplī var puķītes vēl iestādīt un radīt mīlīgu apļveida krustojumiņu :)!
+ pie apļiem nav aukstām kājām jāgaida mūždien darbdienu pēcpusdienās intensīvos un neregulāros dažādas nozīmes ielu krustojumos - paspēs/nepaspēs?
| From: | basta |
Date: | August 25th, 2010 - 10:03 am |
---|
| | | (Link) |
|
tikko viens nostopētais amerikānis teica, ka aplis ir tikai eiropā sastopams radījums.
| From: | basta |
Date: | August 25th, 2010 - 10:04 am |
---|
| | | (Link) |
|
loks uz eiropu.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 10:08 am |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet tas jūras ielas aplis tiešām ir uzpirksteņa lielumā.
čo, ir beidzot uzbūvēts jauns mazākais aplis latvijā (aiz kuldīgas rimi apļa)? un ir, mazākais, dīvaini no inspektora, kuram tā kā pēc profesijas būtu jāorientējas satiksmes drošībā, dzirdēt apgalvojumu, ka visi apļi ir sūds, jo mums te viens maziņš ir uzbūvēts.
starp citu, es te, atsvaidzinot savas braukšanas prasmes pa liepāju un skatoties uz visu no iesācēja šofera skatupunkta, saku, ka apļi liepājā (viens uz jūras ielas un viens uz cukura ielas, ārā braucot no liepājas) tiešām ir mulsinoši, jo lielākā daļa diskusijas, kas sākās ar jautājumiem kapēc, man bija par apļiem.... kur un kapēc jarāda pagriezieni un kas pie velna man japalaiž un lai nemaldinātu satiksmes dalībnieku, pagrieziens jaieslēdz un jaizslēdz zibenīgi, jo posms, kurā viņš jāparāda, ir superīsiņš . ta ka ir tie apļi dīvaini, ir.
pēc tēvēnetu komentiem var saprast, ka cukura ielas aplī satiksme ir organizēta ne tā kā normāli aplī. sūdīgi, ka ir sūdīgi apļi. bet smieklīgi ir nolikt apļus kā tādus, jo lūk tie ir ievazāti no eiropas un mums padomju cilvēkiem neder :)
iekomentēju un tad sapratu, par ko tu runā. piekrītu, jo uzskatu,ka apļi kā tādi ir ērti un forši un, manuprāt atvieglo satiksmi.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 10:18 am |
---|
| | | (Link) |
|
par to inspektora viedokli man komentāru nav, ibo pohuj, un kuldīgas rimi apli redzējusi neesmu, bet mazāks drošvien būtu tad, ja būtu vienkārši klumba. tur jau ar riteni normālā ātrumā braucot neērti izgrozīties. turklāt, ņemot vērā to, kā tur izvietotas apkārtesošās ielas, autovadītājiem ar pagriezienu rādīšanu tiešām varētu būt ballīte.
nu ja, un tāpēc, ka liepājā ir izbūvēts sūdīgs aplis, mums vispār tādi apļi nav vajadzīgi, ievazāti te no tās eiropas, mums padomju cilvēkiem tādas izvirtības ir pilnīgi liekas. zip file.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 10:45 am |
---|
| | | (Link) |
|
ras, nu ko Tu te ņemies, es tak nesaku, ka apļus nevajag, man ļična apļi patīk, sevišķi šosejās, kur citādi uz parastajiem apļiem satiksme ir killers. es tikai saku, ka šinī vienā konkrētajā gadījumā inspektoram taisnība un šis konkrētais viens aplis tiešām ir hrenovs.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 10:48 am |
---|
| | | (Link) |
|
šosejās, kur citādi uz parastajiem krustojumiem, tfubļa.
šmilkij, "Instruktori stāsta, ka apļi Liepājas un Latvijas braukšanas stilam ir nepiemēroti." man ir žēl, ka braukt māca tādi aprobežoti instruktori.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 10:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
tas ir kas cits, es tikai par konkrēto gadījumu. arī saplīsis pulkstenis (instruktors) divreiz dienā rāda pareizu laiku, remember.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 11:00 am |
---|
| | | (Link) |
|
es nesaprotu, ko Tu man te centies pierādīt, ja pa lielam es piekrītu tam, ko Tu saki, izņemot faktu, ka par vienu draņķīgu apli leimajam instruktoram taisnība.
mēs laikam runājam dažādās valodās šodien.
to, ka inspektors runā par apļiem vispār, nevis par vienu konkrētu.
From: | |
Date: | August 25th, 2010 - 11:04 am |
---|
| | | (Link) |
|
es saprotu, bet piemēru viņš ir izvēlējies lielisku.
buļļu ielas aplis - krutākais aplis eiropā!
| From: | sirdna |
Date: | August 25th, 2010 - 10:43 am |
---|
| | | (Link) |
|
Vobļa, a tas aplis, kas padomju laikos bija pie iebraukšanas Kuldīgā no Skrundas puses, tas bija kas? Eiropas diversantu būvēts?
Ja tas Liepājas aplis ir leimi uztaisīts un vēl kaut kādus krustaforus regulējis nodzēries daltoniķis, tad tā nav apļa vaina, bet daltoniķa un ceļu būvētāju dumība.
un mūkusalas aplis arī laikam citplanētiešu roku darbs. un tā tālāk un tā joprojām :)
| From: | scope |
Date: | August 25th, 2010 - 12:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
No instruktora puses mēģinājums sacelt ažiotāžu vispārinot apgalvojumu, kurš radies dēļ viena vai diviem apļiem :)
Cita lieta, ka Latvijā tiešām daļa neprot braukt pa daudzjoslu apļiem - cik nav redzēti Mūkusalas aplī ļautiņi, kas visu apli nobrauc pa pirmo joslu, neļaujot tajā iebraukt no nālošajām iebrauktuvēm.
tie instruktori ir lohi kautkaadi, aplis ir daudz optimaalaaks risinaajums, jo kustiiba notiek visu laiku, organiski. Aplis var proceseet laika posmaa vairaak mashiinu nekaa luksoforizeets krustojums. Pietam, aplii ir gan labaaa izeja gan kreisaa, gan vari atgriezties izejaa no kuras izbrauci, atshkjiribaa no krustojuma, kur biezhi vien kreisais pagrieziens ir aizliegts lai nekaveetu satiksmi vel vairaak, nerunajot nemaz par apgrieshanos braukshanai preteja virzienaa, kas dienas laikaa ir neiistenojams manevrs. Un aplis nav maldinoshs bet gan jaunajiem brauceejiem mulsinoshs varetu buut, jo ir jaareagjee uz vairaak faktoriem lai tiktu tajaa iekshaa. | |