Iksirugumta ([info]po) rakstīja,
@ 2014-02-24 15:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"Izglītotie" muļķi
Par reālo dzīvi nemācīja ne bērnudārzā, ne sākumskolā, ne pamatskolā, ne vidusskolā, ne augstskolā.
Tad tie pilngadīgie bērni iekrīt realitātē un spēj tikai turpināt sekot norādēm. Kā darbojas dzīve? Kas šeit ir svarīgi? Ko man vajag? Kā to dabūt? Dunno. Vnk skaties, ko dara tādi paši muļķi, un šļūc pa tev neaptveramo spēku novilkto diedziņu cerībā nenotrūkt - jo izdzīvot pašam neviens nav mācījis!

Nemaz nerunāsim par to, cik daudz resursu uz šo samaitāšanu tiek iztērēts.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ulvs
2014-02-25 01:16 (saite)
Tas gan. Bet nevienam nav izdevīgi sniegt cita veida samaitāšanu, kas ir pašsaprotams. Bet tomēr. Padomājam par alternatīvu - ja nu mums tiešām iegalvotu, ka katrs esam unikāls, pieietu mums ar atklātību un sirsnīgumu, un īpašu jūtīgumu, iegalvotu, ka katra ceļš ir ejams ar paša izvēlēm, un tā tālāk un joprojām. Ja nu mums mācītu mācīties, interesēties, mācītu to, ka zināšanas ir tas, kas nosaka mūs, nevis statusi vai automobīļi. Man dažreiz šķiet, ka tas viss truli (kā ieskrienot sienā) atdurtos pie ģenētikas. Un pat varbūt eigēnikas. Kā gan citādi var izskaidrot "intelekta neizdaiļotus purnus"? Vai tiešām fizionomija *var* mainīties, mainoties dzīves apstākļiem? Un mainīties nevis lineārā manierē (predeterminēti), bet gan tiešām, balstoties uz apstākļiem?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]po
2014-02-25 01:19 (saite)
Imho, prāta darbība visizteiktāk maina tieši skatienu. Tur ar gēniem drošien pamaz sakara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?