par andeli un močiem
Ir problēma. Aizvakar pūsdams, elsdams stūmu moci uz un no lafetes, lai atdotu to servisā. Kaut ko murmināju par nolādēto dzelsgabalu, piesaucu māti un svēto Kazimiru. Starteris beigts, spogulis nolauzts un akumulators iztecējis. Bēdu ieleja, tā mēs varētu raksturot manu motociklu. Iznāk servisa vīrs, pieņemt pacientu tipo. Un pirmais, ne labdien, ne kas vainas, bet - eu, negribi pārdot? Man jau likās ka to vairs var tikai pamatskolniekam iesmērēt. Iekšējais žīds un valūtas kalkulators izsper pretjautājumu - cik? Divarpus ēbreji! Mana mazā spekulanta sirsniņa salēcās, jo pēc maniem aprēķiniem tie būtu viens komā astoņi. Tālak jau runāja žīds, kurš gaismas ātrumā bija izfunktierējis, ja servisa spekulants dod tādu summu, tad no tiešā pircēja var dabūt vēl vairāk. Ar cietu sejas izteiksmi pavēstīju, ka šosezonu vēl gribu nobraukt, pirmais lielais mocis, jūtas u.c. kreps.
Tā nu viņš palika servisā, lai tiktu uzšķerzts un atdzīvināts , savukārt es pārdomu mākts tenterēju uz reklāmas raktuvēm.
Nonācis šahtā šo ievērības cienīgo notikumu pastāstīju vadībai. Ar vadību jau agrāk tika flirtēts par to, ka kādudien tās dranduļets nonāks manā rīcībā. Pēc anaucementa par mana līdzšinējā braucamrīka likviditāti propouzāls kļuva konkrēts un vienkāršs kā pieckapeika. Dafai - mahņomsja! Vadība stājās rindā pēc
Hypo, savukārt es pārvietojos uz līdzšinējo.
Esam tikuši tik tālu, ka jaku došot līdzi. Laba jaka, Ducati. Ja es izdīkšu vēl paveiktu tehnisko apkopi, un vadības jauno , lepno ducati ķiveri ar spoguļstiklu, darījums kļūs tik pievilcīgs, ka sāks laupīt man naktsmieru.
Visā šajā burvīgajā razkladā ir viens BET. Žīds un cenu starpība. Cenu starpību varētu izteikt kā pāris kvadrātmetrus Panorama Plazā, balkoniņš piemēram, bļe.
Mans
līdzšinējais , Yamaha XV 750, 1985 gads, ~20 000 nobraukums. Vadības
Ducati Monster 1000 , 2003 gads, 11 000 nobraukums.
Meitenes un zēni, distancēsimies no tehniskajiem parametriem, tas jau ir jautājums par būtību. Čops vai Naked bike?
Mazai piebildei - Čops bija aktuāls kad fanoju par GnR un ZZTop, tagad stilam nav nozīmes, galvenais ir braukt!