Muļķības Citi muļķi Muļķības vēsture Muļķis Iepriekšējais Iepriekšējais Nākamais Nākamais
Le dîner de cons - Īsi par aktuālo
Muļķa piezīmes
pinjons
[info]pinjons
Add to Memories
Tell A Friend
Īsi par aktuālo
Es nevēlos nevienu apvainot, bet ja satiksmes drošību veicinošus pasākumus pielīdzini valsts drošības apdraudējumam, tu esi neārstējams idiots, ar kuru nav vērts tērēt laiku diskusijai. Tieši tik vienkārši.

P.S. Komentāri pie šī ieraksta to tikai lieku reizi apliecināja.
Comments
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 14:48 (Saites)
/ja satiksmes drošību veicinošus pasākumus /

a satiksmes drošību un kvalitāti pazeminošus pasākumus? :)
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 14:57 (Saites)
Tas ir tas, ko atbalsti tu, ar muļķībām par "auto braucējiem pēc iespējas draudzīgu pilsētu".
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 14:59 (Saites)
Padomā.

Ja atvieno auto un gājēju plūsmas, tad drošības aspektā viss ir OK, citādi tu sāc atgādināt tos panikotājus kuri brēca ka zirgus nomainot ar motoriem mesvisimirsim, bija tādi XXgs sākumā.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 15:15 (Saites)
Padomā pats, kādēļ attīstītajās Eiropas valstīs ir vērojama tendence auto satiksmi pilsētu centros un citur, kur ir augsts auto un gājēju konflikta potenciāls, arvien vairāk ierobežot. Par Vision Zero esi ko dzirdējis?


ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 15:27 (Saites)
Apmēram aiz tā paša iemesla kāpēc bija tendence slēgt ciet AES. Aplama filozofija. Es prognozēju ka tas pāries cilvēkiem sastopoties ar reālām problēmām.

Tāpēc jau es arī pieminēju VDD. Nē, protams, satiksmes ierobežojumi rīgā visticamāk nav pa taisno kremļa roka, bet ar enerģētiku šitas bija.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 15:35 (Saites)
Ceļu satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaita (kas rada kaitējumu ekonomikai) mazināšanu dēvēšana par "aplamu filozofiju" ir raksturīga sovokiem, kuriem cilvēks nav vērtība.

Un, ņemot vērā, ka nafta ir viens no Krievijas top eksporta produktiem, skaties, ka pašam tev Kremļa roku nepiešuj. :D
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 15:44 (Saites)
Es kaut kā nepamanīju ka es būtu par satiksmes negadījumu upuru skaita palielināšanos :). Ja tu uzmanīgi lasīji tad pamanīji priekšlikumus kā atsaistīt gājēju un transporta plūsmas tā lai tās pēc iespējas nesaskartos.

Tas kas ir vajadzīgs - ātrs ērts transports kopā ar drošību cilvēkiem. Nevis vai nu vai nu bet gan gan.

Par krieviju tas ir cits stāsts, nesaistīts ar satiksmi kā jau teicu. Viņi mēģināja uzsēdināt eiropu uz sava fosilā urināmā, nozmiedzot eiropas atomenerģētiku, rezultātā viņi ražo eiropa dedzina un vēl par CO2 maksā. Vienkārši šie mēģinājumi bija caur pseidoprogresīvajiem, visādiem ``zaļajiem`` un tml kaitniekiem.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 15:53 (Saites)
Tu nevari būt pret satiksmes mierināšanu pilsētu centros (kas mazina satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaitu - tas sen jau ir pierādīts) vienlaikus iestājoties par ceļu satiksmes negadījumu skaita un tajos bojā gājušo skaita mazināšanos. Kā tajā teicienā par zivtiņas apēšanu un un uzsēšanos uz kaut kā.

Ja Krievijas storijs ir ar satiksmi nesaistīts, tad varbūt nevajag muldēt ar tā piesaukšanu pilnīgi nevietā.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 15:57 (Saites)
/Tu nevari vienlaikus būt pret satiksmes mierināšanu pilsētu centros (kas mazina satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaitu - tas sen jau ir pierādīts) vienlaikus iestājoties par ceļu satiksmes negadījumu skaita un tajos bojā gājušo skaita mazināšanos. /

Varu. Joprojām aicinu padomāt. Tas ir par satiksmes infrastruktūras izbūvi. Tuneļi, tilti, estakādes, pazemes vai tiltu gājēju pārejas. Jā nevis ``mirināt`` jeb bojāt satiksmi bet izdarīt tā lai tā joprojām ir ātra, tikai nesaskaras ar gājējiem. Tas ir neiespējami? Kāpēc? OK, tas ir drusku grūtāk nekā aktīvistoties un lozungus skandēt un arī drusku grūtāk nekā sadirst satiksmi un rezultātā izčakarēt pilsētu, bet nu tad arī būtu jēdzīgs rezultāts.

To enerģētiku un krieviju es pieminēju tikai tādā sakarā, ka zaļie aktīvisti bieži ir noderīgi idioti, tas viss nāk no šīs pašierobežojumu un kaunināšanas veida domāšanas, kura ir šaušana sev kājā.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 16:17 (Saites)
Pilnībā izslēgt jebkādu autobraucēju mijiedarbību ar citiem satiksmes dalībniekiem ir utopija, kuras īstenošanas mēģinājumi prasītu lielas pārbūves t.i. nejēdzīgi daudz resursu. Satiksmes mierināšanas pasākumi ir lētāki un praksē jau pierādījies, ka tie arī dod rezultātus.

Aicinu pašam padomāt cik absurdi izklausās tavas idejas grūst nejēdzīgi lielus resursus nesasniedzamam mērķim, tikai lai neciestu autotransporta vadītāju ērtības.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 16:22 (Saites)
/ Satiksmes mierināšanas pasākumi ir lētāki un praksē jau pierādījies, ka tie arī dod rezultātus./

Jautājums - kādus rezultātus? Sastrēgumus. Un tu pareizi saprati - mums nevajag lēti, mums vajag labi. Lēti vienmēr būs prasti un švaki. Es tiešām domāju ka labāk ir vai nu nedarīt vispār vai darīt dārgi un labi - tad kad ir pietiekami daudz līdzekļu. Attiecas ne tikai uz satiksmi bet uz praktiski visu.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 16:30 (Saites)
Rezultātus tev jau minēju - satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaita mazināšanās. Arī auto plūsmas (līdz ar to sastrēgumu) mazināšanās apdzīvotās vietās, cilvēkiem esot vairāk ieinteresētiem izmantot alternatīvus transporta veidus.

Tavs piedāvājums ir tikai dārgs, bez jebkādiem pierādījumiem par iespējamību sasniegt tā utopisko mērķi.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 16:34 (Saites)
OK, tas dod drošības pieaugumu, tas būtu pluss bet mīnuss ir satiksmes palēnināšanās, vairāk izniekota laika cilvēkiem + vairāk CO2 no dzinējiem tukšgaitā. Tāpēc es iesaku padomāt vai to pašu plusu [drošību] nevar dabūt bez šiem mīnusiem, es domāju ka var. Mans piedāvājums ir vairāk tehnoloģiju, mazāk ierobežojumu. Un ja saskaita visus netiešos zaudējumus no sastrēgumiem, tad varbūt arī nemaz ne tik dārgs. Protams tas prasa resursu koncentrāciju, ``mierināšanas`` pseidorisinājumi to neprasa, tāpēc ir izdevīgi cilvēkiem kuri vēlas kļūt populāri neko reāli nedarot.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 16:42 (Saites)
Ir jau sen par vispārzināmu atzīts tas, ko tev jau minēja [info]dzeltens - palielinoties ielu caurlaidībai, palielinās tajās esošo auto skaits, ar visām no tām izrietošajām sekām t.i. lielāku CO2 daudzumu sasniegsi tieši palielinot ielu caurlaidību un tajā atļauto ātrumu.

Pseidorisinājums ir nevis satiksmes mierināšana, bet gan idejas par auto satiksmes paātrināšanu kā problēmas risinājumu.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:00 (Saites)
Nu jā tieši tāpēc jau es piedāvāju pieiet problēmai no 2 pusēm reizē, kā to pie manis varēja izlasīt.

a) izdarīt tā lai cilvēkiem mazāk jāpārvietojas - lokāli veikali, attālināts darbs, tiešsaistes servisi
b) palielināt ielu caurlaidību

Ja dara tikai b tad ir tas ko jūs ar dzeltenu sakat. ja dara abus, satiksmei[transporta skaitam] vajadzētu vismaz nepalielināties, bet kļūt ērtākai.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:10 (Saites)
Palielinot ielu caurlaidību automašīnām, cilvēki tiek motivēti vairāk pārvietoties ar tām, arī tad, kad pēc tā objektīvi nav nepieciešamība. Tā arī rodas tie, kuri auto izmanto pat nelielām distancēm, kuras mierīgi var noiet ar kājām vai nomīt ar velosipēdu.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:24 (Saites)
Bet tad sanāk ka sistēma ir pašregulējoša: vairāk auto => mazāka motivācija un otrādi. Neko tur nevajag ``mierināt``

Un jā vēl viens aspekts: lielākā daļa sabtransa, rīgā praktiski viss [jo nav metro] pārvietojas pa tām pašām `` nomierinātajām`` ielām, līdz ar to cilvēki mīcās pa lēni braucošu pārpildītu sabtransu, viegli saprast ka tāds sabtranss kurā jāstāv kājās un kurš hvz cik ilgi pieturās jāgaida nav nekāds konkurents personiskajam transportam vai vismaz takšiem. Ja jau vienalga sastrēgums tad cilvēks labāk sēž savā vāģī nekā stāv tramvajā. Kopā ar bomžiem.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:28 (Saites)
Nesanāk vis. Satiksmes infrastruktūra nerodas pati no sevis un tās veidotāji ir tie, kuri radot ērtības noteikta veida transporta līdzeklim, motivē cilvēkus to izvēlēties.

Sabtransportam iespējams radīt priekšrocības sabtransporta joslu veidā.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:38 (Saites)
Nu jā nerodas pati no sevis, tātad ir mērķtiecīgi jāveido. Tā lai ir ērta. Tā mierināšana dod tikai neērtības + nebūtiski vairāk drošības. Tiešās neērtības braucējiem gan individuālajiem gan sabtransam [ jā joslas ir labi bet tad vajag platākas ielas] un netiešās neērtības visiem pārējiem jo apgrūtināta piegāde, apgrūtināta atkritumu izvešana, apgrūtināta servisa transporta kustība, līdz ar to tā vieta kļūst mazāk pievilcīga visiem. Jā tie daži riteņbraucēji jūtas brīvi. Viņiem nekas nenotiktu arī uzmanīgi braucot pa ietvi vai brauktuves ārmalu tā kā tas ir atļauts vietās kur velojoslu nav. Man pašam ir ritenis, es zinu - visur var izbraukt. Faktiski velo joslas/ celiņus vajag tikai lielajam ātrgaitas trasēm ārmalā, kur ātri brauc smagā tehnika un tiešām ir bīstami.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:50 (Saites)
"Nebūtiski vairāk drošības" ir no gaisa grābts apgalvojums. Citu valstu prakse rāda, ka drošība mēdz būtiski uzlaboties. Diemžēl Latvijai joprojām ir viena no sliktākajām ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo statistikām Eiropā.

"Neērtības", kas rodas, nevarot gonkot pa blīvi apdzīvotām vietām (sabtransports, starp citu, tā nemēdz darīt) ir salīdzinoši nebūtiskas pret mazāku satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaitu. Un runa nav tikai par riteņbraucējiem (vai citiem mikromobilitātes rīku lietotājiem), bet arī par gājējiem.

Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors savlaik Satiksmes un transporta lietu komitejas sēdē bija spiests atzīt, ka satiksmes negadījumu un tajos cietušo skaits Čaka ielā, laikā, kad tur bija abās pusēs velojoslas, ir samazinājies.



ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:56 (Saites)
Direktoram noteikti bija taisnība jo - nav satiksmes, nav negadījumu, cpt obvious.

Viena lieta ko es novēroju - gājēji [dzirdēts arī par riteņbraucējiem] iedomājas ka ir kingi un satiksmes noteikumi uz viņiem neattiecas. Nesas pāri ielai rnd vietās, šķauda uz luksoforiem krustojumos. Ja viņi to nedarītu, nebūtu arī daudzu negadījumu. Tā ka vienā ziņā tas ir - spēlē sliktas spēles, dabū sliktas balvas. Protams arī šeit daķa risinājuu ir tehnoloģiski, piemēram smart luksofori kas saprot cik gājēju gaida vs cik intensīvi brauc un izejot no tā regulē.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:05 (Saites)
Satiksme bija, tikai mazāk pakārtota auto vadītāju ērtībām.

Par kingiem sevi iedomājušies ir arī daudzi autobraucēji, kuriem satiksmes negadījumos vainīgi ir visi citi, izņemot viņus pašus.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:08 (Saites)
Nu es zinu ka par satiksmes noteikumu pārkāpšanu CP viņus ķer, administratīvi soda - nauda + iespēja palikt bez tiesībām.

Kad mums pēdējo reizi par satiksmes noteikumu neievērošanu ir sodīts kāds gājējs, velosipēdists? OK, varbūt ir?
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:13 (Saites)
Rīgā ar satiksmes noteikumu ievērošanas kontroli vispār ir sūdīgi. Piemēram, atļautā ātruma pārsniegšana un parkošanās neatļautās vietās ir kļuvusi par ikdienu. Ne valsts, ne pašvaldības policijai, ar to ierobežotajiem resursiem, šie pārkāpumi nav prioritāte.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:20 (Saites)
Kas tad iespējams rezultējas tajā ka autobraucējus viņi kaut cik kontrolē, lai arī nepietiekami bet gājējus un velosipēdistus - praktiski nemaz.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:40 (Saites)
Ir dzirdēts, ka arī gājējus un velobraucējus reizēm soda. Bet tas ar ir prioritāšu jautājums - pārvietojoties ar tonnīgu metāla transportlīdzekli tava potenciālā bīstamība citiem (sevišķi mazaizsargātajiem) satiksmes dalībniekiem ir augstāka.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:46 (Saites)
Nu kā uz to skatās, ja tu iznesies uz brauktuves un tas tonnīgais metāla transportlīdzeklis iemauc stabā/ sienā/ citā transportā jo provēja no tevis izvairīties tad tu kā nabaga neaizsargātais satiksmes dalībnieks esi to visu izraisījis
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:52 (Saites)
Cik bieži praksē ir tevis minētās situācijas? Un cik bieži gājēji tiek notriekti, piemēram, uz gājēju pārejas, atbilstoši noteikumiem šķērsojot ielu?
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:55 (Saites)
/Un cik bieži gājēji tiek notriekti, piemēram, uz gājēju pārejas, atbilstoši noteikumiem šķērsojot ielu?/

Cik man zināms, reti. Un par šito vainīgais šoferis reāli tiek tiesāts, ja es neko nejaucu.

Biežāk ir situācijas `` hops negaidīti izleca gājējs tur kur viņam nav jābūt, nepaspēja izvairīties/ nobremzēt``. Tas ir pamata gājējs vis auto negadījuma apraksts.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:58 (Saites)
Ir statistika, kas apliecina tevis teikto?
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:01 (Saites)
Infa no auto vadītājiem, dažādiem.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:04 (Saites)
Objektīvi avoti, neko teikt.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:06 (Saites)
Nu jā viņi ir tie kas atbild ja notiek satiksmes negadījums.

T.i. ja es pareizi saprotu, autovadītājs atbild jebkurā gadījumā arī ja gājējs pārkāpis noteikumus? [šito es nezinu].
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:07 (Saites)
Autovadītājs atbild, ja viņš ir pārkāpis satiksmes noteikumus. Tā ka pats saproti, ka tavi avoti, paši pārkāpjot satiksmes noteikumus, vainoja cietušos.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:10 (Saites)
Tb situācijā ``auto brauca, ātrumu nepārkāpa, priekšā izskrēja gājējs, tur nebija pārejas nebija krustojuma, gājējs tika notriekts un gāja bojā`` vadītājam nekas nebūs?
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:13 (Saites)
Ja auto vadītājs nepārkāpj satiksmes noteikumus, viņu nav par ko sodīt.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:13 (Saites)
OK
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:29 (Saites)
Konkrēti čaka iela: Pa viņu lēni velkas pilni trolejbusi, mīcās kopā ar visu pārējo transportu un tad tur ir milzu tukšas velojoslas abos virzienos pa kurām reizēm aizbrauc kāds ar riteni. Nonsenss. Nu labi vismaz ka vienu novāca, vispār otra būtu vēl 2x jāsašaurina.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:35 (Saites)
Čaka ielā sabtransports tās šaurākajā daļā vilkās jau pārdesmit gadus, pirms velojoslām. Apgalvojums "reizēm aizbrauc kāds ar riteni" arī ir balstīts uz fantāzijām - tās joslas velobraucēji aktīvi izmantoja un pat šobrīd izmanto to, kas tur ir šobrīd.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:40 (Saites)
Sorry man tur sanāk braukt, es redzu. Tas aktīvi izmanto ir apmēram 2 velosipēdisti uz kvartālu nu vai 1 2-3 minūtēs. Nu jā ja tur sabtranss jau tāpat vilkās, tad kas notika kombenē ar velojoslām? Pareizi viņš vilkās vēl pamatīgāk. Kad cilvēki to redz, kā tu domā - tas motivē viņus kāpt tajā sabtransā vai nopirkt auto ja vēl nav?
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:02 (Saites)
Man ar tur sanākt regulāri braukt, kaut laikā kad tur bija velojoslas abās pusēs, es Čaka ielu izmantoju biežāk.

Apgalvojums, ka ar velojoslām "vilkās vēl pamatīgāk" arī ir no gaisa grābts. Un es savlaik esmu diezgan regulāri braucis pa Čakeni ar sabtransportu - tā vilkšanās tās šaurākajā posmā bija pizģets jau pirms 20 gadiem.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:06 (Saites)
Es domāju ka velojoslu ierīkošana sabtransa problēmu vismaz neatviegloja
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:09 (Saites)
Runa jau ir par fantāzijām, ka tās to esot pasliktinājušas, kurām tik izmisīgi pieķērās pat tādi autofani kā Timrots (kuram par sabtransportu pirms tam bija vienalga).
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:18 (Saites)
Šeit vajadzētu skaitļus, man viņu nav bet taksisti saka ka bija pizdec, drusku mazāks pizdec tāpēc ka epidēmija => cilvēki mazāk pārvietojās nu un tad kad epidēmija gāja uz beigām, vienu joslu aizvāca.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:37 (Saites)
Nu ja jau taksisti saka, tad jautājumu nav. Sen zināms, ka tieši viņi ir tie, kuri vislabāk zina kā vadīt valsti un ir vislabākie eksperti jebkuros jautājumos. :D
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:42 (Saites)
Nu par valsts vadīšanu varētu debatēt, bet satiksme un tās organizācija varētu būt tas lauks kurā orientējas cilvēki kuru darbs ir braukāt un vadāt cilvēkus, tas pat izklausās diezgan ticami :)
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:47 (Saites)
Nē.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:48 (Saites)
Nu pag tu nupat pateici kko iz sērijas, nu neies jau klausīties dakterus par slimībām/ ugunsdzēsējus par ugunsgrēku dzēšanu....
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:50 (Saites)
Taksisti nav satiksmes plānotāji.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:52 (Saites)
Nu jā viņi ir end useri, viņi uz savas ādas saņem to kas ir saplānots.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:56 (Saites)
Tāpat kā citi satiksmes dalībnieki.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:00 (Saites)
Nu jā. Es teiksim esmu izmantojis to pašu čaka ielu arī kā gājējs. Arī tad kad tur tās abas joslas bija. Vai es jutu kaut kādu gājēju ērtības pieaugumu? Nē. Izmaiņa bija tikai tajā ka tagad jāuzmanās vēl no velokingiem kuri nehuja nebremzē tikai trinkšķina savus zvanus.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:05 (Saites)
Es gan spēju novērtēt, piemēram to, ka iespēja kā gājējam tikt apšļakstītam no pa brauktuvi joņojoša džigita būtiski mazinājusies.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:08 (Saites)
Khem, apšļakstīšana - tas vispār ir jautājums par ielas izveidojumu un uzturēšanu kārtībā, tur nav jābūt peļķēm uz brauktuves, ir jābūt slīpumam un drenāžai, cita lieta ka tas ne visur ir sakārtots, bet atkal kā redzi nepilnība ir tehnoloģiska un risinājums ir tehnoloģisks :)
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:14 (Saites)
Nepilnība ir sistēmiska - ka tiek pieņemti nekvalitatīvi veikti ceļu remontdarbi.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:14 (Saites)
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 16:25 (Saites)
/Pilnībā izslēgt jebkādu autobraucēju mijiedarbību ar citiem satiksmes dalībniekiem ir utopija,/

Savukārt samazināt līdz saprātīgam drošam līmenim ir pilnīgi iespējams. Jā tie paši luksofori ar pogām, par kuriem tur ``pilsēta sastrēgumiem`` šūmējās. Sinhronizētie luksofori, tagad jau ir tehnika kas atļauj atpazīt un saskaitīt cik cilvēku gaida zaļo pie pārejas, salīdzināt to ar mašīnu plūsumu un izejot no tā koriģēt kāda gaisma kam deg.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 16:34 (Saites)
Tu šobrīd sev vēlamo uzdod par esošo. Nav nekādu pierādījumu tam, ka ātra autosatiksme blīvi apdzīvotās vietās būtu savienojama ar satiksmes drošību. Prakse līdz šim liecina tikai par pretējo.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 16:37 (Saites)
Nu tagad šitas ir iz sērijas `` nav nekādu pierādījumu ka metāla konstrukcijas var lidot``, `` nav nekādu pierādījumu ka atoma iekšējā enerģija ir atbrīvojama``.

Izejam no pretējā.

Nav nekādu pierādījumu ka NEvar apvienot ātru ērtu satiksmi ar drošību.

Tas ka sačakarējot satiksmi drošība palielinās, ir triviāli, bet tas dod vienu plusu uz vienu mīnusu. Turpinot šo domu - max drošība - vispār bez satiksmes.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 16:49 (Saites)
Nav vis, Jo ir praksē pierādīts, ka metāla konstrukcijas var lidot, gan ka atoma iekšējā enerģija ir atbrīvojama, kā arī tas, ka satiksmes mierināšana uzlabo drošību un mazina auto satiksmi.

Iespēju ātri braukt, apdraudot citus satiksmes dalībniekus, ierobežošana nav nekāda satiksmes "sačakarēšana".
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:03 (Saites)
Nu jā bet nodrošināt iespēju ātri braukt pēc iespējas mazāk apdraudot citus satiksmes dalībniekus - ar nodalīšanu un regulēšanu - ir labāks risinājums par satiksmes palēnināšanu.

Un par tām pārējām lietām, vispirms bija hipotēzes, pēc tam viņas praktiski pierādījās.

Pašlaik ir praktiski pierādīts ka var panākt vairāk drošības uz ērtību rēķina. Vairāk drošības vajag bet ne uz ērtību rēķina - tas ir mans points.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:14 (Saites)
Uz hipotēzes, kurai trūkst pat teorētiska apstiprinājuma, pamata tērēt lielus līdzekļus (ko tā paredz) ir pilnīgi nesaprātīgi.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:26 (Saites)
Okej analoģiska situācija.

Vēzis jāārstē.

Ir 1. paaudzes citotoksiskie preparāti.

Nu jā vēzi viņi tipa ārstē, bet paralēli pacientam visu laiku sāp vēders ir caureja un noiet visi mati.

Jautājums: Vajag vai nevajag meklēt labākus preparātus, arī ja tiem vēl nav zināmi? Laikam ka vajag, nevis priecīgi teikt ka ārstē jau vēzi tātad viss kedā.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 17:31 (Saites)
Autotransporta vadītāju neērtības, nespējot gonkot pa blīvi apdzīvotām vietām, pielīdzināt vēzim jau pašos pamatos ir nekorekti.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 17:43 (Saites)
Vispār ir gan korekti.

Infrastruktūra ar labu satiksmi ir kā veselīgi audi, labi apasiņoti.

Ja barojošā plūsma apsīkst, tas saucas išēmija, skābekļa bads, pēc tam seko nekroze. Atmiršana. Es paredzu ka šitā ``mierināšana`` novedīs pie išēmijas- nekrozes situācijas analoga pilsētvidē. Tukši pa pusei pamesti kvartāli. Grausti. Nu jā pa kādam velosipēdistam.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:03 (Saites)
Sorry, bet šīs analoģijas jau ir redzami aiz matiem pievilktas.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:16 (Saites)
Varbūt bet tādā pat mērā kādā šīs ``satiksmes mierināšanas`` idejas kuras bīda dažādi pseidoprogresīvi grupējumi gan citās valstīs gan šeit.

Tā ir viena daļa jeb aspekts no daudz plašākas problēmas. Ir ieviesies kaitīgs uzskats, ka mums vajag sevi ierobežot dažādos veidos un tad mēs ``izglāsim planētu`` un tamlīdzīgi, visa šī zaļā domāšana. Nē es neesmu gnidrologs/ mapats un nedomāju ka kaut kādi ļauni reptiloīdi šito bīda apzināti no viena centra, tā ir metastāze no postmodernisma un tml. Īsumā tas ir mēģinājums tādas problēmas kas ir jārisina tehnoloģiski risināt sociāli. rezultātā samazinās cilvēku dzīves līmenis un ērtības. Tas nav pareizs ceļš.

Par to pašu sabtransu. Ja viņš būtu pieņemamā līmenī, tauta viņu izvēlētos, jo protams ka ērtāk ir atbraukt , izkāpt un aiziet nevis vēl ķēpāties ar auto novietošanu. Pagaidām tādi ir tikai takši.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:36 (Saites)
Ideja, ar saprātīgām realizācijas izmaksām, kura sevi apliecinājusi praksē vs ideja, kura paredz megalielas izmaksas un kuras praktiskās realizācija iespējas ir apšaubāmas.

Kā tev pašam šķiet, kuru ideju racionāli domājošs cilvēks izvēlēsies atbalstīt?

Tehnokrātu fantāzijas par visu problēmu tehnoloģiskiem risinājumiem esmu jau iepriekš lasījis, tā ka vari tās neatkārtot - i dont buy it.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:41 (Saites)
Izmaksas - jā Apšaubāma realizācija? Nu tad vajag apšaubīt konkrēti, nevis vnk postulēt ka apšaubāma un viss.

/Tehnokrātu fantāzijas par visu problēmu tehnoloģiskiem risinājumiem esmu jau iepriekš lasījis, tā ka vari tās neatkārtot - i dont buy it./

Nu sorry, ir tikai 2 ceļi - risināt vai nerisināt. Nu ja neskaita šo te aktīvistu ceļu risināt nerisinot, t.i. izlikties ka risina. Bet jā, visas problēmas ir risināmas tehnoloģiski.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:49 (Saites)
Nopietni? Tu vēlies, lai vispārīgu ideju, bez konkrēta tās realizācijas plāna es konkrēti sāktu atspēkot?

Es jau redzu kā jūs to "risināt" - n-tās dienas pavadot internetā diskutējot par tēmām, nereti par tādām, kuras redzami nepārzinat. :D
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:52 (Saites)
Mēs diskutējam, drusku sliktāk būtu ja mēs par tēmām kuras nepārzinam [kā šitas Krēķis vai kāviņu, nu pilsēta sastrēgumiem] taisītu aktīvismu.

Mēs vismaz vispirms padomājam, bet nu ja man prasa padomu tad tas ko es rakstu te ir apmēram tas ko es saku citiem. Beigt šo ākstīšanos.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:55 (Saites)
Tur jau ir tā lieta, ka šī ir tēma, kuru nepārzini. Atšķirībā no cilvēkiem, kuri šajā tēmām ir daudz vairāk iedziļinājušies, t.sk. tevis tik ļoti "mīlētie" aktīvisti.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 18:57 (Saites)
Aktīvisti nekur nav iedziļinājušies, esmu ar viņiem runājis. Tā ir lozungu mašīna => tas ir tas pats kas runāt ar evaņģēlisko kristieti par salīdzinošo reliģiju zinātni. Nu vai ar lielkrievu šovinistu - putinistu par WW2 vēsturi.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 18:59 (Saites)
Es ar "esmu ar viņiem runājis" pie tam varu derēt, ka biežāk nekā tu. Pats mētājies ar saviem tehnokrātu lopzungiem, kuriem ar realitāti ir visai nosacīts sakars.
ctulhu From: [info]ctulhu Date: 30. Maijs 2022 - 19:01 (Saites)
Lopzungs ir labs vārds, thnx, bet atšķirība ir tajā ka es to visu varu atpakot, viņi nevar.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 19:05 (Saites)
Kurš cits tevi vēl paslavēs, ja ne pats. Bet jā - laba pārrakstīšanās.
shelly From: [info]shelly Date: 30. Maijs 2022 - 21:40 (Saites)
Spriežot pēc komentāru skaita, kādu tu laikam esi aizvainojis gan!
/ es šitādas diskusijas beidzu lasīt pēc argumentiem stilā: "Rīgu var mierīgi izbraukāt ar velo - re, es taču braucu! Tātad, to var visi - arī tie, kam nav vienas kājas, acs, dzemdes vai divu sirds vārstuļu, nav ko atrunāties".
Teorētiski spriežot es varētu uz darbu arī peldēt pa Daugavu hidrā, moška jāsāk visiem velobraucējiem masēt smadzenes ar šo plānu.
pinjons From: [info]pinjons Date: 30. Maijs 2022 - 21:45 (Saites)
Vislabāk gan man patika globālu secinājumu izdarīšana no "mani čomi, par gājēju notriekšanu sodītie autovadītāji teica" sērijas.
shelly From: [info]shelly Date: 31. Maijs 2022 - 18:33 (Saites)

O, jā :D
79 muļķojas vai muļķoties
Muļķīgais ģīmis
François Pignon
User: [info]pinjons
Name: François Pignon
Muļķības vēsture
Back Aprīlis 2024
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Saites