pajautaa

ieteikumi kameru meklejot?

« previous entry | next entry »
Jul. 26., 2010 | 05:11 pm
posted by: bredoto in pajautaa

Man ar steigu vajag darba vajadzibam iegadaties kameru, ir ari nauda (kadi 350 EUR).
It ka mazu animaciju taisisjanai (nu kad daudz foto/video kadrus saliina kopa un izskatas, ka bildite kustas).
Esmu tehniskas lietas diez gan bez saprashanas.

Es skatos uz to letu video kameru galu un man liekas, ka sajuks pa detaljam, tiklidz panjemshu roka.
Labs draugs ieteica labak skatities uz Canon EOS seriju - jo tur varot nomainit objektivus utml.

Man tomer tads jautajums - vai tas tiesjam ir labak ka iegadajos foto kameru ar nomainajamiem objektiviem, nevis letu video kameru?
Un vispar, varbut kadam ir viedoklis un/vai ieteikums?

Jau ieprieksh sirsniigi pateicos!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {38}

watt

from: [info]watt
date: Jul. 26., 2010 - 06:28 pm
#

labs draugs mētā pirkstus, jo maināmie objektīvi sākas kādu bišķi virs 350 euro, ar tādu budžetu nāksies tev pirkt lēto maziņo.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 06:36 pm
#

Nav tik traki. Sieva izpārdošanā nopirka labu objektīvu par $100. Bet ja arī būtu vajadzība pēc 350 eiro vērta objektīva, tad acīmredzot lēta videokamera tāpat šo vajadzību neaizvietotu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 06:54 pm
#

Pastāsti, lūdzu, kurš ir tas labais objektīvs par 100$?

Canon EOS labie objektīvi skaitās L sērija, un tie jau nu noteikti nemaksās 100$.
Jā, ir viens labs un lēts(bet ne L) - 50mm F/1.8, bet tas tāds izņēmums.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 26., 2010 - 08:30 pm
#

Tieši tā.
Objektīvi Canonam reti kurš ir zem 200Ls.

Konkrēti viens vienīgs jēdzīgs: EF 50 mm /1.8 II. Ap 80Ls oficiāli pērkot Latvijā.

Kas, protams, ir labs objektīvs. Bet fiksētais, bez zūma.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 09:07 pm
#

Ir jau galīgie plastmasnieki, aļa kit līdzinieki, kuri ir zem simta, bet tur arī parametri ir atbilstoši cenai.

Tiešām, vienīgais lētais un labais ir 50 1.8.
Kāreiz tagad šādu gribas pamēģināt sliktas gaismas apstākļiem, jo esošie visi tikai F/2.8

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 26., 2010 - 11:35 pm
#

Varu aizdot uz kādu nedēļu.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 06:33 pm
#

Lēta EOS noteikti ir labāka par advancētu ziepjtrauku, ja vien tu proti to labāk lietot vai esi gatavs to mācīties. Iespēja mainīt objektīvu arī var noderēt. Optika kamerā ir galvenais un ja nu kāda iemesla dēļ esošā optika paredzētajām vajadzībām īsti neapmierina, tad vismaz nav jāpērk jauna kamera, pietiks ar citu objektīvu.

Atbildēt | Diskusija


.

from: [info]kaplacis
date: Jul. 26., 2010 - 08:35 pm
#

kurš varētu maksāt tik pat cik jauna kompaktkamera.

Atbildēt | Iepriekšējais


Kuets Kotkins

from: [info]felipe
date: Jul. 26., 2010 - 08:54 pm
#

imho cilvēkam, kurš skaidri un gaiši pasaka, ka no tehnikas neko nesaprot ne spogulis, ne maināmie objektīvi priekš vnk filmiņu taisīšanas toč nav vajadzīgi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 09:07 pm
#

Es vienmēr cenšos neizteikt pārsteidzīgus spriedumus. Ja nu cilvēkam ir laba vizuālā izjūta un viņš vienkārši būs šokēts par lētā gala videokameru bildes kvalitāti?

Es nesaku, ka tā noteikti ir, bet arī price/performance attiecība šajā gadījumā varētu būt EOS par labu. Pat ar standarta objektīvu EOS būs labāks par jebkuru videokameru par līdzīgu cenu.

Atbildēt | Iepriekšējais


bredoto

from: [info]bredoto
date: Jul. 26., 2010 - 09:39 pm
#

taisniba, neesmu operators. Bet ta naudinja ir. un negribas nopirkt kaut kadu videokameru, nu kuras iznak ara tads rezultats, ar kuru neko pecak nevar iesakt.
kamera butu kopejai izmantosjanai.
ja jau sak kaut ko darit, tad pa istam. un labi padomi vienmer noder!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kuets Kotkins

from: [info]felipe
date: Jul. 26., 2010 - 10:02 pm
#

Vismaz atšķirību starp video kameru un foto kameru redzi? Gribi pirkt kameru, bet draugs iesaka Canon EOS sēriju, jo tai ir maināmi objektīvi... Kaut kur šajā vietā loģikas saitīte paliek pārāk trausla.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 26., 2010 - 11:37 pm
#

Jā ... un nē.

Nupat jau izskatās, ka tā vērtību ķēdīte filmēšanai varētu būt:

Pro/puspro kameras... > kārtīgs SLR > lēto videokameru.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kuets Kotkins

from: [info]felipe
date: Jul. 26., 2010 - 11:48 pm
#

350 eur ir atslēga šai vērtību ķēdītei.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 27., 2010 - 12:05 am
#

njā, nu par šo summu var šķiet dabūt tikai ūberplastmasīgu kamkorderi, ja pareizi saprotu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kuets Kotkins

from: [info]felipe
date: Jul. 27., 2010 - 12:25 am
#

"nu kad daudz foto/video kadrus saliina kopa un izskatas, ka bildite kustas"

pēc šīs definīcijas arī mobilais telefons der.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 27., 2010 - 12:44 am
#

vai skaneris.

Atbildēt | Iepriekšējais


bredoto

from: [info]bredoto
date: Jul. 27., 2010 - 02:34 pm
#

nu kapec uzreiz rupjibas. kaa gan cilveks var kaut ko iemacities, ja pec katra uzdota jautajuma vinju nolidzina lidz ar zemi?

Atbildēt | Iepriekšējais


bredoto

from: [info]bredoto
date: Jul. 27., 2010 - 02:43 pm
#

animacijas var taisit ar video kameru, vai ari liekot kopa fotografijas, ta ka der abas.

Atbildēt | Iepriekšējais


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 06:51 pm
#

Cik daudz kadrus paredzēts fotografēt to animāciju veidošanai?
Lieta tāda, ka spoguļkamerām, atšķirībā no ziepīšiem, katrs kadrs samazina slēdža resursu, kurš, atkarībā no kameras, ir ap 50-100 tūkst. kadru.

Tikai šaubos, vai par 350 EUR izdosies dabūt sakarīgu jaunu spoguļkameru(par to summu sanāk Canon 1000D bez objektīva).

Atbildēt | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 07:14 pm
#

Slēdža darbības reižu skaits ir svarīgs arguments. Vienīgi ja kamera ir domāta filmēšanai, tad jau tas varētu strādāt savādāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 08:23 pm
#

Ja jau runa ir par filmēšanu, tad jau labāk videokameru - tā teikt, jālieto atbilstoši darbarīki.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 08:51 pm
#

Bija viena holivudas filma, kas bija uzņemta tieši ar digitālo kameru. Digitālā tehnoloģija ir lielā mērā nojaukusi šo dalījumu starp foto un videokameru.

Manuprāt advancēta širpotreba videokamera privātām vajadzībām varētu būt sliktāka filmas uzņemšanai nekā visvienkāršākā profesionālā kamera.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 09:02 pm
#

Jā, arī tepat Latvijā studenti un ne tikai filmē ar Canon 5D mk II, bet priekš tā tiek lietota atbilstoša optika - L klases zoom'i vai fix'i, atbilstoši statīvi un gaismas.
Bet pati filmēšana ar fotokameru nav tik parocīga, kāda tā ir ar pro video tehniku.

Protams, ja ir nauda, lai nopirktu to pašu 5D un dažus labus objektīvus, rezultāts būs krietni labāks, nekā no dažsimtus vērtas videokameras.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 08:59 pm
#

Es tagad atceros, ka sieva arī meklēja videokameru un cītīgi pētīja specifikācijas. Viņas slēdziens bija, ka tur, kur fotokamerām pēc cenām beidzas advancētais ziepjutrauks uzreiz sākas lētais pusprofesionālais gals. Bet ar videokamerām bija problēma. Līdz tiem 200-300 Ls joprojām ir tikai amatieru kameras, bet profesionālais līmenis jau sākas krietni aiz 700 Ls. Tas ir, iztrūkst tāda pusprofesionālā līmeņa kā šķiras. Te arī varētu slēpties atbilde, kāpēc bija sākotnējais ieteikums pirkt EOS kameru, jo tā tev dos profesionālu bildi par zemāku cenu.

Atbildēt | Iepriekšējais


bredoto

from: [info]bredoto
date: Jul. 26., 2010 - 08:18 pm
#

un pec tam tas sledzis ir jamaina?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Jul. 26., 2010 - 08:23 pm
#

Jā.
Protams, ja nobirst garantijas laikā, tad, visticamāk, to samainīs pa garantiju(ja vien kāds nepadomās, ka kamera nav lietota atbilstoši "home and office use").

Ja ne garantijas gadījums, tad LV bija 120-150 Ls, atkarīgs no kameras. Ārzemes var būt citas cenas.

Atbildēt | Iepriekšējais


unima

from: [info]unima
date: Jul. 26., 2010 - 06:56 pm
#

mopēds nav mans ...
http://sludini.tunt.lv/slud.php?zoomid=31952

Atbildēt


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 26., 2010 - 06:58 pm
#

kameras var iegādāties te: http://spreadsheets.google.com/pub?key=psfPUGIy5E5JkQ7slV9q_Nw&hl=en bet jāizlemj vai vēlas fotogrāfēt vai filmēt. Katrai lietai savs rīks: ja filmēt vajag, tad uzreiz labāk iegādāties video kameru un miers.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 07:03 pm
#

Latvijas tirgotāju cenas skatīties ir priekš muļķiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Petrovichs

from: [info]petrovichs
date: Jul. 26., 2010 - 07:35 pm
#

Aga, gudrie sūta kameras remontā uz ASV un Honkongu ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 07:38 pm
#

Gudrie zina par starptautiskās garantijas un pilnvaroto servisa centru esamību Rīgā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 26., 2010 - 07:45 pm
#

heh, nu sasmīdināji.. pieredze pašam ar šādiem variantiem ir? Aiznes uz Canon centru ar savu starptautisko garantiju un tad zināsi, cik tā maksā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 07:51 pm
#

Muļķis arī baznīcā dabūs pērienu. Ja tevi drāzīs servisa cetrs, tad vēl vairāk drāzīs tad, ja būsi šo preci tepat nopircis.

Esmu lietojis starptautisko garantiju bez problēmām. Es pat neteicu obligāti pirkt ASV, bet vismaz ES robežās. Samsung nesen dabūja maksāt sodu miljonos par to, ka negribēja pieņemt garantijā ES iegādātas preces.

Cilvēku mazohisms gan mani kaitina.

Atbildēt | Iepriekšējais


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 26., 2010 - 07:44 pm
#

protams, gudrinieki var pirkt preces UK, ebay un no Ķīnas, bet kad būs vajadzība pēc garantijas varēs kost pirkstos.
To saiti vispār apskatīji? Prece nāk no Japānas, bet ar garantiju savukārt problēmu nav - uzticams pārdevējs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]karuna
date: Jul. 26., 2010 - 07:55 pm
#

Pārdevējs ar gmail.com adresi gan ir kaut kas super uzticams. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 26., 2010 - 07:57 pm
#

es no pieredzes saku.

Atbildēt | Iepriekšējais


mass

from: [info]mass
date: Jul. 26., 2010 - 08:39 pm
#

Tev vajag parastu digitālo kameru, ar nemaināmu objektīvu, bet no augšējiem plauktiem. Ja netici, paskaties, ko es esmu izdarījis ar Canon G5 http://www.youtube.com/watch?v=Tljn8tJnB_c

Atbildēt