02 February 2005 @ 02:11 pm
 
muusu starpaa (SC) ir pirmais mirushas ([info]cubrix)i! tagad visai SC buutu jaaiet uz beereem?

//ja izklausos ironiska, ta nav, ja izklasuos vienaldziiga - taa ir. Un veel man tas teishaam shkjiet sava zinjaa interesanti - SC tomeer ir taada liela kauakada,nu, saime? Un viens no siis saimes, lai arii ne-paziistams ar visiem paareejiem saimes locekljiem, vairs naff.

//tiem, kas vinjam arii dziives draugi ir viena sizjutas, bet tiem, kam vinsjh ir tikai virtuaals teel s- tas ir savaadaak. man laikam veel savaadaak.

upd://johaidii - a smuks puika bijis :] hh
 
 
( Post a new comment )
[info]benvenuto on February 2nd, 2005 - 02:13 pm
kursh ir nomiris?
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:14 pm
cubrix
(Reply) (Parent) (Link)
mademoiselle Brochet[info]stiklene on February 2nd, 2005 - 02:15 pm
???
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:16 pm
[info]cubrix
taada infromaaciaj klisit apakart. arii no tiem,aks vinju it ka apaziist.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
mademoiselle Brochet[info]stiklene on February 2nd, 2005 - 02:41 pm
bet par to, ka būtu miris Imants Ziedonis (tfu, tfu, tfu), tu taču bēdātos? vismaz kaut kādas justas rastos, vai ne?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:48 pm
kaa lai tev to taa pasaka...
emociju par to, ka vinja vairs nebuutu, man nebuutu nekaadu. Respektiivi, vinjues arii neapziistu. Bet, ja, piemeeram, izniiktu peekshnji visi vinja darbi,t a dgan buutu zheel. Manaa praataa dziivo nevis I.Z. kaa civleeks bet kaa vaardi, teskti, domas, izjuutas. Ja nebuutu pasha I.Z., darbi jau apliktu. Ja vinjsh buutu nomiris kaut kad agra jauniibaa, sava darbu plaukumaa - buutu zheel. zheel, ka cilveeks, kas rada fansastiskas lietas, vair snav un nespees vairs neko radiit. Bet shobriid es varis uz vinju neskatos kaa uz jaunradiitaaju - te varbuut vainojama mana neinformeetiiba un nezinaashana par literatuuras noriseem.

rezumee: man nav beedu par tiem, kuri mani emocionaali neaizskar. I.Z. aizskar emocionaali nevis ar sevi, bet ar saviem vaardiem. Un jaa, lai emocionaali aizskartu, cilveeks nebuut obligatai nav jaapaziist personiigi.

//es esmu nezheeliiga?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
mademoiselle Brochet[info]stiklene on February 2nd, 2005 - 02:53 pm
nē, Tu vienkārši esi patiesa.
(Reply) (Parent) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on February 2nd, 2005 - 02:18 pm
lai nu kā, bet šis ieraksts neko labu par tevi nesaka.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:19 pm
kaapeec?
es sho vcilvekeu neapziistu. itin nemaz. es par vinju nenjirgaajos, es nesmejos. es vnk ieodmaajso par to - kaa veidojas paraleelaas dziives.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on February 2nd, 2005 - 02:21 pm
ja arī man ir kaut kas vienaldzīgs, tad es vismaz esmu tolerants pret tiem cilvēkiem, kuri viņu ir pazinuši un vienkārši paklusēju. Šajā gadījumā es cilvēku kaut nedaudz, bet tomēr pazinu. nesmuki no tavas puses.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:23 pm
tad varbuut apsakidrosi? ko es - ne taa?
es nedriiskteeju teikt, to ko domaaju, jot as aizskar tos, kas vinju apzina? bet ar ko tieshi?

vai tieshaam cilvekeiem vienmeer ir jaaliekuljo?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on February 2nd, 2005 - 02:26 pm
nav jāliekuļo. klusēšana nav liekuļošana. Gluži vienkārši cilvēkiem, kuriem šobrīd ir smagi, tu izrādi savu ārkārtīgi vienaldzīgo un reizē arī cinisko attieksmi pret notikušo.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:29 pm
neaizmirsti vienu lietu: shii ir SC.
es neesmu aizgaajusi pie vinja tuviniekiem, apseedusies pie vinju galda un saakusi staastiit, cik man tas viss ir neko neizsakoshs. ja buutu taa dariijusi, tad tavi vaardi buutu vietaa.

un tikai nesaki, ka shii naave neievelk vienu jaunu striipinju SC saimes graamataa. lai cik varbuut auksti tas arii neizklausiitos.

es vnk to pateicu skalji.
(Reply) (Parent) (Link)
ee[info]ee on February 2nd, 2005 - 08:05 pm
zini ar ko aizskar.. ar Tavu toni..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 11:49 pm
es neesmu tik jauka un puukaina. vnk shii ir Sc un mani nedaudz saniknoja tas viss. it kaa kaadam (iznjemot tuviniekus un draugus) tas patieshaam ruupeetu.

un veel - empty
(Reply) (Parent) (Link)
Shelly[info]shelly on February 2nd, 2005 - 02:19 pm
Visumā tavs ieraksts izklausās pēc "kaimiņam zirgs nomira, sīkums, bet patīkami".
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:23 pm
hhh.
man jau likaas, kaa taa tas tiks uztverts. un veel es gaidu, kas tagad atfriendosies.

bet ja pilniigi nopietni - ko amn dariit? man ats ir pilniigi sveshs cilveeks. es apt nezinaaju, ak atads juzueris ira! vai tad tu arii nenormaalis eero par kauakadiem aafrikaanju mirstosahjiem mazuliishiem? nee!
jaa, es saprotu vinja tuviniekus, draugus, un taa taalaak. es arii neko nesaku un nesmejos par shii cilvekea naavi. vienkaarshi shii ir SC. Un, ko lai es daru, aj man ienaaca praataa shii doma par to, kaa tas izskataas SC ieksheejajaas atttieciibas. taada kaa jauna faaze kas sasniegta. SC , gribi to vai negribi, ir kaa dziivs organisms.

Es neliekuljoju, man ir viebnlga. bet tiaki taapeec, ka man nav neakadu sajuutu/atminju/inforamacijas sasitiibaa ar sho cilveeku. ja buutu - buutu savaadaak.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
honeybee[info]honeybee on February 2nd, 2005 - 02:30 pm
imho tev ir pilnīgi normāla attieksme. un paust šo attieksmi arī ir normāli. (tas tā, lai tu zini vismaz vienu cilvēku, kas tevi nenosoda da i neredz, par ko nosodīt.)
(Reply) (Parent) (Link)
anti: atkal es[info]antikrists on February 2nd, 2005 - 03:40 pm
pievienojos [info]honeybee. tava attieksme ir normāla un saprotama - tas ir labāk nekā tukša liekulība. protams, var jau neteikt vispār neko un klusēt (kas itkā būtu labākais varianst), bet neviens tak teu nevar aizliegt izteikt savu viedokli :]
(Reply) (Parent) (Link)
[info]simphonia on February 2nd, 2005 - 04:29 pm
aha, pievienojos visiem augstaakminetajiem:)
protams zheel cilveeka.. bet.. mees vinu nepazinaam..
[nerunaju par tiem,kas pazist, un kam tas ir saapigi..]
(Reply) (Parent) (Link)
stepes_vilks[info]stepes_vilks on February 2nd, 2005 - 04:01 pm
palasi ziņas, paklausies mūsu valsts galvas - cik ciniski viņi runā par miljonu dzīvībām un likteņiem. vot, par to būtu ne tikai jāsaka "nesmuki", bet arī jādod purnā. šajā gadījumā SC robežās manuprāt nekas, ko var saistīt ar ētiku, nav pārkāpts. tas ir iepoustots savā žurnālā. cita lieta, ja to pateiktu acīs kādam tuviniekam.

P.S. tā gadās
(Reply) (Parent) (Link)
[info]esinja on February 2nd, 2005 - 02:30 pm
vinjsh bija cilveeks, kas kkur tepat blakus vien bija. un lai cik ljoti, es tevi nemiileetu - shis posts tieshaam ir nezjeeliigs...
bet nu lai jau paliek - katrs savaadaak jau to uztver..
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:30 pm
es tishaam nesaprotu. es tak to cilveeku nenolieku! es runaaju par ivnju konteksta kaa cibistu ne cilvekeu
(Reply) (Parent) (Link)
Eva[info]milk on February 2nd, 2005 - 02:30 pm
nē, bet nopietni?...
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:34 pm
neprasi man. es zinu to, ko runaa citi.
un veel es zinu, ka laiakm man ir jociiga domaashana. (redzi, kaa man visi kluupj virsuu)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Eva[info]milk on February 2nd, 2005 - 02:37 pm
nu...protams, ka piekrītu tev par to, ka nav jāliekuļo&jāpārdzīvo par cilvēku, ko praktiski nepazīsti, bet nu...dažu jau droši šis ieraksts aizvaino. Es jau ar viņu nepazinu :/ tik zinu to, ka viņš bij tas jaukais puisis, kas man iedeva žurnāļ-kodu :(
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:38 pm
hmz, vismaz kaut kaada saistiiba.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]jerrym on February 2nd, 2005 - 02:34 pm
"lielajā" LJ ir vesela komūna, kas veltīta bojā gājušajiem journālistiem..
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:35 pm
ja es teiktu, ka ta abuutu forsha pieminja ar musueejajiem, taa arii buutu njirgaashanaas?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]jerrym on February 2nd, 2005 - 02:41 pm
Es teiktu, ka būtu bezjēdzīgi, jo šeit tas ir ekstraordinārs gadījums. Neko vairāk.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]esinja on February 2nd, 2005 - 02:49 pm
kaada?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 02:46 pm
Tu viņu nepazīsti, tad nēj.
Stulbā kuce.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:48 pm
par taam beereem, es laikam paarshaavu paar striipu.
bet, nevaig aizmirsties. tu atrodies SC.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 02:52 pm
Un? Daudzi no SC viņu ļoti labi pazina.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 02:53 pm
un?
tad jau veeljovairaak es nesparotu, kotur satraukties par manu poustu! es atkaartoshu veelreiz: es pa ivnju ne njirgajaos, ne smejos!!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 02:56 pm
aijh. vis labi.,
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
3.14: relax bitch[info]314 on February 2nd, 2005 - 03:03 pm
Kas (kur/kā) notika, ja nav noslēpums?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 10:26 pm
Avārija uz Rīga-Bauska šosejas. Itkā viņš iebraucis pretējā joslā, bet pretī ir smagā mašīna un pa priekšu ir braukusi vēl viena kas visu redzējusi, daudz neskaidrību un man pietrūkst alkohola.
(Reply) (Parent) (Link)
stepes_vilks[info]stepes_vilks on February 2nd, 2005 - 04:06 pm
stulbais pingvīns
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Eva[info]milk on February 2nd, 2005 - 08:14 pm
ibio, kas tur stulbs, imho, es ar justos aizvainota, ja par manu draugu kāds šādu postu uzrakstītu.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 10:27 pm
Ej dirst!
(Reply) (Parent) (Link)
anti[info]antikrists on February 2nd, 2005 - 03:12 pm
hm, čista nomiris? a no kā dzirdēji?
bik pazinu tomēr, bet ne pārāk.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 04:06 pm
mhm.
(Reply) (Parent) (Link)
zupcis[info]zupcis on February 2nd, 2005 - 03:17 pm
Nu tā jau tas ir, bet nu kāda jēga pieminēt vienaldzību. Ja cilvēks būtu pazīstams, tad es saprastu. Nu piemēram teksti, "izsaku nožēlu" manuprāt arī ir sviests. Atgādina man parasti situāciju ar mumiņu un žoltoku, kad visi latvieshi vienojaas iluzoriskajaas seeraas.

Mja, un tagad secinu, ka grbeeju kaut pateikt, bet taa arii neko sakariigu nepateicu.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 04:08 pm
tjipa - kaada velna peec visapar kauko rakstiiju, ja jau man ir vienalga?
atbilde ir pasha apousta aun daudzos kometnaaros - jo man tas asocieejas kaa ar taadu kaa SC organisma notikumu, kas veel nav bijis. un es varbuut paaraak kaili aprasktiiju to, ko ieodmaajso. jaanjem veera agan, ka praktiski neaptiecu neko.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 10:28 pm
tad nahuj vispār ir šis pousts un šis koments? Ja viss ir vienaldzīgs tad, kur ir jēga?
(Reply) (Parent) (Link)
stepes_vilks[info]stepes_vilks on February 2nd, 2005 - 04:05 pm
man šis posts totāli nešķiet nekāda necieņas neizrādīšana. protams, ja piesienas vārdiem, visu ko var atrast. nu gudrs arī šis posts nav, bet vismaz tā ir neliekuļota apcere pie sevis par anonīma miruša cilvēka nozīmi savā dzīvē.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 04:09 pm
hh. kas gan ir gudrs pousts?
ja ir runa par to, ka gudraak buutu bijis nokluseet... nuu. varbuut. peikriitu. bet man gribeejaas pateikt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
stepes_vilks[info]stepes_vilks on February 2nd, 2005 - 04:13 pm
ar "gudrību" nedomāju postēšanu/nepostēšanu, bet gan tieši to, kas zem šī apzīmējuma slēpjas. protams, ka postēt vajadzēja. vismaz kādu inčīgu diskusiju izraisīja
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 04:14 pm
skaidrs.
(Reply) (Parent) (Link)
zverj[info]zverj on February 2nd, 2005 - 04:42 pm
no kā viņš nomira?
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 04:44 pm
it kaa nositites.
es tiehsaam neko par sho gadiijumu siikaak nezinu. varbuut pat beigu beigaas izraadiisies, ka tas viss bija viesn liels big black jocinjhs
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]pingvix on February 2nd, 2005 - 10:30 pm
Ja tas būtu jociņš, tad viņš nebūtu manā žurnālā!?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 11:50 pm
es neko neiznu par juusu attieicbaam. vnk es domaaju, nu, varbuut ne tieshi jocinjsh, bet paarpratums.
(Reply) (Parent) (Link)
Atslēga[info]sabbath on February 2nd, 2005 - 05:07 pm
NJā.. tā tā dzīve iet..un aiziet
(Reply) (Link)
f: izspūrusi[info]f on February 2nd, 2005 - 05:21 pm
pilnīgu sviestu jūs te runājat. ja runa būtu par jebkuru citu tēmu, nevis dzīva cilvēka tapšanu par nedzīvu, tad varētu bārstīt savus viedokļus pa labi un pa kreisi. bet tā kā tā nav jebkura cita tēma, ir pilnīgs tizlums savu Vienaldzību bazūnēt. tas posts izklausās pēc uzprasīšanās. vairāk pauž nevis vienaldzību bet esmu vēsā, un gribu, lai jūs to redzat. aber lūdzu. bet nejau tad, kad runa par cilvēka nāvi.
nafig jāsaka, ka ir vienalga, ja zini, ka tos cilvēkus, kas pazina mirušo, aizskars tavi vārda, tava vienaldzība?
tik daudz jau nu būtu jāsaprot.
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 05:27 pm
ko varat shuumeeties....
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
f: cigarete[info]f on February 2nd, 2005 - 05:29 pm
aij lab, patiesībā man ir vienalga, par to bazaru.
katrs lai mēra visu pēc savas mērauklas.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]filozofs on February 2nd, 2005 - 11:17 pm
Jā, saprotams, ka, kad iet runa par tādam lietām, cilvēki paliek ļoti subjektīvi, prātīgāk - vienkārši klusēt.

Bet šī liekuļošana un "sapratnes uzspēlēšana" arī nav diezko paciešama.
(Reply) (Parent) (Link)
bumbulic[info]bumbulic on February 2nd, 2005 - 07:09 pm
mja
Vienigais ko no visa shii sapratu.....CILVEKI grib lai naave butu kautkas ipash...un nesaprot ka dzivei tas ir just FAKTS...
LAI ka gribetu biezhi ari radiniekiem un miljiem cilvekiem tas vienkarshi ir bridis kad iestajas liels tukshums un tiek pardomata dzives jega. Jaaa japiezime ka vecakiem tas ir vissmagaak, ja aiziet berns....jo ir nepiepilditas ceribas un drausmoniga sajuta ka nenosargaji...BET mes esam bezspecigi taa un likumsakaribu priexaaa
Un daudziem postotajiem te varetu pateikt ... esiet tomer patiesaki par savam izjutam...

Un pirmas emocijas nevienmer ir sapratigas un patiesas
(Reply) (Thread) (Link)
Eva[info]milk on February 2nd, 2005 - 08:17 pm
Re: mja
Tu esi idiote. Nesāc tikai šo bulšitu par "visiem ir jāmirst un pateiksimi augstākiem spēkiem par to, ka tā notika"

bļe, man onkuļa bērēs viens mācītājs ar sāka visu šito bullšitu par "tā tam bija jānotiek, viņam tā ir labāk, Dievs tā ir lēmis"
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 11:52 pm
Re: mja
nez, vinja neko neleeja.
pateisibaa ljoti sakariigus vaardus pateica.
(Reply) (Parent) (Link)
bumbulic: gramata[info]bumbulic on February 3rd, 2005 - 03:59 pm
Re: mja
mja...Ne velna neesi sapratis teksta ideju... nu nekas paugsies sapratisi....

1.Shitas salidzinajums tam tekstam ir vispar galigi garam noshauts.... arii par augstakiem spekiem nekas netika teikts...ticiba ir katra ieksheja lieta
2. Iemacies but kaut nedaudz pieklajigs un respektet citu viedokli preteja gadijuma ari tavu nenems veera
3. Un katram zaudejums ir savadaks citam onkulis citam mazs berns un ari to zaudejuma sajutu katrs interprete savadak


un lai cik skumji un saapigi buutu... jaa taa ir realitaate cilveeki mirst negadiijumos, aiz vecuma, vai pashi izveloties shadu celju un liidz tam vienmer noved kaut kadas likumsakariibas (UN ja tu nesaproti shaa varda nozimi labak vispar neuzsaac bezjedzigi drukaat nepieredzejusha cilveka neobjektivas idejas)
UN jebkura gadijumaa NAV japiefantazee un NAV JALIEKULJO (shaadi zheelojot pasham sevi)!!!
(Reply) (Parent) (Link)
ee[info]ee on February 2nd, 2005 - 07:59 pm
nja..
jebkurā variantā - pazini, nepazini, vienalga, nevienalga.. - nav diezkas no Tavas puses..
it īpaši tās piebildes, paskaidrojumi un attasnojumi..

šķiet, Tu vienkārši nekad neesi bijusi tādā situācijā..

protams, protams, brīva valsts, protams, SC un blaa, blaa, bet ir brīži, kad tomēr šo to labāk ir paturēt pie sevis..
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 2nd, 2005 - 11:52 pm
Re: nja..
nedomaaju gan.
(Reply) (Parent) (Link)
Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.[info]ulvs on February 3rd, 2005 - 12:08 am
Esmu sašutis! Patiesi! Ne jau par jaunieša nāvi, bet par tavu attieksmi pret notiekušo. Jā, cilvēki mirst, un dzimst jauni. Tā gadās. Bet, ble, kas tas par stilu visu padarīt par pop lietiņu. Pop-nāvīte, ha-ha-hā.

Tagad visi ierakstam postus par [info]cubrix nāvi, izveidojam komūnas [info]rip un sērojam/manifestējam/propogandējam vienaldzību/ņirgājamies!

Nolādētie pop-vergi!

Labākais, ko cilvēks, kas jaunieti nepazina, var darīt, ir klusēt. Klusēt un nedomāt par lietām, kas neskar viņu.

Interesanti, kas būtu, ja nomirtu kāds, khm, teiksim populārāks cibiņš... tiešām cilvēki, kas viņu dzīvē nepazina ietu uz bērēm? Rakstītu līdzjūtīgus postus?
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 3rd, 2005 - 12:15 am
hmz. tu kauko laikam neesi sapratis.
(Reply) (Parent) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 3rd, 2005 - 12:15 am
aa, varbuut es nesapratu - kaada tad, tavupraat, ir mana attieksme?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.[info]ulvs on February 3rd, 2005 - 12:20 am
Publiski apspriest lietas, kas tevi neskar. Kaut gan tas komentārs nebija vērsts tieši pret tavu attieksmi (nedaudz izplūdu un secināju, ka cilvēkiem iekš cibas ir tendence visu popularizēt līdz riebumam), bet gan par cilvēku, kas publiski 'izsaka līdzjūtību', nemaz nepazīdami nelaiķi. Un vēl tā pop-lieta.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on February 3rd, 2005 - 12:36 am
kas tad tur manineskar? es jau par SC vidi poustaa runaaju. visi juus itkai kauka to paaraak citaa plaaksnee esat panjeemushi. liekas, ka tur, kur runajau par SC - shie vaardiir izgaisushi no pousta un visis piekjeerushies itkai tam faktam, ka par vinju. Pousts pat nav par cubrix kaa taadu!
ak tu mii un zhee...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on February 3rd, 2005 - 10:42 pm
Ja pousts nav par viņu, tad, pie velna, kas tās par ciniskajām piebildēm?
(Reply) (Parent) (Link)
[info]cabis on February 4th, 2005 - 05:42 pm
ja jau tas tevi tik ļoti neuztrauc, un tas cilvēks tev nenozīmēja neko, tad kāda velna pēc sprēgā un raksti tajā sakarā postu?
(Reply) (Link)