Comments: |
aij, danū, tās trakās skauģu vecenes.
Mhm, vistiiraakaa skaudiiba.
Neesmu mātīte un arī pāri 30 jau ir kādu ilgāku laiku, bet gribētos piekrist tai vienai cibiņai. Protams, tas nenotiek vienas dienas laikā, bet es nu gan negribētu sievu, kura savos 30, 35, 40 vai 45 dejo uz 20gadīgiem calīšiem un laizās ar bāra leti. Nē, nu vēlāk, kad viņai jau ir ap 60, tad jau tas atkal kļūst tīri pieņemami. Visu cieņu, ja viņa to vēl var un 20gadīgie čalīši nelaižas prom krustu nemetuši...
Tu brauc auzās, jo nelasi starp rindiņām, Tas gan mani neizbrīna.
Nosauc man trīs lietas, ko darīji kā jauns un brīvs 20-gadnieks un tad, kad ir 30 UN BĒRNS to nevar darīt, jo tādā komplektācijā tās pašas trīs lietas darīt ir amorāli. Es nespēju iedomāties.
Gandrīz jebkas. Tā ir pilnīgi cita dzīve. Man gan 30 gados jau bija 3 bērni, taisnības labad jāpiebilst.
| From: | jim |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:22 |
---|
| | | (Link) |
|
c'mon! kādā ziņā bērns piepeši nozīmētu jaunu morāles standartu? ja cilvēkam, lai izstrādātu un turētos pie savas morāles kritērijiem, ir vajadzīgs bērns, cilvēkam kaut kas ir seriosly damaged. un attiecīgi es neiebraucu, kas tad ir tas, ko maina 10 gadi un bērna esamība šajā ziņā.
Es te kaut kur rakstīju vārdu "pēkšņi"?
| From: | jim |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:44 |
---|
| | | (Link) |
|
varu arī nosvītrot, bet ko tieši tas maina?
Bļaģ! Kas es kāds raidījums "Pēc jūsu vēlēšanās"? Izlasi vēlreiz visu diskusiju, ja nesaprati.
| From: | jim |
Date: | 12. Maijs 2009 - 17:01 |
---|
| | | (Link) |
|
man liekas, tava ķeršanās pie lamuvārdiem, kad izsīkuši argumenti, labi parāda pieeju šai diskusijai. tu tā arī neesi konkretizējis, kādas tad ir atšķirības, kādām "jābūt" (pie tam kategoriskā intonācijā) sievietei ar bērnu pie trīsdesmit. tas, ka ir dzīvesveida atšķirības tīri praksē, ir visai bezjēdzīga atziņa, jo tādas rodas, arī nomainot darbu vai ēšanas paradumus. un ko tas maina morāles uzstādījumos? sievietei krāpt savu vīru 20 gados ir pieņemamāk nekā 30? ja dejot uz letes pirms bērna laišanas pasaulē ir ok, pēc tam tas kļūst nepieņemami? pamēģini vēl tomēr apgaismot, mētāties ar apvainojumiem var paspēt jebkurā laikā.
Lamuvārdi nav argumentu vietā, bet izbrīna vietā, ka ir cilvēki, kam tik vienkārši uzrakstīts teksts neaiziet līdz CNS.
1) nav prāta darbs sievietei 20 gados precēties, līdz ar to viņai nav īsti ko krāpt, bet ja reiz ir izšķīrusies par šādu soli, tad nav brīnums, ja tomēr krāpj, jo prāta ta nav, 2) sievietei 30 gados tā īsti neklātos vispār bez vīra iet uz bāru, ja vīram ir o.k., ka viņa (kopā vai atsevišķi) tomēr dejo uz bāra letes un laizās ar 20gadīgiem džekiem- atkarīgs no vīra, protams, bet manā gadījumā man vairs nebūtu sievas, jo ar tādu dzīvot kopā ir ārpus man pieņemamiem rāmjiem, 3) teksts par to, ka mainās dzīvesveids nomainot ēšanas paradumus jau nu gan būs skaļi teikts, tad jau var apgalvot arī to, ka cilvēks pilnīgi pārvēršas, ja uzvalka vietā uzģērbj džinsus, dzīvesveids IMHO ir kaut kas nedaudz nopietnāks kā ēdienkartes maiņa, par darbu- jā, tas var (bet ne obligāti) ievērojami mainīt dzīvesveidu, 4) Tev tā ir baigā sāpe? Es domāju, kāpēc Tev ir tik būtiski izkasīties par šo jautājumu? Es kaut kā aizskāru Tavu pašcieņu ar to, ka mani morāles principi atšķiras no Taviem?
Un? Tev izdīga spārni un parādījās nimbs? Ā, es esmu veca māte, piedevām - tā, caur puķēm norādīji, ja!?
I have no fuckin idea cik Tev vispār ir gadi, ja nu kas. Es plus mīnus zinu cik ir Tavam godātajam, bet tas nav rādītājs.
Kas attiecas uz nimbu un spārniem, tad es arī pirms tam nebiju ar radziņiem un asti. Jā, 15- 16 gados es izdzēru vairāk kā pēdējos 10 gados kopā un līdz 18- 19 gadu vecumam man bija vairāk sieviešu kā no 18 līdz šodienai. Bet ne jau tāpēc, ka tas būtu mans iemīļotākais dzīvesveids.
Es atkal nespēju iedomāties, ko es 20 gados darīju tādu, kas 30 gados un esot mātei pēkšņi būtu amorāls. Nu, jā - es jau pat svingeru pasākumā neesmu bijusi. Arī tā uz mēnesi nekur neaizdzēros, māti neklapēju un pa logu ārā nelēcu, so varbūt tāpēc man īsti nav skaidrs, kas tāds amorāls tagad skaitīsies ar rītdienu.
Ko Tu tā uzēdies uz vienu vārdu? Ne jau amoralitāte tajā tekstā ir sāls. IMHO ir runa par to, ka 20gadīgai bezbērnu būtnei un 30gadīgai arbērnu ir jābūt diezgan ievērojamām dzīvesveida atšķirībām. Un tam es piekrītu par visiem 100. Ja tas tā nav, tad- kā jau te zemāk ir minēts- tas ir skumji.
Ko Tu tik uzvilcies? Gados 20, es kā vecākais daudzbērnu ģimenes bērns no laukiem ar māti, kura ir stingra katoliete, biju daudz ierāmētāka, standartizētāka un ar sabiedrības morāles normām atbilstošāku dzīvesviedu. Nesaprotu, kādas Tavuprāt ir tās ievērojamās atšķirības. Vai pareizāk laikam - visas Tev zināmās 20-gadnieces ir palaistuves ar alkohola/narkotiku atkarību, bez atbildības un saprāta?
| From: | fleur |
Date: | 12. Maijs 2009 - 19:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Fakts, es arī 20gados biju daudz pareizāka un garlaicīgāka, kā tagad, ak, man arī 30 un mazs bērns!:) Vienīgi uz kino netieku. Ceļot nevaru, kad ienāk prātā. Toties ciemojamies un pie mums brauc ciemos biežāk, nekā tad, kad nebija sīča:)
Pa lielām šaibām- jā (nu vismaz kas attiecas uz atbildību un saprātu, īpaši jau saprātu). Sievietes ap 22- 23 parasti kļūst sakarīgākas. Cita ātrāk, cita vēlāk. Tev varbūt tikai tāds īslaicīgs bzdings.
Tas gan nenozīmē, ka ar večiem būtu īpaši savādāk. Tieši otrādi- tur ir vēl trakāk. Ne katrs pat ap 25 nāk pie prāta un viena liela daļa (puse- varbūt būs nedaudz pārspīlēti) pie prāta tā arī nenāk.
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:02 |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet tā taču ir Tava brīvā izvēle neizvēlēties šādu sievu, ķenguriņ. tāpat kā tā ir viņas brīvā izvēle laizīties ar leti vai čalīšiem vai sazin ko. vai arī Tu gribi teikt, ka Tavas morālās normas ir labākas par viņas, jo...?
Tāpēc jau man ir sieva, kuras morālās normas sakrīt ar manām, citādi mēs nebūtu vīrs un sieva.
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:21 |
---|
| | | (Link) |
|
nu tur jau tas cīpars. tā kā liec mierā citas preilenes, kuras Tu negrasies precēt morālu apsvērumu dēļ, un par sievu labāk rūpējies :D
Ja nekļūdos, tad šis ir oblicas žurnāls. Ja viņai mani komentāri nepatiks, tad izdzesīs, bet Tu man nenorādīsi, ko šeit rakstīt. Paldies, ka uztraucies par manu sievu, bet vari būt drošs- viņa ir labās rokās.
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:31 |
---|
| | | (Link) |
|
man patīk spamot svešos žurnālos, man tas nerada morālas dabas problēmas ;)
mieriņš, mieriņš, tikai nekaujās - vispirms, lai goddess ar svenskteroru izvicojās - es taču nevaru divos pasākumos vienlaicīgi tās biļetes tirgot! ;)
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:35 |
---|
| | | (Link) |
|
goddes draiskošanos ar didzīti es ar labprāt pavērotu. cik ņemsi par biļetēm un vai zakuska būs cenā iekļauta? ;)
Pūdētā siļķe un šnabis - es domāju, ka tas atbilstu cīkstoņu hmmm... tipam?
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:39 |
---|
| | | (Link) |
|
iiiuuu, a nevar alu ar ķiploku grauzdiņu? i peļņa lielāka būs, ir dažādība :D
vai ta svensoniem ķiplokgrauzdiņi ir?
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 17:00 |
---|
| | | (Link) |
|
vai ta es par svensoniem, ja za naših boļeju :D
nu, tad šnabis un šnabis? bez tās siļķes? :D
From: | mikii |
Date: | 12. Maijs 2009 - 17:04 |
---|
| | | (Link) |
|
nu, par to jau varētu padomāt ;)
mieriņš, mieriņš, tikai nekaujās - vispirms, lai goddess ar svenskteroru izvicojās - es taču nevaru divos pasākumos vienlaicīgi tās biļetes tirgot! ;)
nav stāsts par sievu, bet SIEVIETI, 30-GADNIECI, MĀTI.
30 gados māte parasti ir arī sieva. Ja gadījumā viņa nav sieva, tad ir o.k., ka viņa dara trīs minētās lietas. Es gan ieteiktu izvelēties gados vecākus partnerus, bet par gaumi nestrīdas.
Tas tjip par tevi teikts? :D
tjip, es ar čalīšiem laizos koijotos? :D
Es jau nezinu - ar sveci tev klāt stāvējis to4 neesmu :P
tev taču foršs vīrs, kam tev laizīt bāra leti? :DD
| From: | keikoo |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:22 |
---|
| | nē, nu es saprotu, ka koks ir un paliek koks, bet | (Link) |
|
tev skabargas mēlē trūkst? :D
| From: | pata |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:09 |
---|
| | | (Link) |
|
toties nepārprotami ir pārāk morāls, kategorisks un principiāls. es neteiktu, ka minētās darbības ir amorālas (ne jau es kāds Romas pāvests); tas visbiežāk vienkārši izskatās tizli un smieklīgi, ja nebūtu skumji, ka pieaudzis cilvēks izturas kā pusaugu skuķis :D ja cilvēks neattīstās un nekļūst pieaugušāks, tas nav amorāli - tas ir skumji. ir šarms&koķetērija, tāpat kā prastums&vulgaritāte. cik gadiem ar to liels sakars, par to lai strīdās zinātnieki.
piekrītu, šis ir daudz labāks situācijas formulējums.
Nieki. Īstais plaukums sievietei ir ap 14, bet 11. klasē visas jau ir pārziedējušas pujenes.
(c) nezināma 14gadniece
| From: | nxn |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:26 |
---|
| | | (Link) |
|
tā parasti saka 20gadigas, kurām jau vispār liekas, ka līdz 30 neviens nedzīvo :)
Vot! Un tās, kam pie 30, bet bērnu nav. :/
un kur tad pats ieraksts, kur "viena cibiņa" šitādas pērles bez maksas dala?;)
aj, tas tur aiz aclēgas, so nācās spilgtākos citātus izkopēt, citādi vēl rīt ko amorālu varu sadarīt prāta mulsumā. ;)
nu es tavā vietā arī satrauktos, jo gaužām atbildīgs tas datums!;))
| From: | ld |
Date: | 12. Maijs 2009 - 16:36 |
---|
| | | (Link) |
|
savaa zinjaa es piekriitu nezinaamajai cibinjai. nu ka kaadai izaugsmei jaabuut.
es pati pie sevis gan to neesmu noveerojusi. izaugsmi i mean. cik negudra biju pirms 10 gadiem, tikpat tagad. :(
Tā ir visstīrākā skaudība. Proti, ja jau tie sīči nemuka prom, tātad, viņiem pašiem patika, un ne prātā nenāca ka dāmai ir stipri vairāk gadu, un gan jau arī pārējie apkārtējie domāja tāpat. Turklāt tas ka mājā ir sīči uz pieres nav rakstīts un gan jau karogs rokā ar uzrakstu "bērni mājās" visticamāk nebija. Un tas ka pārējās, kurām ir tie bērni mājās un gadi 30+ un izskatās kā vecas žurkas un nemāk izklaidēties ir viņu problēma.
From: | dirsa |
Date: | 13. Maijs 2009 - 11:18 |
---|
| | | (Link) |
|
daudz laimes dzimšansdienā! buča!
| From: | fjokla |
Date: | 13. Maijs 2009 - 11:28 |
---|
| | wīīwīī | (Link) |
|
| From: | oblica |
Date: | 13. Maijs 2009 - 12:13 |
---|
| | Re: wīīwīī | (Link) |
|
wīwīwī - paldies! :)
| From: | mako |
Date: | 13. Maijs 2009 - 12:26 |
---|
| | | (Link) |
|
Apsaveikumi! | |