ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2007-05-19 11:59:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par andeli un močiem
Ir problēma. Aizvakar pūsdams, elsdams stūmu moci uz un no lafetes, lai atdotu to servisā. Kaut ko murmināju par nolādēto dzelsgabalu, piesaucu māti un svēto Kazimiru. Starteris beigts, spogulis nolauzts un akumulators iztecējis. Bēdu ieleja, tā mēs varētu raksturot manu motociklu. Iznāk servisa vīrs, pieņemt pacientu tipo. Un pirmais, ne labdien, ne kas vainas, bet - eu, negribi pārdot? Man jau likās ka to vairs var tikai pamatskolniekam iesmērēt. Iekšējais žīds un valūtas kalkulators izsper pretjautājumu - cik? Divarpus ēbreji! Mana mazā spekulanta sirsniņa salēcās, jo pēc maniem aprēķiniem tie būtu viens komā astoņi. Tālak jau runāja žīds, kurš gaismas ātrumā bija izfunktierējis, ja servisa spekulants dod tādu summu, tad no tiešā pircēja var dabūt vēl vairāk. Ar cietu sejas izteiksmi pavēstīju, ka šosezonu vēl gribu nobraukt, pirmais lielais mocis, jūtas u.c. kreps.

Tā nu viņš palika servisā, lai tiktu uzšķerzts un atdzīvināts , savukārt es pārdomu mākts tenterēju uz reklāmas raktuvēm.

Nonācis šahtā šo ievērības cienīgo notikumu pastāstīju vadībai. Ar vadību jau agrāk tika flirtēts par to, ka kādudien tās dranduļets nonāks manā rīcībā. Pēc anaucementa par mana līdzšinējā braucamrīka likviditāti propouzāls kļuva konkrēts un vienkāršs kā pieckapeika. Dafai - mahņomsja! Vadība stājās rindā pēc Hypo, savukārt es pārvietojos uz līdzšinējo.
Esam tikuši tik tālu, ka jaku došot līdzi. Laba jaka, Ducati. Ja es izdīkšu vēl paveiktu tehnisko apkopi, un vadības jauno , lepno ducati ķiveri ar spoguļstiklu, darījums kļūs tik pievilcīgs, ka sāks laupīt man naktsmieru.



Visā šajā burvīgajā razkladā ir viens BET. Žīds un cenu starpība. Cenu starpību varētu izteikt kā pāris kvadrātmetrus Panorama Plazā, balkoniņš piemēram, bļe.


Mans līdzšinējais , Yamaha XV 750, 1985 gads, ~20 000 nobraukums. Vadības
Ducati Monster 1000 , 2003 gads, 11 000 nobraukums.


Meitenes un zēni, distancēsimies no tehniskajiem parametriem, tas jau ir jautājums par būtību. Čops vai Naked bike?
Mazai piebildei - Čops bija aktuāls kad fanoju par GnR un ZZTop, tagad stilam nav nozīmes, galvenais ir braukt!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

Re: ā un par tēmu naked bike
[info]saint
2007-05-18 12:31 (saite)
Nē, vecīt vislabāk ir dabūt pusnositušos lapseni ķiverē caur ventilācijas lūkām, putniņu plēcā, jeb akmeni pa celīti. Vot tas reāli iedod pasākumam garšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ā un par tēmu naked bike
[info]racoon
2007-05-18 12:33 (saite)
Irsis pie ~90-100 ir kā blieziens ar dūri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ā un par tēmu naked bike
[info]saint
2007-05-18 12:37 (saite)
mhm, pēc putniņa pie ~ 120 man kādu pusotru nedēļu bija zils plecs.

Nu, vo tā kā plusi braucot ar Naked bike ir neizmērojami. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ā un par tēmu naked bike
[info]racoon
2007-05-18 12:39 (saite)
Pamēģini ar tādām somām, kur Tavs gabarīts veidojas nepilns metrs platumā, lepni izgāzt starp joslām sastrēgumā. Milzīgais čoperu un touringu bonuss! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ā un par tēmu naked bike
[info]saint
2007-05-18 12:45 (saite)
Nu, nu, ar Goldwingu ir starp joslām maukts, nav tik traki, jāuzmanās tikai spoguļus autiņiem neaplaust, ja tomēr sanāk, tad braucot garām jāuzšauj ar kāju pa durvīm, lai džeki nepaspēj moņķirofku salonā sagrābstīt un mēģināt pielabot tavu sejas formu.

Protams, ka ar naked bike var ielīst lielākā pakaļā, teiksim starp fūri un autobusu, brīdī, kad šie sāk kustēties un sprauga veras ciet ir neaprakstāmi jauka sajūta. Nu, jeb starp divām fūrēm, kas nāk viena otrai pretī tā ar ~90 un tu pa vidu uz baltās līneijas, šitas vispār pavelk.

Viens no iemesliem tam, ka es braucu uz darbu ar mo, ir iespēja nestāvēt nevienā sastrēgumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?