|
Jun. 14th, 2010|03:25 pm |
Liekas, ka mēs atkal varam runāt par haltūru, kas nav nekāds retums mūsu Dievzemītē. Kaut ko sapačkās un būs jau labi. Patērētājs tiek uzskatīts par kādu nebūt visēdāju. Lai gan... dažbrīd pēc tam, kad esmu pašausminājusies par kādu plakanu reklāmas frankenšteinu, iedomājos, ka varbūt īstenajai produkta mērķauditorijai tas kā lācim medumaize, kā mušai mušpapīrs; pievelk šos kā žagars dibenu, kā kulaks aci. Nu, es jau nezinu tāda ļauža vajadzības, kurš patērē alkoholiskā dzēriena izstrādājumu ar nosaukumu "Kokčiks" (reāls produkts, novērots mazumtirdzniecībā). Kopīraiters var nopūlēties vaiga sviedros, cilāt Bībeles un Upanišādu citātus un kultūrvēsturiskas atsauces iz Lielās Franču Buržuāziskās revolūcija laikiem, bet "Kokčika" lietotājus tak tādi nepavilks. Viņš pavilksies, ja reklāmā redzēs sev draudzīgo Rižo Koļu no Sesku ielas 30. nama. |
|