|
[Jun. 15th, 2010|12:09 am] |
šis helvētikas ieraksts man lika aizdomāties. visvairāk par to, ka visi visu baigi zina. katram sevi cienošam radījumam, ieskaitot infuzorijas tupelītes, ir dati par to, kurš tad īsti kantoris kuram ko taisa. tavu brīnumu, ļoti reti kad sakrīt ar reālajiem datiem. hilarity ensues. un vēl par to, cik šausmīgi cilvēku var aizskart reklāma. nu tik ļoti aizskart, ka dīvainas pusmūža sievietes vietā redz mazgadīgu prostitūtu. un vēl par to, kur ir palikusi ženerālā humora izjūta. nu labi, man ir prof. kret., kāpēc es ar milzīgu interesi noskatos reklāmas, ja kādreiz tieku pie tv. bet nu viss pārējais no tā, kas griežas ēterā, ir dabūjams arī citur. tā ka vienīgais interesantais televīzijā ir reklāma. (dis not original, pirms es to paspēju pierakstīt, jau laikam alefs bij to izdarījis). |
|
|
Comments: |
| From: | skuka |
Date: | June 15th, 2010 - 12:15 am |
---|
| | | (Link) |
|
internetā to nekur nevar redzēt? gribētos pielikt savu artavu:)
| From: | skuka |
Date: | June 15th, 2010 - 12:27 am |
---|
| | | (Link) |
|
ā, nu es nebiju pamanījusi ne outdoorus, ne klipus. klipi man šķiet normāli, nav nekā īpaši apsriešanas un uztraukuma vērta. ideja pati par sevi arī normāla.... biju dzirdējusi šos klipus audio, neskatoties uz TV ekrānu un strādājot pie sava datora: prātā iespiedās un nešķita arī galīgi neloģiski. ne jau tieši par mantojumu un sievas kaisli, bet vispār - par to, cik daudz var panākt regulāri zvani ... mammai, bērnam, sievai, nu ja - kad nav laika satikties reālā dzīvē:)
visnotaļ racionāls grauds :)
ā nu es līdz šim biju redzējis tikai ōdōrus. un tie man patiešām likās tāds atstojs, ka bļe, mirt.
| From: | kants |
Date: | June 15th, 2010 - 01:58 am |
---|
| | | (Link) |
|
mosh citi pārāk identificējas ar reklāmas tēlu :p
nu droši vien ir lv tādi tv kanāli kur oriģinālais un no ārzemēm neimportētais saturs ir tikai reklāmas :D
Nūū, šie noteikti nav lielākās aurošanas un apsaukāšanās par rokasgrāmatu stratēģiem vērti, jo īpaši, uz šībrīža marasmātiskās wanna bī deputāts komunikācijas fona. Nekāda smalkme nav, bet tā kā telco kompānijas agrāk vai vēlāk uz radošo ideju kapiņiem aiznes jebkuru radošo domu/prātu/aģentūru/, tad stāsts, dear helvetica, nav par aģentūru, bet par klineta biznesu.
P.S. "Čuriki", jo diez, ka reklāmas redzu kā "normāls" cilvēks".
| From: | usne |
Date: | June 15th, 2010 - 04:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neviļus mēs arī te mājās apspriedām to ar daudzajām mīlestības apliecinājumu sms - Rih. jautāja vai tas darbotos, manuprāt uz mani darbotos, ja sūtītājs būtu simpātisks, pašu garadarbu redzēju tikai vēlāk un sabēdājos, ka neviens jau nekad neiedomājas tādas daudzas īsziņas sūtīt, ja nav tādas reklāmas. | |