Mola ([info]mola) rakstīja,
@ 2008-09-08 20:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:lu

8.sep. 2008
šodien sēdēju lekcijā un kaut kā nedaudz aizdomājos par to, vai esmu izvēlējusies to, kas ir mans. Tas notika tad, kad biju palaidusi garām lekcijas pirmo daļu, atnācu uz otro un uzreiz nespēju piešauties pie tā, kas tur notiek ar to matricu reizināšanu. Kā man vispār zināt, kas ir mans? Laikam jau to uzzina tikai tad, kad pagaršo vienu, otro, trešo un izdomā, kas garšo vislabāk vai turpina garšot. Tad jau redzēs.

Vakar ar savējiem biju Jūrmalā.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]glam_our
2008-09-08 21:37 (saite)
man arii tieshi matricinjas un citi nieki
veiksmi tev! ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mola
2008-09-08 22:01 (saite)
paldies :)
Tev arī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]almighty_j
2008-09-09 08:46 (saite)
Kādas šaubas Tev radās?

(Atbildēt uz šo)


[info]almighty_j
2008-09-09 08:47 (saite)
Tas ir, stingi iesaku pievērst pastiprinātu uzmanību visam, kas liekas 'ne tāds, kā vajag'. Ārkārtīgi svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mola
2008-09-09 09:32 (saite)
nu man, piemēram, liekas visai neforši tas, ka algebras lekcijā pasniedzējs, risinot uzdevumu, nodzēsa rezultātu kādas sešas reizes un viņu bieži vien centās pielabot, kas, kā bija manāms, ieveda viņu šaubās par sava uzdevuma atrisinājuma pareizību, kas bija pamatoti. Ja jau viņš nezina, kā atrisināt, tad kā lai es zinu, ja viņš ir mans pasniedzējs? Viņš var kļūdīties / pārteikties / pārrakstīties vienu, divas reizes, bet ne jau sešas!
Man vajag skaidru vienu rezultātu, nevis jucekli ar kādiem sešiem iespējamajiem. Jo kā tad lai es savādāk izprotu vielu?

Un, ja lielākā daļa kursa nesapratīs vielu, tad pie tā būsim vainīgi mēs vai pasniedzējs? Es, protams, nerunāju par tiem, kuriem tas jau sen zināms, kuri to ikdienā dara, jo mūsu kursā, piem., ir arī tādi, kuri ir programmējuši un pašlaik strādā (līdz ar to viņiem tās programmēšanas lekcijas irbērnudārza padarīšana) un ir tādi, kuri no tā nevelna nejēdz.

ai, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]almighty_j
2008-09-09 09:56 (saite)
Ahā! Nu Tu arī zini maģisko metodi, kā kladēs rodas svītrojumi.. Tāpat kā stārķis atnes bērnus un atstāj kāpostos.. :D

Starp citu, tā ir ļoti nopietna problēma. Pasniedzēju līmenis. Bet, protams, vainīgi būs studenti - tāpēc viņi ir studenti, ka pašiem viss jāizzondē. Pasniedzējiem algu maksā tikai par to, ka viņi atnāk un demonstrē veiklas roku kustības. [Akdieeeess.. ja Tu zinātu, cik ļooooooti man Tevis stāstītais šobrīd atsauc atmiņā to īso laiku.. Tiešām nekas nav mainījies?!]. Nevienlīdzības principu ir visbaisākais. Pasniedzēji, klāstot vielu, it īpaši matemātikā un fizikā, parasti centīsies 'pavilkties' tieši uz zinošāko rēķina un tos, kam ir kādi caurumi mācību vielā, atstās savā nodabā kārpoties. Pie ieskaitēm, protams, nekādu atlaižu nav. Īpaši par programmēšanu piebilstot - tas ir nežēlīgi plašs spektrs. Sākot no WWW lapu veidošanas, kur jākrāmējas ar PHP, beidzot ar asambleru, kurā raksta programmas 'dzelžiem' - mikroshēmām. Ļoti daudz labas literatūras par to ir gan krievu, gan angļu valodā. Diemžēl latviešu - necik. But the point is - Tev žigli jāatrod 'sava' metode. Pašai savs veids, kā sev apskaidrot un likt saprast to pašu algoritmu veidošanu. Sava veida 'pasniedzēja valodas pārtulkošana savā'.. :D [ [info]wickam vajadzētu spēt apskaidrot to visu ]

Es tā skatos, viegli Tev neiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mola
2008-09-09 16:36 (saite)
oo jā, svītrojumi rodas gan :D

par literatūru mums jau pasniedzēji informēja.
Vēl jau nav ko skaidrot. Un kamēr viss ir ok.
Mums katra lekcija bija tikai vienu reizi. (vai pat 0,5 , jo pārsvarā visi centās skaidrot savu mācīšanas un vērtēšanas sistēmu). Pašlaik nav nekā tāda, ar ko nevarētu tikt galā.
Turklāt, ja kas - ir konsultācijas.

turpinām iet pa iesākto taku :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]almighty_j
2008-09-09 20:01 (saite)
Nu, turies. Tas ir tikai sākums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mola
2008-09-09 20:46 (saite)
gan jau.
paldies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?