Ahā! Nu Tu arī zini maģisko metodi, kā kladēs rodas svītrojumi.. Tāpat kā stārķis atnes bērnus un atstāj kāpostos.. :D
Starp citu, tā ir ļoti nopietna problēma. Pasniedzēju līmenis. Bet, protams, vainīgi būs studenti - tāpēc viņi ir studenti, ka pašiem viss jāizzondē. Pasniedzējiem algu maksā tikai par to, ka viņi atnāk un demonstrē veiklas roku kustības. [Akdieeeess.. ja Tu zinātu, cik ļooooooti man Tevis stāstītais šobrīd atsauc atmiņā to īso laiku.. Tiešām nekas nav mainījies?!]. Nevienlīdzības principu ir visbaisākais. Pasniedzēji, klāstot vielu, it īpaši matemātikā un fizikā, parasti centīsies 'pavilkties' tieši uz zinošāko rēķina un tos, kam ir kādi caurumi mācību vielā, atstās savā nodabā kārpoties. Pie ieskaitēm, protams, nekādu atlaižu nav. Īpaši par programmēšanu piebilstot - tas ir nežēlīgi plašs spektrs. Sākot no WWW lapu veidošanas, kur jākrāmējas ar PHP, beidzot ar asambleru, kurā raksta programmas 'dzelžiem' - mikroshēmām. Ļoti daudz labas literatūras par to ir gan krievu, gan angļu valodā. Diemžēl latviešu - necik. But the point is - Tev žigli jāatrod 'sava' metode. Pašai savs veids, kā sev apskaidrot un likt saprast to pašu algoritmu veidošanu. Sava veida 'pasniedzēja valodas pārtulkošana savā'.. :D [
wickam vajadzētu spēt apskaidrot to visu ]
Es tā skatos, viegli Tev neiet.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: