kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jun. 14th, 2010|01:02 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
BiFri reklāmu 2.cēliens - pilsētvide. Banāli attēli un klasiski saukļi, kuru kopējais msg ir - visi citi provaideri ir kā nikna sieva ar mīklas rulli, BiFri ir kā mazgadīga prostitūta, kas karas Tev, briļļainam, neglītam pusmūžkrīzes māktam lūzerim kaklā. Kādu auditoriju šī reklāma mēģina uzrunāt. Sievietes noteikti nē. Vīriešus ar smadzenēm paurī arī nē. Fantastiski lietderīgi notērēta korporācijas nauda.
Cik es ssaprotu, tad Bites produktus reklamē Gata Mūrnieka kantoris, kas ir ļoti žēl, jo, ja tu esi vismākslinieciskākais matemātikas/ekonomikas novirziena klasē, tas nebūt nenozīmē, ka vari būt tikpat kruts mākslinieku vidū; kā arī - tas, kāds stratēģijas darbojas londonā vai rokasgrāmatā nebūt nenozīmē, ka ar identisku produktivitāti darbosies arī LV; varbut ir vērts atvērt acis un paskatīties apkārt uz saviem cilvēkiem, lai saprastu, ko un kā darīt, lai tieši viņiem iebarotu vienu vai otru produktu, ja jau esi tik nenormāli pizdatijs un godalgots reklāmas guru?
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]brr
Date:June 14th, 2010 - 01:27 pm
(Link)
Paklau, varbūt tieši tai sabiedrības daļai, kuru tu dēvē par "briļļainam, neglītam pusmūžkrīzes māktam lūzerim", reklāma arī ir adresēta.
Neba nu procentuāli maza tā daļa.
Vai uz to iedarbojas šāds variants? Iespējams.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:June 14th, 2010 - 01:38 pm
(Link)
labi, bet es gribu, lai ar mani parunā! Es gribu skatīties TV kasti un justies, ka tas attiecas uz mani, klausīties radio, un dzirdēt, ka es kādam rūpu, skatīties reklāmas uz ielas un saprast, ka es kādam interesēju (lasīt patosīgā žēlabu balsī)

visādi citādi mana vienīgā problēma šajā gadījumā ir tāda, ka šī reklāma ir nēēēēēnormāāāāāli garlaicīga un dumus stereotipus atstrādājoša, un, ņemot vērā reklāmas autoru lielo popularitāti tieši profesionālisma un stratēģiju dēļ, gribētu tomēr redzēt krutāku rezultātu.
ko uzrunā un vai maz uzrunā ir tikai post scriptum, kas varētu arī nemaz nebūt
cheerz
[User Picture]
From:[info]brr
Date:June 14th, 2010 - 01:42 pm
(Link)
Man ir aizdomas, ka pie vainas varētu nebūt autoru neprofesionalitāte, bet gan sabiedrības daļas lielais procents, kurš grib tikt uzrunāts ar šādu kanālu palīdzību.
Maziņi jau tā esam; par pārējiem vienk. nedomā.
Man, piemēram, bieži ir problēmas publiskajā telpā iedzert vai paēst, jo neatmaksājas veidot ko tam mazajam procentam.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:June 14th, 2010 - 01:52 pm
(Link)
par ēšanu/dzeršanu arī varētu piekrist.
Bet tomēr es vēlētos spiest nevis uz "liela idiotu auditorija, ko atmaksājas uzrunāt", bet gan uz to, ka izdoma nav bagāta un, iespējams, attieksme virspusēja.
[User Picture]
From:[info]brr
Date:June 14th, 2010 - 02:04 pm
(Link)
Iespējams. Nav tā vide bijusi tik tuvu.
[User Picture]
From:[info]bozena
Date:June 14th, 2010 - 03:25 pm
(Link)
Liekas, ka mēs atkal varam runāt par haltūru, kas nav nekāds retums mūsu Dievzemītē. Kaut ko sapačkās un būs jau labi. Patērētājs tiek uzskatīts par kādu nebūt visēdāju. Lai gan... dažbrīd pēc tam, kad esmu pašausminājusies par kādu plakanu reklāmas frankenšteinu, iedomājos, ka varbūt īstenajai produkta mērķauditorijai tas kā lācim medumaize, kā mušai mušpapīrs; pievelk šos kā žagars dibenu, kā kulaks aci. Nu, es jau nezinu tāda ļauža vajadzības, kurš patērē alkoholiskā dzēriena izstrādājumu ar nosaukumu "Kokčiks" (reāls produkts, novērots mazumtirdzniecībā). Kopīraiters var nopūlēties vaiga sviedros, cilāt Bībeles un Upanišādu citātus un kultūrvēsturiskas atsauces iz Lielās Franču Buržuāziskās revolūcija laikiem, bet "Kokčika" lietotājus tak tādi nepavilks. Viņš pavilksies, ja reklāmā redzēs sev draudzīgo Rižo Koļu no Sesku ielas 30. nama.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:June 15th, 2010 - 12:37 am
(Link)
Paga, paga.

Štrunc viņam protams, par Upanišadām, bet nejauksim tomēr: neticu, ka Kokčika lietotājs gribēs ever redzēt Rižo Koļu. Tas tāpat kā apgalvot, ka bomzis grib dzert siltu šņabi -- viņam vienkārši nav ledusskapja. Bet sapņot viņš drīzāk sapņos par aukstu. Tāpat Kokčika lietotājs drīzāk tad jau varētu sapņot par pupainām blondīnēm.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 15th, 2010 - 12:39 am
(Link)
jā, atminēsimies cēsu alus kampaņu as mentioned here http://klab.lv/users/divi_g/1505510.html
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:June 15th, 2010 - 12:40 am
(Link)
lūk, lūk!
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:June 15th, 2010 - 01:40 am
(Link)
bet tā velta buka no vbalmieras īstenībā ir baigā fīča! nevis kkādas pamelas hujandersones, bet gan normālas sava rajona šmaras, kuras grib izrādīties un pacani, kas ikdienā uz tādām arī lūr. Vietējais darbaspēks vismaz :DDD
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:June 15th, 2010 - 04:09 am
(Link)
+ 1 (par patosīgo žēlošanos)
From:[info]
Date:June 15th, 2010 - 11:22 am
(Link)
reklāmai tak pohuj par Tevi, viņai interesē tikai Tava pirktspēja un nauda.
hail capitalism!
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:June 15th, 2010 - 08:28 pm
(Link)
acīmredzt ņehuja neinteresē gan :DD
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:June 14th, 2010 - 01:27 pm
(Link)
Aha, un Aldaris arī ir viens dranķīgs alus...
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 14th, 2010 - 04:21 pm
(Link)
igauņu kantoris, starp citu.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:June 15th, 2010 - 09:34 am
(Link)
iespējams, tas ir svarīgi for your track of records, bet Gatis M šo nav taisījis, jo Gatis M. jau kādu labu laiku ir Maskavā. Nāksies pārbūvēt sašutuma stalažas.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:June 15th, 2010 - 08:28 pm
(Link)
Pēdējais publiski pieejamais info bija, kur "Fuse" lepojas ar BiFri, bet visādi citādi ok, ņemam vērā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 16th, 2010 - 08:10 am
(Link)
cik sen tas bija?